Eendracht Aalst - Olsa Brakel - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Olsa Brakel 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Naast het veld krijgen we hier en daar weer nen boost en hebben we al laten zien dat we nog leven. Genk was heerlijk sfeerke, gisteren was het ook de max en op Petegem vond ik het ook dik in orde :EA: weir doeng voesj

_________________
www.spionkoplede.com


10 Okt 2016, 14:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Davy schreef:
Tom1983 schreef:
Conclusie na 6 wedstrijden: middenmoot, terwijl je de voorbije matchen toch altijd iets had van 'er had meer ingezeten'. Het is duidelijk dat het probleem zich achteraan stelt, maar je zal het wel met deze kern moeten doen. De euforie die ik in het seizoensbegin had begint stilaan weer om te slaan naar een nuchtere realiteit en dat is dus middenmoot. :(


god ja, euforie... ik zou toch ook niet beginnen panikeren (omdat dat denk ik nergens goed voor is)
voor mij is er nog altijd euforie in een bepaalde zin: want na jaren miserie kunnen we het eindelijk nog eens over het voetbal zelf hebben, én er is hoop op beterschap.

dat we nu in die strontreeks zitten, dat zijn de prijzen die we vroeger behaald hebben, en dat je daar niet gemakkelijk uit geraakt, en dat je geen kampioenenploeg op bestelling hebt, dat is denk ik ook lang geen verrassing meer (als antwerp niet oppast steekt Beerschot den Antwerp volgend jaar al voorbij, ondanks de miljoenen die daar in 't rond vliegen).

het was niet goed, gisteren, maar we moeten ook niet fatalistisch gaan denken. de ene week is het falco, of VDN de andere week is het Atheba, of DG zijn fout.

of DG den trainer is voor ons, wordt hier fel betwijfeld, dat kan goed zijn, maar ik weet daar te weinig over om dat goed te kunnen inschatten, dus ben ik daar zelf toch wat voorzichtig over. Ik heb sterk het gevoel dat supporters die misschien dichter bij de interne keuken staan een duidelijk standpunt in die richting hebben. Maar het klopt inderdaad wel dat het achteraan nog slechter is dan in het begin, dat is erg zorgwekkend.

we zullen het wel zien, zeker. voor het eerst dit seizoen valt er 'iets recht te zetten". tijd om weerbaarheid en vertrouwen te tonen. we moeten ook niet blind zijn voor het goede van de weken ervoor


Enkel VDN en Van Hoevelen (hoewel ik er ook meer van verwacht had) lijken dit niveau aan te kunnen momenteel. Je hebt echt veel meer kwaliteit nodig achteraan, het positiespel van onze verdedigers was ronduit dramatisch gisteren.


10 Okt 2016, 14:20
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Het buigt hier wel heel erg om naar het negatieve toch wel.

Vorige week nog een dijk van een match, en ok we kregen er vier tegen, maar we maakten ook enkele prachtdoelpunten EN het geleverde spel was prima vond ik. Om nu na 1 echt mindere match alles overboord te gooien vind ik toch ook wat ver gaan.

Gisteren was dus niet goed, maar daar heeft deze jonge groep wel recht op voor mij. Waarom? omdat ik denk dat er een paar bij zijn die echt kunnen voetballen (De Coninck, Lusala, Mitu, Baras, Diarra)

En men kijkt naar de verdediging, best ook eens kijken naar het verdedigen in blok, en hoe staan we bij balverlies... minstens even belangrijk. Ik geef het centrale duo Verbrugghe-Van Hoevelen zeker nog niet op.

Het zal zaak zijn om op Torhout een goed resultaat te halen, of er komt een nieuw rondje "pootjezagen DG" aan.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Okt 2016, 15:05
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
El Corredor (Light) schreef:
Het buigt hier wel heel erg om naar het negatieve toch wel.

Vorige week nog een dijk van een match, en ok we kregen er vier tegen, maar we maakten ook enkele prachtdoelpunten EN het geleverde spel was prima vond ik. Om nu na 1 echt mindere match alles overboord te gooien vind ik toch ook wat ver gaan.

Gisteren was dus niet goed, maar daar heeft deze jonge groep wel recht op voor mij. Waarom? omdat ik denk dat er een paar bij zijn die echt kunnen voetballen (De Coninck, Lusala, Mitu, Baras, Diarra)

En men kijkt naar de verdediging, best ook eens kijken naar het verdedigen in blok, en hoe staan we bij balverlies... minstens even belangrijk. Ik geef het centrale duo Verbrugghe-Van Hoevelen zeker nog niet op.

Het zal zaak zijn om op Torhout een goed resultaat te halen, of er komt een nieuw rondje "pootjezagen DG" aan.


Het doel van het nieuwe bestuur is vooralsnog om 'binnen enkele jaren de stap naar het profvoetbal te maken, de zogenaamde Eerste Klasse B' (dixit onze voorzitter) en vanuit die optiek is het onvoldoende.

Het frustrerende is juist dat vele supporters - denk ik - voor het eerst sinds lang potentieel zien in deze (jonge) groep, maar vinden dat het potentieel onbenut blijft. Vraag is of 'de tijd' in zo'n geval de oplossing biedt...


10 Okt 2016, 15:38
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
allesaaneen schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Het buigt hier wel heel erg om naar het negatieve toch wel.

Vorige week nog een dijk van een match, en ok we kregen er vier tegen, maar we maakten ook enkele prachtdoelpunten EN het geleverde spel was prima vond ik. Om nu na 1 echt mindere match alles overboord te gooien vind ik toch ook wat ver gaan.

Gisteren was dus niet goed, maar daar heeft deze jonge groep wel recht op voor mij. Waarom? omdat ik denk dat er een paar bij zijn die echt kunnen voetballen (De Coninck, Lusala, Mitu, Baras, Diarra)

En men kijkt naar de verdediging, best ook eens kijken naar het verdedigen in blok, en hoe staan we bij balverlies... minstens even belangrijk. Ik geef het centrale duo Verbrugghe-Van Hoevelen zeker nog niet op.

Het zal zaak zijn om op Torhout een goed resultaat te halen, of er komt een nieuw rondje "pootjezagen DG" aan.


Het doel van het nieuwe bestuur is vooralsnog om 'binnen enkele jaren de stap naar het profvoetbal te maken, de zogenaamde Eerste Klasse B' (dixit onze voorzitter) en vanuit die optiek is het onvoldoende.

Het frustrerende is juist dat vele supporters - denk ik - voor het eerst sinds lang potentieel zien in deze (jonge) groep, maar vinden dat het potentieel onbenut blijft. Vraag is of 'de tijd' in zo'n geval de oplossing biedt...


(y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Okt 2016, 16:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
El Corredor (Light) schreef:
Het buigt hier wel heel erg om naar het negatieve toch wel.

Vorige week nog een dijk van een match, en ok we kregen er vier tegen, maar we maakten ook enkele prachtdoelpunten EN het geleverde spel was prima vond ik. Om nu na 1 echt mindere match alles overboord te gooien vind ik toch ook wat ver gaan.

Gisteren was dus niet goed, maar daar heeft deze jonge groep wel recht op voor mij. Waarom? omdat ik denk dat er een paar bij zijn die echt kunnen voetballen (De Coninck, Lusala, Mitu, Baras, Diarra)

En men kijkt naar de verdediging, best ook eens kijken naar het verdedigen in blok, en hoe staan we bij balverlies... minstens even belangrijk. Ik geef het centrale duo Verbrugghe-Van Hoevelen zeker nog niet op.

Het zal zaak zijn om op Torhout een goed resultaat te halen, of er komt een nieuw rondje "pootjezagen DG" aan.


Inderdaad, en toch vind ik dat nu net de verantwoordelijkheid van de trainer: Zorgen dat het verdedigende blok/organisatie goed staat. Dat er dan individuele fouten worden gemaakt daar kan je als trainer amper iets aan doen en ligt vaak gewoon aan de kwaliteiten van de speler zelf. Maar ik krijg meer en meer het gevoel dat de spelers niet echt weten wat onze tactiek nu exact is wanneer we de bal niet hebben. En dat verontrust mij. Dat Atheba een slechte match speelt, ok dat kan gebeuren. Maar dat spelers precies niet weten waar ze moeten lopen dat kan echt niet.

We hebben nu een toffe kern die echt wel kan voetballen, het zou zonde zijn er dan geen goed jaar van te maken omdat we geen verdedigend blok kunnen vormen (en ik heb er geen probleem mee dat we wat meer weggeven omdat we nu eenmaal vrijv eel aanvallend ingestelde spelers hebben). En dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Verdedigen is normaal makkelijker om op orde te krijgen dan goed aanvallend voetballen.


10 Okt 2016, 16:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Wat ik begin dit seizoen als prognose had voorspelt, lijkt bewaarheid te worden.
De aanval is stevig genoeg om mee te dingen naar de titel. De verdediging is zeer matig.
Het doelpuntensaldo is duidelijk: We lijken in alle duels veel goals te zullen zien...maar langs beide kanten. We kunnen alleen meedingen voor de titel, als we verdedigend ons kooi kunnen gesloten houden.
Het saldo van gemaakte goals en van geslike goals, zal het verschil maken; ...of we mogen dromen van de titel.
Zorgenbarend is dat we ook tegen de zwakkere ploegen in onze reeks, geen nul kunnen houden....
De "achillespees" bij Eendracht ligt bloot....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Okt 2016, 16:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Ondanks al het negatieve hier nu, blijft het dit seizoen veel leuker om naar de voetbal te komen dan vorig seizoen.

We hebben een toffe groep die kan voetballen. Ik denk dat bij de meesten de verwachtingen (te) hoog liggen. Een titel dit seizoen zou mooi zijn, maar ik verwacht het niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


10 Okt 2016, 16:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Hopelijk mag die DG opzouten...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Okt 2016, 17:22
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Smetje schreef:
Ondanks al het negatieve hier nu, blijft het dit seizoen veel leuker om naar de voetbal te komen dan vorig seizoen.

We hebben een toffe groep die kan voetballen. Ik denk dat bij de meesten de verwachtingen (te) hoog liggen. Een titel dit seizoen zou mooi zijn, maar ik verwacht het niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Ons bestuur heeft dat ook in de hand gewerkt, door in het begin te zeggen dat ze gaan voor het allerhoogste, om nadien af te zwakken naar "zo hoog mogelijk".

Kampioen spelen is altijd een dubbeltje op zijn kant. Maar mogen we een top vijf plaats toch verwachten? Of is zelfs dat teveel gevraagd?

Lejuste zei in zijn laatste interview, dat 1B een doel is. Dan moet je wel zo snel mogelijk uit die tweede amateurliga hé.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Okt 2016, 19:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
We gaan naar half oktober, er zijn zes competitiematchen gespeeld. De laatste drie matchen scoren we weliswaar 8 keer, doch we incasseren dan wel 9 goals. Thuismatch tegen Gent-Zeehaven was backrechts ondermaats. Gisteren loopt er iemand anders te knoeien. Tja, dan heb je als trainer van de kern toch geen vlot draaiend en secuur verdedigend team gekneed zou ik zeggen.

Nen arbiter gelijk gisteren maakt het dan nog wat moeilijker voor ons. Wa voor ne schijter was da zeg. Typisch ook he, als de ploeg draait dan valt alles in de plooi en neigen de belangrijke details in jouw voordeel te vallen. Als het niet draait dan valt alles tegen wat kan tegenvallen.

_________________
Iendracht 4ever.


10 Okt 2016, 20:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Prestatie in de tweede helft was ondermaats, dat klopt. Maar als ik de meeste commentaren hier lees heerst er toch wel (heel) veel negativiteit.

Dit is een zeer jonge talentvolle kern die nog veel fouten zal maken, en er hopelijk uit zal leren. Ik ben de stamperkes :wow: van vorig(e) seizoen(en) niet vergeten hé. Als je ziet wat er nu bijwijlen op de mat gelegd wordt ben ik best tevreden met de amusementswaarde. Vervelen doe je je alvast niet. Voorlopig moet dat niet meer zijn voor mij. Laat ons eerstens financieel gezond worden en intussen genieten van wat ons op sportief vlak wordt voorgeschoteld.


10 Okt 2016, 21:02
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
We moeten een beetje realistisch zijn ook hé... een investeerder verwacht vroeg of laat zijn return, in de voetballerij kan die in eerste instantie 'emotioneel' zijn (= resultaten op het veld, sfeer, beleving), maar vroeg of laat wordt die cijfermatig. Ons bestuur lijkt oprecht te willen terugkeren naar de hogere regionen en heeft daar ook al belangrijke eerste inspanningen voor gedaan.

Maarrrrr dat het niet onvoorwaardelijk is en ook niet oneindig, dat spreekt voor zich. Het wordt dus stilaan tijd om te 'leveren' als men wilt dat het blijft duren... en als dat niet kan met DG, dan zal dat idd met een andere trainer moeten.

Trouwens, gaat een topper (op niveau 2e amateur) als Mitu gewoon blijven als we eindigen op een - ik zeg maar iets - 8e plaats, met een goal of 10 op zijn naam? I don't think so. Of vind je elk jaar dan wel een nieuwe Mitu of 2? Als je kampioen speelt of minstens een eindronde haalt - en dus 2e wordt of periodekampioen - wordt dat een ander verhaal, want dan hebben die mannen samen iets bereikt. Én dan is een bestuur ook bereid om eventueel nog eens een extra inspanning te doen.

Fatalisme is idd niet nodig, maar de vrijblijvendheid van 'we zien wel wat het geeft' is ook gevaarlijk. Er is een momentum gecreëerd door het bestuur, ik vind dat er sportief gezien wel een tikkeltje meer inspanning mag geleverd worden om dat te grijpen.


10 Okt 2016, 21:10
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
allesaaneen schreef:
We moeten een beetje realistisch zijn ook hé... een investeerder verwacht vroeg of laat zijn return, in de voetballerij kan die in eerste instantie 'emotioneel' zijn (= resultaten op het veld, sfeer, beleving), maar vroeg of laat wordt die cijfermatig. Ons bestuur lijkt oprecht te willen terugkeren naar de hogere regionen en heeft daar ook al belangrijke eerste inspanningen voor gedaan.

Maarrrrr dat het niet onvoorwaardelijk is en ook niet oneindig, dat spreekt voor zich. Het wordt dus stilaan tijd om te 'leveren' als men wilt dat het blijft duren... en als dat niet kan met DG, dan zal dat idd met een andere trainer moeten.

Trouwens, gaat een topper (op niveau 2e amateur) als Mitu gewoon blijven als we eindigen op een - ik zeg maar iets - 8e plaats, met een goal of 10 op zijn naam? I don't think so. Of vind je elk jaar dan wel een nieuwe Mitu of 2? Als je kampioen speelt of minstens een eindronde haalt - en dus 2e wordt of periodekampioen - wordt dat een ander verhaal, want dan hebben die mannen samen iets bereikt. Én dan is een bestuur ook bereid om eventueel nog eens een extra inspanning te doen.

Fatalisme is idd niet nodig, maar de vrijblijvendheid van 'we zien wel wat het geeft' is ook gevaarlijk. Er is een momentum gecreëerd door het bestuur, ik vind dat er sportief gezien wel een tikkeltje meer inspanning mag geleverd worden om dat te grijpen.


Denk je nu echt dat een Mitu gaat blijven als je eindronde hebt gespeeld. Als die gast prof kan worden bij pakweg Union of Lommel, dan is die weg. En gelijk heeft hij. Redelijk naïef toch.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Okt 2016, 21:14
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
El Corredor (Light) schreef:
allesaaneen schreef:
We moeten een beetje realistisch zijn ook hé... een investeerder verwacht vroeg of laat zijn return, in de voetballerij kan die in eerste instantie 'emotioneel' zijn (= resultaten op het veld, sfeer, beleving), maar vroeg of laat wordt die cijfermatig. Ons bestuur lijkt oprecht te willen terugkeren naar de hogere regionen en heeft daar ook al belangrijke eerste inspanningen voor gedaan.

Maarrrrr dat het niet onvoorwaardelijk is en ook niet oneindig, dat spreekt voor zich. Het wordt dus stilaan tijd om te 'leveren' als men wilt dat het blijft duren... en als dat niet kan met DG, dan zal dat idd met een andere trainer moeten.

Trouwens, gaat een topper (op niveau 2e amateur) als Mitu gewoon blijven als we eindigen op een - ik zeg maar iets - 8e plaats, met een goal of 10 op zijn naam? I don't think so. Of vind je elk jaar dan wel een nieuwe Mitu of 2? Als je kampioen speelt of minstens een eindronde haalt - en dus 2e wordt of periodekampioen - wordt dat een ander verhaal, want dan hebben die mannen samen iets bereikt. Én dan is een bestuur ook bereid om eventueel nog eens een extra inspanning te doen.

Fatalisme is idd niet nodig, maar de vrijblijvendheid van 'we zien wel wat het geeft' is ook gevaarlijk. Er is een momentum gecreëerd door het bestuur, ik vind dat er sportief gezien wel een tikkeltje meer inspanning mag geleverd worden om dat te grijpen.


Denk je nu echt dat een Mitu gaat blijven als je eindronde hebt gespeeld. Als die gast prof kan worden bij pakweg Union of Lommel, dan is die weg. En gelijk heeft hij. Redelijk naïef toch.


Uiteraard is hij dan weg... ik sprak dan ook niet over een profcontract (bij Union of Lommel). Ik bedoel maar dat blij zijn met een dood vogeltje zoals een gelijkspel tegen Sparta Petegem of Olsa Brakel ons niet naar de profregionen zal brengen. Als de lat op de grond ligt, kan iedereen er over hé... ;)


10 Okt 2016, 21:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst