SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017) - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017) 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
Still standing ! schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Wat een draak van een eerste helft was dat zeg, hadden toen al gerust kunnen achterstaan.

nul druk op de bal, geen twee passen na elkaar. Een aanspeelpunt dat geen aanspeelpunt is en slag om slinger offside loopt. Kerel zou je nooit meer mogen selecteren, maar soit.

Tweede helft 20 minuten weer van dat, maar na de wissel van Van Wambeke gingen we meer druk zetten en kwamen we onder impuls van Mitu en De Rock wel aan voetballen toe.

Overdreven eindstand vond ik, maar wel weer gewonnen.

Hopelijk donderpreek na de match, want deze beginmentaliteit liet de wensen over.



begrepen.. :D :D :D

maar dat je tegen de laatste defensief een heel goeie (als het zo is zeg ik het ook) kvdn nodig hebt om je overeind te houden ligt toch echt niet aan Francis Van Wambeke en Antoine Stolpa alleen hoor...


lees de laatste zin is van wat ik schrijf ipv je "aangevallen" te voelen. Mentaliteit was kut, en VDN pakt in de eerste helft weer een gemaakte goal. Inderdaad erg dat je keeper je moet rechthouden op een ploeg die 9 punten had...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Mar 2017, 20:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
volgende weekend Knokke-Winkel... daar Knokke nadien een op papier makkelijke kalender heeft tot de laatste speeldag (tgn ons) lijkt de kans dat we nog 10 punten gaan ophalen echt wel weg. en dan zouden wij alles moeten (blijven) winnen ook, gezien het spelpeil de laatste wedstrijden toch niet evident denk ik... eindronde. :drank:

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 06 Mar 2017, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Mar 2017, 9:55
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
knokke nog inhalen zou meer dan een mirakel zijn.
op halle maken die na een half uur spelen 0-3. dat is onder meer het verschil met ons. let op: ik wil geen afbreuk doen aan de mooie resultaten van ons ploeg. want anders bekeken loopt het zeer sterke knokke niet verder uit op ons. en eerlijk is eerlijk. qua klassement staan we inmiddels hoger dan ik had verwacht.

het wordt idd wachgen op de eindronde en dan hopen op die ene kleine kans.

Knokke vraagt een licentie, maar ik weet niet of het realistisch is te hopen dat ze die niet halen... voor onze club zou het alleszins goed zijn om snel een reekd hoger te spelen omdat je dan toch al n stap dichter bent bij de gestelde doelen.

enfin, ik ga volgende speeldagen als voorbereiding op de eindronde zien... en inmiddels hopen op een positieve wending in dat verbreden van het fin. draagvlak (nen 'aal tesaumen' op bestuurlijk vlak), het aankopen van die nieuwe prefabtribune, en hopelijk een paar (het moeten er zelfs geen 5 zijn) echte versterkingen (body, ervaring, scorend vermogen).


06 Mar 2017, 10:45
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
Eerste helft was het slechtste wat ik dit seizoen al gezien heb.
Toen Menen dan in de tweede helft verdiend op voorsprong kwam, zag ik het eigenlijk niet meer goed komen.
En dan opeens begon het iets te beteren en zetten de supporters zich vol achter de ploeg.
Menen zat duidelijk in ademnood en Mitu was weeral enkel foutief af te stoppen.
En wat betreft onze "targetspits", ik hoop dat hij de grens naar Frankrijk overgestoken heeft en daar gebleven is.
En ook al spelen we volgende week niet, zakken zullen we ook niet doen in het klassement.

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Mar 2017, 11:04
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
Den 'Toine' tegen Halle voor 't eerst bezig gezien. Het is onbegrijpelijk dat je de week nadien met die kerel start, ook al is het 'maar' tegen Menen.

Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat zo iemand in de wedstrijdselectie zit.

Geef die Vandermeersch of Blanckaert eens een kans zeg!


06 Mar 2017, 11:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
Ik heb de kerel ook krediet gegeven, maar dat is nu toch zo goed als op.
Het doet bijwijlen pijn aan de ogen. Als ze echt niemand anders vonden (euh, de eigen jeugd eens een kans laten?) wou ik ook nog de Predators eens bovenhalen. Voor 2 bonskes en ne goeien droge salami.


06 Mar 2017, 11:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
Dani schreef:
Den 'Toine' tegen Halle voor 't eerst bezig gezien. Het is onbegrijpelijk dat je de week nadien met die kerel start, ook al is het 'maar' tegen Menen.

Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat zo iemand in de wedstrijdselectie zit.

Geef die Vandermeersch of Blanckaert eens een kans zeg!


het mag stilaan dagen dat het niets wordt met hem. ik heb de meeste van zijn optredens gezien, en ik geloof er echt niet in dat het beter wordt, laat staan een meerwaarde voor de ploeg. je mag niemand na een of twee matchen veroordelen misschien, maar na 4 of 5 zeer matig tot slechte beurten toch wel he. sommigen leggen op den duur voor hem de lat zo laag dat ze al een kentering zien als hij de bal eens een paar keer goed heeft geraakt. Bon , gezien hij gelet op zijn CV al behoorlijk lang bij ons zit... stilaan tijd om iemand anders een kans te geven.
die transfer mag ook n "leerproces" zijn voor diegene die hem heeft binnengehaald. hopelijk zijn we daar niet te veel geld aan kwijt.


06 Mar 2017, 12:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
Van offside heeft em ook nog nooit gehoord denk ik. Da staat meters buitenspel en ligt met zijn armen te zwieren dat het geen naam heeft. Alleen al met zijn armen staat hij 3 meter offside.

Ben echt benieuwd wat ze met Van Tricht gaan doen. Gisteren voor mijn part opnieuw een non-match. Ondanks het feit dat De Coninck een van zijn mindere matchen heeft gespeeld, is de kentering er gekomen toen Mitu is ingevallen en DC op VT zijn plek is gaan spelen. Meteen werd er 10 meter hoger druk gezet.

Hoe kan je als trainer rechtvaardigen dat je VT wil houden als je hem slag om slinger wisselt?

Maar het moet gezegd, gisteren was het over de hele lijn slecht, behalve het laatste halfuur dan.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


06 Mar 2017, 12:20
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
Ook nog even meegeven ;

Met iemand van het Menenbestuur staan praten. Die had om 10u bezoek gekregen van de politie om aan te kondigen dat men de supporters gescheiden moest houden. Voor ons zou dat hebben willen zeggen dat we 90min in de regen hadden moeten staan, zonder enige verharding om op te staan en met een soort kleedkaer die dienst deed als drankstand.

Het bestuur van Menen is daar niet op ingegaan omdat ze het niet vonden kunnen 'de tegensupporters als beesten te behandelen'.

Een dikke merci dus aan die mannen, we kregen een deel van de zittribune ter beschikking en konden vrij in en uit een mooie grote kantine (y) Blijkbaar hadden ook onze spotters aangedrongen op dergelijke oplossing, waarvoor dank.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


06 Mar 2017, 14:59
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
iendrachter schreef:
Davy schreef:
Dani schreef:
Den 'Toine' tegen Halle voor 't eerst bezig gezien. Het is onbegrijpelijk dat je de week nadien met die kerel start, ook al is het 'maar' tegen Menen.

Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat zo iemand in de wedstrijdselectie zit.

Geef die Vandermeersch of Blanckaert eens een kans zeg!


het mag stilaan dagen dat het niets wordt met hem. ik heb de meeste van zijn optredens gezien, en ik geloof er echt niet in dat het beter wordt, laat staan een meerwaarde voor de ploeg. je mag niemand na een of twee matchen veroordelen misschien, maar na 4 of 5 zeer matig tot slechte beurten toch wel he. sommigen leggen op den duur voor hem de lat zo laag dat ze al een kentering zien als hij de bal eens een paar keer goed heeft geraakt. Bon , gezien hij gelet op zijn CV al behoorlijk lang bij ons zit... stilaan tijd om iemand anders een kans te geven.
die transfer mag ook n "leerproces" zijn voor diegene die hem heeft binnengehaald. hopelijk zijn we daar niet te veel geld aan kwijt.


Heb vernomen dat ze die enkel zijn winstpremie moeten betalen, maandloon is voor Union.
Maar dan nog elke euro voor zo iemand is enen teveel, als je leest dat onze sportief manager in een artikel vertelde dat hij zich geen slechte transfers kon permitteren dan is hij daar anders wel goed in geslaagd.
Curier,Atheba,Camara, tis toch wat teveel van het slechte :D
Als die Vanderpoorten de versterkingen voor volgend seizoen gaat moeten zoeken hou ik mijn hart al vast.
Niet vergeten dat Sven Jacques voor het grootste deel onze kern heeft samengesteld van dit seizoen.


(y) Nagel op de kop! Verdient dan ook meer krediet dan het geval is in bepaalde topics hier. Soit, hij is vertrokken en het ziet er idd niet naar uit dat z'n transferbeleid wordt voortgezet.

Ivm de match; mooie tweede goal van De Rock. Ook een mature De Coninck in zijn commentaar na de wedstrijd...is er eentje om een contract van 10 jaar te geven.

En ivm onzen Antoine, herhaal ik mijn bericht van (thuis) tegen Petegem...

"Wat 'ons vedet', N° 99, betreft; veel gezwier en gezwaai en ongetwijfeld veel goeie wil, maar wint geen kopbalduel (1,90m!), heeft geen (start)snelheid en is individueel niet gevaarlijk... mogelijk ligt het aan matchritme, maar dan nog lijkt het me sterk dat die transfer dit seizoen nog iets oplevert."

Op zich goed dat er enkel premies moeten betaald worden, maar hij neemt daar wel de plaats in van jong talent, eigen jeugd als het even kan, dat minstens hetzelfde moet kunnen brengen...


06 Mar 2017, 15:23
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
allesaaneen schreef:
iendrachter schreef:
Davy schreef:

het mag stilaan dagen dat het niets wordt met hem. ik heb de meeste van zijn optredens gezien, en ik geloof er echt niet in dat het beter wordt, laat staan een meerwaarde voor de ploeg. je mag niemand na een of twee matchen veroordelen misschien, maar na 4 of 5 zeer matig tot slechte beurten toch wel he. sommigen leggen op den duur voor hem de lat zo laag dat ze al een kentering zien als hij de bal eens een paar keer goed heeft geraakt. Bon , gezien hij gelet op zijn CV al behoorlijk lang bij ons zit... stilaan tijd om iemand anders een kans te geven.
die transfer mag ook n "leerproces" zijn voor diegene die hem heeft binnengehaald. hopelijk zijn we daar niet te veel geld aan kwijt.


Heb vernomen dat ze die enkel zijn winstpremie moeten betalen, maandloon is voor Union.
Maar dan nog elke euro voor zo iemand is enen teveel, als je leest dat onze sportief manager in een artikel vertelde dat hij zich geen slechte transfers kon permitteren dan is hij daar anders wel goed in geslaagd.
Curier,Atheba,Camara, tis toch wat teveel van het slechte :D
Als die Vanderpoorten de versterkingen voor volgend seizoen gaat moeten zoeken hou ik mijn hart al vast.
Niet vergeten dat Sven Jacques voor het grootste deel onze kern heeft samengesteld van dit seizoen.


(y) Nagel op de kop! Verdient dan ook meer krediet dan het geval is in bepaalde topics hier. Soit, hij is vertrokken en het ziet er idd niet naar uit dat z'n transferbeleid wordt voortgezet.

Ivm de match; mooie tweede goal van De Rock. Ook een mature De Coninck in zijn commentaar na de wedstrijd...is er eentje om een contract van 10 jaar te geven.

En ivm onzen Antoine, herhaal ik mijn bericht van (thuis) tegen Petegem...

"Wat 'ons vedet', N° 99, betreft; veel gezwier en gezwaai en ongetwijfeld veel goeie wil, maar wint geen kopbalduel (1,90m!), heeft geen (start)snelheid en is individueel niet gevaarlijk... mogelijk ligt het aan matchritme, maar dan nog lijkt het me sterk dat die transfer dit seizoen nog iets oplevert."

Op zich goed dat er enkel premies moeten betaald worden, maar hij neemt daar wel de plaats in van jong talent, eigen jeugd als het even kan, dat minstens hetzelfde moet kunnen brengen...


Ik heb Vandermeersch al veel betere dingen zien doen in het eerste. Maar dat is natuurlijk wel een ander "type". Al kan je dat wel oplossen door Mitu als centervoor uit te spelen, genoeg mogelijkheden op de flank dus.


06 Mar 2017, 17:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
elfahem schreef:
Van offside heeft em ook nog nooit gehoord denk ik. Da staat meters buitenspel en ligt met zijn armen te zwieren dat het geen naam heeft. Alleen al met zijn armen staat hij 3 meter offside.

Ben echt benieuwd wat ze met Van Tricht gaan doen. Gisteren voor mijn part opnieuw een non-match. Ondanks het feit dat De Coninck een van zijn mindere matchen heeft gespeeld, is de kentering er gekomen toen Mitu is ingevallen en DC op VT zijn plek is gaan spelen. Meteen werd er 10 meter hoger druk gezet.

Hoe kan je als trainer rechtvaardigen dat je VT wil houden als je hem slag om slinger wisselt?

Maar het moet gezegd, gisteren was het over de hele lijn slecht, behalve het laatste halfuur dan.

volledig mee eens, de match van gisteren maakte de volledige analyse van onze ploeg:
Je mag dan nog zo hard een targetspits en afwisseling voor een Klaas nodig hebben;
- Antoinne mag gewoon dat blad niet meer op, dat is geen sporter, laat staan voetballer (meer)
- Klaas op de flank, is die jongen zijn kwaliteiten met meer dan 50% inperken
- Zelfs een Mitu op 20% draait beter dan 2 Marc-Annoinnen
- De Coninck mocht nog zijn slechtste uur in onze shirt spelen, zodra hij op zijn positie staat (in de punt van de driehoek) draait hij en bijgevolg de ploeg terug

Als die zaken goed zitten, dan worden alle kleinere gebreken die deze kern heeft zeer mooi toegedekt, maar als bovenstaande punten zich afspelen zoals het eerste uur afgelopen zondag, dan worden ze éé voor één int zak gezet door de laatste in de stand.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Mar 2017, 21:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
The Blackwans schreef:
Ook nog even meegeven ;

Met iemand van het Menenbestuur staan praten. Die had om 10u bezoek gekregen van de politie om aan te kondigen dat men de supporters gescheiden moest houden. Voor ons zou dat hebben willen zeggen dat we 90min in de regen hadden moeten staan, zonder enige verharding om op te staan en met een soort kleedkaer die dienst deed als drankstand.

Het bestuur van Menen is daar niet op ingegaan omdat ze het niet vonden kunnen 'de tegensupporters als beesten te behandelen'.

Een dikke merci dus aan die mannen, we kregen een deel van de zittribune ter beschikking en konden vrij in en uit een mooie grote kantine (y) Blijkbaar hadden ook onze spotters aangedrongen op dergelijke oplossing, waarvoor dank.

Die mannen ware trouwens stuk voor stuk sportief in de nederlaag en vriendelijk in den omgang. Het is al eens anders geweest op verplaatsing.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Mar 2017, 21:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
Heb den toine ook lang verdedigd in de zin van : Geef hem nog een paar matchen, misschien zit er progressie in.

Maar nu mogen ze blanckaert toch eens een kans geven zenne.
Positief : Mitu begint zijn goede vorm weer terug te vinden. Hopelijk terug in topvorm tegen de eindronde.


07 Mar 2017, 13:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: SCT Menen - E. Aalst (05/03/2017)
kheiremans schreef:
Heb den toine ook lang verdedigd in de zin van : Geef hem nog een paar matchen, misschien zit er progressie in.

Maar nu mogen ze blanckaert toch eens een kans geven zenne.
Positief : Mitu begint zijn goede vorm weer terug te vinden. Hopelijk terug in topvorm tegen de eindronde.



Idem. Alles meteen met de grond gelijkmaken na een slechte prestatie is een Aalsterse specialiteit, maar ondertussen heb zelfs ik alle hoop op beterschap opgegeven. Laat onze eigen jeugd eens spelen. Zeker als na een voetballoos weekend zou blijken dat Knokke echt blijft winnen mogen ze van mijn part al wat gaan uitbollen richting eindronde en de eigen jeugd ondertussen als hun kunnen laten tonen. Die eindronde is ondertussen wel zo goed als binnen zeker.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Mar 2017, 14:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst