EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch) 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Nu snap ik de politiediensten eigenlijk totaal niet meer, er is vanavond een "match met inzet" en tegelijk ook een belangrijke basketmatch een kilometer verder!! Nu kunnen ze plots wel genoeg volk (politie) voorzien blijkbaar, terwijl er hier nog niet zo lang geleden een oefenmatch niet mocht doorgaan omwille van een zogezegd personeelstekort.Let op, ik ben blij he, dat ze het niet op een risicomatch hielden, maar de logica is hier toch ferm zoek!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


17 Mei 2017, 9:04
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
en tevens de volleybal interland Belgie-Nederland in Schotte.


17 Mei 2017, 9:05
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
waly 2 schreef:
iendracht-hasselt
okapi-charleroi
belgie -nederland(volleybal in schotte)

:hmm:


Tja, vooral Iendracht en Okapi samen is spijtig omdat ge altijd supporters hebt die naar beiden gaan kijken. België-Nederland zal eerder last hebben van ons dan wij van hun ;) .

Mochten wij doorstoten naar de finale en er een belle komt bij den Okapi tegen Charleroi moogt ge 3 keer raden wanneer die gespeeld wordt... Jawel, zondag 21/05 thuis. Weliswaar pas om 18u. Dus supporters die zowel naar den iendracht als den okapi gaan kijken, gaan een zware namiddag tegemoet met hopelijk een delirium om 't weekend af te sluiten.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


Laatst gewijzigd door Timoilsjt op 17 Mei 2017, 9:32, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Mei 2017, 9:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170516_02885512

_________________
may the FORCE be with you.


17 Mei 2017, 9:32
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Thomas Troch op bezoek!

Thomas Troch zal de halve finale tegen Sporting Hasselt op gang trappen. De gewezen middenvelder maakte tussen 2006 en 2010 (verdeeld over twee periodes) het mooie weer bij Eendracht Aalst.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Mei 2017, 9:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Corstjens, Timmermans, Rentmeister en Iboma zijn geblesseerd.


17 Mei 2017, 10:48
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
iendrachter schreef:
waly 2 schreef:
Corstjens, Timmermans, Rentmeister en Iboma zijn geblesseerd.


Volgens de krant zit Mbarki ook niet eens op de bank bij Hasselt....


Diejen heeft een serenade van de trainer gekregen na de wedstrijd, zal waarschijnlijk nu ook gezegd hebben "kust ze, ik kom ni meer" gelijk onze Sekou Camara :lol:
Speelt Vandecautere? Na ne minuut of 10 was hij ook al uitgevallen vorige week... op 4 dagen tijd geneest een hamstring-verrekking of scheur nu toch ook niet hé.


17 Mei 2017, 15:45
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Jawadde, was me dat schrikken toen ik om een uur of 10 thuiskwam van het werk en de stadn opzocht.
Maar eind goed, al goed, we zitten in de finale!
En we zijn met z'n allen verwittigd: niet te vroeg victorie kraaien!


17 Mei 2017, 23:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Strafschoppen tussen Brakel en FC Luik...
't Zal ook zeer nuttig zijn dat VDN deze strafschoppenreeks in replay, kan bekijken.
Kan misschien van belang zijn voor onze laatste finalewedstrijd...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


17 Mei 2017, 23:15
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Het is Luik, meteen twee ambitieuze clubs tegen elkaar...
Het zal niet gemakkelijk worden!


17 Mei 2017, 23:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Still standing ! schreef:
ik voorspel een zeer moeilijke, nerveuse en potige wedstrijd waarbij de eerste die scoort door zal gaan. :cool:


uiteindelijk boenk der op gevoorspelt ! zeer verdiende kwalificatie al zag ik het na de 1-3 (Falco jongen) niet meer zitten. :EA:

laten we hopen dat die van Liège onze verdediging niet te goed gescout heeft en dat we nog wat dash over gaan hebben, want het zal meer dan nodig zijn. en minstens de terugmatch zal ook erg chaud worden.

ps: wil een of andere veearts dien pino canale een spuit tgn hondsdolheid geven aub ? die geeft het begrip 'mafketel' een totaal bijkomende dimensie. wa snuift die vent ? blij dat het negatieve voetbal van Hasselt niet beloond werd ook.

_________________
may the FORCE be with you.


17 Mei 2017, 23:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
salvador schreef:
Het is Luik, meteen twee ambitieuze clubs tegen elkaar...
Het zal niet gemakkelijk worden!

---
We hebben in deze eindronde wel elke keer de moeilijkste tegenstanders toebedeeld gekregen:
St Eloois Winkel, RC Gent, Sp Hasselt en nu FC luik.
Kon eigenlijk niet moeilijker; want ze zijn allemaal ambitieus.
We moeten er toch in geloven, als we er al drie konden in het zand doen bijten....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


18 Mei 2017, 0:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Still standing ! schreef:
Still standing ! schreef:
ik voorspel een zeer moeilijke, nerveuse en potige wedstrijd waarbij de eerste die scoort door zal gaan. :cool:


uiteindelijk boenk der op gevoorspelt ! zeer verdiende kwalificatie al zag ik het na de 1-3 (Falco jongen) niet meer zitten. :EA:

laten we hopen dat die van Liège onze verdediging niet te goed gescout heeft en dat we nog wat dash over gaan hebben, want het zal meer dan nodig zijn. en minstens de terugmatch zal ook erg chaud worden.

ps: wil een of andere veearts dien pino canale een spuit tgn hondsdolheid geven aub ? die geeft het begrip 'mafketel' een totaal bijkomende dimensie. wa snuift die vent ? blij dat het negatieve voetbal van Hasselt niet beloond werd ook.


Hun scout was er dus die hoop kan je al opbergen :-)

Vond het gisteren niet een louter "falen" van de verdediging trouwens - vanaf minuut 1 had ik het gevoel dat de linies heel ver uit elkaar speelden terwijl we binnen elke linie dan weer heel kort bij elkaar stonden. In de eerste helft verdoezelde Hasselt dat pijnpunt zelf nog door hun manier van "voetballen" maar door die vermijdbare eerste goal net voor rust krijgen die mannen toch een boost. Zetten er een aanvaller bij voor een verdediger na rust en beginnen zowaar te voetballen...

Bovendien is het scenario van de eerste minuut van de tweede helft iets wat je als trainer altijd wil vermeden zien: eerste actie op de rechterflank en uw linksmidden is meteen het bos in, weinig anticipatie/steun vanuit uw as in de hele actie die volgt, bal gaat opnieuw naar die zijkant waar uw linksback nu te makkelijk een hoekschop weggeeft (dit alles binnen 54 sec). Op die corner staat heel het team + doelman gewoon te staan en te kijken hoe Hasselt de 1-2 mag maken... En dan heeft Hasselt plots nog quasi een volledige helft om een goaltje te maken... Die goal valt ook weer heel snel: ondanks de gemiste interceptie van Geenens, had die fase niet tot een doelpunt moeten leiden toch...

En gek genoeg, samen met het moment van die bal op de lijn, zien we vanaf dan weer een ploeg in normalere doen die op basis van de laatste pakweg 50 min het ook gisteren verdiend haalde.

Raar spelletje toch dat voetbal en niet slecht denk ik dat we nu eerst thuis aan de bak moeten...

Wat Pattaboem zegt over de "zwaarte" van onze tegenstanders in de eindronde, deel ik niet. Loting en vorm van de dag bepalen het stramien en we mogen Brakel dankbaar zijn dat ze Thes (dat op haar beurt Boom eruit knikkerde) hebben uitgeschakeld en dat ze Luik tot het uiterste gedwongen hebben... Is heel zuur om het zo door de vingers te zien glippen, blijkbaar door enorme blunder voorafgaand aan de 2-0 en - opnieuw - het weggeven van een penalty in blessuretijd wat hen ook al tegen Thes overkwam. De finale had voor Brakel evenzeer verdiend geweest. Wat de finale nu betreft: 2 vergelijkbare clubs op zowat alle vlakken, met dezelfde ambitie, dus zal sowieso een aanwinst zijn voor 1ste amateur... Feit dat Luik met twee geschorsten zit voor de heenmatch, is al een voordeeltje...


18 Mei 2017, 8:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Twee jaar verkorting van mijn leven, deze match... Jongens toch! :wow:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


18 Mei 2017, 8:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EINDRONDE: Halve finale: EA - Sporting Hasselt (terugmatch)
Match was ni goed ver den tikker.
Genoten van de sfeer.Weer een vrij bizarre wedstrijdleiding gezien. Valt me op dat we thuis zeer vaak het nadeel krijgen, geen idee waarom.

Falco was schitterend bezig deze eindronde maar gisteren toch serieus zitten prutsen.


18 Mei 2017, 9:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst