EA - SV Temse (08/04/2017) | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 EA - SV Temse (08/04/2017) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht EA - SV Temse (08/04/2017)
Match op zaterdagavond om 20h00.

De voorbereiding op de eindronde begint. Drie matchen zonder inzet, want de titel is voor Knokke.

Misschien een unieke gelegenheid om enkele jeugdspelers wat minuten te gunnen?


02 Apr 2017, 8:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
filip.dhose schreef:
Match op zaterdagavond om 20h00.

De voorbereiding op de eindronde begint. Drie matchen zonder inzet, want de titel is voor Knokke.

Misschien een unieke gelegenheid om enkele jeugdspelers wat minuten te gunnen?


Hoe zit het met die klacht tegen Knokke, wanneer zal daar iets in ondernomen Worden?
Want dan is boven Winkel eindigen belangrijk.


02 Apr 2017, 8:24
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
Jean schreef:
filip.dhose schreef:
Match op zaterdagavond om 20h00.

De voorbereiding op de eindronde begint. Drie matchen zonder inzet, want de titel is voor Knokke.

Misschien een unieke gelegenheid om enkele jeugdspelers wat minuten te gunnen?


Hoe zit het met die klacht tegen Knokke, wanneer zal daar iets in ondernomen Worden?
Want dan is boven Winkel eindigen belangrijk.


Knokke heeft blijkbaar een schriftelijke bevestiging van de KBVB dat de desbtreffende speler speelgerechtigd is. Maar dat had Deinze ook ...


03 Apr 2017, 9:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
Dani schreef:
Jean schreef:
filip.dhose schreef:
Match op zaterdagavond om 20h00.

De voorbereiding op de eindronde begint. Drie matchen zonder inzet, want de titel is voor Knokke.

Misschien een unieke gelegenheid om enkele jeugdspelers wat minuten te gunnen?


Hoe zit het met die klacht tegen Knokke, wanneer zal daar iets in ondernomen Worden?
Want dan is boven Winkel eindigen belangrijk.


Knokke heeft blijkbaar een schriftelijke bevestiging van de KBVB dat de desbtreffende speler speelgerechtigd is. Maar dat had Deinze ook ...

--
Dan is er toch nog "een sprankeltje hoop", op rechtstreekse promotie.... ALS we tweedes eindigen, én ALS een klacht neergelegd, én ALS die aanvaard wordt...
Maar we zullen toch best 'onze tenen uitkuisen' voor de eindronde.....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Apr 2017, 11:26
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
is dat nu 100% zeker dat Baras weg is. Zo ja, zou ik hem niet meer laten spelen. Indien hij mogelijks blijft zou ik hem nog 3 matchen wedstrijdritme laten opdoen ikv eindronde.

Blanquaert zou ook eens zijn kans moeten krijgen in dit type matchen.

Leuk dat we nog eens een avondmatch hebben met hopelijk wat volk. :banana: :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


07 Apr 2017, 11:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
Jean schreef:
filip.dhose schreef:
Match op zaterdagavond om 20h00.

De voorbereiding op de eindronde begint. Drie matchen zonder inzet, want de titel is voor Knokke.

Misschien een unieke gelegenheid om enkele jeugdspelers wat minuten te gunnen?


Hoe zit het met die klacht tegen Knokke, wanneer zal daar iets in ondernomen Worden?
Want dan is boven Winkel eindigen belangrijk.


Ook op deze vraag krijg je vanavond (supportersvergadering) een duidelijk antwoord.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Apr 2017, 11:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
AALST - De komst van Temse maakt een en ander los bij Kenny Van Hoevelen die volgend seizoen haast zeker bij de Scheepsbouwers aan de slag gaat. Eerst wil de Bornemnaar evenwel Eendracht door de grote poort verlaten via een promotie.

Aalst gaf Temse de toestemming om ondanks een lopend contract bij Eendracht te onderhandelen zodat de poort wagenwijd openstaat?

Kenny Van Hoevelen: “Ik draai lang genoeg mee in het voetbal om te weten dat alleen een getekende overeenkomst telt. Temse en Aalst moeten tot een vergelijk komen en pas dan kan ik mijn overgang naar Temse afronden. Vanuit mijn woonplaats Bornem kan ik met de fiets naar de training in Temse. Nu zit ik drie kwartier in de wagen op voorwaarde dat er geen files staan. Ik werk naast het voetbal als verhuizer in de firma van mijn broer. Als ik enkele uurtjes per week extra kan rusten, zou dat handig zijn. Ik ben ook papa van vier.”

Je bent aan een sterk seizoen bezig, maar de gedroomde titel zat er nooit echt in.

“Ik geloofde erg lang in de titel, maar intussen kroonde Knokke zich tot kampioen en daar kunnen we weinig tegenin brengen. Vanaf nu telt alleen de eindronde waarin we zo ver mogelijk willen geraken. Na een sterke zegereeks loopt het de jongste weken iets moeizamer. Op Harelbeke presteerden we iets minder, maar hadden we ook geen greintje geluk. We moeten nu weer opbouwen naar een piekperiode. Als Aalst top is, zal de tegenstrever van sterke makelij moeten zijn om ons uit de eindronde te knikkeren.”

Temse wordt een goede test, maar is geen sinecure?

“In Temse kwamen we op voorsprong, maar finaal beten we in het zand met 2-1. We proberen dus revanche te nemen. Je kan er van op aan dat ik het beste van mezelf wil geven. Mijn job als verhuizer is niet gemakkelijk, maar ik miste nog geen enkele training. Tot het einde van dit seizoen geef ik me sowieso volledig voor Eendracht. We moeten de komende weken onze supporters verwennen. In de eindronde moet iedereen dan op de toppen van de tenen spelen.”

Bron: HNB.


07 Apr 2017, 16:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
Ik vraag mij dan toch af waarom hij er dat extra jobke in de commerciële cel bijgenomen heeft als hij het toch zo druk heeft met de combinatie privé, werk en voetbal. Weet eigenlijk iemand of zijn toevoeging aan de commerciële cel ook maar iets opgeleverd heeft?


07 Apr 2017, 16:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
De eerste van drie overbodige matchen. Enkel goed als voorbereiding op de eindronde en in dat opzicht kun je sommige jongens misschien eens wat rust geven. Anderen die er de laatste weken naast vielen kunnen dan weer wat ritme opdoen. Ik ben er ook mee akkoord dat een Blankaert zijn kans eens mag krijgen maar verwacht daar nu ook niet te veel van. Antoine-Curier scoort bij de reserven ook aan de lopende band en iedereen weet dat het bij de eerste ploeg heel wat minder was.


08 Apr 2017, 6:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
Verdiende overwinning en toch wel een hoopgevende prestatie met het oog op de eindronde. Na de 1-0 speelden we echt een sterk half uur en moest de match gespeeld zijn. Mitu die zijn kans(en) niet afwerkt, de ref die weigert om ons een tweede verdiende penalty te geven en De Rock die pech heeft met een bal tegen de lat. Uiteindelijk toch 2-0 via een kopbal van een beresterke De Rock maar dan vond de ref het nodig om eigenhandig de spanning terug te brengen door Temse een penalty cadeau te geven.
De tweede helft was iets minder maar de zege kwam eigenlijk nooit in gevaar en was dan ook verdiend.


08 Apr 2017, 23:34
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
Wat een heerlijke vrije trap bij de 2-0!


08 Apr 2017, 23:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
goeie prestatie van de ploeg met een verdiende overwinning. Temse was zwak, maar dat mag geen afbreuk doen aan de mooie prestatie van vandaag. de rock mitu marmitte vond ik goed en ook een van de betere wesrijden van van tricht. de man op een moment na ook goed in ee match, geenens goed, enfin toffe stressloze verdiende overwinning


09 Apr 2017, 0:13
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
Wat mij zorgen baart, is toch wel dat Kevin vandaag last had van de rug. Stond zich constant te stretchen, en heeft ook eens blijven ligg
en na een contact met Stavros, je zag nadien duidelijk dat hij last had.
Weet iemand hier meer over?


09 Apr 2017, 1:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
Zeer goede match van ons gisteren,dit geeft toch weer wat hoop voor de eindronde en wat een beresterke Klaas De Rock (y)


09 Apr 2017, 8:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: EA - SV Temse (08/04/2017)
chunga schreef:
Zeer goede match van ons gisteren,dit geeft toch weer wat hoop voor de eindronde en wat een beresterke Klaas De Rock (y)

Wedstrijd moest al beslist zijn na 45 min. Goed collectief EA, weinig weggegeven kansen. Mitu moet zijn vizier wel wat bijstellen. Voor de rest inderdaad Klaas numero 1. :EA:


09 Apr 2017, 9:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst