eendracht aalst -sk halle - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 eendracht aalst -sk halle 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Ik heb de match zelf niet gezien en kan er dus niet over oordelen. Maar de ontlading moet fantastisch geweest zijn op het einde. Op de beelden ook de knappe actie van OPC gezien (y)

Van Tricht doet het toch maar weer. Akkoord dat hij in het spel nog meer zijn stempel zou moeten drukken maar is al vaak resultaatbepalend geweest. Zoek maar eens een middenvelder die er een tiental per seizoen maakt. Mag van mij dan ook zeker blijven.

Nog een vraagje uit nieuwsgierigheid... Hoe was het met Bogaerts? :D


26 Feb 2017, 9:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Fanatix schreef:
iendrachter schreef:
Zeer zwakke 1ste helft van onze ploeg en Halle dat terecht op voorsprong kwam.
Op basis van de 2de helft verdienen ze dan toch nog van te winnen want Halle zat dood.
Enkel De Coninck en Lusala vond ik echt een zeer goede match spelen.
Na het uitvallen van Mitu en de 0-1 achterstand zag ik ons eerlijk gezegd niet meer terugkomen.
Van Tricht laat dan weer zien wat hij kan, vrijetrappen zetten maar we hebben hem voor de rest toch weer veel te weinig gezien....hij is nu onze topscorer maar ik zou hem toch niet houden volgend seizoen.
De Coninck en Verstraeten moeten ze zeker nog verlengen.
Halle is de 2de helft bijna niet meer overgeweest en dacht enkel aan tijdwinnen, mooi dat ze de laatste minuten dan nog verliezen. Zeer weinig supporters van Halle ook mee,100-150 man zeker?


Halle is ook nie echt een ploeg met veel aanhang eh. Ik vond dat ze toch behoorlijk wat supporters meehadden en allemaal verkleed. Tof sfeertje ook nog van die mannen. Voor de rest was Halle wel een ploeg die wou voetballen waarvoor hulde. Ze hebben enkel zitten tijdrekken een 10 min voor onze eerste goal viel. Die kale en hunnen langen spits waren bovendien degelijke spelers.

We zijn gegroeid in de match en trekken het op het eind toch mooi naar ons toe. Voor mij Lusala en Verstraete uitblinkers. Die Mickael voor het eerst zien spelen en hij werkt wel voor de ploeg en kan het balletje bijhouden, maar veel gevaar komt er niet uit.
Dat groeien in de match hang toch wel zeer sterk af van de vermoeidheid bij Halle denk ik. Op het uur gingen gewoon één voor één de lichtjes uit.
En dat heeft dan weer te maken met hun instelling die toch net niet op voetbal (van de tegenstander) gericht was. Zeer snel en hard overtredingen maken zodra wij een actie naar voor maakten, veel te weinig bestraft door een ref die enkel Currier geel gaf voor een pietlulligheid en vooral gesticuleren (zijn grootste kwaliteit tot hiertoe denk ik :hmm: )?
Die mannen zijn er toch meermaals goed in gevlogen met die 9 op kop die zelfs regelmatig eens een armen en ellebogen boven haalde...
Onder voetballende ploeg versta ik toch een ander type tegenstander, en tijdrekken was onmiddelijk na hun 0-1... nog geen klein beetje zelfs.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Feb 2017, 14:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Opdracht volbracht, niet op de mooiste manier maar dat had idd ook veel te maken met hetgeen Halle op de mat bracht. Ook naast het veld verliep alles zoals het moest; geen dommigheden zoals vorig jaar, prachtige tifo van OPC en -vooral na de rust- heel goede sfeer. Top!

Verder staan we nu tweede op 6ptn van Knokke. Ergens blijft ik toch hopen dat de machine ginds begin te sputteren. Gezien de reeks die ze nu hebben moet dat toch vroeg of laat eens gaan gebeuren. En als dat vroeg is geloof ik nog in een mirakel, zeker omdat ze de laatste match naar hier nog moeten komen. Stel je voor ... :EA:

Soit, eerst beginnen met Menen niet te onderschatten en ook daar 3ptn te pakken.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


26 Feb 2017, 15:53
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
The Blackwans schreef:
Opdracht volbracht, niet op de mooiste manier maar dat had idd ook veel te maken met hetgeen Halle op de mat bracht. Ook naast het veld verliep alles zoals het moest; geen dommigheden zoals vorig jaar, prachtige tifo van OPC en -vooral na de rust- heel goede sfeer. Top!

Verder staan we nu tweede op 6ptn van Knokke. Ergens blijft ik toch hopen dat de machine ginds begin te sputteren. Gezien de reeks die ze nu hebben moet dat toch vroeg of laat eens gaan gebeuren. En als dat vroeg is geloof ik nog in een mirakel, zeker omdat ze de laatste match naar hier nog moeten komen. Stel je voor ... :EA:

Soit, eerst beginnen met Menen niet te onderschatten en ook daar 3ptn te pakken.


Knokke zal inderdaad niet alles blijven winnen, de kans om terug te komen is er zeker nog!


26 Feb 2017, 15:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Jean schreef:
The Blackwans schreef:
Opdracht volbracht, niet op de mooiste manier maar dat had idd ook veel te maken met hetgeen Halle op de mat bracht. Ook naast het veld verliep alles zoals het moest; geen dommigheden zoals vorig jaar, prachtige tifo van OPC en -vooral na de rust- heel goede sfeer. Top!

Verder staan we nu tweede op 6ptn van Knokke. Ergens blijft ik toch hopen dat de machine ginds begin te sputteren. Gezien de reeks die ze nu hebben moet dat toch vroeg of laat eens gaan gebeuren. En als dat vroeg is geloof ik nog in een mirakel, zeker omdat ze de laatste match naar hier nog moeten komen. Stel je voor ... :EA:

Soit, eerst beginnen met Menen niet te onderschatten en ook daar 3ptn te pakken.


Knokke zal inderdaad niet alles blijven winnen, de kans om terug te komen is er zeker nog!


dat knokke wel nog punten gaat laten liggen is vrij zeker. Maar zelf 9 punten meer pakken is wel nog iets anders eh. Laten we eerlijk zijn: Enkel als je vanaf nu alles wint heb je daar nog een kans op. En laten we wel wezen, 't is ni dat we met 3-4 goalen verschil elke match winnen...

Los daarvan hoop ik ook dat er die laatste match sportief gezien nog wat op het spel staat. Zou goed zijn voor de recette


27 Feb 2017, 11:03
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Er waren 3.500 toeschouwers. Toch niet slecht.


02 Mar 2017, 13:01
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
kheiremans schreef:
Jean schreef:
The Blackwans schreef:
Opdracht volbracht, niet op de mooiste manier maar dat had idd ook veel te maken met hetgeen Halle op de mat bracht. Ook naast het veld verliep alles zoals het moest; geen dommigheden zoals vorig jaar, prachtige tifo van OPC en -vooral na de rust- heel goede sfeer. Top!

Verder staan we nu tweede op 6ptn van Knokke. Ergens blijft ik toch hopen dat de machine ginds begin te sputteren. Gezien de reeks die ze nu hebben moet dat toch vroeg of laat eens gaan gebeuren. En als dat vroeg is geloof ik nog in een mirakel, zeker omdat ze de laatste match naar hier nog moeten komen. Stel je voor ... :EA:

Soit, eerst beginnen met Menen niet te onderschatten en ook daar 3ptn te pakken.


Knokke zal inderdaad niet alles blijven winnen, de kans om terug te komen is er zeker nog!


dat knokke wel nog punten gaat laten liggen is vrij zeker. Maar zelf 9 punten meer pakken is wel nog iets anders eh. Laten we eerlijk zijn: Enkel als je vanaf nu alles wint heb je daar nog een kans op. En laten we wel wezen, 't is ni dat we met 3-4 goalen verschil elke match winnen...

Los daarvan hoop ik ook dat er die laatste match sportief gezien nog wat op het spel staat. Zou goed zijn voor de recette


We moeten zelfs 10 punten goed maken op Knokke, geen 9... want zij hebben een match meer gewonnen. Als je ervan uitgaat dat wij de laatste match tegen hun moeten winnen, zouden zij dus nog 7 punten moeten laten liggen in 7 wedstrijden... Iedereen dacht van Hamme vorig seizoen ook dat de motor ging stilvallen, aar niets was minder waar.
Uit op Halle den boot in en thuis tegen Winkel een gelijkspel en je mag nog dromen, maar voorlopig voetjes op de grond en Menen opzij zetten :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Mar 2017, 23:04
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
zwawi schreef:
Ik heb de match zelf niet gezien en kan er dus niet over oordelen. Maar de ontlading moet fantastisch geweest zijn op het einde. Op de beelden ook de knappe actie van OPC gezien (y)

Van Tricht doet het toch maar weer. Akkoord dat hij in het spel nog meer zijn stempel zou moeten drukken maar is al vaak resultaatbepalend geweest. Zoek maar eens een middenvelder die er een tiental per seizoen maakt. Mag van mij dan ook zeker blijven.

Nog een vraagje uit nieuwsgierigheid... Hoe was het met Bogaerts? :D


Ik zou Van Tricht ook houden, indien financieel geen struikelblok. Een betaalbare speler die de tegenstander bij elke vrij trap doet sidderen en beven, en die bovendien op een seizoen een 10-tal goalen maakt, vind je niet rap. Van Tricht speelt trouwens al beter dan in 't begin, al moet er nog veel meer uitkomen, maar volgens mij zit het er wel in.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Mar 2017, 23:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: eendracht aalst -sk halle
Timoilsjt schreef:
zwawi schreef:
Ik heb de match zelf niet gezien en kan er dus niet over oordelen. Maar de ontlading moet fantastisch geweest zijn op het einde. Op de beelden ook de knappe actie van OPC gezien (y)

Van Tricht doet het toch maar weer. Akkoord dat hij in het spel nog meer zijn stempel zou moeten drukken maar is al vaak resultaatbepalend geweest. Zoek maar eens een middenvelder die er een tiental per seizoen maakt. Mag van mij dan ook zeker blijven.

Nog een vraagje uit nieuwsgierigheid... Hoe was het met Bogaerts? :D


Ik zou Van Tricht ook houden, indien financieel geen struikelblok. Een betaalbare speler die de tegenstander bij elke vrij trap doet sidderen en beven, en die bovendien op een seizoen een 10-tal goalen maakt, vind je niet rap. Van Tricht speelt trouwens al beter dan in 't begin, al moet er nog veel meer uitkomen, maar volgens mij zit het er wel in.

Vind ik ook. Zijn doelpunten zijn ook steeds belangrijk. Heeft ons toch al wat punten opgeleverd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


02 Mar 2017, 23:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst