E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
Hopelijk eens een tegenstander die van eigen kracht uitgaat, en zich niet komt ingraven...

Ook een "blij" weerzien met Cor "ik pomp de bal vooruit en zie wel waar hij uitkomt" Gillis. Al speelt onze Cor niet alles daar.

Voor ons is eigenlijk alleen een driepunter voldoende. :EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Nov 2016, 18:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
cijfermatig (nog steeds) de tweede beste aanval vd reeks en door 2 keer de nul te houden eerder naar middenmoot geschoven wat aantal tegengoals betreft. het 'puntenprobleem' begint dus van 'te veel tegengoals' te verschuiven naar 'we spelen te vaak gelijk ipv te winnen'.

daar Baras en Camara niet bruikbaar zijn op dit ogenblik zal het extra duwtje in de goede richting de komende wedstrijden mijn inziens vanuit het middenveld moeten beginnen komen. tijd dus voor ne Van Tricht, De Coninck, Diarra, Marmitte,... om de mouwen nog wat hoger op te stropen. ik hoor goede dingen over Van den Meersch ?

pronostiek voor zondag: gelijkspel :D

_________________
may the FORCE be with you.


02 Nov 2016, 11:54
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
Still standing ! schreef:
cijfermatig (nog steeds) de tweede beste aanval vd reeks en door 2 keer de nul te houden eerder naar middenmoot geschoven wat aantal tegengoals betreft. het 'puntenprobleem' begint dus van 'te veel tegengoals' te verschuiven naar 'we spelen te vaak gelijk ipv te winnen'.

daar Baras en Camara niet bruikbaar zijn op dit ogenblik zal het extra duwtje in de goede richting de komende wedstrijden mijn inziens vanuit het middenveld moeten beginnen komen. tijd dus voor ne Van Tricht, De Coninck, Diarra, Marmitte,... om de mouwen nog wat hoger op te stropen. ik hoor goede dingen over Van den Meersch ?

pronostiek voor zondag: gelijkspel :D


Na de zeer matige 6 op 12 (Brakel, Torhout, Menen, Halle) moet er thuis tegen Winkel gewonnen worden.

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Nov 2016, 13:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
ik vind dat de tactiek stilaan mag veranderen naar trachten één keer meer te scoren dan de tegenstander. dat een tijdje volhouden maakt al de rest bijzaak. maar het blijkt bijzonder moeilijk voor ons.


02 Nov 2016, 14:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
Davy schreef:
ik vind dat de tactiek stilaan mag veranderen naar trachten één keer meer te scoren dan de tegenstander. dat een tijdje volhouden maakt al de rest bijzaak. maar het blijkt bijzonder moeilijk voor ons.


zo speelden we nochtans vond ik vaak : wanneer we voorkwamen kropen we terug en werd het daardoor nog gevaarlijk. Alleen komen we de laatste tijd meestal achter en dat maakt de match altijd een pak lastiger.


03 Nov 2016, 13:39
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
't bestuur voorziet blijkbaar toch 't één en 't ander, al is 't wel vooral in 't restaurant. Maar goed, hopelijk komt er wat volk op af.
Als we winnen kunnen we nog steeds een goeie zaak doen, ondanks onze vele gelijke spelen al dit seizoen. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Nov 2016, 12:36
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
Zeer benieuwd naar wat deze wedstrijd brengt

Winkel altijd aanzien als de grootste titelfavoriet, is ook al lichtjes op achtervolgen aangewezen, met gelijkspel op Aalst kunnen ze daar wel leven denk ik.

Anderzijds hebben ze enkel verloren op speeldag 1 en al elke speeldag gescoord (behalve op Torhout net als Eendracht de enige match waar ze niet konden scoren)

Namen genoeg die voldoende honger hebben om hogerop te geraken.

een echte goalgetter hebben ze niet in hun rangen wat opvallend is voor een ploeg die de titel ambieert


04 Nov 2016, 19:31
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
Petegem is momenteel buiten schot maar de tweede plaats hebben we toch nog altijd in het vizier. Om ons wagonnetje daar echt aan te pikken, moet er uiteraard gewonnen worden tegen Winkel Sport. Met een gelijkspel schiet je opnieuw niks op en bij verlies ga je toch al ver achterop hinken.
Makkelijk wordt het zeker niet maar ik geloof er wel in. Prono: 2-1 :EA:


06 Nov 2016, 11:13
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
Weinig animo hier op 't forum voor deze match tegen de nummer 2, we geraken amper aan één volledige pagina op de matchdag, het is ooit anders geweest....
Benieuwd naar de verdediging nu Yoshi terug is.

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Nov 2016, 12:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
2-1 winst.

2-0 voor met de rust. Na rust krijgen die mannen een rode kaart waardoor je nog een dik half uur tegen 10 man mag spelen. Jammer genoeg de score niet kunnen uitdiepen. Enkele minuten voor affluiten krijg je nog de 2-1 tegen waardoor het nog even opletten is. Toch veel kansen nodig om een doelpunt te scoren.

Ik vond De Rock vandaag hard werken en nuttig spelen. Miste e 3-0 wel alleen voor de doelman. Op Mitu wordt de penalty-vertreding gemaakt. Marmitte speelde goed centraal op het middenveld. Achteraan zat het goed in elkaar. Weinig kansen weggegeven. Enkel Van Kerckhoven met de rust vervangen door Verbrugge.

Van Tricht wisselvallig vond ik. Wisselde goeie met zwakke momenten af. Kreeg in de 80e minuut ook een veeg uit de pan van Marmitte wegens 'te plat' in duel.

Lusala ook wisselvallig vond ik.

Weinig volk, weinig sfeer. Tis stillekes op den Iendracht.

Trainer wel veel en actief zien coachen. Was zeer betrokken.

3 punten binnen, op naar Bornem.


06 Nov 2016, 17:37
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
Ik vond ons met de geboden ruimte te weinig doen, kregen toch genoeg kansen om de wedstrijd volledig dood te doen.

Op het einde werd het dan nog even lastig.

Een meer dan nodige overwinning tegen een rechtstreekse concurrent.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Nov 2016, 19:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
Gilles schreef:
2-1 winst.

2-0 voor met de rust. Na rust krijgen die mannen een rode kaart waardoor je nog een dik half uur tegen 10 man mag spelen. Jammer genoeg de score niet kunnen uitdiepen. Enkele minuten voor affluiten krijg je nog de 2-1 tegen waardoor het nog even opletten is. Toch veel kansen nodig om een doelpunt te scoren.

Ik vond De Rock vandaag hard werken en nuttig spelen. Miste e 3-0 wel alleen voor de doelman. Op Mitu wordt de penalty-vertreding gemaakt. Marmitte speelde goed centraal op het middenveld. Achteraan zat het goed in elkaar. Weinig kansen weggegeven. Enkel Van Kerckhoven met de rust vervangen door Verbrugge.

Van Tricht wisselvallig vond ik. Wisselde goeie met zwakke momenten af. Kreeg in de 80e minuut ook een veeg uit de pan van Marmitte wegens 'te plat' in duel.

Lusala ook wisselvallig vond ik.

Weinig volk, weinig sfeer. Tis stillekes op den Iendracht.

Trainer wel veel en actief zien coachen. Was zeer betrokken.

3 punten binnen, op naar Bornem.
Ik vond Marmitte nu eerlijk gezegd vandaag ook niet uitblinken, en al zeker niet in de duels. Maar bon, een speler die zijn mond open trekt hebben we in deze kern wel meer nodig. Als Van Tricht ruimte krijgt kan hij mooie dingen doen, maar of 2de amateur dan de reeks is waar hij zal ontpoppen is maar zeer de vraag. Zal ofwel zijn spel dringend moeten aanpassen ofwel zeer snel een profploeg moeten vinden.

Voor de rest inderdaad de match vergeten dood doen, en op het moment merk je dan ook nog eens dat je ervaring mist... en de ervaring die je hebt gebruikt zijn ervaring op die moment ook veel te weinig.

Maar de 3 punten zijn binnen, en dat was meer dan verdiend!

_________________
If you never try, you'll never know


06 Nov 2016, 19:06
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
3 verdiende punten, maar toch onnodig spannend in die laatste minuten. De Rock had op 90 minuten tijd 3 goals aan z'n voeten, maar heeft jammer genoeg (te)veel kansen nodig om het verschil te maken. Werkte wel hard, maar is geen afwerker.

De rollen worden stilaan omgedraaid; verdediging wordt stabieler, aanval kan probleemlinie worden in de komende maanden. Baras wordt serieus gemist... en hoe langer we op Camara wachten, hoe groter de kans dat we'm nooit gaan zien... :D

Wellicht de beste match (vooral 2e helft dan) van Van Tricht in EA-shirt, maar omstandigheden niet uit het oog verliezen; 10 tegen 11, veel ruimte, trage omschakeling. Nog altijd te plat in duels & te weinig 'patron'. Misschien is een andere positie geschikter dan de 10, want heeft uiteraard z'n (technische) capaciteiten.

Mitu nog maar eens één van de beteren. Mooi om naar te kijken!

Ik vond Marmitte wel goed, veel opkuiswerk & duelkracht. Komaan zeg, een kerel van 18 die z'n plaats nu al opgeëist heeft en terloops z'n ploegmaats (terecht) durft terechtwijzen. Goed zo!

Yoshi ook niet slecht op links, eventueel alternatief voor een wisselvallige Jonas. Voor mij ook geen twijfel meer rond centraal duo Kenny-Arno.

Diarra ook weer goed controlerend, wordt elke week beter.

Goeie zaak gedaan deze week, met verlies Izegem, RC Gent & Bornem. Volgende week over Bornem!! :EA:


06 Nov 2016, 19:51
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
verdiende overwinning. Een mooie opsteker. Arno Claeys en Van Hoevelen sober en goed. Marmitte goed maar idd jeugdzondes. zeker op het einde moet je de bal desnoods keihard uit het stadion shotten (sinds een paar jaar is dat ook veel minder moeilijk geworden)

andermaal zeer bleke van tricht. lusala kon zich ook wat moeilijler doorzetten. logische wissels. de rock en de man slagen er niet in de match dood te doen. wel zeer veel werk verzet, die de rock.

van tricht andermaal zwak, net als de zoveelste ergerlijke arbitrage.

volgende week op naar de drie punten. een klein reeksje neerzetten... zou het?


06 Nov 2016, 20:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - Sint Eloois Winkel Sport
idd na 10 minuten zag ik eerlijk gezegd de bui al hangen. gelukkig sloeg de motor op tijd aan. tis niet dat het makkelijk is om te winnen, maar er is geen ploeg in de reeks waar we schrik moeten van hebben. (y)
had wel meer van winkel verwacht (ni erg natuurlijk)


06 Nov 2016, 22:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst