EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Knap resultaat zeg, van de eerste tot de laatste minuut eigenlijk de tegestand sportief en vocaal weggeblazen.
Toch wel de indruk gehad dat die van Winkel eventjes niet wisten wat er gebeurde.

De grinta was vandaag aanwezig, sterk blok neergezet die er op dit veld het maximale uitgehaald heeft. Exponent van dat alles voor mij gevonden in Falco Geenens (y) topmatch van die kerel.
Maar eigenlijk viel er niemand uit de toon, zeker niet kwestie van inzet. En dat stemt toch tevreden. Had voor dat laatste echt gevreesd, maar - vooral de geviseerde - spelers toonden toch mooi dat ongelijk aan. Wel enkele kleine aanpassingen tov Knokke waardoor de organsiatie er terug beter stond.

Voetjes op de grond nu voor Gent en van match tot match leven!

_________________
If you never try, you'll never know


07 Mei 2017, 20:31
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Mooi resultaat dat ons een ronde verder brengt. Maar we moeten ook durven toegeven dat de wedstrijdomstandigheden onze kant kozen. Bij die vrije trap scheelt het millimeters of het staat 1-1 in plaats van 0-2 een minuut nadien. Dat was voor mij het scharnierpunt van deze partij.
Als we donderdag tegen RC Gent dezelfde goesting aan de dag kunnen leggen, zie ik ons naar de halve finale gaan. Maar we mogen hen absoluut niet onderschatten of denken dat we ze vlot gaan opzij zetten.


07 Mei 2017, 20:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
0-4 had ik nooit verwacht. en ok, misschien is het kwestie van milimeters of het was 1-1, dat doet niets af van de prestatie. misschien had men die 1-1 dan ook wel rechtgezet vandaag... waaw, dit resultaat moet de ploeg een vertrouwensboost geven. Ik ben er ook vrij gerust in dat de ploeg de volgende opdracht van donderdag NIET zal onderschatten. En dan die volksverhuis alweer... het zoveelste bewijs dat we als club hogerop thuishoren.


07 Mei 2017, 21:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Eerlijk is eerlijk , onverhoopt resultaat maar dubbel en dik verdiend !
Onvoorwaardelijke inzet vandaag en een beetje ( kampioenen?)meeval!
MAAR volgens mij heeft het publiek hier vandaag ook een groot aandeel in ! 1000 verre van , maar 350-400mss denk ik wel ! Vanaf de eerste minuut supersfeer tot de laatste ! Spionkop , forza , opc ,blackwans , maakt niet uit wie er zong : AAL TESAUMEN vandaag !

:EA:


07 Mei 2017, 21:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Collectief zeer sterk gespeeld. Had niet eens door dat Van Tricht er niet bij liep tot diep in de eerste helft. :D

Knap. Had het niet durven dromen om Winkel gewoon opzij te zetten met een 0-4. Die mannen hebben twee enorme kansen gehad. De vrije trap voor 1-1 en vlak na de 0-3 waar VDN een schitterende redding in huis had.

Eén ding nu: laat ons Gent niet onderschatten. Thuis verloren we van die mannen met 2-3, de match met de bal onder de voet van VDN...remember. Al speelden we wel een sterke wedstrijd. Ginder wonnen we droog weg met 0-3. Maar dat doet er allemaal niet toe. Kijk maar naar vandaag. Wees maar zeker dat Winkel ons onderschat heeft.

En het is inderdaad schitterend hoe de supporters bleven zingen, jawadde. Tegen Gent moeten we hen ook naar de overwinning zingen! :EA: :EA:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Mei 2017, 22:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Mooi resultaat dat ons een ronde verder brengt. Maar we moeten ook durven toegeven dat de wedstrijdomstandigheden onze kant kozen. Bij die vrije trap scheelt het millimeters of het staat 1-1 in plaats van 0-2 een minuut nadien. Dat was voor mij het scharnierpunt van deze partij.
Als we donderdag tegen RC Gent dezelfde goesting aan de dag kunnen leggen, zie ik ons naar de halve finale gaan. Maar we mogen hen absoluut niet onderschatten of denken dat we ze vlot gaan opzij zetten.


Wedstrijdomstandigheden moet je naar je hand zetten he in een match met directe uitschakeling en ik denk dat de spelers echt wel begrepen hebben dat in dit soort matchen op voorsprong komen nog belangrijker is dan anders. Ter info: Thes scoort op Boom ook na 3 minuten en kon op counter speculeren. Na dikke 75 min tweede binnenprikken en klus geklaard.

Soit, donderdag een tweede keer carnavalsmatch zie dit jaar...


07 Mei 2017, 22:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Edit


08 Mei 2017, 8:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Niet dat het een garantie op succes is, maar wat een verschil met dat zootje ongeregeld van vorig seizoen qua mentaliteit en inzet.


08 Mei 2017, 9:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
http://www.focus-wtv.be/video/sport-west-7-mei

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Mei 2017, 10:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Fantastische wedstrijd, met inzet die van het veld spatte.
Dit doet toch hopen op meer...


08 Mei 2017, 10:29
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
De inzet gisteren van alle spelers was mooi om zien. Heel kort op de man zitten en vroeg storen. Goeie tactiek, op dit kleine (patatten) veld de tegenstander geen kans geven om een bal proberen te controleren. Gevolg: die van Winkel trapten heel veel ballen gewoon weg, ofwel buiten ofwel in de voeten van onze spelers.
Diarra heeft mij deze keer wel kunnen overtuigen in tegenstelling tot zijn meeste matchen. Hopelijk is hij nu vertrokken!
Sfeer was super, merci supporters!

Op naar donderdag. Met dezelfde inzet, mentaliteit en gedrevenheid als gisteren moet het lukken om een ronde verder te geraken. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Mei 2017, 10:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Hiermee is ook nog eens bewezen dat je met een goeie tribune en dito akoestiek de tegenstander kan imponeren, want ik vermoed dat dit ook in bepaalde Winkelse hoofdjes heeft meegespeeld gisteren! :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Mei 2017, 12:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Hiermee is ook nog eens bewezen dat je met een goeie tribune en dito akoestiek de tegenstander kan imponeren, want ik vermoed dat dit ook in bepaalde Winkelse hoofdjes heeft meegespeeld gisteren! :EA:


inderdaad, een simpele staantribune van een paar treden hoog met een DEFTIG dak, dicht tegen het veld en de sfeer van de oude dagen was meteen terug! Hallo, politici?

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


08 Mei 2017, 12:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
anathema76 schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Hiermee is ook nog eens bewezen dat je met een goeie tribune en dito akoestiek de tegenstander kan imponeren, want ik vermoed dat dit ook in bepaalde Winkelse hoofdjes heeft meegespeeld gisteren! :EA:


inderdaad, een simpele staantribune van een paar treden hoog met een DEFTIG dak, dicht tegen het veld en de sfeer van de oude dagen was meteen terug! Hallo, politici?


een dak ? wat is het volgende da ge wilt, ne wc of een kantine ? hey, da is hier -bevestigd door de lokale kracht der vernieuwung- wel Gent nie hee ! in Oilsjt hebben we daar geen geld voor se, alle rode neuzen, leegstaande gehuurde buildings en bushokjes aan toe ! ;)

en hou u maar koest want madam 'okapi' van den steen heeft via hare fb-account al laten weten dat het toch wel 'erg jammer' is dat er een spandoeksken hing terwijl er 'discrete' gesprekken aan de gang zijn, voor wie tussen de lijntjes kan lezen.

_________________
may the FORCE be with you.


08 Mei 2017, 12:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EINDRONDE- 1ste ronde Winkel Sport - Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
anathema76 schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Hiermee is ook nog eens bewezen dat je met een goeie tribune en dito akoestiek de tegenstander kan imponeren, want ik vermoed dat dit ook in bepaalde Winkelse hoofdjes heeft meegespeeld gisteren! :EA:


inderdaad, een simpele staantribune van een paar treden hoog met een DEFTIG dak, dicht tegen het veld en de sfeer van de oude dagen was meteen terug! Hallo, politici?


een dak ? wat is het volgende da ge wilt, ne wc of een kantine ? hey, da is hier -bevestigd door de lokale kracht der vernieuwung- wel Gent nie hee ! in Oilsjt hebben we daar geen geld voor se, alle rode neuzen, leegstaande gehuurde buildings en bushokjes aan toe ! ;)

en hou u maar koest want madam 'okapi' van den steen heeft via hare fb-account al laten weten dat het toch wel 'erg jammer' is dat er een spandoeksken hing terwijl er 'discrete' gesprekken aan de gang zijn, voor wie tussen de lijntjes kan lezen.



ze gaan schijnt een nief tribuun kopen die ge dwars over 't plein kunt leggen. Ge kunt het wel enkel bezigen as het u5 en u6 toernooi is en er enkel in de 2 baklijnen wordt gespeeld.


08 Mei 2017, 12:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst