KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
Ondertussen telefonisch info gekregen van KRC Gent, ivm onze 'combi';

* EA-supporterclubs hebben in totaal een 125-tal tickets ontvangen, zowel staan als zit;

* enkel die 125 EA-supporters worden toegelaten in het stadion (mogelijk zelfs enkel via supportersbus);

* geen andere tickets beschikbaar, ook niet op zaterdag (kassa gesloten voor EA-supporters);

En, save the best for last...

* kassa wel open op zaterdag voor Gent-supporters, maar (en ik citeer) 'het zal niet lukken om op die manier als EA-supporter binnen te geraken, want wij kennen onze supporters'... :D

Zonder ticket naar ginder rijden is dus een risico... maarrrrr t'is dan ook een risicomatch! :stom:

Conclusie: 125 EA-supporters + de 15 'herkende' Gent-supporters = 140 supporters, full house! Woor zen die handjes!

:EA:


18 Jan 2017, 20:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
Hoe belachelijk kan men een voetbalmatch maken...
Een waar feest! :fuck:


18 Jan 2017, 21:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
mag dat eigenlijk wel op die manier? dit is er toch echt wells over? is het niet beter dat ze forfait geven als ze dit niet kunnen organiseren?


18 Jan 2017, 21:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
Ondertussen telefonisch info gekregen van KRC Gent, ivm onze 'combi';

* EA-supporterclubs hebben in totaal een 125-tal tickets ontvangen, zowel staan als zit;

* enkel die 125 EA-supporters worden toegelaten in het stadion (mogelijk zelfs enkel via supportersbus);

* geen andere tickets beschikbaar, ook niet op zaterdag (kassa gesloten voor EA-supporters);

En, save the best for last...

* kassa wel open op zaterdag voor Gent-supporters, maar (en ik citeer) 'het zal niet lukken om op die manier als EA-supporter binnen te geraken, want wij kennen onze supporters'... :D

Zonder ticket naar ginder rijden is dus een risico... maarrrrr t'is dan ook een risicomatch! :stom:

Conclusie: 125 EA-supporters + de 15 'herkende' Gent-supporters = 140 supporters, full house! Woor zen die handjes!

:EA:


In principe mag dit niet, als de combi regeling van kracht is mogen er ook geen tickets verkocht worden voor de wedstrijd aan de thuis supporters. Althans zo gaat het altijd bij ons.

Spotters politie aalst zou hier wel eens een woordje uitleg mogen bij geven. Waarom in godsnaam is het nu eigenlijk combi voor deze match? Zeker nu het samenvalt met de kiezing, als er 200 Aalst fans naar daar gaan zal het al veel zijn. En die mannen spelen voor 100 man. Onbegrijpelijk :wadde:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


18 Jan 2017, 21:05
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
edit


19 Jan 2017, 7:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
filip.dhose schreef:
Davy schreef:

haha en sinds hun verhuis naar oostakker liggen ze bijna in de "zeehaven" en nu willen ze zo ni genoemd worden.


Terugkeer naar oude naam RC Gent vind ik ook belachelijk. Royal Racing Club Gent is eerst gefusioneerd met Heirnis tot Royal Racing Heirnis Gent. Dan werd Meulestede opgeslorpt en werd de clubnaam RRC Gent-Zeehaven. Vervolgens werd er nog eens gefusioneerd met FC Oostakker en werd de naam KRC Gent-Zeehaven.
Ik vind trouwens dat - één keer een club gefusioneerd is - er niet meer zou mogen teruggekeerd worden naar de oude naam. Dat is dan net alsof al die andere clubs die meegingen in de fusie nooit iets betekend hebben.
Nog gekker wordt het wanneer een club verdwijnt door opslorping, en dan als een soort parasiet de identiteit van de andere club vernietigt bv. SV Ingelmunster slokte het failliete RC Harelbeke op, werd SWI Harelbeke, verhuisde naar het Harelbeekse Forestierstadion, en nu wordt dat plots weer RC Harelbeke, maar onder het stamnummer van Ingelmunster! Idem dito in Seraing waar je al 3 FC Seraings hebt gehad! De bond zou toch eens mogen beslissen dat je nooit 2 clubs kunt hebben met één en dezelfde naam, maar met een ander stamnummer. Eén keer een stamnummer geschrapt zou de naam niet meer herbruikt mogen worden. Wedden dat binnen enkele jaren Beerschot-Wilrijk alweer gewoon Beerschot zal heten? Germinal Ekeren binnengedrongen en kapotgemaakt, nu KFCO Wilrijk binnengedrongen en de identiteit ervan aan het kapotmaken.
Stel je maar eens voor - gewoon als intellectuele oefening - dat Aalst nog eens failliet gaat (en van deze keer definitief ophoudt te bestaan), en TK Meldert in het leegstaande PC-stadion komt spelen. De eerste paar jaar spelen ze met stamnummer van Meldert onder de naam TK Aalst, maar een paar jaar later "recupereren" ze de naam E. Aalst. Het kan dus allemaal, maar ik vind dat toch allemaal maar "rare dinges".


Goh ja, da's persoonlijk, maar - de intellectuele oefening doortrekkend - ik denk dat de meeste supporters toch opteren voor '(K)SC Eendracht Aalst' - ook de oude naam -, in plaats van 'VC Eendracht Aalst 2002'...ik in ieder geval wel. Waarom zou een terugkeer naar de oude naam niet (mogen) kunnen, omwille van 'branding' of louter nostalgische redenen?

En wat die kleinere clubjes betreft, tja, als ze voor zichzelf een gezonde toekomst zagen, zouden ze zich waarschijnlijk niet hebben laten 'opslorpen'.

Btw, 'TK' Meldert is trouwens ook ff (8 jaar) 'Verbroedering' geweest, na een opslorping van Eendracht Meldert, onder het mom van een fusie... om dan uiteindelijk terug te keren naar haar oude naam. ;)

Maar zoals gezegd, smaken verschillen!


Hela, dat is totaal niet te vergelijken, hé. Wij hebben nooit een andere club opgeslokt in een fusie onder stamnummer 90, of we zijn na het faillissement ook niet opgeslorpt door een andere club. Dan is een behoud van of terugkeer naar de oorspronkelijke clubnaam absoluut aangewezen. Vergelijk met KV Mechelen, dat na de faling YRKV Mechelen werd. Dat is officieel nog steeds zo (denk ik) maar iedereen heeft het over KV Mechelen, hé!


19 Jan 2017, 13:42
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
allesaaneen schreef:
filip.dhose schreef:

Terugkeer naar oude naam RC Gent vind ik ook belachelijk. Royal Racing Club Gent is eerst gefusioneerd met Heirnis tot Royal Racing Heirnis Gent. Dan werd Meulestede opgeslorpt en werd de clubnaam RRC Gent-Zeehaven. Vervolgens werd er nog eens gefusioneerd met FC Oostakker en werd de naam KRC Gent-Zeehaven.
Ik vind trouwens dat - één keer een club gefusioneerd is - er niet meer zou mogen teruggekeerd worden naar de oude naam. Dat is dan net alsof al die andere clubs die meegingen in de fusie nooit iets betekend hebben.
Nog gekker wordt het wanneer een club verdwijnt door opslorping, en dan als een soort parasiet de identiteit van de andere club vernietigt bv. SV Ingelmunster slokte het failliete RC Harelbeke op, werd SWI Harelbeke, verhuisde naar het Harelbeekse Forestierstadion, en nu wordt dat plots weer RC Harelbeke, maar onder het stamnummer van Ingelmunster! Idem dito in Seraing waar je al 3 FC Seraings hebt gehad! De bond zou toch eens mogen beslissen dat je nooit 2 clubs kunt hebben met één en dezelfde naam, maar met een ander stamnummer. Eén keer een stamnummer geschrapt zou de naam niet meer herbruikt mogen worden. Wedden dat binnen enkele jaren Beerschot-Wilrijk alweer gewoon Beerschot zal heten? Germinal Ekeren binnengedrongen en kapotgemaakt, nu KFCO Wilrijk binnengedrongen en de identiteit ervan aan het kapotmaken.
Stel je maar eens voor - gewoon als intellectuele oefening - dat Aalst nog eens failliet gaat (en van deze keer definitief ophoudt te bestaan), en TK Meldert in het leegstaande PC-stadion komt spelen. De eerste paar jaar spelen ze met stamnummer van Meldert onder de naam TK Aalst, maar een paar jaar later "recupereren" ze de naam E. Aalst. Het kan dus allemaal, maar ik vind dat toch allemaal maar "rare dinges".


Goh ja, da's persoonlijk, maar - de intellectuele oefening doortrekkend - ik denk dat de meeste supporters toch opteren voor '(K)SC Eendracht Aalst' - ook de oude naam -, in plaats van 'VC Eendracht Aalst 2002'...ik in ieder geval wel. Waarom zou een terugkeer naar de oude naam niet (mogen) kunnen, omwille van 'branding' of louter nostalgische redenen?

En wat die kleinere clubjes betreft, tja, als ze voor zichzelf een gezonde toekomst zagen, zouden ze zich waarschijnlijk niet hebben laten 'opslorpen'.

Btw, 'TK' Meldert is trouwens ook ff (8 jaar) 'Verbroedering' geweest, na een opslorping van Eendracht Meldert, onder het mom van een fusie... om dan uiteindelijk terug te keren naar haar oude naam. ;)

Maar zoals gezegd, smaken verschillen!


Hela, dat is totaal niet te vergelijken, hé. Wij hebben nooit een andere club opgeslokt in een fusie onder stamnummer 90, of we zijn na het faillissement ook niet opgeslorpt door een andere club. Dan is een behoud van of terugkeer naar de oorspronkelijke clubnaam absoluut aangewezen. Vergelijk met KV Mechelen, dat na de faling YRKV Mechelen werd. Dat is officieel nog steeds zo (denk ik) maar iedereen heeft het over KV Mechelen, hé!


Ok, ik begrijp uw nuance!


19 Jan 2017, 13:51
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
Petegem-Knokke dit weekend, dus bij winst komen we sowieso dichter op één concurrent. :EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


21 Jan 2017, 14:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Petegem-Knokke dit weekend, dus bij winst komen we sowieso dichter op één concurrent. :EA:

Inderdaad. Bij winst doen we sowieso een goeie zaak.
In onze thuismatch hebben we de zege cadeau gedaan aan die mannen. We moeten de punten nu maar gaan terug halen.
Benieuwd met welke opstelling we gaan beginnen. Zelf zou ik voor snelheid kiezen vanvoor met Mitu en De Rock. Met Yala Lusala erbij dus terug naar het oude systeem. Antoine-Curier kan er nog altijd ingegooid worden als het moest nodig zijn om lange ballen naar voor te droppen.


21 Jan 2017, 14:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Petegem-Knokke dit weekend, dus bij winst komen we sowieso dichter op één concurrent. :EA:

Inderdaad. Bij winst doen we sowieso een goeie zaak.
In onze thuismatch hebben we de zege cadeau gedaan aan die mannen. We moeten de punten nu maar gaan terug halen.
Benieuwd met welke opstelling we gaan beginnen. Zelf zou ik voor snelheid kiezen vanvoor met Mitu en De Rock. Met Yala Lusala erbij dus terug naar het oude systeem. Antoine-Curier kan er nog altijd ingegooid worden als het moest nodig zijn om lange ballen naar voor te droppen.


Misschien beter dat Petegem wint gezien ik die minder snel een licentie voor eerste amateur zie vragen. maar goed dat is momenteel zeer voorbarig. en daar op gent drie punten weghalen is ook al niet evident. ik zou ook antoine-curier op de bank houden en kiezen voor snelheid. ideale ondergrond voor mitu, de rock en lusala.


21 Jan 2017, 14:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
Die match hier thuis moesten we ALTIJD gewonnen hebben. Dus die mannen zijn zeker te kloppen als we met de juiste mentaliteit aan de match beginnen.

Daarnaast ook geen makkelijke machten (voor zover die er zijn) voor Knokke, Petegem, Winkel en Torhout.
Kortom, zowat iedereen rondom ons. Daarnaast hebben we nog een match te goed.

Vol voor de drie punten tegen minst sympathieke club van de reeks :fuck: :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


21 Jan 2017, 14:59
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
allesaaneen schreef:
Ondertussen telefonisch info gekregen van KRC Gent, ivm onze 'combi';

* EA-supporterclubs hebben in totaal een 125-tal tickets ontvangen, zowel staan als zit;

* enkel die 125 EA-supporters worden toegelaten in het stadion (mogelijk zelfs enkel via supportersbus);

* geen andere tickets beschikbaar, ook niet op zaterdag (kassa gesloten voor EA-supporters);

En, save the best for last...

* kassa wel open op zaterdag voor Gent-supporters, maar (en ik citeer) 'het zal niet lukken om op die manier als EA-supporter binnen te geraken, want wij kennen onze supporters'... :D

Zonder ticket naar ginder rijden is dus een risico... maarrrrr t'is dan ook een risicomatch! :stom:

Conclusie: 125 EA-supporters + de 15 'herkende' Gent-supporters = 140 supporters, full house! Woor zen die handjes!

:EA:


Wat is eigenlijk die vuile stroppen hun probleem seg?
Willen die hun is realiseren dat dit een match in 2de amateur is en dat er 0,0 aanleiding is om zulke regelingen te treffen, precies of het is een bende beesten die ze moeten ontvangen.
Er moest eigenlijk als boycot geen kat van ons gaan kijken, maar daarvoor is het nu al te laat natuurlijk.
Ik weet nog dat ze ginder vorig seizoen in de kantine afriepen dat de supporters van EA direct de kantine moesten verlaten :crazy: ,gekker hoeft het niet meer te worden op dit niveau toch.
Ik hoop dat ze ginder krijgen wat ze willen: AMBRAS....


Zou het niet te maken hebben met schrik omwille wat vorig jaar gebeurd is tegen Racing Mechelen? (Niet dat Eendracht daarom moet boeten, maar zo wordt dikwijls wel geredeneerd)

beelden

GENT - De wedstrijd Gent-Zeehaven - Racing Mechelen in derde klasse A werd zaterdagavond een kwartier voor het einde gedurende een half uur stilgelegd door scheidsrechter De Bruyn.
Een tiental supporters van de bezoekers was op het terrein gekomen en voor de hoofdtribune was er even een knokpartij. De aanhang van Racing Mechelen had zich al voor de rust laten opmerken door het uitdagen van de spelers van de thuisploeg.

Toen er geen strafschop werd gefloten voor handspel in de zestienmeter werd de sfeer nog vijandiger.


Racing Gent-speler Mehdi Benhmadouch, die het al aan de stok had gehad met enkele Mechelse heethoofden, vond het nodig om na zijn knap doelpunt tot tweemaal toe ostentatief te gaan provoceren. Het was de druppel die de emmer deed overlopen.

Scheidsrechter De Bruyn stuurde iedereen wijselijk naar de kleedkamer.

De terreinverzorger van Gent-Zeehaven, die een moedige poging deed om de kemphanen te scheiden, kreeg in het gewoel een vuistslag in het gezicht.

De oproerpolitie was snel ter plaatse en kreeg de zaak onder controle. Na een halfuur pauze kon de match hervat worden.

Bij Gent-Zeehaven beraadt men zich over een sanctie voor Benhmadouch.


21 Jan 2017, 16:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
Youri Lapage zit daar in de A-kern blijkbaar. Ook een Deschacht in de A-kern. :D


21 Jan 2017, 17:10
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Youri Lapage zit daar in de A-kern blijkbaar. Ook een Deschacht in de A-kern. :D


Klasbak die Lapage, één van de efficiëntste spitsen die hier ooit is gepasseerd.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


21 Jan 2017, 18:27
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: KRC Gent-Zeehaven - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Gilles schreef:
Youri Lapage zit daar in de A-kern blijkbaar. Ook een Deschacht in de A-kern. :D


Klasbak die Lapage, één van de efficiëntste spitsen die hier ooit is gepasseerd.

Toch volgens d'hose zeker he!?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


21 Jan 2017, 18:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst