KSK Halle - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KSK Halle - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Eèn van de problemen zondag was ook dat de middenvelders bijna steeds passen naar de linkerflankspelers stuurden, terwijl De Man ( 1e helft), Van Kerckhoven en De Rock daar botsten op goede verdedigers zoals die nr 21 die ze nauwelijks konden passeren. Mitu slaagde daar wel eens in maar werd dan neergelegd in het strafschopgebied, waarvoor ten onrechte geen strafschop werd gefloten ( zijn schoen was zelfs uit wat toch wijst op stevig contact).
Op de rechterflank stonden Falco en Mitu dikwijls vrij ( ze stonden regelmatig te zwaaien), maar ze kregen daar te weinig passen van onze middenvelders. De keren dat ze er kregen was er echter altijd gevaar, want de linkerflank van Halle was minder sterk. De trainer moet dat toch gezien hebben. In het algemeen moet Mitu trouwens meer aangespeeld worden, want het grootste gevaar komt altijd van hem.


01 Nov 2016, 11:43
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
parol schreef:
Eèn van de problemen zondag was ook dat de middenvelders bijna steeds passen naar de linkerflankspelers stuurden, terwijl De Man ( 1e helft), Van Kerckhoven en De Rock daar botsten op goede verdedigers zoals die nr 21 die ze nauwelijks konden passeren. Mitu slaagde daar wel eens in maar werd dan neergelegd in het strafschopgebied, waarvoor ten onrechte geen strafschop werd gefloten ( zijn schoen was zelfs uit wat toch wijst op stevig contact).
Op de rechterflank stonden Falco en Mitu dikwijls vrij ( ze stonden regelmatig te zwaaien), maar ze kregen daar te weinig passen van onze middenvelders. De keren dat ze er kregen was er echter altijd gevaar, want de linkerflank van Halle was minder sterk. De trainer moet dat toch gezien hebben. In het algemeen moet Mitu trouwens meer aangespeeld worden, want het grootste gevaar komt altijd van hem.


Het duo Mitu - Baras kon brokken maken, we hebben de pech dat de enige die niet mocht gekwetst geraken nu voor lange tijd niet inzetbaar is.
Camara was de oplossing maar ja....

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Nov 2016, 12:12
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
iendrachter schreef:

Ik was in de voorbereiding ook geen fan van Claeys, maar de wedstrijden die hij nu de laatste weken in de basis stond als centrale verdediger vond ik hem wel goed, is traag maar heeft goed positiespel en goed met de kop. Zelfde met Van Hoevelen trouwens, het zijn vooral Verbrugge en Geenens die al dikwijls in de fout gegaan zijn achterin.
Het zal idd voor volgend seizoen zijn om mee te doen voor de prijzen,
zal ook niet simpel zijn als ploegen als Lebbeke en RWDM mss in onze reeks zitten.


De verdediging krijgt veel kritiek, maar volgens mij lag de oorzaak op het middenveld en dat was niet alleen de schuld van Van Tricht hoor, ook zijn ploegmaten bleven ondermaats spelen.
Onze trainer kon bij de rust gemakkelijk een halve (vedetteploeg) vervangen, maar Falco Geenens "eigen kweek" was in mijn ogen zondag toch wel een van de betere spelers.
Enfin, is je conclusie niet wat voorbarig, ik veronderstel dat ons ambitieus bestuur toch nog wel de nodige versterkingen zullen doen, om hun doel een eindronde te kunnen spelen te verwezenlijken.
Remember het seizoen 2002-03! :D


Als Van Tricht mee doet speel je met 10 momenteel, heeft geen duelkracht, maakt altijd de verkeerde keuzes en zal ook geen meter teveel lopen, dan vond ik Janssens vorig jaar toch stukken beter moet ik zeggen, hopelijk komt die jongen er nog door, tis wel tijd aant worden.
Ipv in interviews over 1ste klasse te praten zou hij beter zwijgen en hard werken om hier het niveau aan te kunnen, zou wel mogen ook als best betaalde speler met profcontract.
Mijn conclusie is mss voorbarig, maar Petegem zal niemand van de titel kunnen houden en die eindronde halen moet zeker nog lukken, maar dan is er wel maar 1 ploeg van de 12 die promoveert blijkbaar (uit 3 reeksen), begin er maar aan.....
Ondertussen staat er in Petegem en ook Winkel een nieuwe tribune dus op gebied van licentie zullen die nu ook wel hun huiswerk gemaakt hebben tov van vorig jaar.
Dat ze beginnen met eens 3 punten te pakken tegen een rechtstreeks concurrent zoals Winkel nu zondag.


Er staat inderdaad een mooi tribuneken, dat is een feit, maar voor de licentie telt vooral de capaciteit hé en dat gaat die tribune toch niet meteen verhelpen met enkel nog een kleine staantribune. De rest van de infrastructuur daar is en blijft van provinciaal niveau. Maar het is wel zo natuurlijk dat daar effectief dingen gebeuren en kunnen gerealiseerd worden, wat in Aalst onmogelijk lijkt te zijn.


01 Nov 2016, 13:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst