EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Jul 2009, 10:47
Berichten: 513
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
Hugo schreef:
Wat een stunt van deze jonge groep en hoe volwassen ze deze wedstrijd aangepakt hebben na de 0-1 niet te geloven.
Merci spelers bestuur, sportieve en medische staf "Great Job"! :D :EA:



als ouderdoms dekens ...wij leven weer...

_________________
stinkord


28 Mei 2017, 19:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
zandberg schreef:
Hugo schreef:
Wat een stunt van deze jonge groep en hoe volwassen ze deze wedstrijd aangepakt hebben na de 0-1 niet te geloven.
Merci spelers bestuur, sportieve en medische staf "Great Job"! :D :EA:



als ouderdoms dekens ...wij leven weer...


Just besteken, juist terug van het PC-stadion, alleen maar super gelukkige supporters tegen gekomen wat een sfeer de max, het deed me een beetje denken aan de sfeer van de grote dagen. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Mei 2017, 21:30
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
http://fcliege.be/fr/triste-mais-merite-rfcl-alost-1-2/
Op de site van Club Luik: triestig maar verdiend... al snap ik niet direct wat er triestig aan is,maar goed :lol:


28 Mei 2017, 21:41
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
Prachtige namiddag!! Ontlading bij de 0-1, genieten bij de 0-2... Oververdiende overwinning. Eerste 15 minuten waren wat onwennig, nadien volledige match in handen genomen en gehouden. Luik deed hetzelfde als vorige week, terugkruipen en hopen op een counter, deze keer terecht zonder succes. Op zo'n manier de 90 minuten aanvatten is moeilijk en zo mag je ook gewoon geen eindronde winnen.

Onze jonge groep heeft de overwinning op een zeer volwassen manier uit de brand gesleept, eerst afwachtend gezocht naar die aansluitingstreffer én nadien sterk standgehouden. Jah, die 1-2 had niet moeten vallen, maar soit, zowel Jordy als Kevin hadden er een sterke match opzitten. Ook zeeeer sterke Diarra gezien!!

Heel mooi seizoen, met dank aan een kwalitatieve spelersgroep die er elke week voor ging, een beloftevolle trainer én een nieuw bestuur dat voor de broodnodige heropflakkering heeft gezorgd!

Weir doeng voesj in iejste!!!!!!!

:EA: :EA: :EA: :EA:


28 Mei 2017, 21:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
:EA: Amai, wat een ontlading! En hoelang liet die vent overspelen zeg, 6 minuten of zo?
Fantastische match en er is maar 1 ploeg die dit verdiende!!


28 Mei 2017, 21:53
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
tympanum2 schreef:
:EA: Amai, wat een ontlading! En hoelang liet die vent overspelen zeg, 6 minuten of zo?
Fantastische match en er is maar 1 ploeg die dit verdiende!!

Overspelen duurde lang maar we hebben ook opzichtig tijd gewonnen hoor...
Eind goed, al goed zeker?


28 Mei 2017, 22:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
Deze groep heeft vandaag het orgelpunt geplaatst op een geweldig seizoen!

De spelers hebben nog serieuze groeimarge en TDC levert goed werk, anders leg je in de eindronde niet zo'n parcours af. Elke speler heeft zich zonder uitzondering voor de volle 100% gesmeten. Hoe plezant om daar naar te kijken, ongeacht het resultaat. De promotie is oververdiend en doet ge-wél-dig deugd voor alles en iedereen die witzwart een warm hart toedraagt.
Mits een paar gerichte transfers (en een veld die naam waardig) zullen wij volgend seizoen ook meer dan een woordje meepraten.
Ik kijk al reikhalzend uit naar volgend seizoen!


28 Mei 2017, 22:45
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
Amai, wa ne namiddag! In het pc stadion de match kome volgen en het was geweldig. Dit team is tot grootse dingen in staat. Een paar gerichte transfers en we moge volgend jaar nooit in de probleme komen. We staan terug waar we minstens thuishore. Merci iendracht!!!

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


28 Mei 2017, 23:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
Ondanks dat deze fantastische ploeg vandaag gedurende 90 minuten gewoon veel béter was dan de thuisploeg, 90 minuten stijf van de stress op die Luikse tribune tussen de thuisfans gezeten, en verschillende keren figuurlijk dood gegaan. Die mensen van Luik die rond ons zaten, waren overigens gastvrij en hadden er, toen onze 'maskers' een beetje waren afgevallen na twee fantastische goals ( ;) ) geen enkele manier een probleem mee om toe te geven dat dit een verdiende uitslag was ... En dan, die terugweg, die had voor mij nog 100 km langer mogen duren. :love:

Aan het stadion heb ik er velen zien huilen van geluk. We zagen een fantastische spelersgroep, maar toch nog iets over de trainer: ik heb vaak mijn twijfels gehad bij Tom De Cock, en deze ook regelmatig geuit, maar na wat ik heb gezien tijdens deze eindronde, hoe hij van deze jonge talentvolle groep een ploeg van strijders heeft gemaakt, die met goed voetbal door een muur willen lopen voor hun club, geef ik heel graag toe dat ik er helemaal naast zat.

Nagenieten, nagenieten, nagenieten ... Op naar 1ste Amateur! :EA: :EA: :EA:


28 Mei 2017, 23:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
salvador schreef:
http://fcliege.be/fr/triste-mais-merite-rfcl-alost-1-2/
Op de site van Club Luik: triestig maar verdiend... al snap ik niet direct wat er triestig aan is,maar goed :lol:

---
"Triestig, maar verdiend.."
Ik begrijp hun frustratie zéér goed.
Want zij zijn , nét als wij,... een traditieclub. Met eersteklassevoetbal, en zelfs de Belgische titel! de Belgische beker!, en Europees voetbal als referenties...
En wij begrijpen evenzeer, het gevoel wat het is, om de promotie te verliezen ...op eigen terrein; voor een volgelopen stadion. Met een virtuele promotie als te verdedigen vertrekpunt (...remember voor ons: La Louviere...).
Gelukkig voor ons, hebben wij dit keer een sprankelend lesje gedemonstreerd;
in "efficientie", en "ongekende inzet en vechtlust !".... Ode aan de spelers!
Wat zullen de afgedankte spelers van vorig jaar, nu wel héél sip toekijken,
als ze de vreugdetaferelen zien aan het PC-stadion....

..Wat zij nu missen: door hun "laksheid van vorig jaar"
...of wie zal het zeggen? ...misschien door hun omgekochte lafheid... :D

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Mei 2017, 8:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
God ja, stuk in vet is ook relatief: veel van de spelers toen, hebben net een seizoen afgewerkt in een reeks hoger en blijven daar ook, dus "sip" zal wat overtrokken zijn... Kunnen dat "verhaal" nu voorgoed achter ons laten denk ik.

Het plezier om ze volgend jaar met deze garde aan te pakken, zal er uiteraard niet minder om zijn.


29 Mei 2017, 9:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
Eén woord jongens: GENIETEN! :EA:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


29 Mei 2017, 9:18
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
Lang geleden dat de traantjes zo vloeiden, tranen van geluk en fierheid weliswaar.
Bedankt Iendracht :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


29 Mei 2017, 9:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
Veel tranen gezien aan en rond het stadion.
Oververdiende overwinning. Op alle vlakken beter. Wonnen deze keer zelfs zo goed als alle duels wat normaal niet echt onze sterkte is.

Ook bij momenten echt mooi verzorgd voetbal gezien (driehoekskes, 1-2 en terug vrijlopen,...)

Luik heeft mij in 2 matchen serieus ontgoocheld. Op papier de sterkere kern denk ik maar op het veld enkel beperken tot paniekvoetbal. Na de 0-1 was het precies 9 tegen 11 dat er gespeeld werd.

nog een vreemde conclusie na dit jaar : Op verplaatsing gaat het vaak makkelijker dan thuis. We zijn vooral efficiënter buitenshuis. Deels zal de oorzaak het veld zijn.

En nu nog wat uitkateren...


29 Mei 2017, 9:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: EINDRONDE: FINALE (terug) ** RFC Luik - EA
Promoveren via de eindronde geeft zo veel meer voldoening dan kampioen spelen! Voor m'n geestesoog zag ik beelden passeren van 30 jaar geleden toen we ook heroïsche eindrondes hebben uitgevochten. Deze finale mag gerust in dat rijtje komen te staan. Een eindronde winnen is, ongeacht de reeks waarin dat gebeurt, altijd iets memorabels.

En de manier waarop was fenomenaal. Gedurende gans de eindronde waren we heer en meester met de wedstrijd van gisteren als orgelpunt. Wat we op de mat brachten was echt wel indrukwekkend. Elke speler heeft zijn (technische) beperkingen en speelt naar zijn mogelijkheden, maar de maturiteit en grinta die ze aan de dag legden compenseerden dat ruimschoots en waren het Iendracht-truitje meer dan waardig.

Misschien is het not done om na zo een perfecte collectieve prestatie individuen in de kijker te zetten, maar sta me toe: vooral de prestaties van Lusala (geniale zet van TDC trouwens om hem in de eindronde op een nieuwe positie uit te spelen) en Diarra waren gisteren echt wel af! Wat een actieradius en volume, en dat ondanks de hitte!

Ook de professionaliteit en drang van Van Hoevelen om toch nog die prijs te pakken vond ik buitengewoon. Jammer dat zo iemand de club verlaat. Ntika zal goeie papieren mogen hebben. VDN, niet altijd even secuur op hoge ballen, maar die kopbal die hij vanonder de deklat ranselde, ola pola. De offensieve dribbels van De Man, de verbetenheid van Falko, de werklust van De Rock. Na zo'n match is het gevaarlijk om té enthousiast te worden.

Niet toevallig speelden we gisteren alweer op kunstgras een dijk van een wedstrijd. Onze greenkeeper weet wat hem te doen staat deze zomer!

Adieu Petegem, Gullegem, Izegem en consoorten. Opnieuw enkele mooie derby's met Hamme, Dender en Oudenaarde en leuke verplaatsinkjes naar Dessel, Oosterzonen en Virton met de maten.

Het zal er op aan komen komend seizoen de druk op de ketel te houden/vergroten bij de stad. En dan moet je in de eerste plaats vermijden om degradatievoetbal te spelen. Een zorgeloos seizoen draaien met hier en daar wat uitschieters (beker?, periode?) moet het doel zijn, maar met deze ploeg moet dat lukken.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


29 Mei 2017, 12:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst