R.Knokke FC - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 R.Knokke FC - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
2-0


11 Dec 2016, 16:29
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
3-0 logische uitslag tegen een van de titelkandidaten, in de eerste vijf spelen zal het maximaal haalbare zijn voor deze groep.
Toch wel vreemd dat een ploeg als den iendracht zelfs in 2de amateur niet kan meestrijden voor de titel of is er nog versterking op komst?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Dec 2016, 18:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
als je op de 2 e begint met diara en marmitte op de bank moet je een super ploeg hebben.niet dus.


11 Dec 2016, 18:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
toen het nieuws bekend raakte dat TDC de nieuwe coach zou worden herinner ik mij nog levendig de commentaar van één of andere slimmen van 't bestuur, voor de camera : 'misschien hebben we wel een topcoach binnengehaald'. Indien het een topcoach is heb ik er toch nog niet veel van gemerkt.

_________________
WOEF


11 Dec 2016, 18:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
Edit.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


Laatst gewijzigd door hansken op 11 Dec 2016, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Dec 2016, 19:15
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
Onze TDC corrigeert met de rust zijn foutieve startopstelling, en mede daardoor namen we de tweede helft in handen. Maar nadien gaat hij compleet de mist in met de wissel van de goed spelende De Coninck.

Na deze wissel was er een gat van 30 meter tussen verdediging en aanval en we kregen geen poot meer aan de grond. Net op het moment dat een goal van ons in de lucht hing.

Hij kan dan wel na de match breed gesticulerend en tierend wegstappen, maar mag na deze match best ook voor de spiegel gaan staan.

Jammer, we doen een heel slechte zaak waarbij tweede periode weg is (6p achter) en de titel misschien ook wel. :wave:

edit: net beelden bekeken, en Falko ziet er ook tweemaal niet echt goed uit.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Dec 2016, 20:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
Ik heb altijd gezegd dat we niet over de titel moeten spreken en dat de eindronde het hoogst haalbare zal zijn. Dat blijkt ook na vandaag. We staan 8 punten achter op de eerste plaats en 6 punten op de tweede. Om dit min of meer recht te trekken, heb je een hele serie overwinningen na mekaar nodig en dat is niet vanzelfsprekend.
Over de startopstelling kan gediscussieerd worden. De Cock gaf het vertrouwen aan de elf van vorige week. Toen kon het niet anders door de geblesseerden maar is het nodig om jongens die maanden out waren meteen basisspeler te maken? Anderzijds, moest het resultaat goed geweest zijn, had niemand daar over gekraaid.
Na de rust vond ik ons beter. We kregen een aantal kansjes maar de aansluitingstreffer kwam er niet. De mooie 3-0 sneed ons de benen af.
Hoe zit dat nu eigenlijk in onze competitie? Kampioen gaat over en wie speelt eindronde? Zijn dat nog andere ploegen buiten de periodekampioenen?


11 Dec 2016, 21:38
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
Ik kon er zelf niet bij zijn, mr 3-0 lijkt een afgetekende zege. Jammer, gezien de voorbije weken!

Op basis van de beelden van de (eerste 2) doelpunten leek Falko het precies wat moeilijk te hebben met de snelheid van z'n mannetje.

Wat de wissels betreft, tja, wie zet je op verdedigend middenveld...er is voor alles wel iets te zeggen. Vraag is of je het vertrouwen dat je opnieuw geeft aan Van Damme & De Koker niet gewoon weer wegneemt door na de rust dan toch 2x te wisselen. Dan kon je misschien idd gewoon starten met Diarra & Marmitte...

Wissel De Man voor De Coninck lijkt me ook geen superzet...De Man heeft op die positie trouwens nog maar weinig getoond.

Maar zoals gezegd, ik was er niet, het zijn bedenkingen... Feit is natuurlijk wel dat we afgetekend verliezen van een rechtstreekse concurrent en dat de 2e periode moeilijk wordt. Puur op basis van de kalender lijkt de 3e periode voor ons wel de meest haalbare van de 3.


11 Dec 2016, 21:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
stond marmitte op back links?
Zonet de beelden van die eerste twee goals n paar keer bekeken. schrijnend toch wel. als er zo slap wordt verdedigd kan je niet voor prijzen spelen, he. en dan heeft dat volgens mij weinig met de trainer te maken. zowel falco als marmitte gaan niet vrijuit bij beide doelpunten. die derde... tja daar is weinig aan te doen, maar die eerste twee: vermijdbaar is zacht uitgedrukt.


11 Dec 2016, 22:05
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Hoe zit dat nu eigenlijk in onze competitie? Kampioen gaat over en wie speelt eindronde? Zijn dat nog andere ploegen buiten de periodekampioenen?


* Kampioen promoveert rechtstreeks naar 1e amateur (mits licentie).
* 1 vice-kampioen + 3 periodekampioenen = 4 ploegen, spelen eindronde 'stijgen 2e amateur'.
* De winnaar van die eindronde komt terecht in een nieuwe 'eindronde 1e amateur' met de nummer 13 van 1e amateur + 3 eindrondewinnaars van 2e amateur. Winnaar van deze 2e eindronde blijft (in geval van die nummer 13) of promoveert (indien 1 van de 3 uit 2e amateur).

Conclusie: we moeten kampioen spelen... :D


11 Dec 2016, 22:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
edit


11 Dec 2016, 22:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
sterk verdedigt van de broertjes geenens bij de eerste 2 doelpunten. :hmm:


11 Dec 2016, 22:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
sterk verdedigt van de broertjes geenens bij de eerste 2 doelpunten. :hmm:


oeie ik dacht al 13, marmitte... klopt niet. mja jelle, zag er inderdaad ni goe uit... pffft


11 Dec 2016, 22:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
Ik zou niet zo ver willen gaan om de nederlaag op conto van onze trainer te schrijven, maar hij maakte op zijn minst gezegd een aantal (voor mij) twijfelachtige beslissingen.
Het was een mooi gebaar om de jongens die vorige week Izegem met 4-0 hebben weggezet opnieuw het vertrouwen te geven, maar of dat ook het best mogelijke elftal was om Knokke partij te geven, was zeer de vraag. Een fitte Diarra (die amper 1 week out is geweest) en Marmitte op de bank houden ten koste van youngster De Koker en een terugkerende Van Damme doe je niet ongestraft.
TDC toonde zich echter wel groots door al snel Diarra/Marmitte/De Man te laten opwarmen, waarmee hij aangaf zijn fout te hebben ingezien. De wissels bij de rust waren dan ook perfect. Niet onmiddellijk een tweede spits erbij gooien, maar de driehoek centraal omkeren en de macht op het middenveld heroveren. Dat lukte en een goal hing zelfs in de lucht, tot TDC om nog onbegrijpelijke reden die driehoek besloot te ontmantelen door De Man (ten koste van alweer een sterk spelende De Coninck) op de flank in te brengen (een positie waar hij tot dus ver slechts een laag rendement haalt). Op enkele minuten tijd heroverde Knokke het meesterschap en de rest is geschiedenis.
Over namen kan je altijd discussiëren maar gisteren lijken er toch een aantal tactische fouten te zijn begaan. Gewonnen (of gelijkgespeeld) hadden we misschien niet, maar we hadden Knokke toch meer het vuur aan de schenen kunnen leggen. Ik vond Knokke zeker niet de best voetballende ploeg van de reeks, maar het was alleszins een zeer sterk en uitgekookt blok waar iedereen duidelijk zijn opdracht kende.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


12 Dec 2016, 9:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: R.Knokke FC - Eendracht Aalst
Ik vind naast de domme wissel van de Coninck het vooral onbegrijpelijk dat je twee spelers die net terug zijn van zeer zware blessures zo direct in het bad gooit. Zowel bij Jelle en Ken zie je dat ze nog mijlenver van hun normale niveau verwijderd zijn. Dit is zeker geen kritiek op beide spelers,meer zelfs het is niet meer dan logisch.Je moet zulke jongens geleidelijk brengen,vorige week kon de trainer dit nog min of meer verantwoorden door de vele blessures maar gisteren waren er mogelijkheden genoeg om dit op te vangen. Trainer gaat hier zwaar onderuit vind ik,hopelijk maakt hij zich niet volledig ongeloofwaardig door volgende week "ballerina" Van Tricht te brengen i.p.v. De Coninck


12 Dec 2016, 10:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst