KSK Halle - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KSK Halle - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Sparta Petegem al periodekampioen na 9 wedstrijden (winst tegen VK Westhoek & gelijkspel van Winkel tegen Knokke)...23 pnt. vs 18 pnt met nog 1 speeldag te gaan.


30 Okt 2016, 20:03
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 212
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Onstellend zwakke match van De man en Van Tricht.
Deze trainer weet tenminste correct te vervangen.

En me dunkt dat Geenens drie goals heeft gemaakt, waaronder twee voor ons. ;)

Vooral de eerste helft was het pover en moest Kevin zelfs(zoals vanouds) de meubelen redden.
Halle is een ploeg die twee z'n "goals" cadeau kreeg ( onterechte penalty en own goal) maar toch aanspraak kon maken op een punt.
Op basis van de laatste twintig minuten verdienden we meer, maar over heel de match gezien is de uitslag correct.
Wat niet wegneemt dat KSK een prutsploeg is op een provincial pleintje.
Zegt veel over ons (eerste helft) niveau.
We kunnen beter dan dit, maar het komt er toch verdomd niet vaak(genoeg) uit.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


30 Okt 2016, 20:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Een neutrale Union SG man vertelde mij dat het wel strafschop was, sommige EA ers ook, ik dacht van niet...t zal wel een discussie blijven zeker ?


30 Okt 2016, 21:34
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Halle speelde agressief en kort op de man en daar hadden wij het moeilijk mee. Voetballend kwamen we dan ook amper aan kansen. We hadden nog kunnen winnen maar hadden evengoed in het zand kunnen bijten en dan zal een gelijkspel wel een correcte uitslag zijn zeker.
Opnieuw werd duidelijk dat er voorin toch iets ontbreekt. We hebben daar de pech dat Baras uitvalt en moeten dus hopen dat Camara er toch snel zal bij zijn (al begint het wel zeer lang te duren nu).
Petegem blijft intussen winnen en staat los op kop. De tweede plaats is wel nog steeds in het vizier met 4 punten achterstand op onze komende tegenstander Winkel Sport. Ik veronderstel dat die zelf ook wel gaan willen voetballen. Misschien komen we tegen hen dan ook wat beter uit de verf.


30 Okt 2016, 21:46
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
jowwan schreef:
Een neutrale Union SG man vertelde mij dat het wel strafschop was, sommige EA ers ook, ik dacht van niet...t zal wel een discussie blijven zeker ?



Volgens mij geen penalty...probeert de bal te stoppen met z'n linkerdijbeen, maar de bal raakt daardoor heel even z'n linkerarm/-hand. Leek me absoluut geen bewuste beweging. Maar ja, op een fractie van een seconde wordt dat dan beslist...

Sowieso geen al te sterke match van dat scheidsrechterstrio. Hadden de match niet onder controle, geen consequente beslissingen, compensatie tussen beide ploegen, gele kaart voor een fout die er geen was, ref viseerde Mitu ook een tijdje...

Soit, het zouden geen excuses mogen zijn voor dat gelijkspel.


30 Okt 2016, 21:51
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Weer kostbare punten verloren tegen een zeer zwakke tegenstander, was maar 1 speler bij die kon voetballen en dat was nr 10 Menco De Rijck, al de rest waren beenhouwers zoals Brakel en Menen.
Is duidelijk nu dat we voor een seizoen in de grijze middenmoot zullen spelen, spijtig want met een echte spits zoals Baras en een deftige rechtsback verliezen we deze wedstrijden nooit.
Geenens scoort vandaag wel 2 keer maar is defensief toch wel zwak, er zat naast mij in de tribune een scout van Winkel Sport en die zei ook zelf al, die jongen kan enkel lopen en gooien dat is het.
Gelukkig scoort hij toch regelmatig is, maar is eigenlijk ook meer een centrale verdediger.
Onbegrijpelijk ook dat we starten zonder De Coninck ipv Van Tricht en met Lusala in de spits, die jongen kan echt geen goal maken, laatste minuten mist ook Mitu voor een leeg doel.
Die penalty voor Halle was ook weer een lachertje, en zuivere penalty op Mitu wordt niet gefloten.
Allemaal details die wel over een wedstrijd beslissen en week na week in ons nadeel zijn.
Nog veel werk voor de boeg voor onze nieuwe trainer.....


100% strafschop, raakt de bal duidelijk met de hand, beweging of niet, bal op de stip. Vond Halle allerminst een zwakke ploeg, een aantal leuke voetballers in de ploeg. Die 10 en 9 bijvoorbeeld, en die nummer 4 (Zlatan look a like) kuiste alles op. Wij kregen geen poot aan de voetballende grond.

Wedstrijd kantelde in het slot toen bij beide ploegen beide nummers 10 eraf gingen. Halle kon geen bal meer bijhouden en wij konden eindelijk directer beginnen voetballen.

En wat Van Kerckhoven betreft, ik vind dat een heel matige linksback, speelt heel veel verkeerd in, veel afval in het spel. Als Falko de voorbije weken zijn deel kreeg, mag dat ook eens van Van Kerckhoven worden gezegd.

Een sterke Claeys en Mitu gezien, al moet laatstgenoemde in de toegevoegde tijd altijd scoren...

Voorlopig is middenmoot ons deel, 7 op 18 in de laatste zes matchen. Te weinig voor de uitgesproken ambities.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


30 Okt 2016, 22:10
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Volgens TV Oost heeft TDC de opdracht gekregen vh bestuur om EA een eindrondeticket te bezorgen...Maw; om periodekampioen 2 (match 11 tem 20) of 3 (match 21 tem 30) te worden. Duidelijke en meetbare ambitie!


30 Okt 2016, 23:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
Volgens TV Oost heeft TDC de opdracht gekregen vh bestuur om EA een eindrondeticket te bezorgen...Maw; om periodekampioen 2 (match 11 tem 20) of 3 (match 21 tem 30) te worden. Duidelijke en meetbare ambitie!


Als Camara vrij snel komt en we geen zware blessures meer hebben a la Baras lijkt me dat toch ook mogelijk. Onze kern is dit jaar toch serieus wat breder dus naarmate seizoen vordert gaan er wat andere ploegen (waar de kern wat dunner gestoffeerd is) toch wat problemen krijgen.


31 Okt 2016, 10:33
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
Diarra & Mitu opnieuw sterk, Lusala minder zichtbaar deze keer. Zwakke match van De Man, terecht vervangen door een sterkere De Rock.

Voor Van Tricht is jammer genoeg het moment aangebroken om plaats te maken voor De Coninck...die bij elke invalbeurt efficiënter en gedrevener is. Verdient zijn basisplaats ondertussen zeker en vast.

Wat mij betreft mag Claeys ook de voorkeur (blijven) krijgen op Verbrugge.

Het EA van na de rust is mijn inziens ook gewoon de best mogelijke ploeg, in de huidige omstandigheden... mét Arno, Jilke & Klaas dus.

Je mag tegen deze provincialer uiteraard nooit (verliezen of) gelijk spelen, maar dat gelijkspel lag opnieuw (deels) aan de platte en trage start. Als je je aanpast aan dat niveau, krijg je het gegarandeerd moeilijk. Op dat vlak dus idd dezelfde problemen. Plat starten en agressief eindigen...met een gelijkspel.

Belangrijkste opdracht voor TDC lijkt me dus het werken aan agressiever en sneller spel, vanaf minuut 1.


Mitu man van de match (alweer). Spitjig dat hij de kers op de taart niet zet met een winning goal.
Diarra vond ik vandaag helemaal niet sterk. Hij vertraagde het spel enorm door vooral achteruit te spelen. Ook veel slechte passes. Hij wisselt goeie matchen met mindere af, zoals die van gisteren en zijn eerste match voor ons. Had hij altijd op het niveau van de voorbije weken gespeeld, zou hij niet bij ons rondlopen.

Voor de rest: terecht gelijk spel, al ga je met een wrang gevole naar huis als je ziet hoe Mitu in de 93ste minuut die open kans huizenhoog over kegelt, of je was met de overwinning gaan lopen.

Veel volk van Aalst, maar weinig sfeer. Enkel in de 2de helft dankzij Blackwans(?) die achter de goal stonden.

Goeie wissels van de trianer, en tenminste ook niet tot den 70ste minuut gewacht om ze door te voeren. Heel bleke De Man goed vervangen door De Rock, en de al even zwak spelende Van tricht terecht naar de kant gehaald voor een zeer sterk ingevallen Jilke!
Opmerkelijk: Onze 2 goals gemaakt door onze rechtsback... Waar zitten onze afwerkers in de voorlinie?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


31 Okt 2016, 11:25
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
iendrachter schreef:
Weer kostbare punten verloren tegen een zeer zwakke tegenstander, was maar 1 speler bij die kon voetballen en dat was nr 10 Menco De Rijck, al de rest waren beenhouwers zoals Brakel en Menen.
Is duidelijk nu dat we voor een seizoen in de grijze middenmoot zullen spelen, spijtig want met een echte spits zoals Baras en een deftige rechtsback verliezen we deze wedstrijden nooit.
Geenens scoort vandaag wel 2 keer maar is defensief toch wel zwak, er zat naast mij in de tribune een scout van Winkel Sport en die zei ook zelf al, die jongen kan enkel lopen en gooien dat is het.
Gelukkig scoort hij toch regelmatig is, maar is eigenlijk ook meer een centrale verdediger.
Onbegrijpelijk ook dat we starten zonder De Coninck ipv Van Tricht en met Lusala in de spits, die jongen kan echt geen goal maken, laatste minuten mist ook Mitu voor een leeg doel.
Die penalty voor Halle was ook weer een lachertje, en zuivere penalty op Mitu wordt niet gefloten.
Allemaal details die wel over een wedstrijd beslissen en week na week in ons nadeel zijn.
Nog veel werk voor de boeg voor onze nieuwe trainer.....


100% strafschop, raakt de bal duidelijk met de hand, beweging of niet, bal op de stip. Vond Halle allerminst een zwakke ploeg, een aantal leuke voetballers in de ploeg. Die 10 en 9 bijvoorbeeld, en die nummer 4 (Zlatan look a like) kuiste alles op. Wij kregen geen poot aan de voetballende grond.

Wedstrijd kantelde in het slot toen bij beide ploegen beide nummers 10 eraf gingen. Halle kon geen bal meer bijhouden en wij konden eindelijk directer beginnen voetballen.

En wat Van Kerckhoven betreft, ik vind dat een heel matige linksback, speelt heel veel verkeerd in, veel afval in het spel. Als Falko de voorbije weken zijn deel kreeg, mag dat ook eens van Van Kerckhoven worden gezegd.

Een sterke Claeys en Mitu gezien, al moet laatstgenoemde in de toegevoegde tijd altijd scoren...

Voorlopig is middenmoot ons deel, 7 op 18 in de laatste zes matchen. Te weinig voor de uitgesproken ambities.



Inderdaad, 100% strafschop! Wat fout op Mitu betreft, vanachter de goal kon je dat onmogelijk zien!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


31 Okt 2016, 11:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
als ge tegen halle de nul niet kunt houden tegen wie dan wel?we hebben gewoon de ploeg niet om hoog te eindigen.


31 Okt 2016, 17:56
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
als ge tegen halle de nul niet kunt houden tegen wie dan wel?we hebben gewoon de ploeg niet om hoog te eindigen.


Hiervoor kom je 'slechts' drie spelers te kort: een rechts back: hou altijd mijn hart vast als ik Falco een verdedigende actie moet zien maken, een centrale verdediger want noch Verbrugghe, noch Claeys kunnen bekoren, en een spits (die hadden we met Baras én zelfs met Camara: beiden zeer spijtige zaak nu). Als je echt onmiddellijk wil promoveren zal je daar op die posities met nieuwjaar al moeten versterken.

Een goed draaiende Van Tricht zou ook veel kunnen betekenen, maar voorlopig is zijne moteur nog niet aangeslaan.

Ik denk eerder dat we volgend seizoen een gooi zullen doen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


31 Okt 2016, 18:13
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
waly 2 schreef:
als ge tegen halle de nul niet kunt houden tegen wie dan wel?we hebben gewoon de ploeg niet om hoog te eindigen.


Hiervoor kom je 'slechts' drie spelers te kort: een rechts back: hou altijd mijn hart vast als ik Falco een verdedigende actie moet zien maken, een centrale verdediger want noch Verbrugghe, noch Claeys kunnen bekoren, en een spits (die hadden we met Baras én zelfs met Camara: beiden zeer spijtige zaak nu). Als je echt onmiddellijk wil promoveren zal je daar op die posities met nieuwjaar al moeten versterken.

Een goed draaiende Van Tricht zou ook veel kunnen betekenen, maar voorlopig is zijne moteur nog niet aangeslaan.

Ik denk eerder dat we volgend seizoen een gooi zullen doen.



Kan Van Hoevelen u dan wel bekoren????????


31 Okt 2016, 19:05
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
witzwet schreef:
waly 2 schreef:
als ge tegen halle de nul niet kunt houden tegen wie dan wel?we hebben gewoon de ploeg niet om hoog te eindigen.


Hiervoor kom je 'slechts' drie spelers te kort: een rechts back: hou altijd mijn hart vast als ik Falco een verdedigende actie moet zien maken, een centrale verdediger want noch Verbrugghe, noch Claeys kunnen bekoren, en een spits (die hadden we met Baras én zelfs met Camara: beiden zeer spijtige zaak nu). Als je echt onmiddellijk wil promoveren zal je daar op die posities met nieuwjaar al moeten versterken.

Een goed draaiende Van Tricht zou ook veel kunnen betekenen, maar voorlopig is zijne moteur nog niet aangeslaan.

Ik denk eerder dat we volgend seizoen een gooi zullen doen.


Ik was in de voorbereiding ook geen fan van Claeys, maar de wedstrijden die hij nu de laatste weken in de basis stond als centrale verdediger vond ik hem wel goed, is traag maar heeft goed positiespel en goed met de kop. Zelfde met Van Hoevelen trouwens, het zijn vooral Verbrugge en Geenens die al dikwijls in de fout gegaan zijn achterin.
Het zal idd voor volgend seizoen zijn om mee te doen voor de prijzen,
zal ook niet simpel zijn als ploegen als Lebbeke en RWDM mss in onze reeks zitten.


Lebbeke? Die zijn niet echt goed gestart toch.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


31 Okt 2016, 21:18
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
witzwet schreef:
waly 2 schreef:
als ge tegen halle de nul niet kunt houden tegen wie dan wel?we hebben gewoon de ploeg niet om hoog te eindigen.


Hiervoor kom je 'slechts' drie spelers te kort: een rechts back: hou altijd mijn hart vast als ik Falco een verdedigende actie moet zien maken, een centrale verdediger want noch Verbrugghe, noch Claeys kunnen bekoren, en een spits (die hadden we met Baras én zelfs met Camara: beiden zeer spijtige zaak nu). Als je echt onmiddellijk wil promoveren zal je daar op die posities met nieuwjaar al moeten versterken.

Een goed draaiende Van Tricht zou ook veel kunnen betekenen, maar voorlopig is zijne moteur nog niet aangeslaan.

Ik denk eerder dat we volgend seizoen een gooi zullen doen.


Ik was in de voorbereiding ook geen fan van Claeys, maar de wedstrijden die hij nu de laatste weken in de basis stond als centrale verdediger vond ik hem wel goed, is traag maar heeft goed positiespel en goed met de kop. Zelfde met Van Hoevelen trouwens, het zijn vooral Verbrugge en Geenens die al dikwijls in de fout gegaan zijn achterin.
Het zal idd voor volgend seizoen zijn om mee te doen voor de prijzen,
zal ook niet simpel zijn als ploegen als Lebbeke en RWDM mss in onze reeks zitten.


De verdediging krijgt veel kritiek, maar volgens mij lag de oorzaak op het middenveld en dat was niet alleen de schuld van Van Tricht hoor, ook zijn ploegmaten bleven ondermaats spelen.
Onze trainer kon bij de rust gemakkelijk een halve (vedetteploeg) vervangen, maar Falco Geenens "eigen kweek" was in mijn ogen zondag toch wel een van de betere spelers.
Enfin, is je conclusie niet wat voorbarig, ik veronderstel dat ons ambitieus bestuur toch nog wel de nodige versterkingen zullen doen, om hun doel een eindronde te kunnen spelen te verwezenlijken.
Remember het seizoen 2002-03! :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Nov 2016, 9:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst