KM Torhout - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 KM Torhout - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
De laatste weken zijn het echt teleurstellende resultaten voor een ploeg met zoveel ambitie, aan dit gemiddelde ben je halverwege het seizoen al lang uitgeteld voor de prijzen.
Wanneer gaan ze dienen pipo eindelijk ontslaan alvorens het seizoen compleet om zeep is! :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Okt 2016, 9:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Er zitten er hier veel te roepen om Camara zonder hem nog maar een match te zien spelen, of is Denderhoutem uit 2de provinciale ook al een waardemeter?
Het probleem ligt zeker niet vooraan maar vooral achteraan en centraal middenveld,we hadden veel beter nog een centrale verdediger of backrechts aangetrokken want als elke bal die over de middenlijn komt een goal is mag je gelijk welke topspits hebben maar ga je toch weinig matchen winnen volgens mij....
Ook de opstellingen van DG zijn een groot probleem, want Van Tricht moet precies altijd starten en Diarra kan dat allemaal niet op zijn eentje in verdedigend opzicht. Ik zou met Jilke op de 10 spelen en Van Tricht op de bank en 2 verdedigende middenvelders met Diarra en Marmitte.
Onze opstelling is de laatste weken toch wel zeer aanvallend en je ziet wel veel goals maar als je telkens maar 1 of geen punten pakt kan dit toch niet blijven duren.
Hopelijk de 3 punten vanavond maar ik vrees voor terug een gelijkspel of nederlaag en dat ze DG dan maar buitenzwieren (zelf bij winst ook),mocht hier al lang niet meer geweest zijn en is niet de geschikte trainer voor deze jonge groep. Zoals hierboven staat, een trainer met enig zelfrespect was na die 0-5 direct opgestapt, maar dat kent DG niet want weet ook dat hij de ploegen niet voor het uitkiezen zal hebben.
Een beloftencoach van een 1ste klasse ploeg of iemand die al bewezen heeft goed met een jonge ploeg te kunnen werken en tactisch sterk is, dat heeft deze ploeg nodig.

---
Ben het niet eens met 'Iendrachter'. Ik behoor tot dat groepje dat 'roept om Camara'. Waarom? Omdat hij tot de spelerskern behoort, (dus ook geen extra transfert-meerrkosten) en we met het huidige elftal een extra spits kunnen gebruiken. Met de huidige groep 'zonder Camara' hebben we duidelijk geen kans om mee te strijden voor de promotie. We moeten dus onze scorecapaciteit opvoeren, gezien onze zeer matige verdediging.
Ik beoordeel Camara niet op één wedstrijd tegen een 2de provincialer. Camara heeft eerder al bewezen op merkelijk hoger niveau, dat hij een sterke spits is. We moeten hem op voorhand niet afbreken of degraderen, omdat we hem zelf nog niet hebben zien spelen, in competitie; Maar er wel in geloven dat hij een talentvolle speler is, die gezien zijn jonge leeftijd zeker ook nog progressiemarge heeft.
Maar ik,ben wel akkoord dat we nog extra en betere versterking nodig hebben in het verdedigend compartiment. Ons doelpuntensaldo is op dat vlak ook heel duidelijk.
En een coach met een beter inzicht over de ploegopstelling,, ..zou ook al welkom zijn...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


16 Okt 2016, 11:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Reactie KVN: we zijn goed bezig, alleen de punten ontbreken. En volgens hem staat iedereen nog achter de coach. Oneindig veel respect voor kvn maar om te stellen dat we goe bezig zijn na een 10/21.. je kan eens ongelukkig punten verspelen maar zo win je er soms ook waar je er geen verdient. Voor mij mag DG gaan. Heeft ons vorig seizoen promotie gekost, en als ze hem nog lang laten zitten, kunde het van t seizoen ook vergeten. Hopelijk laten ze hem geen 2 seizoenen verprutsen


16 Okt 2016, 11:54
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
We hebben eindelijk de nul kunnen houden en de tweede helft hadden we zekere kunnen/moeten scoren. We zitten in een periode waarin het allemaal net niet goed genoeg is maar dat is normaal met een volledig nieuwe ploeg met veel jonge spelers. Als je dan nog de pech hebt dat Baras uitvalt weet je dat het niet makkelijk is.
Laat ons vooral niet fatalistisch beginnen doen, het belangrijkste is de nieuwe structuur van de club verder uitbouwen en sportief de beste spelers van dit seizoen vastleggen en de ploeg aanzienlijk versterken om volgend jaar een gooi naar de titel te doen. Iedereen wist dat we een tekort aan body en ervaring hadden en tegen een aantal ploegen daardoor niet zouden winnen.

Ik lees hier dat De Coninck gisteren de beste was, daar ben ik het niet mee eens! Hij vertoonde wel een enorme inzet maar Marmitte stak er wel efkes bovenuit.

Als je de kwaliteiten van de spelers bekijkt stel je, samen met mij, vast dat we een aantal punten meer moesten hebben. Wannes Van Tricht moet trouwens altijd spelen al was het maar voor die paar doorsteekpasses en vrije trappen en corners per wedstrijd.

Het is wel duidelijk dat de trainer het niet meer weet en dat niet iedereen meer in hem gelooft binnen de club, het zou me niet verwonderen...


16 Okt 2016, 11:56
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Jean schreef:
We hebben eindelijk de nul kunnen houden en de tweede helft hadden we zekere kunnen/moeten scoren. We zitten in een periode waarin het allemaal net niet goed genoeg is maar dat is normaal met een volledig nieuwe ploeg met veel jonge spelers. Als je dan nog de pech hebt dat Baras uitvalt weet je dat het niet makkelijk is.
Laat ons vooral niet fatalistisch beginnen doen, het belangrijkste is de nieuwe structuur van de club verder uitbouwen en sportief de beste spelers van dit seizoen vastleggen en de ploeg aanzienlijk versterken om volgend jaar een gooi naar de titel te doen. Iedereen wist dat we een tekort aan body en ervaring hadden en tegen een aantal ploegen daardoor niet zouden winnen.

Ik lees hier dat De Coninck gisteren de beste was, daar ben ik het niet mee eens! Hij vertoonde wel een enorme inzet maar Marmitte stak er wel efkes bovenuit.

Als je de kwaliteiten van de spelers bekijkt stel je, samen met mij, vast dat we een aantal punten meer moesten hebben. Wannes Van Tricht moet trouwens altijd spelen al was het maar voor die paar doorsteekpasses en vrije trappen en corners per wedstrijd.

Het is wel duidelijk dat de trainer het niet meer weet en dat niet iedereen meer in hem gelooft binnen de club, het zou me niet verwonderen...


over de ganse lijn niet akkoord. Van Tricht altijd spelen? Komaan man.

En Marmitte deed zijn werk, maar niet meer dan dat. Stak er helemaal niet bovenuit.

En iedereen wist dat we body ontbraken, kan best, maar dan toch onze sportieve staf-bestuur niet precies. De ambities zijn/waren duidelijk, promotie.

Of we moeten nu al alles op volgend jaar zetten? We zijn zeven matchen ver zeg...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Okt 2016, 12:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Jean schreef:
We hebben eindelijk de nul kunnen houden en de tweede helft hadden we zekere kunnen/moeten scoren. We zitten in een periode waarin het allemaal net niet goed genoeg is maar dat is normaal met een volledig nieuwe ploeg met veel jonge spelers. Als je dan nog de pech hebt dat Baras uitvalt weet je dat het niet makkelijk is.
Laat ons vooral niet fatalistisch beginnen doen, het belangrijkste is de nieuwe structuur van de club verder uitbouwen en sportief de beste spelers van dit seizoen vastleggen en de ploeg aanzienlijk versterken om volgend jaar een gooi naar de titel te doen. Iedereen wist dat we een tekort aan body en ervaring hadden en tegen een aantal ploegen daardoor niet zouden winnen.

Ik lees hier dat De Coninck gisteren de beste was, daar ben ik het niet mee eens! Hij vertoonde wel een enorme inzet maar Marmitte stak er wel efkes bovenuit.

Als je de kwaliteiten van de spelers bekijkt stel je, samen met mij, vast dat we een aantal punten meer moesten hebben. Wannes Van Tricht moet trouwens altijd spelen al was het maar voor die paar doorsteekpasses en vrije trappen en corners per wedstrijd.

Het is wel duidelijk dat de trainer het niet meer weet en dat niet iedereen meer in hem gelooft binnen de club, het zou me niet verwonderen...



Iedereen vergeet precies dat we eigenlijk van 0 herbegonnen zijn met talentvolle jongeren die ons buiten alle verwachtingen eigenlijk al goed verwend hebben met attractief voetbal sinds de start van de voorbereiding.
Zij die verwacht hadden om los kampioen te spelen zijn dus alle zin voor realiteit verloren !
De eerste bekommernis nu zijn een rustig stabiel seizoen draaien en financieel weer gezond worden , wat levert het op om mee te doen voor de prijzen en alle premies te betalen terwijl je hier helemaal niet klaar voor bent ?

Deze groep krijgt mijn steun 110 procent omdat ze van in begin bewijzen hun truitje te willen nat maken voor EA en eindigen we 8e maar worden we verder gezond dan is dit maar zo ! Dat is echte support en niet deze jonge groep afbreken omdat we niet alle weken winnen !


16 Okt 2016, 12:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Reactie KVN: we zijn goed bezig, alleen de punten ontbreken. En volgens hem staat iedereen nog achter de coach. Oneindig veel respect voor kvn maar om te stellen dat we goe bezig zijn na een 10/21.. je kan eens ongelukkig punten verspelen maar zo win je er soms ook waar je er geen verdient. Voor mij mag DG gaan. Heeft ons vorig seizoen promotie gekost, en als ze hem nog lang laten zitten, kunde het van t seizoen ook vergeten. Hopelijk laten ze hem geen 2 seizoenen verprutsen



Iedereen vergeet precies dat we eigenlijk van 0 herbegonnen zijn met talentvolle jongeren die ons buiten alle verwachtingen eigenlijk al goed verwend hebben met attractief voetbal sinds de start van de voorbereiding.
Zij die verwacht hadden om los kampioen te spelen zijn dus alle zin voor realiteit verloren !
De eerste bekommernis nu zijn een rustig stabiel seizoen draaien en financieel weer gezond worden , wat levert het op om mee te doen voor de prijzen en alle premies te betalen terwijl je hier helemaal niet klaar voor bent ?

Deze groep krijgt mijn steun 110 procent omdat ze van in begin bewijzen hun truitje te willen nat maken voor EA en eindigen we 8e maar worden we verder gezond dan is dit maar zo ! Dat is echte support en niet deze jonge groep afbreken omdat we niet alle weken winnen !


16 Okt 2016, 12:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:

Iedereen vergeet precies dat we eigenlijk van 0 herbegonnen zijn met talentvolle jongeren die ons buiten alle verwachtingen eigenlijk al goed verwend hebben met attractief voetbal sinds de start van de voorbereiding.
Zij die verwacht hadden om los kampioen te spelen zijn dus alle zin voor realiteit verloren !
De eerste bekommernis nu zijn een rustig stabiel seizoen draaien en financieel weer gezond worden , wat levert het op om mee te doen voor de prijzen en alle premies te betalen terwijl je hier helemaal niet klaar voor bent ?

Deze groep krijgt mijn steun 110 procent omdat ze van in begin bewijzen hun truitje te willen nat maken voor EA en eindigen we 8e maar worden we verder gezond dan is dit maar zo ! Dat is echte support en niet deze jonge groep afbreken omdat we niet alle weken winnen !

Maar gedeeltelijk akkoord.
oke ze zijn met volledig nieuwe kern gestart en brengen beter voetbal dan aanvankelijk verwacht. De spelersgroep krijgt dan ook mijn volledige steun
het excuus van nieuwe groep kun je ook niet blijven inroepen. Ondertussen zijn we wel al half oktober.

dat er niet genoeg geld zou zijn voor uitbetaling premies vind ik zever. Je verkondigt als bestuur dat je voor promotie wil gaan, gaat u heel gericht mrt jonge talenten versterken die relatief goedkoop zijn en de duurdere spelers laat je vertrekken. Dat je dan in oktober komt zeggen dat we blij moeten zijn met middenmoot omdat we dan minder premies moeten betalen vind ik lachwekkend.

Daarnaast heb je met uw jonge groep nog geen enkele match ondergelegen en ben ik van mening dat een andere coach nog net dat tikkeltje meer uit deze groep kan halen waardoor je mss ipv gelijk net wel kan winnen. Bepaalde tactische keuzes vd coach doen soms toch ook de wenkbrauwen fronsen. Pas op, van tricht zijn plaats op de bank gisteren was terecht. Anderzijds is hij wel 1 vd duurdere spelers en is het de coach zen taak spelers naar hun beste niveau te stuwen. Ik hoop dat het bestuur dit ook beseft en dg ontslaat


16 Okt 2016, 13:05
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/e ... k-geeraerd

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Okt 2016, 13:19
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Hij ligt buiten!


16 Okt 2016, 13:21
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
ik krijg hier via sms binnen dat de trainer is ontslagen...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Okt 2016, 13:24
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Dat was gisteren net na de match al duidelijk.


16 Okt 2016, 13:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
ik krijg hier via sms binnen dat de trainer is ontslagen...

Enige terechte keuze denk ik. Had na la lou al moeten gebeuren.
Sterk signaal vh bestuur nr sponsors en iedereen die EA warm hart toedraagt dat ze wel ambitie hebben en hoger mikken dan die magere 10/21
Hopelijk wordt snel capabele vervanger gevonden die ons opnieuw brengt waar we thuishoren :EA:


16 Okt 2016, 13:40
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Gisteren weer eens gebleken dat we op hoekschoppen en verre inworpen van Jonas en Yoshi, niet of nauwelijks gevaarlijk zijn.
Bijna alle gevaar komt na een actie van Mitu...

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Okt 2016, 14:26
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Gisteren weer eens gebleken dat we op hoekschoppen en verre inworpen van Jonas en Yoshi, niet of nauwelijks gevaarlijk zijn.
Bijna alle gevaar komt na een actie van Mitu...


Het begint natuurlijk wel met ze goed te trappen... :hmm:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Okt 2016, 16:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst