KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
Ik verwacht wel een pakje volk morgen! Heb al gehoord van 2 supportersclubs dat hun bus vol zit, en bij de andere bussen zijn de inschrijvingen ook zeer vlot aan het gaan!

Come on! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Mar 2017, 22:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
hansken schreef:
Ik verwacht wel een pakje volk morgen! Heb al gehoord van 2 supportersclubs dat hun bus vol zit, en bij de andere bussen zijn de inschrijvingen ook zeer vlot aan het gaan!

Come on! :EA:

Bij Black & White is het ook de beste verplaatsing van het seizoen qua aantal supporters.


01 Apr 2017, 12:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
1-0 verlies.
Zucht.


01 Apr 2017, 21:59
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
Knokke bijgevolg kampioen met nog 3 wedstrijden te spelen


01 Apr 2017, 22:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
Yep, 1-2 gewonnen op Temse.
Verdiende kampioen. Wij waren goed, maar op de grote afspraken (en op sommige kleine, zie vandaag) komen we nog iets te kort.
Eindronde wordt heel moeilijk te winnen...


01 Apr 2017, 22:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
en uw kern voor volgend jaar ligt al vast zonder noemenswaardige versterkingen....


01 Apr 2017, 22:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
Wat een ramp vandaag. Geen enkele doelkans. Wat gaan wij in de eindronde gaan zoeken. Echt triestig..

_________________
Afbeelding


01 Apr 2017, 23:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
enorm ontgoocheld over de prestatie van de ploeg. Ik vond het zeer zwak. zowat iedereen die centraal liep was een ramp, en wat een dramatische passing. Chapeau voor de tomeloze inzet van De Rock. Voor mij is dat de man van het seizoen. van hoevelen en verstraeten zeer bleek. Diarra en van tricht zeer zwak.

Wel fijn om eens in een echte tribune te staan. de sfeer van vroeger ff (toch een beetje) terug. blijkbaar maar lauw onthaald door de spelers waar ik de over mijn lijk mentaliteit wel miste vandaag.

ps: als je in deze wedstrijd een van damme op de bank hebt zitten en je brengt hem niet... dat snap ik dan niet, dan moet je hem thuislaten, neen?


01 Apr 2017, 23:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
Davy schreef:
enorm ontgoocheld over de prestatie van de ploeg. Ik vond het zeer zwak. zowat iedereen die centraal liep was een ramp, en wat een dramatische passing. Chapeau voor de tomeloze inzet van De Rock. Voor mij is dat de man van het seizoen. van hoevelen en verstraeten zeer bleek. Diarra en van tricht zeer zwak.

Wel fijn om eens in een echte tribune te staan. de sfeer van vroeger ff (toch een beetje) terug. blijkbaar maar lauw onthaald door de spelers waar ik de over mijn lijk mentaliteit wel miste vandaag.

ps: als je in deze wedstrijd een van damme op de bank hebt zitten en je brengt hem niet... dat snap ik dan niet, dan moet je hem thuislaten, neen?
Dat ze er van dat rijtje al maar een paar op kant laten de volgende wedstrijden. Als het je niet meer interesseert, blijf dan thuis. Van Hoevelen was eerst 80 minuten ongeintereseerd en vervolgens 15 minuten zwaar gefrustreerd.

De Rock, De Koker en Geenens, laten we het over de rest maar beter verder niet hebben.

_________________
If you never try, you'll never know


01 Apr 2017, 23:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
Wat een zwakke vertoning van onze ploeg. Geen enkele kans die naam waardig hebben we gehad. Harelbeke was ook niet goed maar bij hen zag je gaandeweg het geloof groeien en zij kregen uiteindelijk wel een aantal mooie kansen. Verdiende overwinning voor hen dus.
Nog drie overbodige wedstrijden nu tot de eindronde. Daar zal het veel beter moeten om een rol van betekenis te spelen.
Het was vanuit de zittribune wel mooi om te zien en te horen hoe onze supporters een hele match door voor sfeer zorgden. Alleen jammer dat er weer enkelen vonden dat het nodig was om zich na de wedstrijd tussen die van Harelbeke gaan te mengen om wa ambras te zoeken. En het feit dat ze eventueel werden uitgedaagd is daarbij geen excuus.


02 Apr 2017, 7:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
waly 2 schreef:
en uw kern voor volgend jaar ligt al vast zonder noemenswaardige versterkingen....


Zonder degelijke versterkingen zullen we volgend seizoen opnieuw tekort schieten zoveel is duidelijk, we zullen wel rap zien aan de transfers of ze voor de titel willen gaan.
't Is wel triest om vast te stellen dat deze club er zelfs niet meer in slaagt om uit vierde klasse te geraken. :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Apr 2017, 8:58
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
en uw kern voor volgend jaar ligt al vast zonder noemenswaardige versterkingen....


Zonder degelijke versterkingen zullen we volgend seizoen opnieuw tekort schieten zoveel is duidelijk, we zullen wel rap zien aan de transfers of ze voor de titel willen gaan.
't Is wel triest om vast te stellen dat deze club er zelfs niet meer in slaagt om uit vierde klasse te geraken. :(


Wanneer hebben ze bij ons door dat we geen backs hebben. Noch op links, noch op rechtsback loopt een speler die meer dan provinciaal voetbal aan kan.


02 Apr 2017, 9:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
Davy schreef:
enorm ontgoocheld over de prestatie van de ploeg. Ik vond het zeer zwak. zowat iedereen die centraal liep was een ramp, en wat een dramatische passing. Chapeau voor de tomeloze inzet van De Rock. Voor mij is dat de man van het seizoen. van hoevelen en verstraeten zeer bleek. Diarra en van tricht zeer zwak.

Wel fijn om eens in een echte tribune te staan. de sfeer van vroeger ff (toch een beetje) terug. blijkbaar maar lauw onthaald door de spelers waar ik de over mijn lijk mentaliteit wel miste vandaag.

ps: als je in deze wedstrijd een van damme op de bank hebt zitten en je brengt hem niet... dat snap ik dan niet, dan moet je hem thuislaten, neen?


?????


02 Apr 2017, 10:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
SERRE schreef:
Wat een ramp vandaag. Geen enkele doelkans. Wat gaan wij in de eindronde gaan zoeken. Echt triestig..


SERRE, in welke veldbezetting trad Harelbeke aan?

@ iendrachter: klopt van de titel van Knokke, maar als je het live meemaakt, is het toch balen zenne, zeker omdat Knokke de laatste maand duidelijk onder titelstress gebukt ging. Alleen moet de eigen ploeg dan wel top zijn om daarvan te profiteren en dat was duidelijk niet het geval..


02 Apr 2017, 11:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: KRC Harelbeke - Eendracht Aalst (01/04/2017)
iendrachter schreef:
Jean schreef:
Hugo schreef:

Zonder degelijke versterkingen zullen we volgend seizoen opnieuw tekort schieten zoveel is duidelijk, we zullen wel rap zien aan de transfers of ze voor de titel willen gaan.
't Is wel triest om vast te stellen dat deze club er zelfs niet meer in slaagt om uit vierde klasse te geraken. :(


Wanneer hebben ze bij ons door dat we geen backs hebben. Noch op links, noch op rechtsback loopt een speler die meer dan provinciaal voetbal aan kan.


Ik vond Falko anders samen met De Koker en De Rock wel de enige op aanvaardbaar niveau.
Al de rest was 0,0 over de hele lijn, geen inzet en geen duelkracht.
De passing was een complete ramp, hoeveel ballen Verstraeten gewoon buiten of aan de tegenstander weggaf zijn niet op 2 handen te tellen vrees ik, maar zeker niet bij hem alleen.
Van Hoevelen die mag van mij ook zeker opkrassen, heeft er al enkele matchen geen zin meer in.
Over Van Tricht maak ik geen woorden meer vuil, iedereen ziet het, buiten de trainer en sportief manager die het nodig vinden om zo iemand zijn contract te verlengen.
Het verlies van gisteren maakt eigenlijk niks meer uit, was het dit weekend niet dat Knokke kampioen ging spelen dan was het volgend weekend, oververdiend...
In de eindronde zijn we kansloos met deze jonge groep zonder ervaring, dat is ook in de competitie gebleken elke week dat het eigenlijk van moeten was.
Als er geen ervaren spelers bijkomen is het volgend seizoen weer van hetzelfde.
Enige positieve gisteren dat we eindelijk nog eens in een deftig stadion op een groeie grasmat konden spelen en dat de sfeer langs onze kant top was, ook veel volk mee van ons.
Blijkbaar is dat allemaal niet voldoende om onze ploeg te motiveren....


Ik heb totaal geen vertrouwen in P. vanderpoorten , als je de transfers ziet van atheba en camara , en met nieuwjaar kon hij het dan goedmaken, komt hij met currier af. we spelen al een heel seizoen zonder spits.
voor volgend seizoen haal je dan amazou binnen , iemand waar je trainer van bent geweest in pepingen begot .
als je met niets beters kunt afkomen,dan vraag ik me af waar pv en het bestuur mee bezig zijn?
verlenging van de man en van tricht is ook gemakkelijk , laat ze bijtekenen, hoeft hij geen versterking te zoeken en kan hij er nadien ook niet op afgerekend worden .
de man is 4de keus , achter mitu , lusala en de rock , de rock is nog altijd een flankaanvaller he.
waarom de man dan houden? spaar u centen dan liever voor een echte versterking.


02 Apr 2017, 11:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst