Eendracht Aalst - Olsa Brakel - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Olsa Brakel 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
We moeten een kat, een kat durven noemen. De enquete onder de supporters wees uit dat meer dan 90% verwachtte dat Eendracht in de top-5 zou eindigen; Wat dan wil zeggen dat we titelkandidaat zijn, of minstens via de eindronde voor de 2de stijger willen strijden voor de promotie.
De verwachtingen zijn dit seizoen onbetwistbaar duidelijk.
Ook het Eendracht-bestuur was heel duidelijk in haar toekomstvisie.
Haar doelstelling is bovendien ook om meer supporters aan te trekken, om zo de inkomsten op te krikken.
Maar dat kan alleen maar door "winning-games" te demonstreren aan de supporters...
Is het dan niet meer dan normaal, dat we dit seizoen, de lat ook hoger leggen dan onze huidige stand in het klassement nu laat vermoeden?
Het spelbeeld moet gewoon verbeteren. In het bijzonder: defensief .... of iedereen is aan het eind van seizoen ontevreden....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Okt 2016, 23:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Slechte match gezien die een gelijkspel opleverde, maar evengoed hadden kunnen winnen moesten we verdedigend niet zo geklungeld hebben en aanvallend wat beter afgewerkt hadden. De top-ref heeft natuurlijk ook zijn duit in het zakje gedaan door zijn rode kaarten thuis te laten voor Brakel (wat een ordinaire schoppartij dat die er bij momenten van maakten !!!) en ons die zuivere strafschop te ontnemen !

Atheba echt niet goed om het nog braaf uit te drukken en Van Tricht blijkt nu toch ook week na week te verbleken. Inderdaad Diarra kan echt wel een potje voetballen, maar moet te veel werken om de fouten van zijn medemaats op te kuisen. Ik had toch ook het gevoel dat onze jongens bij balverlies niet goed weten wat ieder zijn taak is.

Toch nog veel positiefs gezien ook : De Coninck moet voor mij altijd in de basis, wat een goed voetballertje ! Trekt overal zijn slag en is super gemotiveerd, maakt nog wat jeugdige fouten maar probeert die ook telkens terug goed te maken zoals die bal die hij terug gaat recupereren bij zijn tegenstrever nadat hij hem had verloren ! (y)
Mitu is echt top voor ons niveau, wordt elke week beter en zal moeilijk zijn om te houden als die zo blijft voortdoen ! :love: Wat een aanvalsdrift, doorzettingsvermogen en snelheid ! :worship:
Lusala ook terug goed en hadden we op t'einde best kunnen gebruiken ipv hem te wisselen.
VDN stond toch ook terug met wat meer zekerheid te keepen, komt er volgens mij wel terug door.

DG zijn tijd vind ik meer dan gepasseerd :wave: , deze jonge talentvolle kern heeft volgens mij een andere trainer nodig om het volledige potentieel eruit te krijgen ! Er is nog niks verloren om een goed seizoen te draaien, maar er moet de komende weken wel verandering in komen. Ons voetbal is tot op heden nog steeds stukken beter bij momenten dan wat onze kern vorig jaar bracht ! Hopelijk op Torhout de 3 punten mee naar huis nemen, t'zou goed zijn voor de moreel van de spelers ! :EA:

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


11 Okt 2016, 1:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
luque schreef:
Prestatie in de tweede helft was ondermaats, dat klopt. Maar als ik de meeste commentaren hier lees heerst er toch wel (heel) veel negativiteit.

Dit is een zeer jonge talentvolle kern die nog veel fouten zal maken, en er hopelijk uit zal leren. Ik ben de stamperkes :wow: van vorig(e) seizoen(en) niet vergeten hé. Als je ziet wat er nu bijwijlen op de mat gelegd wordt ben ik best tevreden met de amusementswaarde. Vervelen doe je je alvast niet. Voorlopig moet dat niet meer zijn voor mij. Laat ons eerstens financieel gezond worden en intussen genieten van wat ons op sportief vlak wordt voorgeschoteld.

Helemaal akkoord.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


11 Okt 2016, 8:47
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
luque schreef:
Prestatie in de tweede helft was ondermaats, dat klopt. Maar als ik de meeste commentaren hier lees heerst er toch wel (heel) veel negativiteit.

Dit is een zeer jonge talentvolle kern die nog veel fouten zal maken, en er hopelijk uit zal leren. Ik ben de stamperkes :wow: van vorig(e) seizoen(en) niet vergeten hé. Als je ziet wat er nu bijwijlen op de mat gelegd wordt ben ik best tevreden met de amusementswaarde. Vervelen doe je je alvast niet. Voorlopig moet dat niet meer zijn voor mij. Laat ons eerstens financieel gezond worden en intussen genieten van wat ons op sportief vlak wordt voorgeschoteld.


Niet overdrijven hé de meeste die zondag speelden zijn al twintigers en hebben al de nodige ervaring, als je telkens bij een mindere prestatie dit als reden gaat gebruiken ben je goed bezig moet ik zeggen.
Het is de taak van de technische staf om hun spelers te motiveren en beter te maken, buiten Mitu was de motivatie bij de meesten ver te zoeken mijn gedacht.
Enfin, zondag beter zeker, maar dat gezever over te jong enz...als je op deze leeftijd je nog niet kan bewijzen in de 2de amateur ga dan beter petanquen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Okt 2016, 9:06
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
oilsjt schreef:
Ik blijf gene fan van de keuzes dat DG maakt.

We krijgen constant kansen tegen omdat we steeds met een man minder situatie zitten op het middenveld waardoor de verdediging steeds onder druk komt. Terwijl die het al zo moeilijk hebben.

Het is volgens mij de 2de week op rij dat we gelijk spelen omwille van de gekozen tactiek.


Nagel op de kop! (y)

Uw middenveld wordt overlopen - al dan niet door en té aanvallende opstelling - en de verdediging staat daardoor constant onder druk.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


11 Okt 2016, 9:41
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
En om er nog wat meer olie op te gooien...

In HLN: "DG faalde op tactisch gebied door de goed spelende De Coninck te vervangen door Marmitte"gaf een bestuurslid na de match aan. Dat wijst erop dat er nog weinig vertrouwen is in de sportieve baas..."

Lijkt me redelijk vernietigend. Ook wel ongelooflijk flauw van dat "bestuurslid" om zijn naam niet te zeggen, maar soit.

Op deze manier gaat Dirk de kerst niet halen natuurlijk.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Okt 2016, 10:04
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Timoilsjt schreef:
oilsjt schreef:
Ik blijf gene fan van de keuzes dat DG maakt.

We krijgen constant kansen tegen omdat we steeds met een man minder situatie zitten op het middenveld waardoor de verdediging steeds onder druk komt. Terwijl die het al zo moeilijk hebben.

Het is volgens mij de 2de week op rij dat we gelijk spelen omwille van de gekozen tactiek.


Nagel op de kop! (y)

Uw middenveld wordt overlopen - al dan niet door en té aanvallende opstelling - en de verdediging staat daardoor constant onder druk.


Er lopen teveel lichtgewichten in ons middenveld om voldoende duels te kunnen winnen tegen meestal kloeke beren, o.a. Van Tricht heeft het blijkbaar moeilijk om zijn mannetje te staan.
Ik was al geen fan maar de grootste fout naar mijn bescheiden mening is het verder werken met DG als coach, 't zal misschien al te laat zijn voor ze het beseffen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 11 Okt 2016, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Okt 2016, 10:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:
oilsjt schreef:
Ik blijf gene fan van de keuzes dat DG maakt.

We krijgen constant kansen tegen omdat we steeds met een man minder situatie zitten op het middenveld waardoor de verdediging steeds onder druk komt. Terwijl die het al zo moeilijk hebben.

Het is volgens mij de 2de week op rij dat we gelijk spelen omwille van de gekozen tactiek.


Nagel op de kop! (y)

Uw middenveld wordt overlopen - al dan niet door en té aanvallende opstelling - en de verdediging staat daardoor constant onder druk.


Er teveel lichtgewichten in ons middenveld om voldoende duels te kunnen winnen tegen meestal kloeke beren, o.a. Van Tricht heeft het blijkbaar moeilijk om zijn mannetje te staan.
Ik was al geen fan maar de grootste fout naar mijn bescheiden mening is het verder werken met DG als coach, 't zal misschien al te laat voor ze het beseffen.


Van mij moet hij niet onmiddellijk buiten, maar er mag wel een signaal gegeven worden dat er wat meer defensieve stabiliteit moet komen en dat hij daar de komende weken op zal afgerekend worden. Aan hem om daar trachten iets aan te doen.


11 Okt 2016, 10:15
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
kheiremans schreef:
Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:

Nagel op de kop! (y)

Uw middenveld wordt overlopen - al dan niet door en té aanvallende opstelling - en de verdediging staat daardoor constant onder druk.


Er teveel lichtgewichten in ons middenveld om voldoende duels te kunnen winnen tegen meestal kloeke beren, o.a. Van Tricht heeft het blijkbaar moeilijk om zijn mannetje te staan.
Ik was al geen fan maar de grootste fout naar mijn bescheiden mening is het verder werken met DG als coach, 't zal misschien al te laat voor ze het beseffen.


Van mij moet hij niet onmiddellijk buiten, maar er mag wel een signaal gegeven worden dat er wat meer defensieve stabiliteit moet komen en dat hij daar de komende weken op zal afgerekend worden. Aan hem om daar trachten iets aan te doen.


Een trainer die dat zelf niet ziet, mag vertrekken, me dunkt...en eentje die het ziet, maar er niets kan aan doen...ook... :(


11 Okt 2016, 10:25
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
allesaaneen schreef:
kheiremans schreef:
Hugo schreef:

Er teveel lichtgewichten in ons middenveld om voldoende duels te kunnen winnen tegen meestal kloeke beren, o.a. Van Tricht heeft het blijkbaar moeilijk om zijn mannetje te staan.
Ik was al geen fan maar de grootste fout naar mijn bescheiden mening is het verder werken met DG als coach, 't zal misschien al te laat voor ze het beseffen.


Van mij moet hij niet onmiddellijk buiten, maar er mag wel een signaal gegeven worden dat er wat meer defensieve stabiliteit moet komen en dat hij daar de komende weken op zal afgerekend worden. Aan hem om daar trachten iets aan te doen.


Een trainer die dat zelf niet ziet, mag vertrekken, me dunkt...en eentje die het ziet, maar er niets kan aan doen...ook... :(


Ik dacht toch dat het bestuur grotere ambities voorop stelde bij de start van de nieuwe competitie, dan opnieuw een beetje te blijven aanmodderen, voor mij krijgt DG alvast een dikke onvoldoende. (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Okt 2016, 12:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Hugo schreef:
luque schreef:
Prestatie in de tweede helft was ondermaats, dat klopt. Maar als ik de meeste commentaren hier lees heerst er toch wel (heel) veel negativiteit.

Dit is een zeer jonge talentvolle kern die nog veel fouten zal maken, en er hopelijk uit zal leren. Ik ben de stamperkes :wow: van vorig(e) seizoen(en) niet vergeten hé. Als je ziet wat er nu bijwijlen op de mat gelegd wordt ben ik best tevreden met de amusementswaarde. Vervelen doe je je alvast niet. Voorlopig moet dat niet meer zijn voor mij. Laat ons eerstens financieel gezond worden en intussen genieten van wat ons op sportief vlak wordt voorgeschoteld.


Niet overdrijven hé de meeste die zondag speelden zijn al twintigers en hebben al de nodige ervaring, als je telkens bij een mindere prestatie dit als reden gaat gebruiken ben je goed bezig moet ik zeggen.
Het is de taak van de technische staf om hun spelers te motiveren en beter te maken, buiten Mitu was de motivatie bij de meesten ver te zoeken mijn gedacht.
Enfin, zondag beter zeker, maar dat gezever over te jong enz...als je op deze leeftijd je nog niet kan bewijzen in de 2de amateur ga dan beter petanquen.


Ik zeg maar hoe ik het ervaar hé Hugo. Of ik daarmee voor de mede-forummers 'goed bezig' ben of niet interesseert mij niet veel.
Maar meegaan in het "wij-zijn-van-Aalst-en-moeten-altijd-kampioen-spelen" -denken is aan mij niet besteed. Het is al een echt mirakel dat we überhaupt nog voetbal kunnen kijken in Aalst. Een beetje realisme is op zijn plaats.


11 Okt 2016, 14:42
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
In mijn ogen was Atheba veruit de slechtste. Door zijn slecht positiespel, gebrek aan durf en inzicht moesten de centrale verdedigers uit positie lopen, waardoor het daar pompen of verzuipen was. Zij wisten niet hoe Atheba ging reageren en hij wist niet wat hij moest doen... Is dit dan de schuld van de speler of van de trainer?? Enkel DG weet het. Indien het de schuld van de speler is, moet die na 20 minuten al vervangen worden. Ik zie hem nog altijd met zijn armen staan zwaaien naar DG en de andere verdedigers om te vragen wat hij moest doen... Dit kan en mag niet gebeuren, zelfs niet bij een jonge kern!

Verder was er te weinig agressiviteit en te weinig aansluiting. Dit vooral doordat de verdediging met knikkende knieën aan het voetballen was. Iedereen was bang om fouten te maken, voornamelijk omdat één iemand zijn job niet kende of deed. Jammer.

Ik hoop dat ze volgend weekend winnen of de week nadien zit er terug maar 200 man meer. Dan mag je nog zoveel zeggen dat de meerderheid successupps zijn.... geen resultaten is geen volk, zo simpel is het. Indien verlies denk ik dat DG zijn positie onhoudbaar is, als ze dit nu al niet is.

Kleine voetnoot nog... Het sfeervak was bijna niet hoorbaar, wederom.... Dit door de vreemde akoestiek ...Nu ja er was precies wel amusement in het vak zelf en ik kan begrijpen dat de voetbal van daar beter te volgen is dan in de K of de europatribune, alleen jammer dat het geluid niet verder draagt.

:EA:


11 Okt 2016, 15:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Welke K?

_________________
OB17


11 Okt 2016, 15:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
luque schreef:
Hugo schreef:
luque schreef:
Prestatie in de tweede helft was ondermaats, dat klopt. Maar als ik de meeste commentaren hier lees heerst er toch wel (heel) veel negativiteit.

Dit is een zeer jonge talentvolle kern die nog veel fouten zal maken, en er hopelijk uit zal leren. Ik ben de stamperkes :wow: van vorig(e) seizoen(en) niet vergeten hé. Als je ziet wat er nu bijwijlen op de mat gelegd wordt ben ik best tevreden met de amusementswaarde. Vervelen doe je je alvast niet. Voorlopig moet dat niet meer zijn voor mij. Laat ons eerstens financieel gezond worden en intussen genieten van wat ons op sportief vlak wordt voorgeschoteld.


Niet overdrijven hé de meeste die zondag speelden zijn al twintigers en hebben al de nodige ervaring, als je telkens bij een mindere prestatie dit als reden gaat gebruiken ben je goed bezig moet ik zeggen.
Het is de taak van de technische staf om hun spelers te motiveren en beter te maken, buiten Mitu was de motivatie bij de meesten ver te zoeken mijn gedacht.
Enfin, zondag beter zeker, maar dat gezever over te jong enz...als je op deze leeftijd je nog niet kan bewijzen in de 2de amateur ga dan beter petanquen.


Ik zeg maar hoe ik het ervaar hé Hugo. Of ik daarmee voor de mede-forummers 'goed bezig' ben of niet interesseert mij niet veel.
Maar meegaan in het "wij-zijn-van-Aalst-en-moeten-altijd-kampioen-spelen" -denken is aan mij niet besteed. Het is al een echt mirakel dat we überhaupt nog voetbal kunnen kijken in Aalst. Een beetje realisme is op zijn plaats.


Alle respect voor jouw visie, maar ik weet niet of je goed hebt rondgekeken hoeveel volk er nog komt kijken, nu nog wat blijven aanmodderen in de tweede amateurklasse zou dodelijk zijn.
Daarom is het volgens mijn bescheiden mening raadzaam om niet te lang in deze West-Vlaams getinte 2de amateurklasse te blijven spelen.
Het bestuur heeft de ambitie om de hoofdprijs te pakken om zo snel mogelijk hogerop te spelen en dat is mijn enige motivatie nog om richting PC-stadion te komen. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Okt 2016, 16:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Tokkie schreef:
Welke K?



Awel...ons nief stuk hollandse ''maximum voor drie seizoenen'' antieke tweedehandsrommel (inclusief houtwormen) dat den dozje voor ons op Marktplaats.nl gevonden had voor bijna geen geld....

Nee , ge hebt volledig gelijk....welke K is het beste dat ge er over kunt zeggen.... hoe gegeneerd wij ons elke week voelen dat we daarin moeten gaan staan of er van den overkant moeten naar staan zien , da zal geen enkele politieke kwal Hem al 1 dag hebben aangetrokken, integendeel...die denken met dit al tot int oneindige populariteit en eeuwige roem te hebben verdiend...

de enige K die er nog aan is , is deze die we in de winter zullen voelen onder da pensenkermiskraam.


11 Okt 2016, 16:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst