Eendracht Aalst - Sparta Petegem - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - Sparta Petegem 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
DT schreef:
Gilles schreef:
DT schreef:

Neen witteken, in Tweede Amateur moet het werk eind mei al af zijn, niet eind augustus. Dus is dit in eerste instantie wel degelijk SJ's fout. Dat de rest ook verre van vlekkeloos is verlopen, is correct maar als uw opdracht erin bestaat om een competitieve kern samen te stellen en je hebt bij het beëindigen van uw mandaat nog altijd geen rechtsachter of aanvalsleider, lijkt het me logisch dat daar de eerste verantwoordelijkheid ligt neen? Maar bij den enen alles door de vingers zien en bij den anderen alleen de slechte zaken opsommen, dat snap ik niet...


Dit zegt toch niemand? Het is een feit dat het huiswerk af moest zijn. Neemt toch niet weg dat Atheba, Curier, Camara om te lachen was/is? :wadde:

Zijn toch gewoon slechte transfers punt. Al waren ze van SJ dan nog waren het slechte transfers.


Bwah, ik zie hier in de vorige posts VDP wel met naam en toenaam vermeld worden maar de architect (nou ja) van het hele proces die ontglipt de dans toch wel een beetje... En dat vind ik niet helemaal terecht.

En Witteken, je legt de vinger op de wonde: die match tegen La Lou had het beleid voor de kern van dit seizoen helemaal niet meer mogen beïnvloeden en dat heeft ze wel gedaan. En wat je daar citeert, is nota bene een interview met SJ toen hij het ging afbollen (5 juni) - schoon verhaalken ja, cover my ass en weg was hij maar van die af te wikkelen dossiers heb ik wel niets meer gezien. PVDP is trouwens maar op 2 augustus aangesteld als sportief verantwoordelijke hé dus begin er dan maar aan... Dat is het punt dat ik wil maken...


Je gaat me toch niet zeggen dat je vanaf 15 juni tot eind augustus met niets beter kunt afkomen dan een camara en atheba ? Het is nu te laat maar ik zou het anders durven zeggen. Hadden we sven j nog een maand langer gehad we hadden wel een ploeg die kampioen had gespeeld. Op die 2 maand die sven j hier is geweest had ik meer vertrouwen dan nu met vdp


06 Feb 2017, 16:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Veel (terechte) kritiek op Curier. Maar was wel één van de weinige die zich ook stoorde aan het gebrek aan goesting die er bij momenten was.

Wissel van Van Tricht : Vond ik eerlijk gezegd normaal. Buiten vrije trap heeft hij denk ik 2 goede diepe passes verstuurd wat toch veel te weinig is voor iemand die verdedigend niets bijbrengt. Heeft daar eens een 'sprintje' getrokken aan de kant van de K. Amai wat was dat. Diene 10 loopt hem er makkelijk af. Is die geblesseerd ofzo want ik ben denk ik rapper...
Had enorm veel van VT verwacht maar het wordt precies alleen maar slechter. Als die prof wil blijven gaat die toch ne serieuze switch moeten maken in zijne kop en om te beginnen serieus aan de fysiek moeten werken.

Diarra was ook niet goed maar had beter wat later vervangen worden (eerst kijken wat eerste wissel oplevert)

Lees ook veel kritiek op onze back links. Vond dat één van onze beste spelers (ok maakt een paar fouten maar was verder wel indrukwekkend vond ik)

Mitu en Lusala : Mitu al een paar weken in vormcrisis, Lusala viel nog mee de afgelopen weken maar begint ook stil te vallen. Helaas hebben we hiervoor geen alternatieven... En de sterke van ons ploeg was vooral onze flanken. Tja als die dan in vormcrisis zitten is het normaal dat de machine wat begint te sputteren.
Snap ook niet dat trainer niet zegt na de gele kaart voor die 4 van die mannen. Alle ballen over rechts naar Mitu en die 4 opzoeken.

Claeys : Heeft mij dit seizoen al vaak kunnen bekoren maar gisteren was het wel droevig bij momenten

Standaardsituaties : Hoe is het mogelijk dat wij (uitgezonderd rechtstreekse vrije trappen) daar zo weinig uitpuren en daar zoveel goals op binnenkrijgen. Elke corner tegen is ofwel goal, ofwel bijna goal.


06 Feb 2017, 16:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
witteken schreef:
DT schreef:
Gilles schreef:

Dit zegt toch niemand? Het is een feit dat het huiswerk af moest zijn. Neemt toch niet weg dat Atheba, Curier, Camara om te lachen was/is? :wadde:

Zijn toch gewoon slechte transfers punt. Al waren ze van SJ dan nog waren het slechte transfers.


Bwah, ik zie hier in de vorige posts VDP wel met naam en toenaam vermeld worden maar de architect (nou ja) van het hele proces die ontglipt de dans toch wel een beetje... En dat vind ik niet helemaal terecht.

En Witteken, je legt de vinger op de wonde: die match tegen La Lou had het beleid voor de kern van dit seizoen helemaal niet meer mogen beïnvloeden en dat heeft ze wel gedaan. En wat je daar citeert, is nota bene een interview met SJ toen hij het ging afbollen (5 juni) - schoon verhaalken ja, cover my ass en weg was hij maar van die af te wikkelen dossiers heb ik wel niets meer gezien. PVDP is trouwens maar op 2 augustus aangesteld als sportief verantwoordelijke hé dus begin er dan maar aan... Dat is het punt dat ik wil maken...


Je gaat me toch niet zeggen dat je vanaf 15 juni tot eind augustus met niets beter kunt afkomen dan een camara en atheba ? Het is nu te laat maar ik zou het anders durven zeggen. Hadden we sven j nog een maand langer gehad we hadden wel een ploeg die kampioen had gespeeld. Op die 2 maand die sven j hier is geweest had ik meer vertrouwen dan nu met vdp



Atheba akkoord. Camara is een gok. Voor hetzelfde geld heb je een De Oliveira en zingen we hosana.
Wel had er veel beter naar het niet-sportieve moeten gekeken worden.


06 Feb 2017, 16:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
beelden nog eens bekeken

Hoe kun je nu geel geven voor Mitu? Ofwel ist fout ofwel struikelt hij. En komt dan meteen recht om verder te voetballen en ref fluit? Ge moogt in de baklijn niet uitglijden of ge krijgt schwalbe ofzo? Is da nieve regel?


06 Feb 2017, 16:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
kheiremans schreef:
beelden nog eens bekeken

Hoe kun je nu geel geven voor Mitu? Ofwel ist fout ofwel struikelt hij. En komt dan meteen recht om verder te voetballen en ref fluit? Ge moogt in de baklijn niet uitglijden of ge krijgt schwalbe ofzo? Is da nieve regel?


Klopt. Was dieje showman van thuis tegen Menen (die te laat was). Is denk ik al de 3e keer dat die hier thuis ref is.


06 Feb 2017, 16:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
witteken schreef:

Je gaat me toch niet zeggen dat je vanaf 15 juni tot eind augustus met niets beter kunt afkomen dan een camara en atheba ? Het is nu te laat maar ik zou het anders durven zeggen. Hadden we sven j nog een maand langer gehad we hadden wel een ploeg die kampioen had gespeeld. Op die 2 maand die sven j hier is geweest had ik meer vertrouwen dan nu met vdp


Nogmaals, PVDP is op 2 augustus begonnen als sportief manager. Kan dan zelf moeilijk vanaf 16 juni de lakens gaan uitdelen hé. Soit, is inderdaad te laat maar waar dat vertrouwen in SJ vandaan komt, beats me eigenlijk. Maar goed, PVDP weet waar hij aan toe is hé, denk ik.


06 Feb 2017, 16:51
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Belachelijke gele kaart voor Mitu. Er is wel degelijk contact, valt misschien wat makkelijk maar is ook meteen weer recht.
Bij de eerste goal van Petegem valt ook de non-reactie van Van Hoevelen op bij dat pasje binnendoor. Die moest gewoon de voet maar uitsteken, die bal rolt echt op 30 cm van hem, en het gevaar was geweken. Ok, ook dekkingsfout van onze linksback, maar die bal mocht daar nooit gekomen zijn.


06 Feb 2017, 17:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
ik hou mij niet bezig met andere clubs, ik kijk enkel en alleen naar mijn favoriete club, den Iendracht. Ik zie ne goeie kern. Akkoord, hier en daar is er wel eentje die er volgens mij niet echt bij past qua kwaliteiten. Doch wat ik niet zie, da's een team dat de tegenstrever domineert van begin tot einde. Hoeveel van dergelijke matchen hebben we dit seizoen al gespeeld ? Niet zoveel denk ik. Bijgevolg moet je dan ook niet dromen van de titel, mijn gedacht. Ik vraag me trouwens af wat je in een eindronde kan gaan uitrichten als je ziet wat je tegen de toonaangevende ploegen in de reeks presteert. Bij momenten stoor ik mij ook aan de ingrepen van de coach en het doet mij nu terugdenken aan het moment dat er ne pipo vrolijk voor de camera's van tv-oost verkondigde bij het aanstellen van de nieuwe coach.... "misschien wel een top-trainer...." einde citaat. Is de coach voor jullie dan een toptrainer, voor mij niet hoor.

_________________
WOEF


06 Feb 2017, 17:22
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
rataplan schreef:
ik hou mij niet bezig met andere clubs, ik kijk enkel en alleen naar mijn favoriete club, den Iendracht. Ik zie ne goeie kern. Akkoord, hier en daar is er wel eentje die er volgens mij niet echt bij past qua kwaliteiten. Doch wat ik niet zie, da's een team dat de tegenstrever domineert van begin tot einde. Hoeveel van dergelijke matchen hebben we dit seizoen al gespeeld ? Niet zoveel denk ik. Bijgevolg moet je dan ook niet dromen van de titel, mijn gedacht. Ik vraag me trouwens af wat je in een eindronde kan gaan uitrichten als je ziet wat je tegen de toonaangevende ploegen in de reeks presteert. Bij momenten stoor ik mij ook aan de ingrepen van de coach en het doet mij nu terugdenken aan het moment dat er ne pipo vrolijk voor de camera's van tv-oost verkondigde bij het aanstellen van de nieuwe coach.... "misschien wel een top-trainer...." einde citaat. Is de coach voor jullie dan een toptrainer, voor mij niet hoor.


Voor mij ook totaal niet BEHOUDENS hij wel goeie instructies geeft en de spelers die op het veld niet uitvoeren natuurlijk. Daar hebben wij geen zicht op. Waar we wel zicht op hebben zijn zijn wissels, en daar kan je u soms toch vragen bij stellen. Maar goed, bij welke trainer niet ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Feb 2017, 17:38
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
tympanum2 schreef:
Belachelijke gele kaart voor Mitu. Er is wel degelijk contact, valt misschien wat makkelijk maar is ook meteen weer recht.
Bij de eerste goal van Petegem valt ook de non-reactie van Van Hoevelen op bij dat pasje binnendoor. Die moest gewoon de voet maar uitsteken, die bal rolt echt op 30 cm van hem, en het gevaar was geweken. Ok, ook dekkingsfout van onze linksback, maar die bal mocht daar nooit gekomen zijn.


Dacht ik er ook van, maar blijkbaar lag dat toch aan de genialiteit van Crispyn... :hmm:


06 Feb 2017, 17:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Hoe spijtig het ook is maar voor de echte top komen we net te kort.
Na het debacle van lalou en de volledig nieuwe kern vind ik persoonlijk dat we nog heel goed meedoen , het kon veel erger.

Wat we wel al jaren tekort komen is maturiteit en geslepenheid , we hebben alleen maar koorknaapjes en dat is niet negatief bedoeld maar echte body is er nauwelijks.

Curie wordt geen topper en vertoont ook irritant gedrag naar de rest toe op het veld .

Het seizoen is echter nog niet gedaan en we kunnen nu deze ploeg niet in de steek laten want dat verdienen ze ook niet.

Rustig verder bouwen en als het financieel echt kan komt die titel wel.

:EA:


06 Feb 2017, 19:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Ik vind echt dat we (met in achtneming van de (financiële) mogelijkheden en anderen middelen uiteraard) asap uit deze strontreeks moeten uitgeraken.

Er zal wel altijd een deel mensen komen kijken (waaronder ik) maar met de Olsa Brakels, Bornems, Gullegems en zelf -met alle respect- Sparta Petegemmen van deze wereld heb ik het wat gehad.

Waar is de tijd dat dit gewoon oefenpartners waren in een voorbereiding.

Het moet er echt echt echt eens boenk op zijn in alle geledingen van de club om niet verder te blijven sukkelen of verder af te glijden.

Even een nostalgisch moment als ik terugdenk aan de mooie jaren. Wat een enorm verschil met onze akker, onze tent en ons huidig niveau.

Hopelijk snel goed nieuws van de afgelopen AV.


06 Feb 2017, 20:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Gilles schreef:
Ik vind echt dat we (met in achtneming van de (financiële) mogelijkheden en anderen middelen uiteraard) asap uit deze strontreeks moeten uitgeraken.

Er zal wel altijd een deel mensen komen kijken (waaronder ik) maar met de Olsa Brakels, Bornems, Gullegems en zelf -met alle respect- Sparta Petegemmen van deze wereld heb ik het wat gehad.

Waar is de tijd dat dit gewoon oefenpartners waren in een voorbereiding.

Het moet er echt echt echt eens boenk op zijn in alle geledingen van de club om niet verder te blijven sukkelen of verder af te glijden.

Even een nostalgisch moment als ik terugdenk aan de mooie jaren. Wat een enorm verschil met onze akker, onze tent en ons huidig niveau.

Hopelijk snel goed nieuws van de afgelopen AV.


Juist.

Het was op zich al een dieptepunt dat Eendracht Aalst - Sparta Petegem een topper was, dat we die match dan ook nog eens verliezen is meteen het daaropvolgend dieptepunt

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


06 Feb 2017, 20:44
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
Gilles schreef:
Ik vind echt dat we (met in achtneming van de (financiële) mogelijkheden en anderen middelen uiteraard) asap uit deze strontreeks moeten uitgeraken.

Er zal wel altijd een deel mensen komen kijken (waaronder ik) maar met de Olsa Brakels, Bornems, Gullegems en zelf -met alle respect- Sparta Petegemmen van deze wereld heb ik het wat gehad.

Waar is de tijd dat dit gewoon oefenpartners waren in een voorbereiding.

Het moet er echt echt echt eens boenk op zijn in alle geledingen van de club om niet verder te blijven sukkelen of verder af te glijden.

Even een nostalgisch moment als ik terugdenk aan de mooie jaren. Wat een enorm verschil met onze akker, onze tent en ons huidig niveau.

Hopelijk snel goed nieuws van de afgelopen AV.


(y)


06 Feb 2017, 21:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sparta Petegem
iendrachter schreef:
Petegem, een deelgemeente van Deinze, dat een reeks hoger speelt en waar ook geen kat komt kijken.
En volgend seizoen is de kans groot dat die dus terug in onze reeks zitten met dezelfde ploeg :hmm: .


echt klote he. die hervorming kon echt op geen slechter moment in ons clubgeschiedenis vallen natuurlijk. Volgens mij is dieje alom bekende murphy ne supporter van den iendracht.

laat ons hopen dat er zeer weinig echt willen promoveren. ook in de andere reeksen.


06 Feb 2017, 21:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst