Eendracht Aalst - Sparta Petegem - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - Sparta Petegem 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Davy schreef:
iendrachter schreef:
Petegem, een deelgemeente van Deinze, dat een reeks hoger speelt en waar ook geen kat komt kijken.
En volgend seizoen is de kans groot dat die dus terug in onze reeks zitten met dezelfde ploeg :hmm: .


echt klote he. die hervorming kon echt op geen slechter moment in ons clubgeschiedenis vallen natuurlijk. Volgens mij is dieje alom bekende murphy ne supporter van den iendracht.

laat ons hopen dat er zeer weinig echt willen promoveren. ook in de andere reeksen.


Triestig dat je daar op moet hopen eigenlijk e.


06 Feb 2017, 21:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
absoluut... het verklaart allicht ook de grote mate van ontgoocheling na gisteren, zelfs al kwam deze opdoffer niet eens als een totale verrassing...


06 Feb 2017, 21:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
as je op 1.11m het beeld stilzet zie je toch duidelijk de fout op mitu.


06 Feb 2017, 21:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Gisteren was gewoon niet goed (genoeg).
Eerste 20min geen vuiltje aan de lucht, we komen voor en konden zelfs uitlopen. Als De Rock die kans kan afwerken of die tweede vrije schop gaat binnen zie ik ons winnen. Op dat moment liepen ze bij Petegem achteraan tegen elkaar te zagen dat het geen naam had. Dan slik je op 5min twee domme goals en is het vertrouwen weg. Een gebrek aan inzet kan je de jongens nu ook weer niet verwijten mijn gedacht.

Spijtig dat dit verlies op zo'n belangrijk moment valt. Knokke zie ik niet meer terugvallen, en dan nog, ze moeten al serieus terugvallen willen wij ze bijhalen. Dus de eerste plaats die is gaan vliegen. Of het zou moeten zijn dat die geen licentie aanvragen, maar gezien de bouwplannen aan het stadion zou dat moeten lukken ...

We werden gisteren wel derde in de tweede periode, Knokke pakt die uiteraard. Als die kampioen worden gaat dat ticket voor de eindronde naar Winkel. Petegem heeft al eentje op zak voor de eerste periodetitel.
Maw spelen wij eindronde als we deze stand weten te behouden. Met een kloofje op nr5 zou dit toch moeten lukken.

We kunnen blijven hopen :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


06 Feb 2017, 22:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Davy schreef:
absoluut... het verklaart allicht ook de grote mate van ontgoocheling na gisteren, zelfs al kwam deze opdoffer niet eens als een totale verrassing...


is normaal zeker ? er zat terug meer volk in de tribune en tent, het geloof was er weer en dan weer niets.
dat is nu al 3 jaar op rij dat we serieuze klappen krijgen .
een stadsbestuur die ons gewoon zit uit te lachen , ons staantribune afbreken en een rotte tent in de plaats zetten,ons 4 jaar wijsmaken dat ze naar grond aan het zoeken zijn . maar ondertussen wel een volleybalploeg die niets met onze stad te maken heeft in een zaal van 27 miljoen laten spelen en hun naam laten veranderen in aalst :kots: .
en wat moeten wij doen om onze favoriete ploeg te kunnen zien spelen? eerst tot aan de andere kant van de parking proberen te geraken door modder en rond grote en diepe plassen. een witteken drinken in een oud versleten chalet. terug door de modder om dan in een rotte tent te gaan staan die langs alle kanten piept en kraakt .om dan te verliezen tegen een gent zeehaven of een petegem . hoelang gaan we dit nog kunnen blijven incasseren ?


06 Feb 2017, 22:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
DT schreef:
Bwah, ik zie hier in de vorige posts VDP wel met naam en toenaam vermeld worden maar de architect (nou ja) van het hele proces die ontglipt de dans toch wel een beetje... En dat vind ik niet helemaal terecht.
ontglipt de dans ?
Toen er bij die kerel zijn vertrek naar Antwerp iemand kritisch durfde te zijn, was dat precies God de vader die we hier hadden laten vertrekken.... ?

_________________
If you never try, you'll never know


07 Feb 2017, 1:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
witteken schreef:
Davy schreef:
absoluut... het verklaart allicht ook de grote mate van ontgoocheling na gisteren, zelfs al kwam deze opdoffer niet eens als een totale verrassing...


is normaal zeker ? er zat terug meer volk in de tribune en tent, het geloof was er weer en dan weer niets.
dat is nu al 3 jaar op rij dat we serieuze klappen krijgen .
een stadsbestuur die ons gewoon zit uit te lachen , ons staantribune afbreken en een rotte tent in de plaats zetten,ons 4 jaar wijsmaken dat ze naar grond aan het zoeken zijn . maar ondertussen wel een volleybalploeg die niets met onze stad te maken heeft in een zaal van 27 miljoen laten spelen en hun naam laten veranderen in aalst :kots: .
en wat moeten wij doen om onze favoriete ploeg te kunnen zien spelen? eerst tot aan de andere kant van de parking proberen te geraken door modder en rond grote en diepe plassen. een witteken drinken in een oud versleten chalet. terug door de modder om dan in een rotte tent te gaan staan die langs alle kanten piept en kraakt .om dan te verliezen tegen een gent zeehaven of een petegem . hoelang gaan we dit nog kunnen blijven incasseren ?


Ik sta ook aan die kant ben het volledig met je eens , ik heb er zondag ook een pak ouwe getrouwe voortijdig zien vertrekken die er hun buik vol van hebben dit kan niet blijven duren.
Twee jaar na mekaar degraderen en in vierde klasse al begin februari uitgeteld zijn voor de titel, triestig arm eendracht, een eindronde spelen ok maar wat gaat dat worden, ze schijten nu al in hun broek als ze (een topper) moeten spelen.
Hopelijk krijgen ze tegen die periode weer de goede form te pakken, maar ik heb zondag toch moeten vaststellen dat onder de leiding van DC het niveau er niet op vooruit gegaan is.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Feb 2017, 8:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
met het geld dat we hebben en het niveau/reeks waarin we spelen zorgt natuurlijk ook voor volgende:

-refs zijn ook op amateurniveau (helaas)
-trainers liggen kwa kwaliteit ook in deze lijn

Het zal enkel maar kunnen beteren als we zo rap als mogelijk een reeks hoger spelen.
Iedereen geeft ons hier 0% kans in de eindronde. Dat is wel de manier waarop we al een paar keer zijn overgegaan hé mannekes. Ik hoop er althans op. Het mag nog zo onverdiend zijn, chance weet ik veel wa...


07 Feb 2017, 11:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
ik hoop dat ,na dit verlies,de veer niet volledig gebroken is.


07 Feb 2017, 14:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
waly 2 schreef:
ik hoop dat ,na dit verlies,de veer niet volledig gebroken is.


't zijn sportmannen he.
een paar dagen teleurgesteld, zou ik snappen, maar kijk... Knokke is echt te ver weg, en de eindronde halen was het doel, en dat ligt binnen bereik. 't zou op zich een mooie prestatie zijn van deze jonge kern die pas vanaf dit jaar samen speelt.

Alles op alles om Brakel te kloppen. Hun kunstgrasveld moet ons liggen.


07 Feb 2017, 15:02
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Gilles schreef:
Ik vind echt dat we (met in achtneming van de (financiële) mogelijkheden en anderen middelen uiteraard) asap uit deze strontreeks moeten uitgeraken.

Er zal wel altijd een deel mensen komen kijken (waaronder ik) maar met de Olsa Brakels, Bornems, Gullegems en zelf -met alle respect- Sparta Petegemmen van deze wereld heb ik het wat gehad.

Waar is de tijd dat dit gewoon oefenpartners waren in een voorbereiding.

Het moet er echt echt echt eens boenk op zijn in alle geledingen van de club om niet verder te blijven sukkelen of verder af te glijden.

Even een nostalgisch moment als ik terugdenk aan de mooie jaren. Wat een enorm verschil met onze akker, onze tent en ons huidig niveau.

Hopelijk snel goed nieuws van de afgelopen AV.


Strontreeks is natuurlijk allemaal relatief, de 15 andere ploegen in deze reeks vinden het bijvoorbeeld allemaal een schitterende reeks omwille van de vele derby's. Vooral Eendracht dat onder zijn stand speelt en niet die andere ploegen boven hun stand.

Volgend jaar wordt inderdaad weer datzelfde West-Vlaamse en Oost-Vlaamse onderonsje in tweede klasse amateurs met al zeker Coxyde erbij en dan nog Wetteren of Ingelmunster


07 Feb 2017, 17:52
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Ik ben eens benieuwd naar de licenties voor volgend jaar... der zullen der weinig willen overgaan.Ploegen als petegem en consorten zijn blij in deze reeks en de spelers ook. Zij kunnen lustig blijven meegraaien van al het geld... Ik denk dat het voor ons inderdaad erg pijnlijk is, maar dat hebben onze vorige besturen zelf voor gezorgd. (n) (n)

Wij hebben enkel recht van spreken dankzij de harde kern.... dewelke ook al verzwakt is. Ik denk dat ons bestuur volgend jaar bovenal de supporters moet verwennen. Zorg AUB voor een andere tribune in de plaats van die verdomde tent! Zolang die er staat en de "spionkop" in het sfeervak zit is er geen hoop op beterschap.... Het sfeervak is heel plezant voor die die er in staan, maar het komt niet over... zelfs niet als ge der naast zit "zelf mogen horen vorige wedstrijd". Het lijkt als het ware op achtergrondmuziek... ondanks de vele moeite die OPC doet... Nogmaals dit is zeker geen verwijt naar OPC.

Ons stadion is oud en versleten... de sfeer rond het stadion is ook triest... en dan kijk ik naar de middenstand die moet stoppen met zagen dat het volk te rap weg is en meer moet doen dan alleen tappen en incasseren, ook zij moeten meewillen in het verhaal van de familie en traditieclub. Zie naar de recette van het restaurant en feestjes achteraf dankzij de nodige veranderingen.


Ons plein is geen zak waard... Het veld van FC Bambrugge ligt er beter bij! Wie heeft dit in godsnaam gedaan??? Dit terug goed krijgen kost meer dan een zomerstop! Alle grond moet eruit en opnieuw beginnen, niet gewoon een nieuwe mat erop rollen, want dan is het na twee maand vedrom om zeep... Is daar een bodemanalyse geweest? Zijn de nodige bemestingstoffen gebruikt, .... etc...


Onze fanshop is derde provinciale waardig... en de prijzen om te gaan kijken zijn tweede klasse waardig... LOL

Ik ben gaan kijken met mijn dochter en als ik in het sfeervak wou, moest zij (6 jaar) 17 euro betalen !!!!!!! In het vak ernaast, nota bene 2 meter verder was het gratis... sorry maar die logica versta ik niet. Ik was niet zinnes om met haar in het sfeervak te staan, maar ik wil maar zeggen...

En neen met deze ploeg spelen we geen kampioen, maar eindronde moet lukken... Met wat geluk geraak je daar ver. En als ze dan nog maar durven om er dezelfde vertoning van te maken als vorige keer, dan kom ik nooit meer kijken !!!! Ik ben der nog niet goed van. Jammer dat daar nooit het fijne van geweten is... jammer dat iemand als VDN daar ook nooit over gesproken heeft... Hij moet de ware toedracht kennen. Wij zijn daar allemaal bestolen. :stom: :stom:

Bon genoeg mijn hart gelucht... Nu moet ik eene drinken want anders ga ik nog bleiten.... :drank:

:EA:


07 Feb 2017, 19:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Veel waarheid in uw post Nosferatu maar laat me stellen dat een reeks stijgen ook niet die fantastische ploegen met zich meebrengt: Patro Maasmechelen, Heist, Virton... veel verschil met wat we nu zien, is er niet - alleen moet er wat verder gereden worden om in vergelijkbare accomodaties terecht te komen... Uiteraard mogen we dan weer een paar km verder gaan spelen, maar buiten Hamme en Deinze misschien, gaat het qua belangstelling ook geen topper zijn vrees ik als je het beeldverslag van WS Brussel tegen Dender zag... Wat niet wegneemt natuurlijk dat we het aan onze stand verplicht zijn om zo snel mogelijk uit Tweede Amateur weg te geraken...


08 Feb 2017, 0:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Idd rustig bouwen tot we echt klaar zijn , te beginnen met een consensus te vinden tussen twee kemphanen in het bestuur.


08 Feb 2017, 10:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Reeks stijgen is vooral belangrijk omdat je dan in een reeks zit waar er echt iets op het spel staat.


08 Feb 2017, 14:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst