Eendracht Aalst-KRC Harelbeke - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst-KRC Harelbeke 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
hansken schreef:
Rukwinden tot 100 km/h en dat met die partytent in dat trekgat. Ik hoop da ze ni gaat vliegen! (Of misschien wel maar dan wel wanneer er geen volk instaat! ;-) )


Ik kan meiren ni kommen dus een afgelasting zeg ik geen nee tegen. Afgelasting heeft als voordeel dat er geen volk in de tent kan staan en ze dus zonder enig probleem mag gaan vliegen! 'k Wil er zelfs ne foto van trekken :banana:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


19 Nov 2016, 11:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
Ze kan dan tot in mijnen hof vliegen :lol:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Nov 2016, 18:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
Harelbeke heeft er tot nu toe al een seizoen opzitten met ups en downs. Knappe resultaten worden afgewisseld met mindere prestaties. Het wordt dus afwachten wat we voorgeschoteld krijgen maar eenvoudig zal het zeker niet worden.
Het weer dat ze voorspellen zal ook wel een rol spelen. Maar dat is voor beide ploegen hetzelfde en ik hoop dan ook dat we opnieuw de volle buit kunnen pakken.


19 Nov 2016, 20:09
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
Hopelijk gaat de wedstrijd door deze namiddag. Ik herinner me eens een thuismatch tegen Sint-Niklaas die door de wind in extremis werd afgelast. :stom:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Nov 2016, 11:09
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
El Corredor (Light) schreef:
Hopelijk gaat de wedstrijd door deze namiddag. Ik herinner me eens een thuismatch tegen Sint-Niklaas die door de wind in extremis werd afgelast. :stom:


Dan gaan we hapjes eten in het restaurant, goed voor de clubkas ;)

Gezien er (nog) geen algemene afgelasting is vermoed ik dat het een last minute beslissing zal worden.
Hopelijk toch voetbal, een uitschuiver van Winkel en Petegem en driepunter voor ons. :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


20 Nov 2016, 12:07
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
The Blackwans schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Hopelijk gaat de wedstrijd door deze namiddag. Ik herinner me eens een thuismatch tegen Sint-Niklaas die door de wind in extremis werd afgelast. :stom:


Dan gaan we hapjes eten in het restaurant, goed voor de clubkas ;)

Gezien er (nog) geen algemene afgelasting is vermoed ik dat het een last minute beslissing zal worden.
Hopelijk toch voetbal, een uitschuiver van Winkel en Petegem en driepunter voor ons. :EA:


Die hapkes na de match, wil dat zeggen dat het hamburgerkot aan de voorzijde van 't stadion nimmer komt? Aan de K waren ze al verdwenen...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Nov 2016, 15:43
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
Match NIET geschorst en al meteen 1-0 na penaltyfout op De Rock.
Van Tricht zet penalty om!!!

Met de winst van Gent Zeehaven en Knokke, en de gemakkelijke programma 's van Petegem en Sint-Eloois-Winkel is winst een must.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Nov 2016, 15:45
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
Blijkbaar veel kansen de nek omgewrongen en de 1-1 is een feit...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Nov 2016, 16:53
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
3-1, super! Voortzetting van een mooie reeks. Ik was er niet bij vandaag, maar volgens de verslaggeving blijkbaar veel kansen gekregen & opnieuw moeilijk om de wedstrijd te beslissen. Mitu nog maar eens man van de match met 2 goals, heeft er ondertussen 6 op z'n teller! Falko 3e gele kaart gepakt vandaag.

Op naar Temse! :EA:


20 Nov 2016, 17:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
petegem gelijk...


20 Nov 2016, 17:47
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
Was nochtans een zwaar bevochten- doch verdiende- zege.
Harelbeke is een moeilijk te bespelen ploeg, vuil spel en toch wel wat snelheid waarin er soms wat paniek bij ons ontstond.
Goede match van Mittu, Lusala en Van Hoevelen.
De rest was ook zeer degelijk.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


20 Nov 2016, 19:07
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
Ik vond Mitu eigenlijk vandaag een mindere match spelen, maar nu scoort hij wel twee keer.

Verdiende overwinning toch terug. Al hadden we net na de rust eventjes een mindere periode.

We doen een goede zaak dacht ik. Op naar Temse! :EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Nov 2016, 19:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
We komen vroeg op voorsprong na een terechte penalty en vergeten dan andermaal om er 2-0 van te maken. De Rock en Mitu kregen hier zeker de kansen toe. Net na de rust kwamen we goed weg met die bal tegen de paal maar even later frommelde Descheemaecker de gelijkmaker toch binnen. Dom balverlies van Yala Lusala lag oorspronkelijk aan de basis. Heeft zo wel meer van die momenten dat hij de bal kan inspelen maar hem in de plaats kwijtspeelt omdat hij er blijft mee lopen. Langs de andere kant zullen ze ook bij Harelbeke zeggen dat ze ons een goal cadeau gedaan hebben bij Mitu zijn eerste.
We zetten voor het eerst een reeksje neer en doen weer volop mee. Volgende week naar het geplaagde Temse. Altijd opletten tegen een gewond dier... Het zal in elk geval zonder Falko Geenens zijn want die kreeg zijn derde gele kaart. Krijgen we Atheba als rechtsachter of tovert de trainer iemand anders uit de hoed?


20 Nov 2016, 19:13
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
Overwinning van het collectief vandaag. Gezien de omstandigheden een heel mooie overwinning.

1e Tegenstander noem ik geen voetbalploeg maar een bende schriemuilen. En iedereen heeft het recht van niet aanvallend te spelen of met een bepaalde tactiek iets te proberen rapen. Maar alles er aan doen om geen voetbal te zien, dat is een brug te ver. Die trainer zijn gedoe... Als dat een voorbeeldfunctie heeft, arme club. Geheel persoonlijk dit, mijn excuses bij deze.

2e Het arbiterstrio... Jawadda. Allez duo. Vlaggemans aan de tentkant heeft het nog behoorlijk gedaan.
Maar de andere 2 pubers... Ik maak er geen woorden aan vuil. Het is het niet waard.

3e De wind off course. Dat is natuurlijk voor beide ploegen zo. Maar de meest technische ploeg heeft daar toch wel het minste baat bij.

Ondanks dit alles toch een mooie match met veel inzet en de beloning op het einde. Ontlading in het ganse "stadion".

Er waren wat mindere punten maar uit dank voor de geleverde inzet en de mentaliteit ga ik die niet vermelden nem :EA:


20 Nov 2016, 20:19
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst-KRC Harelbeke
Was er wat volk en sfeer?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Nov 2016, 21:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst