Eendracht Aalst - Sparta Petegem - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Eendracht Aalst - Sparta Petegem 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
DT schreef:
Davy schreef:
DT schreef:

Dat is ook een kwaliteit op zich hé, maar je kan u de vraag stellen of je dat kan verwachten van zo'n jonge kern. Denk ook niet dat dit een issue op zichzelf moet worden want in twee van die 3 bewuste matchen (op Temse, op Knokke en gisteren) start je best wel goed, maar gaat het daarna mis. Dus het is niet zo dat je met een verlammende druk zit waardoor van bij het begin zand in de motor zit. Als ik het zo lees, was dat gisteren hoegenaamd ook niet het geval, maar scoort Petegem uit quasi niks. En er zijn in deze reeks 3 ploegen waartegen je best niet achter komt, als je nog punten uit de brand wil slepen, omdat ze zich als geen ander kunnen instellen op de tegenstander... Petegem is er daar 1 van en dat weten de spelers ook. Achterkomen tegen hen betekent dat alle 5 aanvallend ingestelde spelers extra ruimte krijgen en dan zijn ze dodelijk...

Enkele vraagjes tot slot: van wanneer is Joye beginnen draaien bij Petegem gisteren? Was de kans voor De Rock bij 1-0 effectief zo groot als op de live-staat? En was het strafschop bij de fout op Mitu diep in de tweede helft? Want ondanks een betere tegenstander kan je in het voetbal als zwakste wel nog de punten binnenhalen... En die 2 laatste momenten hadden daartoe heel bepalend kunnen zijn geweest...

Wel beetje jammer dat Petegem op Aalst wel het volle pond lijkt te kunnen geven maar dat in hun thuismatch tegen Knokke niet kon...


ivm je vraagjes. joye zat samen met gans petegem in de match na de 1-1. hoeft amper te bewegen met bal om de ploeg te laten draaien. trap daar op een bepaald moment blind en bijna uit stand een diepe bal over dertig meter perfect in de loop van een van de petegemaanvallers. op n paar foutjes na, heel goeie passes waaeuit altijd gevaar ontstond. ook voldoende body zodat je die niet zomaar opzij kan zetten.
die kans van de rock was een goeie maar de rock moest in de zone van de waarheid iets te ver uitwijken om te kunnen spreken van een huizenhoge kans.
ivm penalty: zoals ik dat had gezien: hij kon fluiten want er was licht contact. hij gaf geel aan mitu omdat hij dat contact niet had gezien. jammer. die momentjes pakken niet goed uit. voor de rest hebben we maar weinig onze voet naast die van petegem kunnen zetten. en wissels pakten ook slecht uit helaas... diarra had ik zeker laten staan


Pakken van momenten is essentieel natuurlijk, maar het maken van de juiste fouten ook... Bij de fase voorafgaand aan de 1-1 moet er altijd een fout gemaakt worden op het middenveld om A. Vanborm niet te laten opstomen... Soit, vijgen na Pasen en nu vooral pijlen richten op Winkel... Feit dat zij Tamsin al hebben vastgelegd voor volgend jaar, zou goed nieuws kunnen zijn naar aanvragen licentie... En de winst van Petegem houdt druk op Knokke ook die de concentratie dus niet kunnen laten verslappen...


Wat bedoel je daar juist mee? Dat ze volgens U ook geen licentie voor volgend jaar gaan aanvragen? Wat is de link?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Feb 2017, 12:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Timoilsjt schreef:
DT schreef:
Davy schreef:

ivm je vraagjes. joye zat samen met gans petegem in de match na de 1-1. hoeft amper te bewegen met bal om de ploeg te laten draaien. trap daar op een bepaald moment blind en bijna uit stand een diepe bal over dertig meter perfect in de loop van een van de petegemaanvallers. op n paar foutjes na, heel goeie passes waaeuit altijd gevaar ontstond. ook voldoende body zodat je die niet zomaar opzij kan zetten.
die kans van de rock was een goeie maar de rock moest in de zone van de waarheid iets te ver uitwijken om te kunnen spreken van een huizenhoge kans.
ivm penalty: zoals ik dat had gezien: hij kon fluiten want er was licht contact. hij gaf geel aan mitu omdat hij dat contact niet had gezien. jammer. die momentjes pakken niet goed uit. voor de rest hebben we maar weinig onze voet naast die van petegem kunnen zetten. en wissels pakten ook slecht uit helaas... diarra had ik zeker laten staan


Pakken van momenten is essentieel natuurlijk, maar het maken van de juiste fouten ook... Bij de fase voorafgaand aan de 1-1 moet er altijd een fout gemaakt worden op het middenveld om A. Vanborm niet te laten opstomen... Soit, vijgen na Pasen en nu vooral pijlen richten op Winkel... Feit dat zij Tamsin al hebben vastgelegd voor volgend jaar, zou goed nieuws kunnen zijn naar aanvragen licentie... En de winst van Petegem houdt druk op Knokke ook die de concentratie dus niet kunnen laten verslappen...


Wat bedoel je daar juist mee? Dat ze volgens U ook geen licentie voor volgend jaar gaan aanvragen? Wat is de link?


Tamsin staat vast in de ploeg bij Knokke die recht op de titel afstomen in onze reeks, is er wekelijks bij de uitblinkers en tekent - nu al - een contract bij Winkel voor volgend jaar... Dan kan ik niet anders dan concluderen dat er andere belangen spelen dan louter sportieve... zoals je ook bij Petegem ziet...


06 Feb 2017, 12:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Ik vind het enorm spijtig vooral dat er nu wat meer volk in de tribunes en de K zat, spelen ze een minder goeie wedstrijd.
Petegem heeft de overwinning zeker en vast niet gestolen en was op alle vlakken beter.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


06 Feb 2017, 12:47
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Wie heeft eigenlijk die Curier gaan halen? Hebben ze die zien spelen en gedacht: 'tiens, das ne goeien, die kan een onmiddellijke versterking voor ons team betekenen'.

Komaan seg. :crazy:


06 Feb 2017, 12:49
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Het is ook praat achteraf, maar dan hadden ze beter wél voor Ruytinkx gegaan. Was mischien dure vogel maar deze zou wel onmiddelijk inzetbaar geweest zijn én beter dan de deze, das weggesmeten geld!! Ene gaan halen die een jaar niet gespeeld heeft, komaan zeg. En niet beginnen over zijn "adelbrieven" he...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


06 Feb 2017, 12:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
DavidSeal schreef:
Het is ook praat achteraf, maar dan hadden ze beter wél voor Ruytinkx gegaan. Was mischien dure vogel maar deze zou wel onmiddelijk inzetbaar geweest zijn én beter dan de deze, das weggesmeten geld!! Ene gaan halen die een jaar niet gespeeld heeft, komaan zeg. En niet beginnen over zijn "adelbrieven" he...


Er zitten in België een pak ploegen zonder scorende spitsen en Ruytinx zit na exact 23 minuten competitievoetbal dit seizoen nog altijd bij Beerschot in 1ste Amateur: ik denk dus te mogen stellen dat Bjorn nooit een effectief haalbaar target is geweest hé... Dus daarover beginnen lijkt me weinig zinvol... Hadden ook Elimany Coulibaly van den gouden dop kunnen gaan trekken - al die ex-eersteklassers staan immers te springen om in Tweede Amateur te komen shotten bij een ploeg die financieel aan het reorganiseren is...


06 Feb 2017, 13:18
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
DT schreef:
DavidSeal schreef:
Het is ook praat achteraf, maar dan hadden ze beter wél voor Ruytinkx gegaan. Was mischien dure vogel maar deze zou wel onmiddelijk inzetbaar geweest zijn én beter dan de deze, das weggesmeten geld!! Ene gaan halen die een jaar niet gespeeld heeft, komaan zeg. En niet beginnen over zijn "adelbrieven" he...


Er zitten in België een pak ploegen zonder scorende spitsen en Ruytinx zit na exact 23 minuten competitievoetbal dit seizoen nog altijd bij Beerschot in 1ste Amateur: ik denk dus te mogen stellen dat Bjorn nooit een effectief haalbaar target is geweest hé... Dus daarover beginnen lijkt me weinig zinvol... Hadden ook Elimany Coulibaly van den gouden dop kunnen gaan trekken - al die ex-eersteklassers staan immers te springen om in Tweede Amateur te komen shotten bij een ploeg die financieel aan het reorganiseren is...



Wat ik wil/wou zeggen, is dat er velen begonnen dat Ruytinkx intussen te oud zou zijn. Ik zeg u die loopt en speelt er den dezen gemakkelijk af!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


06 Feb 2017, 13:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
DavidSeal schreef:
Wat ik wil/wou zeggen, is dat er velen begonnen dat Ruytinkx intussen te oud zou zijn. Ik zeg u die loopt en speelt er den dezen gemakkelijk af!


Das nu ook niet echt moeilijk e. :D


06 Feb 2017, 13:26
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Gilles schreef:
DavidSeal schreef:
Wat ik wil/wou zeggen, is dat er velen begonnen dat Ruytinkx intussen te oud zou zijn. Ik zeg u die loopt en speelt er den dezen gemakkelijk af!


Das nu ook niet echt moeilijk e. :D

:lol:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


06 Feb 2017, 13:30
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Gilles schreef:
DavidSeal schreef:
Wat ik wil/wou zeggen, is dat er velen begonnen dat Ruytinkx intussen te oud zou zijn. Ik zeg u die loopt en speelt er den dezen gemakkelijk af!


Das nu ook niet echt moeilijk e. :D

:lol:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


06 Feb 2017, 13:30
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
DT schreef:
DavidSeal schreef:
Het is ook praat achteraf, maar dan hadden ze beter wél voor Ruytinkx gegaan. Was mischien dure vogel maar deze zou wel onmiddelijk inzetbaar geweest zijn én beter dan de deze, das weggesmeten geld!! Ene gaan halen die een jaar niet gespeeld heeft, komaan zeg. En niet beginnen over zijn "adelbrieven" he...


Er zitten in België een pak ploegen zonder scorende spitsen en Ruytinx zit na exact 23 minuten competitievoetbal dit seizoen nog altijd bij Beerschot in 1ste Amateur: ik denk dus te mogen stellen dat Bjorn nooit een effectief haalbaar target is geweest hé... Dus daarover beginnen lijkt me weinig zinvol... Hadden ook Elimany Coulibaly van den gouden dop kunnen gaan trekken - al die ex-eersteklassers staan immers te springen om in Tweede Amateur te komen shotten bij een ploeg die financieel aan het reorganiseren is...


:lol:
Nen hoop derde keus voetballers aankopen is dan wel zinvol, waarvan er achteraf zelfs voor vierde klasse miskopen bleken, als uw eigen jeugd moet plaats maken voor ne spits van 't rusthuis St Job ja hallo goe bezig.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Feb 2017, 13:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Die flankwissels snap ik ook niet goed. Als Mitu bvb begin tweede helft op zijn flank blijft zie ik die 4 van Petegem (die al vroeg een gele kaart pakte in de 2e helft) nog rood pakken. Onze trainer is ook geen tactisch wonder natuurlijk. In zijn boekske staat het vol trainer- en voetbalclichés.
De ruimte op het middenveld was inderdaad soms enorm. Dan wil ik daar nog staan en met passes strooien van 50 meter, ze zullen ook aankomen (als ik me niet mistrap door dat schandalige veld).
Over onze nieuwe spits : langs de ene kant kan je hem nog niet écht beoordelen (gezien zijn lange tijd zonder matchen), maar langs de andere kant ziet men ook zo dat dit geen witte merel is die er nog tien gaat inlappen. Waarom die eigen jeugd dan toch eens geen kans geven? Het kan voor sommigen nog een extra boost geven om dat laatste stapje naar de grote jongens te doen.
Soms is het voetbalverstand ver te zaken in (niet alleen onze) de bestuurskamers.


06 Feb 2017, 13:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
tympanum2 schreef:
Die flankwissels snap ik ook niet goed. Als Mitu bvb begin tweede helft op zijn flank blijft zie ik die 4 van Petegem (die al vroeg een gele kaart pakte in de 2e helft) nog rood pakken. Onze trainer is ook geen tactisch wonder natuurlijk. In zijn boekske staat het vol trainer- en voetbalclichés.
De ruimte op het middenveld was inderdaad soms enorm. Dan wil ik daar nog staan en met passes strooien van 50 meter, ze zullen ook aankomen (als ik me niet mistrap door dat schandalige veld).
Over onze nieuwe spits : langs de ene kant kan je hem nog niet écht beoordelen (gezien zijn lange tijd zonder matchen), maar langs de andere kant ziet men ook zo dat dit geen witte merel is die er nog tien gaat inlappen. Waarom die eigen jeugd dan toch eens geen kans geven? Het kan voor sommigen nog een extra boost geven om dat laatste stapje naar de grote jongens te doen.
Soms is het voetbalverstand ver te zaken in (niet alleen onze) de bestuurskamers.


En over welke namen van de jeugd hebben we het hier dan?


06 Feb 2017, 13:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
@ Iendrachter: twee vraagjes - welke targetspits had jij hier graag gezien (wetende aan welke voorwaarden hij moest voldoen natuurlijk) en over wie had jij het om op de bank te laten zitten ipv Antoine-Curier?


06 Feb 2017, 14:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Gilles schreef:
Wie heeft eigenlijk die Curier gaan halen? Hebben ze die zien spelen en gedacht: 'tiens, das ne goeien, die kan een onmiddellijke versterking voor ons team betekenen'.

Komaan seg. :crazy:


dezelfde die camara en atheba heeft binnengehaald zeker ?
we spelen al een heel seizoen zonder spits door zijn miskopen dat hij heeft gedaan , en het enige wat we moesten halen was een sterke spits , komt hij met curier af .
boom een subtopper in 2de amateur heeft adesanya binnengehaald, die kost geld maar dan weet je 100 procent zeker dat dat een serieuze versterking is.
er zijn er hier die jilke goed vonden, ik niet , is net zoals van tricht technisch goed maar te weinig body .
ik verkies jilke boven van tricht , maar beiden centraal gaat niet. en dan pakt onze trainer onze beste middenvelder ( diarra ) er nog af .
verstraeten mag voor mij volgende week starten op de 6 , was sterk in duel en ook ieder kopduel gewonnen .


06 Feb 2017, 14:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst