E. Aalst - KFC Izegem - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 E. Aalst - KFC Izegem 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Jammergenoeg geen spelersdelegatie na de match in de kantines vak K.
Geen idee waarom....

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


04 Dec 2016, 10:16
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
4-0 intussen: een match doodmaken, eindelijk eens...
Goed zo, Eendracht!


04 Dec 2016, 17:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
4-0 winst al heeft Izegem toch ook een paar goeie mogelijkheden gehad om te scoren. Van Damme en Claeys even met vuur gespeeld in 1e helft. Gelukkig goed afgelopen.

De 1-0 na een mooie actie van Klaas De Rock. Tweede doelpunt is volgens mij in geen 100 jaar penalty, maar kom, hij geeft hem en het is 2-0.

Na de rust valt Izegem snel met 10 man na 2e keer geel. 3-0 en 4-0 en wedstrijd gespeeld.

Goeie prestatie van De Koker, heeft een degelijke match gespeeld centraal op het middenveld. Jelle Geenens heeft in 60 minuten meer getoond dan Verbrugge op het ganse seizoen.

Verbrugge gekwetst of geschorst? Zelf niet op de bank.

De Coninck toont voor mij meer dan een Van Tricht. Werkt ook harder en geeft ook een assist of 2 vandaag dacht ik.

Prima partij van Klaas De Rock, die zich goed uit de slag trekt in de spits.


04 Dec 2016, 17:40
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 212
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Uitstekende match van Kevin.
Pakte de punten zoals vanouds.

In de eerste helft waren Claeys en Van Damme de minderen, die laatste zoekt nog naar matchritme en vooral positiespel in een technisch voetballende ploeg.

Knappe match van Lusala, Falco(jawel!) en vooral Jilke de Coninck.
Mittu is een bijterken en De Rock begint z'n draai te vinden.
Positief!

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


04 Dec 2016, 17:54
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Heel volwassen prestatie van deze bende jonge gasten. Hebben daarmee de wanvertoning van vorige week wel degelijk uitgewist!

Bij 1-0 pakt VDN een paar heel belangrijke ballen. (y) Nadien het wat moeilijk gehad, maar TDC stuurde toch wat bij tijdens de match, waardoor we agressiever gingen spelen.

Speciale vermelding voor De Koker, die het goede bevestigde, en uiteraard Jilke De Coninck, die daarmee nogmaals toont dat hij over een grotere motor beschikt dan Van Tricht, en eigenlijk ook gewoon een veel betere voetballer is. Hopelijk selecteert men de komende weken op basis van sportieve prestaties. ;-)

En sinds de aanstelling van TDC staat onze defensie toch stabieler, ook de verdienste van Claeys.

Nu hopelijk nog twee keer alles geven, tegen het moeilijke tweeluik Knokke/Westhoek! :EA:

En wat ons plein betreft, een regelrechte schande zoiets!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Dec 2016, 18:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Oververdiende overwinning. Izegem kon in de eerste helft gaan kansen afdwingen, tenzij door het geklungel bij ons achterin, waarbij VDN tot 2 keer toe de meubelen moet redden. Mitu kon er opnieuw 2 ingelegd hebben maar scoort toch zo moeilijk. Lusala vrij onzichtbaar tot diep in de tweede helft. Ons vertimmerde middenveld deed het niet slecht. En De Rock speelde alweer een prima match. Scheidsrechter was ondermaats, penalty in de eerste helft was er volgens mij (fout buiten de backlijn), en een zuivere penalty in de tweede helft na fout op De Rock (en eigenlijk 2e geel voor de 11 van Izegem) fluit hij niet. Enfin, we hadden de ref niet nodig vandaag.
Prima resultaat en volgende week naar Knokke. Het wordt daar niet makkelijk, we zullen moeten (daar komt-ie!)... knokken! ;)


04 Dec 2016, 19:17
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Leuke voetbalnamiddag, één van de betere matchen van het seizoen!

Nagenoeg 90 minuten controlerend, agressief én creatief voetbal. Penalty was misschien wel twijfelachtig, maar doet zeker en vast niets af aan de prestatie van vandaag. Rode kaart (2x geel) was dan wel weer zeer terecht en ook goed uitgebuit. Mooie prestatie, van het hele elftal. Zeer weinig op aan te merken!

Direct een sterke match ook van Ken van Damme & Jelle Geenens, na lange onbeschikbaarheid. Ook Jordy & Jilke zeer goed, veel inzet, veel duel, veel opkuiswerk, gecombineerd met voetballende kwaliteiten. Jordy staat daar zeker op z'n plaats als verdedigende middenvelder... de plaatsjes zijn/worden duur op die positie, want een Marmitte en een Diarra verdienen op dit moment ook hun plaats.

Volgende week Knokke, heel belangrijke match!! :EA:


04 Dec 2016, 19:42
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Verdiende overwinning die ook nodig was na de misstap van verleden week. Al moeten we wel kunnen toegeven dat de wedstrijdomstandigheden meegezeten hebben. We krijgen een penalty cadeau want de fout gebeurde ruim buiten de zestien. Verder pakte Van Den Noortgaete inderdaad enkele belangrijke ballen want net voor de rust hadden we het toch even moeilijk.
Izegem begon ook scherp aan de tweede helft maar werd al snel afgeremd door de terechte uitsluiting. Nadien hebben we het goed uitgespeeld en kon de score in feite nog hoger opgelopen zijn.
Winnen op Knokke zou een schitterende zaak zijn. Zeker niet verliezen want anders lopen die mannen tot 6 punten uit op ons.
Ook benieuwd wie aan de aftrap gaat komen als er een aantal gekwetsten van vandaag terug fit zijn.


04 Dec 2016, 21:11
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3856
Leeftijd: 46
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Belangrijke 3-punter in de strijd voor de periodetitel. Tegen Knokke zowaar misschien de winst die we nodig gaan hebben in deze strijd.

Het doet echt deugd om eens een bank te hebben die geen verzwakkingen betekenen voor de ploeg. Het leek net of deze mannen ook al tijdje met elkaar speelden, terwijl je toch met Van Damme, De Koker en Jelle Geenens toch drie 'nieuwe' namen had. Plus Jilke dan vanaf minuut één.

Mja...luxeprobleem voor TDC als iedereen fit geraakt. De Koker heeft me zeer aangenaam verrast, al vond ik die op Temse al een degelijke match spelen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


05 Dec 2016, 0:07
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
De eerste thuiswedstrijd waarin het zo vlotjes ging dit seizoen. Alles viel dan ook in ons voordeel gisteren... Behalve het veld. Dat is zelfs MTSA onwaardig. Toppunt is dat we als technische thuisploeg er onszelf nog mee benadelen.

Goede mentaliteit, goede controle. Hoewel de (paar) kansen van Izegem steeds door eigen fouten tot stand kwamen.

Persoonlijk had ik onze beloftespelers vroeger laten invallen. Die presteren super en staan op de eerste plaats. Door omstandigheden komen ze in de selectie. En dan sta je met 11 tegen 10 en 3-0 in minuut 65 of zoiets... Daar had je die jongens toch wat extra korrosje kunnen laten opdoen. Een beloning voor het goede werk als het ware en een stimulans om verder te werken.
Ik denk dat L. Blankaert topschutter is (of het scheelt nie veel) in de beloftencompetitie. En dan kom je in deze situatie in de match en die jongen loopt 16 seconden op het veld... Niet mijn stijl.
Ik begrijp ook wel dat je met 2 spelers op het veld staat die uit blessure komen en dat je geen risico's wenst te nemen. Maar toch een gemiste kans. Uiteraard is het de trainer zijn goed recht.

Volgende week opnieuw een belangrijke match. Maar we zijn goed op zand dus Knokke moet ons liggen...


05 Dec 2016, 10:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Na de wedstrijd was er opnieuw een geweldig feestje in het restaurant, waaraan het bestuur van Izegem goed meedeed. Ze vierden alsof ze gewonnen hadden en hun voorzitter heeft dan ook nog eens een vat gegeven. Respect voor de voorzitter van Izegem die feest vierde met een sjaal van Eendracht rond zijn nek, terwijl onze voorzitter een sjaal van Izegem rond zijn nek had. :banana:


05 Dec 2016, 12:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
blacky schreef:
De eerste thuiswedstrijd waarin het zo vlotjes ging dit seizoen. Alles viel dan ook in ons voordeel gisteren... Behalve het veld. Dat is zelfs MTSA onwaardig. Toppunt is dat we als technische thuisploeg er onszelf nog mee benadelen.

Goede mentaliteit, goede controle. Hoewel de (paar) kansen van Izegem steeds door eigen fouten tot stand kwamen.

Persoonlijk had ik onze beloftespelers vroeger laten invallen. Die presteren super en staan op de eerste plaats. Door omstandigheden komen ze in de selectie. En dan sta je met 11 tegen 10 en 3-0 in minuut 65 of zoiets... Daar had je die jongens toch wat extra korrosje kunnen laten opdoen. Een beloning voor het goede werk als het ware en een stimulans om verder te werken.
Ik denk dat L. Blankaert topschutter is (of het scheelt nie veel) in de beloftencompetitie. En dan kom je in deze situatie in de match en die jongen loopt 16 seconden op het veld... Niet mijn stijl.
Ik begrijp ook wel dat je met 2 spelers op het veld staat die uit blessure komen en dat je geen risico's wenst te nemen. Maar toch een gemiste kans. Uiteraard is het de trainer zijn goed recht.


Volgende week opnieuw een belangrijke match. Maar we zijn goed op zand dus Knokke moet ons liggen...


Die bemerking heb ik ook gemaakt!


05 Dec 2016, 13:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Ook in de kantines boven is er de laatste weken na de wedstrijd weer wat meer begankenis. Vroeger kon je er een speld horen vallen. Niet dat ge er moet drummen nu, maar toch...

Sportief gezien hoop ik dat er voortaan louter op prestaties wordt geselecteerd en dat andere factoren zoals contract of naam geen rol spelen. Concreet bedoel ik dat Jilke De Coninck in deze ploeg altijd zijn plaats moet hebben. Die jongen zijn actieradius, gedrevenheid en presence zijn gewoon veel beter dan van Van Tricht. VT zal ongetwijfeld zijn talenten hebben maar als je die op dit ogenblik in de balans gooit met die van DC is het wel duidelijk naar waar de balans overhelt.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


Laatst gewijzigd door elfahem op 05 Dec 2016, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.



05 Dec 2016, 13:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
elfahem schreef:
Ook in de kantines boven is er de laatste weken na de wedstrijd weer wat meer begankenis. Vroeger kon je er een speld horen vallen. Niet dat ge er moet drummen nu, maar toch...

Inderdaad en het was gisteren ook tof dat onze voorzitter een hele tijd boven in de kantines geweest en met veel supporters heeft gepraat!


05 Dec 2016, 13:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - KFC Izegem
Dat van die youngsters, het terugkeren van ken en jelle, de sfeer in resto en kantines... zeer fijn om die 'positieve geluiden' te lezen, na de toch wel teleurstellende partij op temse. Btw, goe herpakt, jonges! Stiekem hoop ik toch dat er stilaan wat meer supporters 'van weleer' terugkeren naar onze thuismatchen. Ik snap dat er zeer veel gebeurd is, maar 't zou een stimulans zijn voor de club die (ongelofelijk maar waar) blijkbaar echt wel op een goed spoor zit met dit nieuwe bestuur, én voor deze jonge enthousiaste spelersgroep, om te zien dat het hier weer écht begint te leven.

Enfin, ik behoed me voor overdreven optimisme, want we hebben nog steeds relatief weinig in ons handen. maar ik denk wel terug aan waar we vorig jaar deze tijd stonden, en ik had toen nooit gedacht dat op dat jaar zoveel shit kon worden opgeruimd.

alleen maar nieuwsgieriger hoe het verder zal gaan met onze club...
en we doen nog altijd mee!

volgende week op Knokke alweer een belangrijke match (er zijn geen onbelangrijke competitiematchen trouwens, als je voeling hebt met de top). alweer een week uitkijken naar de match (y)


05 Dec 2016, 13:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst