eendracht aalst -sk halle - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 eendracht aalst -sk halle 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Schepper schreef:
En achter de match carnavalfistjen in de groize kantin vak K.
:banana: :drank:


En den diedjei vliegt mé zèn eiremen omoeig....
Bringt ewa "aakes" mei ein. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Feb 2017, 19:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
matchday!


24 Feb 2017, 10:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15
Berichten: 454
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Ik weet niet hoe het daar bij al de rest zit, maar bij mij begint het hier serieus te kriebelen voor vanavond....

_________________
Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!!


24 Feb 2017, 11:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
VOORBESCHOUWING

Zowel Jonas Van Kerckhoven (lies), Jelle Geenens (bil) als Yoshi Verbrugge (knie) zijn out voor de carnavalsmatch.
t zal De Man worden zeker?


24 Feb 2017, 12:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
met dees weer ist goe mogelijk dat als KVDN uitsjot met wind mee dattem winkelhaak binne vliegt ! :D

_________________
may the FORCE be with you.


24 Feb 2017, 12:21
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
waly 2 schreef:
VOORBESCHOUWING

Zowel Jonas Van Kerckhoven (lies), Jelle Geenens (bil) als Yoshi Verbrugge (knie) zijn out voor de carnavalsmatch.
t zal De Man worden zeker?


Of Verstraeten en dan Arno naast Kenny in 't midden.

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Feb 2017, 13:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Van Tricht heeft terug een Van Wambeeketje gedaan...
Francis Van Wambeke ! ;)

hopelijk Mitu niet ernstigs, zou een aderlating voor de eindronde zijn.

_________________
may the FORCE be with you.


25 Feb 2017, 11:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Stress was duidelijk zichtbaar bij onze spelers, slechts enkelingen als Lusala & Yilke konden zich erboven plaatsen (en dat is toch wel een sterkte). Bij het begin van de wedstrijd al aangegeven dat ik het een Torhout-scenario zag worden. Buiten het feit dat Halle scoorde en Torhout niet was dat wel grotendeels zo. De druk dat Halle in de beginfase zette kon gewoon niet aangehouden blijven worden, dat zag je zo.

En dan valt die vermoeidheid goed samen met een slotfase waar het publiek er zich achter zet, lekker toch het sfeertje die vooral in de laatste 20 minuten ontwikkelde :worship:

_________________
If you never try, you'll never know


25 Feb 2017, 11:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
dat van damme daar de laatste minuut ,met al zijn ervaring ,nog een fout maakt.....slecht voor de tikker zelle.


25 Feb 2017, 11:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
zwakke eerste helft waar Halle veruit beter was. De 0-1 was dan ook verdiend. na de rust toch wat meer grip gekregen maar eigenlijk zat alles potdicht. Van Tricht breekt het dan toch open met alweer een hele mooie vrije trap. op het einde waren we fysiek beter en dat gaf de doorslag.
eerlijk is eerlijk, ik ben geen fan van van tricht, maar zonder zijn traptechniek was het allicht anders uitgedraaid gisteren. zeer sterke jilke en lusala gezien gisteren de rest was matig.

ik hoop dat de club een hele mooie recette gedraaid heeft. het restaurant zat om 1u30 alleszins nog goe vol. goed voor de clubkas!


Laatst gewijzigd door Davy op 25 Feb 2017, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.



25 Feb 2017, 12:00
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Super Lusala gezien gisteren, die liep precies overal op het plein.
Jilke ook sterk bezig samen met Jordy, Arno zal het moeilijk hebben om zijn plaats te heroveren.
Hopelijk niet te ernstige blessure voor Cedric, stond wel na de match mee te springen/dansen.
En dan die ontlading na de 2-1 :love: , lang geleden, veel te lang geleden...

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Feb 2017, 12:56
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
jammen schreef:
Super Lusala gezien gisteren, die liep precies overal op het plein.
Jilke ook sterk bezig samen met Jordy, Arno zal het moeilijk hebben om zijn plaats te heroveren.
Hopelijk niet te ernstige blessure voor Cedric, stond wel na de match mee te springen/dansen.
En dan die ontlading na de 2-1 :love: , lang geleden, veel te lang geleden...


Raar eigenlijk e. Heeft toch nooit ontgoocheld vind ik. Speelde daar een flauwe match tegen Petegem dacht ik maar voor de rest toch gewoon ook zeer degelijk.

Nu ja, luxeproblemen!


25 Feb 2017, 13:46
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Heel slechte eerste helft, tweede veel beter met meer drang naar voren en uiteindelijk alweer Van Tricht die de weg baant. Een fantastisch wapen toch, die vrije trappen...
Prachtige avond met geen incidenten en een ploeg die zoals het hoort (vergeleken met de -excusez le mot - lamzakken van vorig jaar) blijft vechten voor elk puntje en elke morzel grond.
Moet wel nog wachten op de beelden om de goals eens goed te kunnen bekijken, want veel heb ik er vanop de K niet van gezien. :D


25 Feb 2017, 13:47
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Draak van een eerste helft waar we op het midden werkelijk geen poot aan de grond kregen, met een verdiende 0-1 tussenstand.

Tweede helft, en vooral die laatste 25 minuten heel goed, wat een drang naar voor, inzet. pfff jawadde, onder impuls van een fenomenale Lusala (kracht, inzet, loopvermogen) en De Coninck!

En een publiek die er ging achter staan ook.

Wel nog een kleine voetnoot die me opviel in het restaurant. Een Sven VDB die mijlenver weg zat van Lejuste, en elkaar precies wat ontliepen...

Soit, een prachtige avond!! (met een machtige tifo!) :EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


25 Feb 2017, 13:54
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
iendrachter schreef:
Zeer zwakke 1ste helft van onze ploeg en Halle dat terecht op voorsprong kwam.
Op basis van de 2de helft verdienen ze dan toch nog van te winnen want Halle zat dood.
Enkel De Coninck en Lusala vond ik echt een zeer goede match spelen.
Na het uitvallen van Mitu en de 0-1 achterstand zag ik ons eerlijk gezegd niet meer terugkomen.
Van Tricht laat dan weer zien wat hij kan, vrijetrappen zetten maar we hebben hem voor de rest toch weer veel te weinig gezien....hij is nu onze topscorer maar ik zou hem toch niet houden volgend seizoen.
De Coninck en Verstraeten moeten ze zeker nog verlengen.
Halle is de 2de helft bijna niet meer overgeweest en dacht enkel aan tijdwinnen, mooi dat ze de laatste minuten dan nog verliezen. Zeer weinig supporters van Halle ook mee,100-150 man zeker?


Halle is ook nie echt een ploeg met veel aanhang eh. Ik vond dat ze toch behoorlijk wat supporters meehadden en allemaal verkleed. Tof sfeertje ook nog van die mannen. Voor de rest was Halle wel een ploeg die wou voetballen waarvoor hulde. Ze hebben enkel zitten tijdrekken een 10 min voor onze eerste goal viel. Die kale en hunnen langen spits waren bovendien degelijke spelers.

We zijn gegroeid in de match en trekken het op het eind toch mooi naar ons toe. Voor mij Lusala en Verstraete uitblinkers. Die Mickael voor het eerst zien spelen en hij werkt wel voor de ploeg en kan het balletje bijhouden, maar veel gevaar komt er niet uit.

_________________
Afbeelding


25 Feb 2017, 19:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst