EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde. - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde. 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Jules Bocandé schreef:
DT schreef:
Still standing ! schreef:
Gent-zeehaven zat frisser dan wij na dien bye, zal tegen Hasselt niet beter zijn integendeel. da we eerst naar ginder mogen is denk ik een voordeel. schade beperken, we zijn eens niet de favoriet. maar het gaat moeilijk worden. die mannen hebben meer in huis dan Gent-Zeehaven.


Op papier zeker wel, maar is er in de competitie toch ook niet uitgekomen. Hun laatste overwinning dateert van 18 februari en was hun enige winstmatch op de laatste 10 wedstrijden. Voor de rest nog 2 gelijke spelen en de rest verlies.

Inderdaad wel frisser, maar anderzijds wel al in "vacation modus" tot de uitspraak van het BAS hen uit die zomerslaap hield... Gewoon alles geven en zien waar het schip strandt...


in een oefenmatch vorige woensdag hebben ze alvast de 'swung' teruggevonden want 2-1 (of 2-0) gewonnen tegen Roda JC...ok is niet meer het Roda van weleer maar zullen toch wat vertrouwen getankt hebben


Wij speelden een aantal weken geleden ook gelijk tegen de revelatie van Play-Off II Union hé... :-)

Soit, maakt weinig uit - zoals gezegd, geen gemakkelijke matchen hé in deze fase. En wij hebben misschien promotiedruk, maar Hasselt heeft uiteraard wel degradatiestress... Twee matchen het volle pond...


12 Mei 2017, 9:14
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Magistrale pass van Van Tricht (?) naar De Rock voor de 1-0.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Mei 2017, 12:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
witzwet schreef:
Magistrale pass van Van Tricht (?) naar De Rock voor de 1-0.


klopt. Was wel niet de makkelijkste om binnen te shotten. Nu afwerken dat kan onze klaas wel.


12 Mei 2017, 12:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
iendrachter schreef:
witzwet schreef:
Magistrale pass van Van Tricht (?) naar De Rock voor de 1-0.


Idd goeie invalbeurt van Van Tricht, maar wat een dramatische match hebben Marmitte en Diarra gespeeld?
Racing Gent had niks te verliezen maar ze lagen wel 90 minuten met 10 voor hun eigen goal, zelfs toen wij bij 1-0 een corner kregen stond gans hun ploeg in de eigen backlijn om te verdedigen :crazy: .
Ze hebben maar 1 goeie kans gehad op het einde van de eerste helft na dom balverlies van Marmitte, maar geen enkele uitgespeelde kans over gans de wedstrijd, raar is dat toch voor een ploeg die hier zonder druk kan komen spelen.
Op naar Hasselt wat een volledige andere match zal worden, die mannen hebben daar nogal wat kwaliteit lopen seg: Mbarki,Sidibe,Jarju,Rentmeister,Corstjens,Vandecauter,Di Lallo,Ouedraogo,...
En toch zo weinig punten gepakt in 1ste amateur, nogmaals het bewijs dat je geen ploeg kan kopen zeker.


Ik ben al mottig als ik die namen lees...ja hallo. Enfin, proberen de belangrijk uitgoal te scoren en natuurlijk geen dozijn tegen te krijgen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Mei 2017, 12:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
witzwet schreef:
iendrachter schreef:
witzwet schreef:
Magistrale pass van Van Tricht (?) naar De Rock voor de 1-0.


Idd goeie invalbeurt van Van Tricht, maar wat een dramatische match hebben Marmitte en Diarra gespeeld?
Racing Gent had niks te verliezen maar ze lagen wel 90 minuten met 10 voor hun eigen goal, zelfs toen wij bij 1-0 een corner kregen stond gans hun ploeg in de eigen backlijn om te verdedigen :crazy: .
Ze hebben maar 1 goeie kans gehad op het einde van de eerste helft na dom balverlies van Marmitte, maar geen enkele uitgespeelde kans over gans de wedstrijd, raar is dat toch voor een ploeg die hier zonder druk kan komen spelen.
Op naar Hasselt wat een volledige andere match zal worden, die mannen hebben daar nogal wat kwaliteit lopen seg: Mbarki,Sidibe,Jarju,Rentmeister,Corstjens,Vandecauter,Di Lallo,Ouedraogo,...
En toch zo weinig punten gepakt in 1ste amateur, nogmaals het bewijs dat je geen ploeg kan kopen zeker.


Ik ben al mottig als ik die namen lees...ja hallo. Enfin, proberen de belangrijk uitgoal te scoren en natuurlijk geen dozijn tegen te krijgen.


Ze moeten zich van de namen vooral niet te veel aantrekken. In zo een eindronde is het steeds fifty/fifty, maar Hasselt haalde, als ik mij niet vergis, in hun laatste 8 matchen 2/27 of zo, en, ook als ik mij niet vergis, haalden zij hun laatste overwinning ergens in februari tegen ... Dender! Knokken voor elke morzel grond, met 200% concentratie en met respect, maar vooral zonder ontzag. Dan kan je van iedereen verliezen, maar ook van iedereen die nog meedoet winnen ... En door de sfeer zullen we daar ook wel niet weggeblazen worden, denk ik.


12 Mei 2017, 17:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst