Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017) 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
The Blackwans schreef:
4 tegengoals op Petegem, 4 op Knokke en 4 op Winkel. Als je die matchen niet kan winnen kan je geen kampioen worden.

---
Onze achillespees is duidelijk de verdediging, dat is al eerder gebleken, door ons geluk dat de middenmoters er de bal net niet in kregen.
Tegen de toppers in onze reeks; komt onze verdediging te kort.
Als we de promotie mislopen, is dat zeer zeker het werkpunt voor volgende competitie.
Ingeval de promotie ons toch zou lukken.... nog meer..!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


19 Mar 2017, 19:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Verstraeten vandaag de enige die zich wat staande hield in een voor de rest zeer wankele verdediging.
En die zat er nochtans zelf ook nog ongelukkig tussen wanneer de 2-0 valt. Op het moment dat de 2-2 valt heb je eventjes een momentum maar spijtig genoeg kan je dat dan niet verzilveren. De wissels die dan volgen waren op zich wel logisch en/of nodig maar vielen volledig verkeerd uit.
Yilke vandaag nooit in de match gezeten en dan weet je dat het moeilijk wordt...

Lusala & Verstraeten zowat de enige die boven de zeeeer grijze middelmaat uitstaken vandaag. Verdiende overwinning van Winkel, al hadden we - vooral met wat meer inzet - zeker meer kunnen rapen.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Mar 2017, 19:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
pattaboem schreef:
The Blackwans schreef:
4 tegengoals op Petegem, 4 op Knokke en 4 op Winkel. Als je die matchen niet kan winnen kan je geen kampioen worden.

---
Onze achillespees is duidelijk de verdediging, dat is al eerder gebleken, door ons geluk dat de middenmoters er de bal net niet in kregen.
Tegen de toppers in onze reeks; komt onze verdediging te kort.
Als we de promotie mislopen, is dat zeer zeker het werkpunt voor volgende competitie.
Ingeval de promotie ons toch zou lukken.... nog meer..!


En ons centraal middenveld en we spelen al bijna een heel seizoen zonder een zuivere spits.
We hebben in die eindronde ook niets te zoeken , het is zoals vorig seizoen we komen te kort, al zitten we nu wel in 4de klasse .
hopelijk snel en goed nieuws vanuit de bestuurskamer , want sportief zie ik het dit seizoen niet goed komen.


19 Mar 2017, 19:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
We lijden een vermijdbare nederlaag. Maar om weer alles meteen in de vuilbak te gooien...
We maakten reeds 48 doelpunten en kregen er 29 binnen.
Met die 29 tegengoals staan we op de 3e plek, enkel Knokke (21) en SE Winkel (24) kregen er minder binnen. Thuis kregen we er amper 11 binnen, 1 meer dan Knokke.
Verder verloren we 5 keer, waarvan gisteren de 2e maal was met meer dan 1 goal verschil. Niet dat dit veel uitmaakt, verliezen is verliezen, maar om dan meteen een groot probleem in de verdediging te gaan zien vind ik een brug te ver. Als we in onze eerste periode (amper 17/30) het niveau van onze 2e en (voorlopig) 3e periode halen staan we veel dichter bij Knokke. Ik besef ook wel dat we geen ploeg hebben om (los) kampioen te spelen, maar een beetje vertrouwen heb ik toch nog.


20 Mar 2017, 11:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
4 doelpunten tegen op een ploeg die je in de eindronde kunt tegenkomen vind ik toch veel.


20 Mar 2017, 12:11
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
2 doelpunten maken p verplaatsing is goed, er 4 binnen krijgen is wat veel.
De punten die we thuis verloren hebben tegen RC Gent (3) en Olsa Brakel (2) breken ons zuur op.
Indien we die matchen hadden gewonnen stonden we op 2 punten van Knokke en dan was alles nog mogelijk.


20 Mar 2017, 13:24
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
wevege schreef:
2 doelpunten maken p verplaatsing is goed, er 4 binnen krijgen is wat veel.
De punten die we thuis verloren hebben tegen RC Gent (3) en Olsa Brakel (2) breken ons zuur op.
Indien we die matchen hadden gewonnen stonden we op 2 punten van Knokke en dan was alles nog mogelijk.


ik denk dat we gewoon op ons plaats staan... en dat is niet slecht bedoeld, want op zich, is top 4 niet slecht met een gans nieuwe ploeg. maar ik begrijp de ontgoocheling wel, als je op een bepaald moment toch wat dichter komt en je hoop begint te krijgen om alsnog uit die anonieme veredelde vierdeklasse te kruipen.

als supporter die de interne keuken moeilijk kan inschatten is het constant hinken op twee gedachten: enerzijds hopen dat ze de nodige versterking kunnen halen om volgende jaar écht voor de prijzen mee te doen om asap toch ten minsten één kutreeks hoger te spelen, anderzijds lessen trekken uit het verleden dat ge geen ploeg bijeen moet halen die je achteraf niet kan veroorloven.

Onze jonge ploeg valt op zich weinig te verwijten: een bijna compleet nieuwe kern met zo weinig ervaring die dicht tegen de top aanleunt. je moet het met de gasten doen die er zijn, en ik twijfel echt of het aan inzet ligt. we missen ervaring en scorend vermogen. op dat vlak moet er teveel van mitu, de rock en van tricht komen. die ervaring en dat scorend vermogen heeft natuurlijk zijn prijs als je een kern samenstelt, dus dat komt bij mij althans nu niet aan als een verrassing.

toch geen mis seizoen van deze jonge bende, vind ik persoonlijk.


20 Mar 2017, 13:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Davy schreef:
wevege schreef:
2 doelpunten maken p verplaatsing is goed, er 4 binnen krijgen is wat veel.
De punten die we thuis verloren hebben tegen RC Gent (3) en Olsa Brakel (2) breken ons zuur op.
Indien we die matchen hadden gewonnen stonden we op 2 punten van Knokke en dan was alles nog mogelijk.


ik denk dat we gewoon op ons plaats staan... en dat is niet slecht bedoeld, want op zich, is top 4 niet slecht met een gans nieuwe ploeg. maar ik begrijp de ontgoocheling wel, als je op een bepaald moment toch wat dichter komt en je hoop begint te krijgen om alsnog uit die anonieme veredelde vierdeklasse te kruipen.

als supporter die de interne keuken moeilijk kan inschatten is het constant hinken op twee gedachten: enerzijds hopen dat ze de nodige versterking kunnen halen om volgende jaar écht voor de prijzen mee te doen om asap toch ten minsten één kutreeks hoger te spelen, anderzijds lessen trekken uit het verleden dat ge geen ploeg bijeen moet halen die je achteraf niet kan veroorloven.

Onze jonge ploeg valt op zich weinig te verwijten: een bijna compleet nieuwe kern met zo weinig ervaring die dicht tegen de top aanleunt. je moet het met de gasten doen die er zijn, en ik twijfel echt of het aan inzet ligt. we missen ervaring en scorend vermogen. op dat vlak moet er teveel van mitu, de rock en van tricht komen. die ervaring en dat scorend vermogen heeft natuurlijk zijn prijs als je een kern samenstelt, dus dat komt bij mij althans nu niet aan als een verrassing.

toch geen mis seizoen van deze jonge bende, vind ik persoonlijk.


---
Toch blijven we op onze honger zitten:
- van 2de klasse naar 3de klasse
- van 3de klasse, met eenmalig zoveel stijgers naar 1ste amateur, ...mislopen, en naar 2de amateur
- in 2de amateur, geen kampioenstitel, ...met een waterkans om te promoveren via eindronde
Ons beste resultaat tot nu toe, is dus een "stagnatie" in deze lage regionen.
... tenzij een wonder geschied in de eindronde...
Sportief is het momenteel ; toch wel huilen met de pet op..! Als je ons vergelijkt met onze streekgenoten, Dender, Oudenaarde, Hamme, enz..

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Mar 2017, 14:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
pattaboem schreef:
Davy schreef:
wevege schreef:
2 doelpunten maken p verplaatsing is goed, er 4 binnen krijgen is wat veel.
De punten die we thuis verloren hebben tegen RC Gent (3) en Olsa Brakel (2) breken ons zuur op.
Indien we die matchen hadden gewonnen stonden we op 2 punten van Knokke en dan was alles nog mogelijk.


ik denk dat we gewoon op ons plaats staan... en dat is niet slecht bedoeld, want op zich, is top 4 niet slecht met een gans nieuwe ploeg. maar ik begrijp de ontgoocheling wel, als je op een bepaald moment toch wat dichter komt en je hoop begint te krijgen om alsnog uit die anonieme veredelde vierdeklasse te kruipen.

als supporter die de interne keuken moeilijk kan inschatten is het constant hinken op twee gedachten: enerzijds hopen dat ze de nodige versterking kunnen halen om volgende jaar écht voor de prijzen mee te doen om asap toch ten minsten één kutreeks hoger te spelen, anderzijds lessen trekken uit het verleden dat ge geen ploeg bijeen moet halen die je achteraf niet kan veroorloven.

Onze jonge ploeg valt op zich weinig te verwijten: een bijna compleet nieuwe kern met zo weinig ervaring die dicht tegen de top aanleunt. je moet het met de gasten doen die er zijn, en ik twijfel echt of het aan inzet ligt. we missen ervaring en scorend vermogen. op dat vlak moet er teveel van mitu, de rock en van tricht komen. die ervaring en dat scorend vermogen heeft natuurlijk zijn prijs als je een kern samenstelt, dus dat komt bij mij althans nu niet aan als een verrassing.

toch geen mis seizoen van deze jonge bende, vind ik persoonlijk.


---
Toch blijven we op onze honger zitten:
- van 2de klasse naar 3de klasse
- van 3de klasse, met eenmalig zoveel stijgers naar 1ste amateur, ...mislopen, en naar 2de amateur
- in 2de amateur, geen kampioenstitel, ...met een waterkans om te promoveren via eindronde
Ons beste resultaat tot nu toe, is dus een "stagnatie" in deze lage regionen.
... tenzij een wonder geschied in de eindronde...
Sportief is het momenteel ; toch wel huilen met de pet op..! Als je ons vergelijkt met onze streekgenoten, Dender, Oudenaarde, Hamme, enz..


dat snap ik heel goed,
en ik deel de frustratie
maar 't is zo
bijzonder jammer dat die hervorming er bijvoorbeeld niet een jaartje later kwam (of de overname een jaartje vroeger). 't had al een pak frustratie gescheeld. maar daar koopt ge niets mee he.

't is wachten op financiële versterking zeker?


20 Mar 2017, 14:33
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
We hadden een heel goede zaak kunnen doen, zijnde tot op 4 punten vna Knokke komen, maar 't zat er niet in. Meer dan een gelijkspel verdienden we niet.
Den arbiter was een platte ramp: geeft bij ons geel als ze nog maar scheef keken naar den arbiter, maar van Tricht die getorpedeerd wordt aan den dug-out, mag dan wel zonder kaart...
Redelijk veel volk van ons en goeie sfeer.

We staan 2de en hebben eindronde. Daarvoro wilden de meesten hier zeker tekenen. Dus we kunnen spreken van een geslaagd seizoen. Houdt het gros van deze kern samen, en vul gepast aan met een paar versterkingen en je kan volgend seizoen in 2de amateur wel wedijveren met de topploegen.

Eindronde winnen is een utopie als je onze matchen tegen topploegen bekijkt.
Noste week Bornem, die Knokke verslagen hebben, dus wie weet een moeilijke match.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Mar 2017, 14:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Denk dat er hier een paar vergeten zijn dat we bij het begin van dees jaar zo goed als failliet waren.

Voor hetzelfde geld zaten we nu in een RC Mechelen scenario.


20 Mar 2017, 14:44
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
pattaboem schreef:
Davy schreef:
wevege schreef:
2 doelpunten maken p verplaatsing is goed, er 4 binnen krijgen is wat veel.
De punten die we thuis verloren hebben tegen RC Gent (3) en Olsa Brakel (2) breken ons zuur op.
Indien we die matchen hadden gewonnen stonden we op 2 punten van Knokke en dan was alles nog mogelijk.


ik denk dat we gewoon op ons plaats staan... en dat is niet slecht bedoeld, want op zich, is top 4 niet slecht met een gans nieuwe ploeg. maar ik begrijp de ontgoocheling wel, als je op een bepaald moment toch wat dichter komt en je hoop begint te krijgen om alsnog uit die anonieme veredelde vierdeklasse te kruipen.

als supporter die de interne keuken moeilijk kan inschatten is het constant hinken op twee gedachten: enerzijds hopen dat ze de nodige versterking kunnen halen om volgende jaar écht voor de prijzen mee te doen om asap toch ten minsten één kutreeks hoger te spelen, anderzijds lessen trekken uit het verleden dat ge geen ploeg bijeen moet halen die je achteraf niet kan veroorloven.

Onze jonge ploeg valt op zich weinig te verwijten: een bijna compleet nieuwe kern met zo weinig ervaring die dicht tegen de top aanleunt. je moet het met de gasten doen die er zijn, en ik twijfel echt of het aan inzet ligt. we missen ervaring en scorend vermogen. op dat vlak moet er teveel van mitu, de rock en van tricht komen. die ervaring en dat scorend vermogen heeft natuurlijk zijn prijs als je een kern samenstelt, dus dat komt bij mij althans nu niet aan als een verrassing.

toch geen mis seizoen van deze jonge bende, vind ik persoonlijk.


---
Toch blijven we op onze honger zitten:
- van 2de klasse naar 3de klasse
- van 3de klasse, met eenmalig zoveel stijgers naar 1ste amateur, ...mislopen, en naar 2de amateur
- in 2de amateur, geen kampioenstitel, ...met een waterkans om te promoveren via eindronde
Ons beste resultaat tot nu toe, is dus een "stagnatie" in deze lage regionen.
... tenzij een wonder geschied in de eindronde...
Sportief is het momenteel ; toch wel huilen met de pet op..! Als je ons vergelijkt met onze streekgenoten, Dender, Oudenaarde, Hamme, enz..


Inderdaad, ze zijn hier rap content, tegen Petegem was de laatste match dat ik komen kijken was, toen had ik het al begrepen.
Hopelijk is het spelniveau ondertussen al wat beter, want het voetbal dat ze toen speelden daarmee kan je de wegblijvers niet verleiden om terug te keren richting PC-stadion.
Enfin, ik kom zeker nog eens kijken al was het om mijn drankbonnetjes op te maken en ver de rest noste joar beter zeker? :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Mar 2017, 14:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
Alles is nog mogelijk.
Is er al meer nieuws van de affaire Knokke?


20 Mar 2017, 14:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
iendrachter schreef:
1 lichtpunt toch gisteren, den Antoine zat zelf niet op de bank :D .
Maar dat er dan is geen spits van de beloften op de bank mag zitten begrijp ik eerlijk gezegd niet.

Met Claeys,De Koker,Diarra 3 verdedigende spelers op u bank, hopelijk staat Baras er snel terug.
Als de trainer nu nog eens gaat inzien dat De Man geen back links is en Van Tricht telkens een ganse wedstrijd onzichtbaar is dan kunnen we verder,
Moet je een speler zoals Van Tricht telkens laten starten omdat de kans bestaat dat hij gaat scoren op een vrije trap? Of wat is anders de reden dat hij altijd in de basis start?
Zijn inzet en duelkracht zullen het alleszins niet zijn....


Met alle respect, maar dat is dus zagen om te zagen: Blanckaert speelt 45 min tegen Union en was er niet bij in de beloftenwedstrijd. Die match spelen Currier en Baras, eerste match terug na inactiviteit van een aantal maanden. "Lompen" Mikael scoort tweemaal en is er niet bij in de selectie... Als je hem niet meepakt, lijkt het me logischer te denken dat Blanckaert het dus zeker niet beter heeft gedaan en lijkt het me wiedes dat je Baras dan ook niet zomaar voor de leeuwen gaat gooien in Winkel na zo'n lange afwezigheid, vooraf goed wetende op welk kutplein hij zou moeten spelen... Trouwens gezien met welk boerenpaard Winkel aan de aftrap stond?

Kritiek op de trainer voor wie op linksback moet, vind ik ook wat pover als uw twee linksbacks out zijn. Dan moet je keuzes maken in uw resterende opties en die maak je vooraf, niet achteraf. Jammer dat het dan in die wedstrijd misloopt op sleutelmomenten, maar soit... Zet je grote Verstraeten tegen zijn voet tov dwerg Lutun en die laatste scoort, dan had die keuze ook aangevallen geworden... Dan had Claeys van bij de aftrap gespeeld waarschijnlijk en die krijgt ook kritiek op zijn invalbeurt... Dus ja... Beschermengel De Coninck bijvoorbeeld speelt ook al enkele weken op rij minder en gaat gisteren ook in de fout met die kopbal, verspeelt die bal tegen Petegem ook waaruit de 1-1 valt... Zo kan je van iedereen wel iets zeggen, maar uiteindelijk sta je nog altijd tweede. Deal with it... Feit is dat deze kern het dit seizoen zal moeten doen, zowel in de resterende 5 matchen als in de eindronde.

Iedereen vergeet precies dat technische staf en spelers ook zo snel mogelijk weg willen geraken uit deze reeks.


20 Mar 2017, 15:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Winkel Sp. - E. Aalst (19/03/2017)
DT schreef:
iendrachter schreef:
1 lichtpunt toch gisteren, den Antoine zat zelf niet op de bank :D .
Maar dat er dan is geen spits van de beloften op de bank mag zitten begrijp ik eerlijk gezegd niet.

Met Claeys,De Koker,Diarra 3 verdedigende spelers op u bank, hopelijk staat Baras er snel terug.
Als de trainer nu nog eens gaat inzien dat De Man geen back links is en Van Tricht telkens een ganse wedstrijd onzichtbaar is dan kunnen we verder,
Moet je een speler zoals Van Tricht telkens laten starten omdat de kans bestaat dat hij gaat scoren op een vrije trap? Of wat is anders de reden dat hij altijd in de basis start?
Zijn inzet en duelkracht zullen het alleszins niet zijn....


Met alle respect, maar dat is dus zagen om te zagen: Blanckaert speelt 45 min tegen Union en was er niet bij in de beloftenwedstrijd. Die match spelen Currier en Baras, eerste match terug na inactiviteit van een aantal maanden. "Lompen" Mikael scoort tweemaal en is er niet bij in de selectie... Als je hem niet meepakt, lijkt het me logischer te denken dat Blanckaert het dus zeker niet beter heeft gedaan en lijkt het me wiedes dat je Baras dan ook niet zomaar voor de leeuwen gaat gooien in Winkel na zo'n lange afwezigheid, vooraf goed wetende op welk kutplein hij zou moeten spelen... Trouwens gezien met welk boerenpaard Winkel aan de aftrap stond?

Kritiek op de trainer voor wie op linksback moet, vind ik ook wat pover als uw twee linksbacks out zijn. Dan moet je keuzes maken in uw resterende opties en die maak je vooraf, niet achteraf. Jammer dat het dan in die wedstrijd misloopt op sleutelmomenten, maar soit... Zet je grote Verstraeten tegen zijn voet tov dwerg Lutun en die laatste scoort, dan had die keuze ook aangevallen geworden... Dan had Claeys van bij de aftrap gespeeld waarschijnlijk en die krijgt ook kritiek op zijn invalbeurt... Dus ja... Beschermengel De Coninck bijvoorbeeld speelt ook al enkele weken op rij minder en gaat gisteren ook in de fout met die kopbal, verspeelt die bal tegen Petegem ook waaruit de 1-1 valt... Zo kan je van iedereen wel iets zeggen, maar uiteindelijk sta je nog altijd tweede. Deal with it... Feit is dat deze kern het dit seizoen zal moeten doen, zowel in de resterende 5 matchen als in de eindronde.

Iedereen vergeet precies dat technische staf en spelers ook zo snel mogelijk weg willen geraken uit deze reeks.


Niet alleen zijn de 2 "normale" linksbacks gekwetst, maar ook Verbrugge die toch al heel wat matchen afhaspelde op die positie.

Hieronder het overzicht van de speelminuten. Geen enkele van deze 4 spelers staat trouwens in de top-11 van meeste speelminuten. Dat wil toch wel zeggen dat we op die linksbackpositie dit seizoen een serieus probleem hebben.

Van Kerckhoven 1060
Verbrugge 987
De Man 742
Geenens J. 365


20 Mar 2017, 15:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst