EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
te veel spelers onder het normaal niveau vandaag. off day? licht geblesseerd? oververmoeid na die snelle opeenvolging van wedstrijden? verlamd door stress? allemaal niet ondenkbaar met zo n jonge groep. ik krijg het niet over mijn hart de groep na dit parcours dit kwalijk te nemenook . Wie weet wordt het volgende week een andere wedstrijd. De eerste 20 min waren evenwichtig... nadien lagen we licht onder en waren we zelf te weinig gevaarlijk. Ik ga ervan uit dat de trainer een reden had om zijn beste startelftal plots te gaan wijzigen?
T is nog niet over, maar eerlijk gezegd... tzal daar toch heel anders moeten, en ik weet of dat er nog zal in zitten. Lusala: alle respect voor het vele werk op het middenveld vandaag, te vaak veel te weinig steun gekregen van de medemaats...


21 Mei 2017, 20:01
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
FC Luik was duidelijk naar Aalst gekomen met de intentie om de boel gesloten te houden en te scoren op de counter...en dat is perfect gelukt. Zeker geen imponerende ploeg, dat tegendoelpunt - niet toevallig weer langs onze rechterflank - had gewoon niet mogen vallen...

0-0 was ook een correctere weergave van het spelbeeld geweest. 0-1 wordt moeilijk, maar zeker niet onmogelijk... ik vond Hasselt (in Aalst) een stuk sterker spelen dan Luik.

Sterke match van Kevin, Jordy en Preben (waarschijnlijk zijn beste van het seizoen).


21 Mei 2017, 20:15
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
iendrachter schreef:
Zal moeilijk worden in Luik, maar zeker niet onmogelijk, gezien een synthetisch veld onze ploeg ligt.
Hoeveel slechte matchen moet Marmitte nog spelen voor ze hem gaan wisselen eigenlijk?
Van Tricht ook terug totaal onzichtbaar, als je dat vergelijkt met die nr 8 van Luik.....
Waar was Van Kerckhoven? Geblesseerd?
Proficiat aan het bestuur om inkom te vragen volgende week om naar een scherm te komen kijken.
Had er 1 van jullie wat ballen aan zijn lijf gehad zou Luik ook 150 kaarten gekregen hebben of waren jullie zeker niet akkoord gegaan met zo een voorstel, maar spijtig genoeg zijn jullie een stelletje bedrijfsleiders die 0,0 binding hebben met de supporters en enkel naar het geld kijken :kots:
Het gaat mij niet om die paar euro's maar gewoon om het principe, supporters zijn in Aalst alleen maar nodig om van de pot gerukte ticketprijzen en abonnementen te betalen, mss best dat jullie eens wakker schieten en beseffen dat we in 4de klasse spelen naar volgend seizoen toe.


Trainer gaat in de fout vind ik vandaag. Met Van Tricht en een compleet uit vorm zijnde Marmitte tegen een ploeg kerels. Dan weet je het wel.

Wat ons bestuur betreft met gans die tickethistorie van vandaag indachtig, en hun inkom voor volgende week. Eigenlijk een regelrechte schande waarmee je toont dat je geen hol verstand hebt. :fuck: :fuck:

Maar ze zullen content zijn waarschijnlijk.


21 Mei 2017, 20:30
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Nov 2016, 22:49
Berichten: 46
Leeftijd: 46
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
allesaaneen schreef:
FC Luik was duidelijk naar Aalst gekomen met de intentie om de boel gesloten te houden en te scoren op de counter...en dat is perfect gelukt. Zeker geen imponerende ploeg, dat tegendoelpunt - niet toevallig weer langs onze rechterflank - had gewoon niet mogen vallen...

0-0 was ook een correctere weergave van het spelbeeld geweest. 0-1 wordt moeilijk, maar zeker niet onmogelijk... ik vond Hasselt (in Aalst) een stuk sterker spelen dan Luik.

Sterke match van Kevin, Jordy en Preben (waarschijnlijk zijn beste van het seizoen).


En wellicht is dat ook de manier waarop ze zullen spelen komende zondag. Zij weten dat Aalst MOET aanvallen nu. 't Staat zo overigens ook al op hun Facebook pagina. Benieuwd hoe de trainer hierop zal inspelen en welke ploeg hij precies zal opstellen...
Maar alles blijft mogelijk....
Nog een weekje stressen...


21 Mei 2017, 20:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Waar staat dat van die inkom? Hoeveel?

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


21 Mei 2017, 21:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
de clerus schreef:
Waar staat dat van die inkom? Hoeveel?


10€ is de inkom,een regelrechte schande :fuck:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Mei 2017, 21:42
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
ar
Bakkie schreef:
de clerus schreef:
Waar staat dat van die inkom? Hoeveel?


10€ is de inkom,een regelrechte schande :fuck:

Waar staat dat???


21 Mei 2017, 21:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
salvador schreef:
ar
Bakkie schreef:
de clerus schreef:
Waar staat dat van die inkom? Hoeveel?


10€ is de inkom,een regelrechte schande :fuck:

Waar staat dat???


Afgeroepen na de wedstrijd.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Mei 2017, 21:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Dat ze iets vragen, ok, maar 10€ is er wel over.

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


21 Mei 2017, 22:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Heb ook dat van die 'kleine inkom' gehoord. Maar 10 euro zou toch serieus wat bruggen te ver zijn!!
Ik zou dit zelfs gratis doen. Ze geven warm weer dus het verteer zal al genoeg opbrengen...Maar ja, Eendrachtbesturen en gezond verstand...


21 Mei 2017, 22:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
10 euro is nooit gezegd officoeel bij mijn weten maarja het waren ook eerst 200 tickets tot ze beslisten om er nog eens 50 af te nemen .
150 tickets voor 6 suppclubs is te belachelijk voor woorden .
Als de kassa maar rinkelt aan de Bredestraat , ook al weet niemand wat er echt gebeurt met het geld op onze kap.
Als het is om iedereen te mobiliseren zijn we weer goed , achteraf weer droog in de .... gepakt door onze slimme yva en de "veiligheid" die luik weer alles toeliet vandaag ! :fuck: :fuck: :fuck:


21 Mei 2017, 22:23
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
iendrachter schreef:
Bakkie schreef:
de clerus schreef:
Waar staat dat van die inkom? Hoeveel?


10€ is de inkom,een regelrechte schande :fuck:


Onze stadionspeaker sprak van een kleine inkom, in Aalst is 10€ idd klein geld als ge ziet wat ge voor een abonnement moet leggen voor 4de klasse :crazy: .
Er moest geen kat naar da scherm gaan kijken, en niemand naar Luik gaan ook.


10€, de prijs van een staanplaats in het stadion waar de match écht doorgaat... :D


21 Mei 2017, 22:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Vanavond gaan de de mensen van de vzw een tegenvoorstel doen,om de supps tevreden te stellen,afwachten hoe het bestuur gaat reageren op het voorstel.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Mei 2017, 7:04
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
Neutralboy schreef:
10 euro is nooit gezegd officoeel bij mijn weten maarja het waren ook eerst 200 tickets tot ze beslisten om er nog eens 50 af te nemen .
150 tickets voor 6 suppclubs is te belachelijk voor woorden .
Als de kassa maar rinkelt aan de Bredestraat , ook al weet niemand wat er echt gebeurt met het geld op onze kap.
Als het is om iedereen te mobiliseren zijn we weer goed , achteraf weer droog in de .... gepakt door onze slimme yva en de "veiligheid" die luik weer alles toeliet vandaag ! :fuck: :fuck: :fuck:


Als oudere supporter ben ik tegen iedere vorm van supportersgeweld, maar wat ik gisteren heb gezien wat ze toelaten bij de bezoekende fans ja jongens 't is te gek voor woorden vollen bak vuurwerk en bovenop de omheining staan roepen en dansen, de eendrachtsupporters krijgen voor veel minder SV aan hun broek.
Proficiat heren van de veiligheid! (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Mei 2017, 7:26
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EINDRONDE : FINALE (heen) ** EA - RFC Luik
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/s ... pc-stadion

5€ incl. drankbonnetje


22 Mei 2017, 7:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst