EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8
 EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Tickets enkel in voorverkoop te krijgen.
Gisteren werd verkondigd dat er voor de terugmatch amper 300 bezoekende tickets zouden zijn? Daar gaan ze toch nog wat toegevingen moeten doen vrees ik :-)


18 Mei 2017, 10:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
300 amper? Schandalig. Toch triestig het voetbal hier in België...


18 Mei 2017, 10:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Da ge er 300 geeft, ok tot daar nog aan toe. Maar die dan geen zotte combi regeling. Ofwel geef ke er veel meer en dan een combi. Maar een totale combi voor 300 man. Ja mannekes. Wa gaan die dozn als we reeks hoger zouden spelen en er regelmatig meer volk zal zijn. Altijd combi?

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


18 Mei 2017, 10:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Als wij weinig plaats krijgen in Luik, dan Luik ook weinig plaats in Aalst!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


18 Mei 2017, 10:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
https://www.walfoot.be/fra/news/lis/201 ... tour-final

3000 thuissupps... :boks:

_________________
may the FORCE be with you.


18 Mei 2017, 11:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
De doelpuntenmakers van Luik tegen Brakel, Teruel en Ezzahri, zijn zondag geschorst.

Ik heb gisteren gehoord van onze voorzitter dat we voor de terugmatch op Luik toch 500 tickets zouden kunnen krijgen.


18 Mei 2017, 12:28
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
parol schreef:
De doelpuntenmakers van Luik tegen Brakel, Teruel en Ezzahri, zijn zondag geschorst.

Ik heb gisteren gehoord van onze voorzitter dat we voor de terugmatch op Luik toch 500 tickets zouden kunnen krijgen.


de 200 tickets die Beerschot vorig jaar kreeg is toen beslist/opgelegd door de burgemeester van Luik
hoeft dus niet persé ook zo te zijn voor Aalst


18 Mei 2017, 12:33
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
parol schreef:
De doelpuntenmakers van Luik tegen Brakel, Teruel en Ezzahri, zijn zondag geschorst.

Ik heb gisteren gehoord van onze voorzitter dat we voor de terugmatch op Luik toch 500 tickets zouden kunnen krijgen.


Dat zijn er nog meer dan 500 te weinig volgens mij. Daar moeten ze toch gaan onderhandelen. Het is geen competitiewedstrijd hé maar een finale van de eindronde...er moet natuurlijk ook plaats genoeg zijn uiteraard.


18 Mei 2017, 13:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Om in Luik met 1000 man te geraken mét combi, dat wordt toch moeilijk vrees ik...


18 Mei 2017, 15:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Hopelijk snel duidelijkheid!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


18 Mei 2017, 15:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Wat een ongeziene volksverhuis en groot feest had moeten worden, dreigt toch voor veel mensen met een domper te eindigen. Combiregeling kan ik ergens nog wel begrijpen, maar zo weinig kaarten is toch echt schandalig. Ik heb dit seizoen veel verplaatsingen met de auto gemaakt (op luik vr de beker bv, toen mocht het wel) en nu dreig ik dé belangrijkste match van het seizoen te moeten missen omdat leden ve supportersclub voorgaan (wat maar logisch is ook). Hopelijk krijgen we toch wat meer tickets toegewezen..
volgend jaar zouden ze die finale beter laten doorgaan op neutraal terrein (bv op ohl ofzo)


18 Mei 2017, 18:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
ajoin_bart schreef:
Wat een ongeziene volksverhuis en groot feest had moeten worden, dreigt toch voor veel mensen met een domper te eindigen. Combiregeling kan ik ergens nog wel begrijpen, maar zo weinig kaarten is toch echt schandalig. Ik heb dit seizoen veel verplaatsingen met de auto gemaakt (op luik vr de beker bv, toen mocht het wel) en nu dreig ik dé belangrijkste match van het seizoen te moeten missen omdat leden ve supportersclub voorgaan (wat maar logisch is ook). Hopelijk krijgen we toch wat meer tickets toegewezen..
volgend jaar zouden ze die finale beter laten doorgaan op neutraal terrein (bv op ohl ofzo)


Elke eindronde die in één match op het veld van één van de deelnemers betwist wordt, is fundamenteel onrechtvaardig, omdat zo aan de thuisploeg een onrechtmatig voordeel wordt toegekend.

Kijk, stommen bond:
* ofwel organiseer je de competities zo dat er geen of bijna geen eindrondes gespeeld moeten worden. Dit is perfect mogelijk in een piramidale reeksindeling van enkel de VFV (en ACFF). Die nationale Eerste Amateurliga is immers weer zo'n belgicistisch gedrocht, amateursport is in België een bevoegdheid van de gemeenschappen. Organiseer per gemeenschap een Eerste Amateurliga, en laat de 3 kampioenen (NL, FR en DE) dan een mini-competitie organiseren om de promovendus naar 1B te bepalen;
* ofwel laat je steeds heen-en-terug spelen;
* ofwel organiseer je die eindrondes op neutraal terrein. En waarom niet op de Heizel en de "kleine" Heizel (waar RC Jet ooit nog speelde), waar je 3 à 4 weken lang op zaterdag en op zondag aan de lopende band matchen zou kunnen organiseren, van interprovinciale eindronde tot eindronde "zakken" van Eerste Amateurliga? Een belevenis voor elke speler, en (voor één keer) een welverdiende winst voor de organisator, zijnde KBVB.


18 Mei 2017, 19:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Dani schreef:
parol schreef:
De doelpuntenmakers van Luik tegen Brakel, Teruel en Ezzahri, zijn zondag geschorst.

Ik heb gisteren gehoord van onze voorzitter dat we voor de terugmatch op Luik toch 500 tickets zouden kunnen krijgen.


Dat zijn er nog meer dan 500 te weinig volgens mij. Daar moeten ze toch gaan onderhandelen. Het is geen competitiewedstrijd hé maar een finale van de eindronde...er moet natuurlijk ook plaats genoeg zijn uiteraard.

Er is nog niets beslist door Luik. Niet direct wanhopen! Eendracht gaat alleszins onderhandelen.


18 Mei 2017, 21:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Is er eigenlijk al beslist hoeveel tickets wij aan Luik geven? Ik vermoed alleen de Europatribune of gaan ze de staantribune ook opendoen? 't is zondag match dus als die supportersclubs nu nog alles moeten regelen is da toch ook wel kort dag. Toporganisatie :lol:
Over de match zelf dan: volgens mij zijn Luik en Aalst 2 vergelijkbare clubs (zowel op gebied van traditite, supporters, kwaliteit spelersgroep,..) Het zal hem afhangen van de details, tikkeltje geluk en/of arbitrale beslissingen in ons voor of nadeel. Hopelijk kunnen we nu zondag al een kloofje slaan want Luik kan thuis, met die staantribune achter de goal, toch altijd wat meer. Dergelijke tribune zou echt een droom zijn om op Aalst te hebben.
In afwachting van het aantal uittickets gaan we zondag (mogelijks de laatste keer dit seizoen) onze ploeg keihard aanmoedigen. Het moet een hel worden! come on iendracht!


19 Mei 2017, 8:49
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
parol schreef:
De doelpuntenmakers van Luik tegen Brakel, Teruel en Ezzahri, zijn zondag geschorst.

Ik heb gisteren gehoord van onze voorzitter dat we voor de terugmatch op Luik toch 500 tickets zouden kunnen krijgen.


Ik heb onze voorzitter gezegd als ze aan Luik 500 tickets geven (=Europatribune) dat hij er dan zeker moet van zijn dat wij er ginder ook wel 500 krijgen, want we zullen alle vocale steun nodig hebben. Als we er minder zouden krijgen moet hij hun ook minder tickets geven, als drukkingsmiddel. Hij leek het probleem in te zien dus hopen maar.

Het idee van een groot scherm in ons eigen PC-stadion voor de supporters die niet mee kunnen naar Luik kan een (waardig) alternatief zijn. Met 2500 man op de zittribune en als 't moet nog op de grasmat ook.
En als ge dan nog eens 5 Euro inkom vraagt, houdt onze club er nog een extra aardig centje aan over!

PLJ, hopelijk lees je mee ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


19 Mei 2017, 9:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst