EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Aanstaande zondag om 15u00. Het is erop of eronder!


02 Mei 2017, 16:05
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
't plein ligt er zowaar nog slechter bij als bij ons, en we zijn ginder 4-2 gaan verliezen. Slaagkans fifty-fifty.

Laten we hopen dat we toch een ronde verder kunnen, dan hebben we nog een thuismatch in de eindornde, met hopelijk veel volk en veel sfeer.
In Winkel sta je in een 'tribune' waar je wel wat sfeer kunt maken, dus allen daarheen en onze ploeg naar de 2de ronde schreeuwen! Iendracht veroit :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Mei 2017, 16:39
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
50-50 liggen de kansen, winnaar van deze match wint ook sowieso van RC Gent volgens mij en dan pas begint het echt.


02 Mei 2017, 20:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Prachtige prestatie toch van deze jonge kern om 3e te eindigen in de reguliere competitie!
Zondag hoop ik op veel volk van ons zodat we er een thuismatch kunnen van maken en hopelijk staat het geluk aan onze zijde zodat we nog een ronde verder kunnen. We starten als underdog volgens mij aangezien wij in de topmatchen amper punten gehaald hebben en Winkel toch over meer ervaring en maturiteit beschikt. Alles mag dus voor mij, niets moet.
Het enthousiasme bij de club rond deze eindronde staat voor mij toch in schril contrast met die van vorig jaar waar ze de actie "na ist on ons" lanceerden, peter dole lieten overkomen, constant berichten op fb posten met de oproep de ploeg te steunen etc... Is dit omdat de ontgoocheling na het la lou debacle nog te groot is? of omdat ze er zelf niet in geloven?
Ik zal er alleszins staan en hopelijk veel aalstenaars met mij. Laat er ons een feest van maken. Come on! :EA:


03 Mei 2017, 12:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
persoonlijk vind ik dit een mooie kern met veel progressiemarge maar om deze eindronde nu al te kunnen winnen slikken we te veel goals, hebben te weinig 'over-mijn-lijk' krijgers en de anciens die we hebben zijn te weinig leider op het veld maar moeten zelf te vaak te veel geholpen worden.

das mijn mening... aan hun om mijn ongelijk aan te tonen he. de zondagnamiddag ga ik alleszins een van mijn weinige uitmatchen van dees seizoen doen, en mij zal je (supportgewijs) horen ! :EA:

_________________
may the FORCE be with you.


03 Mei 2017, 14:00
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Prachtige prestatie toch van deze jonge kern om 3e te eindigen in de reguliere competitie!
Zondag hoop ik op veel volk van ons zodat we er een thuismatch kunnen van maken en hopelijk staat het geluk aan onze zijde zodat we nog een ronde verder kunnen. We starten als underdog volgens mij aangezien wij in de topmatchen amper punten gehaald hebben en Winkel toch over meer ervaring en maturiteit beschikt. Alles mag dus voor mij, niets moet.
Het enthousiasme bij de club rond deze eindronde staat voor mij toch in schril contrast met die van vorig jaar waar ze de actie "na ist on ons" lanceerden, peter dole lieten overkomen, constant berichten op fb posten met de oproep de ploeg te steunen etc... Is dit omdat de ontgoocheling na het la lou debacle nog te groot is? of omdat ze er zelf niet in geloven?
Ik zal er alleszins staan en hopelijk veel aalstenaars met mij. Laat er ons een feest van maken. Come on! :EA:


Inderdaad een mooi resultaat met deze ploeg, en alles wat erbij komt is bonus.
Wat die reclame betreft: voor een uitmatch 'specialekes' organiseren is niet evident. Voor de match tegen Gent - als die er komt - hebben ze nog tijd. Misschien kunnen ze op de eindronde T-shirten van vorig jaar de '6' van 2016 vervangen door een '7' en den overschot verkopen ;)

hierbij toch al een extra 'ke op de site:

https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/s ... ois-winkel

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


03 Mei 2017, 14:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Ik denk toch ook dat de eindronde voor onze jonge kern nog wat te vroeg komt, maar ... je weet nooit ! Als het vizier goed staat en o.a. Lusala en Mitu tonen zich nog is van hun beste kant kunnen we best een goeie prestatie neerzetten op Winkel ! :love:

Ik hoop natuurlijk ook dat we doorgaan naar de volgende ronde, anders is mijne congé voor volgende week donderdag oeik vér niks geweest ! :D :cool:

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


03 Mei 2017, 22:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
We gaan het wel serieus anders moeten aanpakken dan enkele weken terug op Winkel willen we doorgaan.
Toen stond het al 2-0 voor onze ploeg wakker was, op een rampzalig veld waarop mooi voetbal brengen onmogelijk is. Ik hoop dan ook dat onze trainer Van Tricht niet gaat opstellen want we zullen vechters nodig hebben om het ginder te halen, ik zou zelf met Van Damme als verdedigende mid durven spelen en daarvoor De Coninck als die fit is. Op linksback Van Kerckhoven en centraal achterin Claeys met Verstraeten.
Van Hoevelen die heeft na de wedstrijd tegen Knokke zijn laatste krediet bij mij verloren, die heeft er al enkele matchen geen zin meer in, ofwel is die echt zo zwak geworden?
Als je die De Rechter wat uit de match kan houden hebben we zeker kans want ik vond Winkel zeker niet beter dan ons over de 2 matchen gezien, we gaan zeker ook onze kansen krijgen en hopelijk is het vizier van Mitu en Lusala nu wel wat beter afgesteld dan de laatste wedstrijden....
En eens een deftige scheidsrechter is ook al een hele tijd geleden.


Heb vandaag net hetzelfde gezegd.

Iets meer ervaring en vooral duelkracht/inzet gaan daar de doorslag geven!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


04 Mei 2017, 23:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
We gaan het wel serieus anders moeten aanpakken dan enkele weken terug op Winkel willen we doorgaan.
Toen stond het al 2-0 voor onze ploeg wakker was, op een rampzalig veld waarop mooi voetbal brengen onmogelijk is. Ik hoop dan ook dat onze trainer Van Tricht niet gaat opstellen want we zullen vechters nodig hebben om het ginder te halen, ik zou zelf met Van Damme als verdedigende mid durven spelen en daarvoor De Coninck als die fit is. Op linksback Van Kerckhoven en centraal achterin Claeys met Verstraeten.
Van Hoevelen die heeft na de wedstrijd tegen Knokke zijn laatste krediet bij mij verloren, die heeft er al enkele matchen geen zin meer in, ofwel is die echt zo zwak geworden?
Als je die De Rechter wat uit de match kan houden hebben we zeker kans want ik vond Winkel zeker niet beter dan ons over de 2 matchen gezien, we gaan zeker ook onze kansen krijgen en hopelijk is het vizier van Mitu en Lusala nu wel wat beter afgesteld dan de laatste wedstrijden....
En eens een deftige scheidsrechter is ook al een hele tijd geleden.


Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft Van Hoevelen: tegen Knokke maakte hij 2 penalty's waarvan de eerste toch wel zeer flagrant was. Ik zou starten met spelers die er volgend seizoen nog zijn:
VDN
Falko / Claeys / Verstraeten / De Man (alhoewel linksachter zijn positie niet is - is Jelle nog niet fit? anders toch Van Kerckhoven?)
Diarra / Marmitte / Van Tricht of De Coninck
Yala-Lusala / De Rock / Mitu


05 Mei 2017, 0:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
We gaan het wel serieus anders moeten aanpakken dan enkele weken terug op Winkel willen we doorgaan.
Toen stond het al 2-0 voor onze ploeg wakker was, op een rampzalig veld waarop mooi voetbal brengen onmogelijk is. Ik hoop dan ook dat onze trainer Van Tricht niet gaat opstellen want we zullen vechters nodig hebben om het ginder te halen, ik zou zelf met Van Damme als verdedigende mid durven spelen en daarvoor De Coninck als die fit is. Op linksback Van Kerckhoven en centraal achterin Claeys met Verstraeten.
Van Hoevelen die heeft na de wedstrijd tegen Knokke zijn laatste krediet bij mij verloren, die heeft er al enkele matchen geen zin meer in, ofwel is die echt zo zwak geworden?
Als je die De Rechter wat uit de match kan houden hebben we zeker kans want ik vond Winkel zeker niet beter dan ons over de 2 matchen gezien, we gaan zeker ook onze kansen krijgen en hopelijk is het vizier van Mitu en Lusala nu wel wat beter afgesteld dan de laatste wedstrijden....
En eens een deftige scheidsrechter is ook al een hele tijd geleden.


Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft Van Hoevelen: tegen Knokke maakte hij 2 penalty's waarvan de eerste toch wel zeer flagrant was. Ik zou starten met spelers die er volgend seizoen nog zijn:
VDN
Falko / Claeys / Verstraeten / De Man (alhoewel linksachter zijn positie niet is - is Jelle nog niet fit? anders toch Van Kerckhoven?)
Diarra / Marmitte / Van Tricht of De Coninck
Yala-Lusala / De Rock / Mitu


Net zoals Iendrachter en Hansken zeggen zal het op zo 'n patattenveld deel vechtvoetbal zijn en zou ik ook eerder opteren voor een Van Damme ipv Van Tricht of ipv Diarra, want die laatste kan mij (ook) niet overtuigen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Mei 2017, 9:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Tja, blijft gelijk wie er staat als ze hun kop er maar voor leggen. Patattenvelden zijn we ondertussen toch al gewoon, we spelen er al een heel seizoen (vooral thuis) op. Van Hoevelen doet idd rare dingen de laatste weken. En een Diarra mag ook eens voor de spiegel gaan staan.


05 Mei 2017, 10:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Een aantal mannen met baarden, DAT hebben we zondag nodig! :EA:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


05 Mei 2017, 11:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
dus Ken en Jilke, wat mij betreft. Jammer dat Ken geen faire kans kreeg, ik geef ken hierin gelijk. Zijn profiel en ervaring hadden we goed kunnen gebruiken. t is nu niet dat ons middenveld de laatste tijd op hoog niveau speelde om hem niet te gebruiken. als je hem brengt is het wel jammer dat hij niet echt is ingespeeld ins ons basiselftal.

ivm Van Hoevelen: ik hoop dat hij het anders aanpakt dan tegen knokke (fantasiekes en nonchalante hakjes als laatste man dus achterwege laten, dank u). ik kan alleen maar hopen dat hij het heel ernstig neemt zondag


05 Mei 2017, 11:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Speel toch eens gewoon met de spelers die ons die 56 punten bezorgd hebben .
Met een diarra en van hoevelen , in een eindronde ga je toch niet alles dooreen gooien , van damme mag zelf op t blad niet staan .


05 Mei 2017, 11:53
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
witteken schreef:
Speel toch eens gewoon met de spelers die ons die 56 punten bezorgd hebben .
Met een diarra en van hoevelen , in een eindronde ga je toch niet alles dooreen gooien , van damme mag zelf op t blad niet staan .


Das waar, Van Damme kon het zategen Knokke zaterdag fysiek niet aan.
Ook bij het eerste tegendoelpunt zie je hem onderaan in beeld rustig terugwandelen waardoor Vandewalle kan binnentrappen vanop Ken's positie. Als Ken op zijn plaats stond kan die speler niet afhaken naar een ongedekte zone...
We houden allemaal van Ken, maar hij is gewoon niet goed genoeg meer. Op het middenveld vind ik Marmitte ook al maanden onder niveau, net zoals Diarra.

Misschien tijd om eens de 4-4-2 die we tijdens de voorbereiding (tegen o.a. OHL) gebruikten vanonder het stof te halen? Een ploeg zoals Winkel dat niet wil voetbal moet je verplichten om te voetballen en met De Rock die zowat alle 1 tegen 1'en met de doelman scoort vind ik dat we moeten speculeren op de counter... Vanachter heb je genoeg kopkracht met Falco, Arno en Jordy.
VDN
Falko - Claeys - Verstraeten - Van Kerckhoven
Bigen - Diarra - De Coninck - Preben
De Rock - Baras


05 Mei 2017, 12:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst