KSK Halle - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KSK Halle - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht KSK Halle - Eendracht Aalst
ik schat Halle (getraind door Alan Haydock) hoger in dan Menen en Gullegem. ze graven zich niet in maar willen vrijuit voetballen. Vooral hun nummer tien Menco De Rijck moet aan banden gelegd worden. jong, snel groot, technisch vaardig en een prima schot/voorzet in de benen. komt vanop rechtse flank maar kan ook als diepste spits spelen. en misschien wil Yannick Wagner zich ook tegen ons bewijzen. hun backs zijn te pakken. dat opent perspectieven voor Lusala en Mitu.


25 Okt 2016, 20:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Weinig enthousiasme blijkbaar voor de match.
Het terrein heet 'Lamme guiche'. Geen idee wat dit betekent, maar een guiche-piercing is een piercing door het perineum. Enfin, doet weinig ter zake, zolang ze ons daar maar niet bij de kl**** hebben.


28 Okt 2016, 11:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Inderdaad, bitter weinig enthousiasme hier. Nochtans eerste match onder leiding van onze nieuwe coach.
Eens benieuwd of er meteen een paar wijzigingen zullen zijn.
Jonas Van Kerckhoven zou terug fit zijn. Hopelijk pakken we zondag de volle buit zodat we volgende week met vertrouwen de topper tegen Winkel kunnen aanvatten :EA:


28 Okt 2016, 11:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
idd toch wel een belangrijke match in het licht van een mogelijke aansluiting bij de kop van het klassement.
Ik ben benieuwd welke elf TDC tussen de lijnen zal brengen. yoshi heeft zijn schorsingsdag dacht ik, en blijkbaar keert jonas terug?

ik zou gaan voor KVDN, geenens van hoevelen claeys en van kerckhoven,
daarvoor centraal diarra marmitte en de coninck, rechts lusala, links mitu, vooraan camara, euh , ik bedoel de rock :)


28 Okt 2016, 17:17
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Nog 5 kandidaten op het eerste periodekampioenschap

1. Petegem 20 trekt naar Westhoek (10p)
2. Winkel 18 ontvangt Knokke (13p)
3. Gent 16 trekt naar Brakel (9p)
4. Izegem 15 trekt naar Bornem (15p)
5. Bornem 15 ontvangt Izegem (15p)

Geen idee welke van deze 5 ploegen allemaal licentie eerste klasse amateurs zullen aanvragen en kunnen krijgen. Kan van belang zijn op einde van het seizoen


29 Okt 2016, 17:48
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Zonet eens gaan kijken op google maps. lijkt me nog een ferm caféken voor hun plein :p

_________________
Anti fusieclub!


29 Okt 2016, 19:43
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Weinig enthousiasme blijkbaar voor de match.
Het terrein heet 'Lamme guiche'. Geen idee wat dit betekent, maar een guiche-piercing is een piercing door het perineum. Enfin, doet weinig ter zake, zolang ze ons daar maar niet bij de kl**** hebben.

Lamme guiche es uk ne café op de steenweg
. mss spelen we in diene café :lol:


29 Okt 2016, 19:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
anubis schreef:
tympanum2 schreef:
Weinig enthousiasme blijkbaar voor de match.
Het terrein heet 'Lamme guiche'. Geen idee wat dit betekent, maar een guiche-piercing is een piercing door het perineum. Enfin, doet weinig ter zake, zolang ze ons daar maar niet bij de kl**** hebben.

Lamme guiche es uk ne café op de steenweg
. mss spelen we in diene café :lol:



LAMME GUICHE-ERF
-------------------------
Hoewel anders gespeld verwijst de benaming duidelijk naar de oorspronkelijke uitbater van de
aan de overzijde liggende afspanning de 'Lamme (Lomme, Guillaume) Gisj (Geerts)'.
De Lampstraat wordt bereikt langsheen de

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


29 Okt 2016, 22:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Ik ben benieuwd naar de eerste match onder leiding van Tom De Cock. Al verwacht ik dat hij (nog) niet veel gaat veranderen. Enkel Van Kerckhoven er terug in voor de geschorste Verbrugge denk ik.
Ik verwacht een gemotiveerde tegenstander die met het mes tussen de tanden zal spelen. Maar aan motivatie zal het bij ons in principe ook niet ontbreken in de eerste match onder de nieuwe coach.
Pronostiek: 1-2 :EA:


30 Okt 2016, 9:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Ik ben benieuwd naar de eerste match onder leiding van Tom De Cock. Al verwacht ik dat hij (nog) niet veel gaat veranderen. Enkel Van Kerckhoven er terug in voor de geschorste Verbrugge denk ik.
Ik verwacht een gemotiveerde tegenstander die met het mes tussen de tanden zal spelen. Maar aan motivatie zal het bij ons in principe ook niet ontbreken in de eerste match onder de nieuwe coach.
Pronostiek: 1-2 :EA:

Bij verlies van Halle mag trainer haydock beschikken.


30 Okt 2016, 10:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
2-2zelfde problemen.


30 Okt 2016, 18:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
2-2zelfde problemen.


vanaf dat sven j is vertrokken , is de beloofde spelers met gestalte en targetspits niet gekomen .
wie dat dacht dat we de tegenstander wekelijks gingen kapotspelen zal het nu ook wel weten zeker .
kheb het van in begin gezegd, zonder targetspits gaan we veel te veel kilometers moeten lopen om resultaten te halen.


30 Okt 2016, 19:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Een wedstrijd die je altijd moet winnen. 2 ballen op de dwarsligger en net na die eerste bal op de paal een lacher van een penalty tegen. Handen zijn tegen het lichaam en de scheids stond zowaar achter de speler. De grensrechter zag niets, en daarin had hij gelijk. Een flater van de thuisdefensie bracht ons gelukkig weer langszij, want kansen kregen we niet in de eerste helft. De enige speler voor wie we moesten uitkijken, De Rijck, rolde net na rust onze defensie op. Enkel na de 2-2 kwam er weet wat animo en wat Mitu daar nog laat liggen vanop drie meter van het doel...Veel te weinig gevoetbald, het potstampen deed soms zeer aan de ogen.
Nog veel werk aan de winkel voor De Cock.


30 Okt 2016, 19:28
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
edit


Laatst gewijzigd door allesaaneen op 30 Okt 2016, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Okt 2016, 19:47
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KSK Halle - Eendracht Aalst
Diarra & Mitu opnieuw sterk, Lusala minder zichtbaar deze keer. Zwakke match van De Man, terecht vervangen door een sterkere De Rock.

Voor Van Tricht is jammer genoeg het moment aangebroken om plaats te maken voor De Coninck...die bij elke invalbeurt efficiënter en gedrevener is. Verdient zijn basisplaats ondertussen zeker en vast.

Wat mij betreft mag Claeys ook de voorkeur (blijven) krijgen op Verbrugge.

Het EA van na de rust is mijn inziens ook gewoon de best mogelijke ploeg, in de huidige omstandigheden... mét Arno, Jilke & Klaas dus.

Je mag tegen deze provincialer uiteraard nooit (verliezen of) gelijk spelen, maar dat gelijkspel lag opnieuw (deels) aan de platte en trage start. Als je je aanpast aan dat niveau, krijg je het gegarandeerd moeilijk. Op dat vlak dus idd dezelfde problemen. Plat starten en agressief eindigen...met een gelijkspel.

Belangrijkste opdracht voor TDC lijkt me dus het werken aan agressiever en sneller spel, vanaf minuut 1.


Laatst gewijzigd door allesaaneen op 30 Okt 2016, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Okt 2016, 19:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst