EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde. - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde. 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
DT schreef:
Davy schreef:
Jean schreef:
Het gaat hier bijzonder weinig over de match zelf. Onderschatting is zeer gevaarlijk met een speler als Elewaut bij de tegenstander. Die mocht anders ook naar ons komen, of niet DT?


speelt denk ik zelfde positie als Mitu. Met Mitu zijn we dus niet slecht bedeeld op die positie vind ik persoonlijk. al vond ik hem ook zeer sterk thuis tegen ons. zorgde voor heel veel problemen, binnenknijpen of buitenom, voorzetten of zelf schieten... Falco had zijn handen vol. gevaarlijke pion. maar zo hebben wij er ook... Onderschatting vermijden, hopelijk toont deze ploeg mentale sterkte als het in de match even tegen zi. enfin... slecht voor hartlijders zo'n eindronde.


Speelt vooral op links natuurlijk, dus eerder de kant van Bigen.

Is sowieso een gevaarlijk heerschap idd en is ook in de gaten te houden bij stilstaande fases, zowel voor de afvallende bal maar ook als trapper. Heeft er een paar Van Trichtsgewijs gemaakt dit seizoen. Is zeker een goeie speler, maar was de eerste die bij RC Gent bijtekende voor volgend seizoen (in december 2016). Speelt dit seizoen naar statistieken toe ook zijn beste seizoen ooit: 15 doelpunten.

idd speelt op links uiteraard


10 Mei 2017, 7:25
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Is het nu nog geen donderdagavond???? pfffffffffffffffffffffff


10 Mei 2017, 12:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
En jongskes...begint het al te kriebelen?

Tegen Winkel had ik 0.0 zenuwen omdat ik onze kansen niet al te hoog inschatte. Als je geen verwachtingen hebt is dat altijd beter. Nu ligt het ander natuurlijk. Thuis tegen een ploeg die normaal gezien nooit kan deelnemen gezien de eindklassering. Verwachtingen zijn er dus wel, al vermoed ik dat ze zich met 7 à 8 spelers achter de bal gaan houden.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Mei 2017, 10:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
da wordt hier een dagsken redelijk 'schijnwerken' :D

_________________
may the FORCE be with you.


11 Mei 2017, 10:41
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Still standing ! schreef:
da wordt hier een dagsken redelijk 'schijnwerken' :D

:lol:


11 Mei 2017, 10:56

Lid geworden op: 17 Apr 2017, 20:40
Berichten: 5
Leeftijd: 50
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
En ze roepen goe weer af. Amaai mén frak!


11 Mei 2017, 13:42
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59
Berichten: 194
Leeftijd: 37
Locatie: Koningslo (Vilvoorde)
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Is Hasselt nu de laatste horde naar eerste amateurs?.

_________________
Eendracht Aalst, the road to the cup!
See you in May :)


11 Mei 2017, 22:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Aalstenaar schreef:
Is Hasselt nu de laatste horde naar eerste amateurs?.


Neen. Halve finale over 2 wedstrijden.


11 Mei 2017, 22:49
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Gilles schreef:
Aalstenaar schreef:
Is Hasselt nu de laatste horde naar eerste amateurs?.


Neen. Halve finale over 2 wedstrijden.


In de mogelijke finale tegen Brakel (2-2 en 4-3 na pen) of Cl Luik (2-1)


12 Mei 2017, 0:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
man vd match voor mij: jonas van kerckhove. man, die was goed. ik snap de beslissing maar als die een seizoen fit blijft laat je hem niet gaan. Lusala heeft ook heel sterk gespeeld, die stak zich ook niet weg maar ging voorop... kvdn moest niet te veel doen maar was zeer attent aan het keepen, zo zien we hem graag. zijn overbuur, daar ben ik persoonlijk wel tamelijk fan van. leest het spel zeer goed en voorkomt zo de helft van het doelgevaar. 23j ? dat wordt nen hélen goeien.

klaas... tjah, super he. maar ik vind het zo zoetjes aan een probleem dat we te voorspelbaar gaan worden voor de tegenstanders. er zou iets meer diversiteit inzake scorend vermogen mogen zijn. Baras viel ongelukkig in, volgens mij geen slechte wil maar die vind zijn plaats niet meer wegens te weinig gespeeld. nochtans zouden we wat scorend vermogen kunnen gebruiken...

Diarra/Marmitte... zeker niet overtuigend vandaag. je mist wat body en gestalte bij de combinatie van die twee. Gent-zeehaven zat frisser dan wij na dien bye, zal tegen Hasselt niet beter zijn integendeel. da we eerst naar ginder mogen is denk ik een voordeel. schade beperken, we zijn eens niet de favoriet. maar het gaat moeilijk worden. die mannen hebben meer in huis dan Gent-Zeehaven.

_________________
may the FORCE be with you.


12 Mei 2017, 0:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Still standing ! schreef:
Gent-zeehaven zat frisser dan wij na dien bye, zal tegen Hasselt niet beter zijn integendeel. da we eerst naar ginder mogen is denk ik een voordeel. schade beperken, we zijn eens niet de favoriet. maar het gaat moeilijk worden. die mannen hebben meer in huis dan Gent-Zeehaven.


Op papier zeker wel, maar is er in de competitie toch ook niet uitgekomen. Hun laatste overwinning dateert van 18 februari en was hun enige winstmatch op de laatste 10 wedstrijden. Voor de rest nog 2 gelijke spelen en de rest verlies.

Inderdaad wel frisser, maar anderzijds wel al in "vacation modus" tot de uitspraak van het BAS hen uit die zomerslaap hield... Gewoon alles geven en zien waar het schip strandt...

In alle geval, mochten we het tot in de finale schoppen dan gaan we het ruimschoots verdiend hebben als je weet dat we eigenlijk al matchen met inzet spelen sinds 7 augustus 2016 met veelal dezelfde spelers...


Laatst gewijzigd door DT op 12 Mei 2017, 8:53, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Mei 2017, 8:36
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Still standing ! schreef:
man vd match voor mij: jonas van kerckhove. man, die was goed. ik snap de beslissing maar als die een seizoen fit blijft laat je hem niet gaan. Lusala heeft ook heel sterk gespeeld, die stak zich ook niet weg maar ging voorop... kvdn moest niet te veel doen maar was zeer attent aan het keepen, zo zien we hem graag. zijn overbuur, daar ben ik persoonlijk wel tamelijk fan van. leest het spel zeer goed en voorkomt zo de helft van het doelgevaar. 23j ? dat wordt nen hélen goeien.

klaas... tjah, super he. maar ik vind het zo zoetjes aan een probleem dat we te voorspelbaar gaan worden voor de tegenstanders. er zou iets meer diversiteit inzake scorend vermogen mogen zijn. Baras viel ongelukkig in, volgens mij geen slechte wil maar die vind zijn plaats niet meer wegens te weinig gespeeld. nochtans zouden we wat scorend vermogen kunnen gebruiken...

Diarra/Marmitte... zeker niet overtuigend vandaag. je mist wat body en gestalte bij de combinatie van die twee. Gent-zeehaven zat frisser dan wij na dien bye, zal tegen Hasselt niet beter zijn integendeel. da we eerst naar ginder mogen is denk ik een voordeel. schade beperken, we zijn eens niet de favoriet. maar het gaat moeilijk worden. die mannen hebben meer in huis dan Gent-Zeehaven.


Grotendeels akkoord maar ik vind eerlijk gezegd dat Yala-Lusala een erg zwakke match heeft gespeeld. Akkoord, gaf zich voor de volle 100% maar weinig acties lukten. Liep zich altijd vast. Als uw acties niet lukken, dan is het beter om sneller te spelen. Toonvoorbeeld daarvan was zijn actie in de laatste minuten waar hij zelf besloot te trappen ipv de volledige vrijstaande Mitu de 2-0 aan te bieden...


12 Mei 2017, 8:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
Lusala was inderdaad niet de vriend van de bal gisteren. Wilde ook veel te veel zelf iets forceren. Als dat na drie of vier keer niet lukt moet je dat ook niet blijven proberen. Een paar keer zocht hij de combinatie en dan ging het wel snel en vlot naar voor.
Scoren blijft toch een beetje een probleem. Mitu ook weer een paar maal alleen voor de doelman, maar ofwel is hij te overhaast ofwel wacht hij te lang. Als die eerste kans na een minuut of tien binnen gaat speel je in een zetel tegen dit stugge Gent.
Enfin, verdiend gewonnen en op naar Hasselt! Alles is mogelijk, Brakel wint zelfs van de tweede in 2e B, dus we moeten niet bang zijn voor het vervolg. :EA:


12 Mei 2017, 8:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
tympanum2 schreef:

Brakel wint zelfs van de tweede in 2e B, dus we moeten niet bang zijn voor het vervolg. :EA:


Brakel speelde gewoon een hele degelijke match met een op het eerste zicht zelfs geen volledige titularisploeg (Delie en Kaj Knipping op de bank bijvoorbeeld, die beiden na hun invalbeurt wisten te scoren). Haalden het dan ook verdiend, al was het pas na strafschoppen. En zelfs een zwak arbitraal duo werkte allesbehalve mee.

Thes bleef in deze eindronde gewoon onder de verwachtingen. Op het nippertje langs Boom in een gecontesteerde wedstrijd en gisteren niet in hun sas op het kunstgras van Brakel... Quasi heel de competitie aan kop gestaan en pas in het slot voorbijgestoken door Berchem, dat zal mentaal ook wel aangekomen zijn...

Hopelijk kan Brakel ook Luik het vuur aan de schenen leggen... Die laatste kampen toch ook met wat kwetsuren, zeker in hun aanvalslinie (geen Dufer, Senakuku en my favourite Dheur)...


Laatst gewijzigd door DT op 12 Mei 2017, 9:04, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Mei 2017, 8:58
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EINDRONDE: Eendracht Aalst - RC Gent 2e ronde.
DT schreef:
Still standing ! schreef:
Gent-zeehaven zat frisser dan wij na dien bye, zal tegen Hasselt niet beter zijn integendeel. da we eerst naar ginder mogen is denk ik een voordeel. schade beperken, we zijn eens niet de favoriet. maar het gaat moeilijk worden. die mannen hebben meer in huis dan Gent-Zeehaven.


Op papier zeker wel, maar is er in de competitie toch ook niet uitgekomen. Hun laatste overwinning dateert van 18 februari en was hun enige winstmatch op de laatste 10 wedstrijden. Voor de rest nog 2 gelijke spelen en de rest verlies.

Inderdaad wel frisser, maar anderzijds wel al in "vacation modus" tot de uitspraak van het BAS hen uit die zomerslaap hield... Gewoon alles geven en zien waar het schip strandt...


in een oefenmatch vorige woensdag hebben ze alvast de 'swung' teruggevonden want 2-1 (of 2-0) gewonnen tegen Roda JC...ok is niet meer het Roda van weleer maar zullen toch wat vertrouwen getankt hebben


12 Mei 2017, 9:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst