EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
#1000ajoinennorhasselt :EA:

_________________
OB17


12 Mei 2017, 9:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
Na al die jaren van miserie doet deze eindronde toch wel geweldig deugd aan ons iendrachthart!

Zondag naar Hasselt, een ploeg waar we op papier relatief weinig kans tegen maken.
Zij zitten echter na een tegenvallend seizoen eerder in een neerwaartse spiraal terwijl wij blaken van het zelfvertrouwen
Hopelijk komen onze spelers met dezelfde over-mijn-lijkmentaliteit op het veld en wie weet behalen we daar een mooie uitgangspositie.
Is ginder ook een leuke staantribune om veel sfeer in te maken als ik mij ni vergis.

Sorry aan alle mama's, maar zondag zijn we weer op ons lappen :banana: :banana:
Come on!! #1000ajoinennorhasselt


12 Mei 2017, 10:16
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2015, 15:05
Berichten: 26
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
Eindelijk eens volle tribunes zondag, Hasselt heeft ook nog veel supporters, en nu met de bouw van hun nieuw stadion zullen er dat nog meer worden. Een voorbeeld voor ons ???

Mooi sfeerverslag vindt u op ondestaande link
via YouTube https://youtu.be/BxpnCEcvO3M

_________________
Nur für diesen Verein wolln wir kämpfen und schrein !


12 Mei 2017, 10:19
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
Op een goed veld, als underdoug de wedstrijd mogen aanvatten...wordt een heel andere match dan favoriet te zijn en zelf het spel moeten maken op een erbarmelijk veld.

Goed uitgerust zijn de mannen van Hasselt zeer zeker maar in een eindronde is dat eigenlijk meer een nadeel.

Hopelijk kunnen we ginds scoren, dat zou wel eens het verschil kunnen maken.


12 Mei 2017, 11:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
Ik heb het hier ook al in een andere topic gepost: in deze eindronde kan je van iedereen winnen en van iedereen verliezen. Als je ziet dat Hasselt op het einde van het seizoen 2/27 haalt en hun laatste overwinning dateert van midden februari, uitgerekend tegen Dender, dan moet je met respect naar daar gaan, maar vooral niet met ontzag, en verder 200% geconcentreerd van de eerste tot de laatste minuut knokken voor elke morzel grond. Dan zien we wel waar we uitkomen ... Als je de recente cijfers van Hasselt in de 1ste amateur ziet en als zou blijken dat we hen op twee matchen niet kunnen elimineren, moeten we in dat geval dan misschien ook kunnen toegeven dat we nog niet klaar zijn voor 1ste amateur. Maar zoals ik onze ploeg alles heb zien geven de afgelopen twee matchen, ben ik er van overtuigd dat dit moet mogelijk zijn.

Ik hoop vooral dat de gasten goed kunnen uitrusten, want de tijd is (zeer) kort en er liggen al twee fysiek slopende matchen achter ons. Hopelijk kunnen de gasten die de afgelopen wedstrijden weinig of niks gespeeld hebben, op het gepaste moment, op hetzelfde niveau van wat we van de rest van de ploeg de laatste twee matchen gezien hebben, inpikken, want in deze fysieke sloop zullen we ze nog nodig hebben.


12 Mei 2017, 17:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
Iendracht02 schreef:
Ik heb het hier ook al in een andere topic gepost: in deze eindronde kan je van iedereen winnen en van iedereen verliezen. Als je ziet dat Hasselt op het einde van het seizoen 2/27 haalt en hun laatste overwinning dateert van midden februari, uitgerekend tegen Dender, dan moet je met respect naar daar gaan, maar vooral niet met ontzag, en verder 200% geconcentreerd van de eerste tot de laatste minuut knokken voor elke morzel grond. Dan zien we wel waar we uitkomen ... Als je de recente cijfers van Hasselt in de 1ste amateur ziet en als zou blijken dat we hen op twee matchen niet kunnen elimineren, moeten we in dat geval dan misschien ook kunnen toegeven dat we nog niet klaar zijn voor 1ste amateur. Maar zoals ik onze ploeg alles heb zien geven de afgelopen twee matchen, ben ik er van overtuigd dat dit moet mogelijk zijn.

Ik hoop vooral dat de gasten goed kunnen uitrusten, want de tijd is (zeer) kort en er liggen al twee fysiek slopende matchen achter ons. Hopelijk kunnen de gasten die de afgelopen wedstrijden weinig of niks gespeeld hebben, op het gepaste moment, op hetzelfde niveau van wat we van de rest van de ploeg de laatste twee matchen gezien hebben, inpikken, want in deze fysieke sloop zullen we ze nog nodig hebben.


mee eens. daarom ook, ook al lijkt het enigszins onlogisch, dat ik zou durven starten met een (licht) gewijzigde basiself waarbij je spelers als Claeys, Baras, Van Tricht... laat starten ipv een Van Hoevelen, De Rock, Lusala of Mitu. in functie van het wedstrijd- en scoreverloop kan je ze dan nog laten invallen. maar: laat De Cock maar doen, hij doet dat goed (y)

_________________
may the FORCE be with you.


12 Mei 2017, 18:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
En vooral, voetjes op de grond. Gisteren even met hem gepraat, eerste wat hij zei was: dit is mooi maar we hebben nog niets. Hopelijk een goaltje maken op Hasselt, zelfs verliezen is geen drama. Hier thuis moet het een zottekot worden.

(y) groot gelijk!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


13 Mei 2017, 0:12
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
Ik zou de ploeg die winkel en gent opzij gezet heeft laten starten.
Ze heben al 2 keer bewezen dat ze het kunnen. Geef hun dan ook verder vertrouwen.
Ik ga liever ten onder door fysiek erdoor te zitten dan te verliezen door een gebrek an automatismen in de ploeg door met pionnen te schuiven.

Sluipt de vermoeidheid in de rangen, voer dan tijdig wissels door.
Hasselt, hasselt, iendracht komt eroon, iendracht komt eroon, iendracht komt eroon :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Mei 2017, 13:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
Football day!!!!

Ik zou al blij zijn als we kunnen scoren! 2-1 verlies hoeft BVB geen ramp te zijn, thuis kunnen we wel nog iets recht zetten denk ik!

Aal tesaumen!! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Mei 2017, 7:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
1-3 :EA:


14 Mei 2017, 16:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
Woensdag is elke winstscore, een draw, of zelfs verlies met 0-1 of 0-2 of 1-2; altijd geplaatst voor de finale.
Dit mogen we niet meer uit handen geven ! :EA: :EA:
Wie had dit durven voorspellen: na 3 wedstrijden 3x winst en een score-verschil van 8-1...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


14 Mei 2017, 17:04
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
pattaboem schreef:
Woensdag is elke winstscore, een draw, of zelfs verlies met 0-1 of 0-2 of 1-2; altijd geplaatst voor de finale.
Dit mogen we niet meer uit handen geven ! :EA: :EA:
Wie had dit durven voorspellen: na 3 wedstrijden 3x winst en een score-verschil van 8-1...

Brakel 3 1 luik


14 Mei 2017, 17:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
Amai had ik niet verwacht,daaraan zie je dat iedere match moet gespeeld worden !

_________________
Afbeelding


14 Mei 2017, 17:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
edit


Laatst gewijzigd door Davy op 14 Mei 2017, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Mei 2017, 18:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: Sporting Hasselt - EA
wat een perfecte namiddag! Heel benieuwd naar verslagen en reacties. tzal daar feest geweest zijn


Laatst gewijzigd door Davy op 14 Mei 2017, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Mei 2017, 18:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst