E. Aalst - KVK Westhoek - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 E. Aalst - KVK Westhoek 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Initiatief om meer volk te lokken kan een dik succes genoemd worden (y) heb al fandagen/kermarkten gezien op den Eendracht die het met een pak minder moesten doen. In de zittribune ook merkelijk meer volk, staantribune was even leeg als anders.
Een initiatief dat gerust een jaarlijkse gewoonte mag worden, ik durf wedden dat zonder dit initiatief dat je een all-low had kunnen optekenen qua toeschouwers (puur omwille van de periode in het jaar).

De match dan, oververdiende overwinning maar toch eigenlijk maar een 3-tal sterkhouders vandaag; Lusala, De Coninck & De Rock. De anderen lieten het één of meermaals serieus afweten waardoor we Westhoek eigenlijk veel te lang uitzicht lieten houden op een punt.
Alle reacties van eerder deze week hier op het forum niet te nagelaten, de plaatsen op de verdedigende mid posities liggen voor mij verre van vast! Marmitte moet zowat het niveau van Jonas Bogaerts vorig jaar geëvenaard hebben vandaag

_________________
If you never try, you'll never know


18 Dec 2016, 22:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Akkoord met die vertrekkers en daar mag Van Damme ook bij zijn.
Hoorde voor de wedstrijd van een bestuurslid van Lebbeke die ook naar de match kwam kijken, dat ze 2 spelers van Eendracht zouden willen voor FC Lebbeke.

iendrachter schreef:
Verdiende overwinning tegen een ploeg die vanaf minuut 24 al dacht aan tijd winnen,
er zijn toch echt zeer weinig ploegen in onze reeks die hier echt komen spelen voor 3 punten.
Raar want een ploeg als Westhoek heeft toch enkele goeie spelers lopen als Ternier,Euvrard,Da Silva,Hillewaere,waarmee je toch altijd beter moet doen als de plaats waar die nu staan.
De Coninck,Lusala,De Rock zeer sterk vandaag, Van Hoevelen enkele keren serieus in de fout maar gelukkig kost het ons geen punten.
De invalbeurt van Van Tricht was precies tegen zijn goesting, hopelijk hebben ze het verstand om die
naar een andere ploeg te laten uitkijken met nieuwjaar,hij kost een pak geld en met De Coninck hebben
we iemand in de rangen die veel beter is.
Ook De Man mag van mij gerust vertrekken, net als Verbrugge.
Ik denk wel dat ze nog 1 of 2 transfers zullen doen nu we nog meespelen voor de prijzen.


19 Dec 2016, 6:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Allé, we gaan heel de bank laten vertrekken. Verbrugghe is jong en heeft groeimarge, centraal moet je hem niet zetten maar links kan die wel mee. Ik zou die nog wat voordeel van de twijfel geven. De Man is zeker geen slechte speler, maar heeft op dit ogenblik geen basisplaats. Van Tricht heeft al dikwijls voor de assist gezorgd, maar valt voor de rest inderdaad wat tegen. Zou meer moeten brengen. Aan hem om dat te tonen en anders return to sender.

Gezien de blessure van Baras en, heb horen zeggen dat Camara niet wou meespelen met beloften, zal men eerder uitkijken naar een spits. De Rock kan dat niet alleen blijven doen en o wee als die morgen geblesseerd uitvalt.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Dec 2016, 8:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Atheba mag ook weg. Als we spelers laten vertrekken die geen basisplaats of een plaats op de bank verdienen kunnen we met die uitgespaarde loonmassa versterking halen, goede snelle back rechts en vooraan een spits die gestalte heeft. Indien camara niet met de beloften wou spelen heeft het dan zin om hem te houden?

witzwet schreef:
Allé, we gaan heel de bank laten vertrekken. Verbrugghe is jong en heeft groeimarge, centraal moet je hem niet zetten maar links kan die wel mee. Ik zou die nog wat voordeel van de twijfel geven. De Man is zeker geen slechte speler, maar heeft op dit ogenblik geen basisplaats. Van Tricht heeft al dikwijls voor de assist gezorgd, maar valt voor de rest inderdaad wat tegen. Zou meer moeten brengen. Aan hem om dat te tonen en anders return to sender.

Gezien de blessure van Baras en, heb horen zeggen dat Camara niet wou meespelen met beloften, zal men eerder uitkijken naar een spits. De Rock kan dat niet alleen blijven doen en o wee als die morgen geblesseerd uitvalt.


19 Dec 2016, 9:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
wevege schreef:
Atheba mag ook weg. Als we spelers laten vertrekken die geen basisplaats of een plaats op de bank verdienen kunnen we met die uitgespaarde loonmassa versterking halen, goede snelle back rechts en vooraan een spits die gestalte heeft. Indien camara niet met de beloften wou spelen heeft het dan zin om hem te houden?

witzwet schreef:
Allé, we gaan heel de bank laten vertrekken. Verbrugghe is jong en heeft groeimarge, centraal moet je hem niet zetten maar links kan die wel mee. Ik zou die nog wat voordeel van de twijfel geven. De Man is zeker geen slechte speler, maar heeft op dit ogenblik geen basisplaats. Van Tricht heeft al dikwijls voor de assist gezorgd, maar valt voor de rest inderdaad wat tegen. Zou meer moeten brengen. Aan hem om dat te tonen en anders return to sender.

Gezien de blessure van Baras en, heb horen zeggen dat Camara niet wou meespelen met beloften, zal men eerder uitkijken naar een spits. De Rock kan dat niet alleen blijven doen en o wee als die morgen geblesseerd uitvalt.


Toch fijntjes opmerken dat we alleen spelers van hogere competities mogen/kunnen aantrekken...


19 Dec 2016, 10:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
DT schreef:
Toch fijntjes opmerken dat we alleen spelers van hogere competities mogen/kunnen aantrekken...


Ik denk dat hij eerder bedoelt dat als we er 3-4 kunnen vervangen door één echte versterking op een positie waar we minder sterk zijn, dat dat dan geen slecht idee zou zijn...

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


19 Dec 2016, 10:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Dat is precies wat ik bedoel en heel goed verwoord door u.


19 Dec 2016, 10:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Klaas De Rock droeg zijn twee doelpunten op aan Viktor De Coker, zijn ploegmaat van bij Oudenaarde die vorig jaar overleed bij een verkeersongeval. Kevin Hebbelinck (Waasland-Beveren) traint sinds enkele dagen mee. Hij is een 20-jarige rechterflankspeler.


19 Dec 2016, 11:16
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
Benieuwd of er nog iets gaat bijkomen binnen de financiële beperkingen.

Veelal zijn wintertransfers geen voltreffers, zowel hier als ergens anders. Om nu Verbrugghe, Van Damme, Van Tricht te lozen. Ik ben daar toch geen voorstander van eigenlijk. Tenzij dat je voor de ruimte die daar vrijkomt 1 directe meerwaarde (+ een belofte uit eersteklasse) kan halen.

Van Damme flirt iedere transferperiode met FC Lebbeke, dus vroeg of laat zal hij wel naar daar gaan denk ik. Maar hoeft zeker niet persé weg. Kan nog van nut zijn in de tweede seizoenshelft.

Als je Verbrugghe (om extrasportieve redenen moet je die altijd houden overigens :-) ) zou wegdoen, dan gaat er met Van Hoevelen of Claeys toch niks mogen gebeuren.

Dus ik denk dat het wat van de opportuniteiten gaat afhangen. Kan je een meerwaarde halen, mits ruimte, zeker doen. En anders weinig veranderen.

Ik heb toch de indruk dat deze spelersgroep vrij goed aan elkaar hangt, dus dat zit wel snor.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Dec 2016, 11:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
waly 2 schreef:
Klaas De Rock droeg zijn twee doelpunten op aan Viktor De Coker, zijn ploegmaat van bij Oudenaarde die vorig jaar overleed bij een verkeersongeval. Kevin Hebbelinck (Waasland-Beveren) traint sinds enkele dagen mee. Hij is een 20-jarige rechterflankspeler.


Doet het echt wel goed De Rock (y)


19 Dec 2016, 11:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
anathema76 schreef:
DT schreef:
Toch fijntjes opmerken dat we alleen spelers van hogere competities mogen/kunnen aantrekken...


Ik denk dat hij eerder bedoelt dat als we er 3-4 kunnen vervangen door één echte versterking op een positie waar we minder sterk zijn, dat dat dan geen slecht idee zou zijn...


Weet ik maar is toch niet realistisch? Dat een ploeg in vierde klasse een aantal spelers zou kunnen kwijtraken die hier niet aan spelen toekomen om daarmee ruimte vrij te maken voor iemand uit 1A of 1B?


19 Dec 2016, 12:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
DT schreef:
Weet ik maar is toch niet realistisch? Dat een ploeg in vierde klasse een aantal spelers zou kunnen kwijtraken die hier niet aan spelen toekomen om daarmee ruimte vrij te maken voor iemand uit 1A of 1B?


Kan toch ook iemand uit 1ste Amateur zijn?

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


19 Dec 2016, 12:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
anathema76 schreef:
DT schreef:
Weet ik maar is toch niet realistisch? Dat een ploeg in vierde klasse een aantal spelers zou kunnen kwijtraken die hier niet aan spelen toekomen om daarmee ruimte vrij te maken voor iemand uit 1A of 1B?


Kan toch ook iemand uit 1ste Amateur zijn?


Neen, enkel uit profvoetbal (zie bondsreglement p. 160) Ploegen lager dan 2de amateur kunnen zelfs geen transfers doen tijdens de winter, vandaar mijn opmerking dat het weinig realistisch is dat wij onze zogezegde spelers op overschot gaan kwijtraken hé... Ik spreek hier niet over contractontbindingen ed.


19 Dec 2016, 13:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
El Corredor (Light) schreef:
Benieuwd of er nog iets gaat bijkomen binnen de financiële beperkingen.

Veelal zijn wintertransfers geen voltreffers, zowel hier als ergens anders. Om nu Verbrugghe, Van Damme, Van Tricht te lozen. Ik ben daar toch geen voorstander van eigenlijk. Tenzij dat je voor de ruimte die daar vrijkomt 1 directe meerwaarde (+ een belofte uit eersteklasse) kan halen.

Van Damme flirt iedere transferperiode met FC Lebbeke, dus vroeg of laat zal hij wel naar daar gaan denk ik. Maar hoeft zeker niet persé weg. Kan nog van nut zijn in de tweede seizoenshelft.

Als je Verbrugghe (om extrasportieve redenen moet je die altijd houden overigens :-) ) zou wegdoen, dan gaat er met Van Hoevelen of Claeys toch niks mogen gebeuren.

Dus ik denk dat het wat van de opportuniteiten gaat afhangen. Kan je een meerwaarde halen, mits ruimte, zeker doen. En anders weinig veranderen.

Ik heb toch de indruk dat deze spelersgroep vrij goed aan elkaar hangt, dus dat zit wel snor.
akoord met elk woord (y)

_________________
If you never try, you'll never know


19 Dec 2016, 13:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KVK Westhoek
DT schreef:
Neen, enkel uit profvoetbal (zie bondsreglement p. 160) Ploegen lager dan 2de amateur kunnen zelfs geen transfers doen tijdens de winter, vandaar mijn opmerking dat het weinig realistisch is dat wij onze zogezegde spelers op overschot gaan kwijtraken hé... Ik spreek hier niet over contractontbindingen ed.


Ah bon, dan heb ik niks gezegd.
Weer iets bijgeleerd, waarvoor dank. :)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


19 Dec 2016, 13:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst