Eendracht Aalst - KM Torhout - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Eendracht Aalst - KM Torhout 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - KM Torhout
ik vond verstraeten ook wel goed.spijtig voor claeys dat die op de bank beland is.


20 Feb 2017, 9:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KM Torhout
El Corredor (Light) schreef:
Verdiende overwinning in mijn ogen. Eerste helft was niet best, tweede helft veel beter.

Knappe goal, maar de assist was voor mij van mooiere makelij. De Coninck overbrugt eerst 60 meter, toetst de bal achter zijn steunbeen voor hem en legt hem panklaar.

Wat een heerlijke voetballer is die kerel zeg. Voor zo iemand neem ik een abonnement!!

Staat in schril contrast met Jean Francois Marc Antoine Mikael Curier. Moet je in mijn ogen niet meer opstellen of meenemen op de bank. Brengt echt niets bij, en ik heb de indruk dat ze hem niet echt willen aanspelen ook. :-)


iv zo ne sukkelaar te kopen geven ze beter Blankaert speelminuten. En dat Van Damme altijd buiten de kern valt vind ik heel eigenaardig. Toch wel moeilijke match weer vandaag op ons pattateveld, echt vreselijk, gelukkig toch nog een mooi doelpunt gezien. De 3 punten tellen, en die verdienen ze wel natuurlijk.

_________________
www.spionkoplede.com


20 Feb 2017, 9:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - KM Torhout
Jean schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Verdiende overwinning in mijn ogen. Eerste helft was niet best, tweede helft veel beter.

Knappe goal, maar de assist was voor mij van mooiere makelij. De Coninck overbrugt eerst 60 meter, toetst de bal achter zijn steunbeen voor hem en legt hem panklaar.

Wat een heerlijke voetballer is die kerel zeg. Voor zo iemand neem ik een abonnement!!

Staat in schril contrast met Jean Francois Marc Antoine Mikael Curier. Moet je in mijn ogen niet meer opstellen of meenemen op de bank. Brengt echt niets bij, en ik heb de indruk dat ze hem niet echt willen aanspelen ook. :-)


Ik neem een abonnement voor spelers als Van Tricht, alweer een knap doelpunt en een heerlijke doorsteekpass op De Rock in de eerste helft. Hij zal onze topscorer worden en heeft ontelbare assist rondgestrooid.


Ai, ai, dit is waarvoor ik vreesde. M'n eerste reactie na zijn doelpunt was: 'Mooi doelpunt maar van de verkeerde'. Het risico was dat 'men' Van Tricht door zijn doelpunten een goeie speler zou gaan vinden, en mijn vrees wordt waarheid. Knap doelpunt, zoals gezegd: in een tijd op de slof, in het kruis, niks van te zeggen... maar buiten een goeie traptechniek kan die jongen me op geen enkel vlak bekoren. Te traag, te weinig 'mans', te weinig aanwezig (voetballend en verbaal)... Een 10 moet meer brengen dan een goeie traptechniek, dat moet de motor en aanjager zijn van de ploeg, iemand die het spel aanzuigt en verdeelt... en laat dat nu net zijn wat De Coninck doet! Een speler naar mijn hart, met vier longen. Wat een ruimte bestrijkt die kerel! Verzet 150% van het werk: 100% van het zijne en 50% van dat van Van Tricht. Kan die jongen zijn optie worden gelicht en zijn contract worden opengebroken aub?

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


20 Feb 2017, 9:51
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - KM Torhout
elfahem schreef:
Jean schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Verdiende overwinning in mijn ogen. Eerste helft was niet best, tweede helft veel beter.

Knappe goal, maar de assist was voor mij van mooiere makelij. De Coninck overbrugt eerst 60 meter, toetst de bal achter zijn steunbeen voor hem en legt hem panklaar.

Wat een heerlijke voetballer is die kerel zeg. Voor zo iemand neem ik een abonnement!!

Staat in schril contrast met Jean Francois Marc Antoine Mikael Curier. Moet je in mijn ogen niet meer opstellen of meenemen op de bank. Brengt echt niets bij, en ik heb de indruk dat ze hem niet echt willen aanspelen ook. :-)


Ik neem een abonnement voor spelers als Van Tricht, alweer een knap doelpunt en een heerlijke doorsteekpass op De Rock in de eerste helft. Hij zal onze topscorer worden en heeft ontelbare assist rondgestrooid.



Ai, ai, dit is waarvoor ik vreesde. M'n eerste reactie na zijn doelpunt was: 'Mooi doelpunt maar van de verkeerde'. Het risico was dat 'men' Van Tricht door zijn doelpunten een goeie speler zou gaan vinden, en mijn vrees wordt waarheid. Knap doelpunt, zoals gezegd: in een tijd op de slof, in het kruis, niks van te zeggen... maar buiten een goeie traptechniek kan die jongen me op geen enkel vlak bekoren. Te traag, te weinig 'mans', te weinig aanwezig (voetballend en verbaal)... Een 10 moet meer brengen dan een goeie traptechniek, dat moet de motor en aanjager zijn van de ploeg, iemand die het spel aanzuigt en verdeelt... en laat dat nu net zijn wat De Coninck doet! Een speler naar mijn hart, met vier longen. Wat een ruimte bestrijkt die kerel! Verzet 150% van het werk: 100% van het zijne en 50% van dat van Van Tricht. Kan die jongen zijn optie worden gelicht en zijn contract worden opengebroken aub?



Inderdaad, Jilke moeten ze zo snel mogelijk contract verlenging geven of we zijn hem kwijt eind dit siezoen. Is beresterk bezig.
Lusala gisteren ook enorm veel werk opgeknapt, zelfs verdedigend.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Feb 2017, 10:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KM Torhout
Als Van Tricht op een aantal vlakken de knop omdraait ( meer fysiek kweken, iets meer goesting en dadendrang tonen) dan is dat in potentie wel een schitterende speler. Als je puur naar zijn cijfers kijkt. Heeft ons al serieus wat punten opgeleverd. Maar ook ik verwacht in het gewone spel iets meer. Al was zijnen eersten helft vrij goed vond ik.

Beide keepers sterke match gespeeld!

De man zeer goed ingevallen. Zie hem wel niet zo graag op den back staan. Legt zeer veel risico in zijn spel. Ook na de 1-0

Snap ook de kritiek op Antoine niet na deze match. Krijgt 3 ballen waarbij hij 3 keer zijn man afhoud en simpel teruglegt op een medemaat. Dat is ook zijn taak! Aanspeelpunt zijn, bijhouden, terugleggen, plaats in de 16 innemen.

Heeft inderdaad al dramatische dingen getoond maar snap echt niet wat hij gisteren nu weer had misdaan?


20 Feb 2017, 10:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Eendracht Aalst - KM Torhout
Een 10 moet meer br8/2ngen dan een goeie traptechniek, dat moet de motor en aanjager zijn van de ploeg, iemand die het spel aanzuigt en verdeelt... en laat dat nu net zijn wat De Coninck doet! Een speler naar mijn hart, met vier longen. Wat een ruimte bestrijkt die kerel! Verzet 150% van het werk: 100% van het zijne en 50% van dat van Van Tricht. Kan die jongen zijn optie worden gelicht en zijn contract worden opengebroken aub?[/quote]

In HLN van zaterdag 18/2 heeft De Coninck laten optekenen dat er een optie in zijn contract staat en dat hij graag wil blijven bij Eendracht!
Nu is het aan onze sportief verantwoordelijke.


20 Feb 2017, 11:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst