Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017) - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
DT schreef:
DavidSeal schreef:
witzwet schreef:

Ja, en hoe meer rondjes gij gaat lopen met ene Valckenier, hoe minder de kans dat ge van dat beeld nog van af komt he Filip. ;)


Zie dat ge sebiet niet terug op kousenvoeten uw verontschuldigingen moet aanbieden :hmm:


[b]In uw plaats zou ik toch redelijk beschaamd zijn over deze uitspraak... Het feit dat je hier zelf een aankondiging komt doen gisteren, goed wetende dat de vzw eerst alle partijen probeert te contacteren voor een reactie alvorens met iets naar buiten te komen (ah ja hé Jurgen want je zat eerst ook in de vzw en je weet hoe er wordt gewerkt), laat gewoon zien dat je nog altijd niet beseft of weet, waar het hier echt om gaat.

Net zoals in de AV van de club halen een aantal mensen hier hun voldoening uit de scoop, als eerste een melding te kunnen doen om den interessante uit te hangen op het forum, maar afvragen wat de gevolgen kunnen zijn, dat is er natuurlijk niet bij hé... Als er bovendien enige betrokkenheid wordt gevraagd vanuit dezelfde vzw, dan is het ook al een pak minder hé - ja, geen tijd, mja, dan kan ik niet meer ongezouten mijn mening posten, goh ja, dan moet ik een keuze maken... En dan komt zoals gisteren weer de aard van het beestje boven...

Hoop echt dat onze klokkenluiders weer trots zijn op zichzelf... Two minutes of fame tov 100 man nog max via dit forum?? En wat levert het op voor de club? Niet bij stilgestaan zeker?

[b]En Jurgen, wat is de volgende stap nu: nu weer kijken hoe de vzw dit gaat aanpakken, nu onze "vrienden/ die-hard supporters" nog maar eens een extra hindernis hebben opgeworpen...

En voor dat geleuter weer losbreekt dat het jullie morele plicht is om de achterban te informeren die recht hebben op de waarheid: elke onnozele roddel willen jullie afgetoetst zien via pb naar een of ander vzw-lid, maar met het bommetje van gisteren, dan wordt er niet afgetoetst hé. A neen, zie dat er een genuanceerde communicatie komt vanuit de vzw, dan ben ik mijn scoop kwijt... Degoutant sorry, geen andere woorden voor... Maar eens te meer het bewijs dat er op al die jaren, geen bal is veranderd - mensen willen ten allen tijde hun "bronnetjes" beschermen hoewel de enige journalist in de vzw zit... Maar doe gerust verder... Ik zeg het al jaren en steeds weer wordt het bevestigd: de supporters krijgen het bestuur waar ze recht op hebben...

En dan er versteld van staan dat het met onze club nooit iets wordt...



Ben jij zelf niet beschaamd over de zever die je hier neerpost DT? Welke beslissingen nemen jullie dan al zo ? Waar blijft jullie gedetailleerde supportersvergadering ? Stop er toch gewoon mee seg jullie zijn gewoon meer en meer ""marionnetjes van" die de rest koest probeert te houden .


22 Mar 2017, 14:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Ofwel stopt ge met het gezaag op elkaar ofwel sluiten we beter deze topic.

Zeg gewoon op een deftige manier uw mening en sta open voor elkaars mening. En er niks mis met overeenkomen dat ge het niet eens zijt. Daarom moet ge nog genen ambras maken eh.


24 Mar 2017, 17:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst