1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 8
 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
Ze zollen der ier beiter in den bak steiken die te noig zjieveren op 't forum. :D

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


02 Jun 2017, 15:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
Tokkie schreef:
kheiremans schreef:
Deftig voetbal, middenmoot, een schoon match tegen ploeg uit 1A/1B in de beker en 2 keer winnen van 't stinkkot en ik zen al meer dan content.

Zolang we geen vooruitzichten (het moet er niet staan maar de plannen moeten wel concreet zijn) hebben wat infrastructuur betreft ga je volgens mij best niet naar 1B.

We hebben nu serieus wat tijd gekocht zodat er nu gerust een overgangsjaar (normaal had dat dit jaar geweest) mag komen om dan het jaar nadien voluit proberen mee te spelen voor promotie (halen is geen must maar wel al eens een poging wagen om te zien wat er nog tekort is).

En als Dries nu nog eens nen transfer zou willen doen. Da zou ook al helpen.


Dries heeft bijgetekend bij Napoli ...


Dat betekent toch niks? Hoeveel tekenen er niet bij om dan meteen weg te gaan.


02 Jun 2017, 15:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
Schepper schreef:
Ze zollen der ier beiter in den bak steiken die te noig zjieveren op 't forum. :D


Ik peis da sommige last emmen van de zonne :lol:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Jun 2017, 15:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
pattaboem schreef:
Hugo schreef:
Bakkie schreef:

Ik zal de eerste zijn om Patrick te feliciteren als hij deze zomer zijn beloftes zal nakomen,maar zover zijn we nu nog niet,eerst zien welke sponsors hij er gaat bijhalen,om aan die 500k te geraken.
Laat ons nu nog even verder op onze wolk leven,het kan rap keren aan de Bredestraat ;)


Hijzelf moet ook nog een groot deel van zijn investeringen terug krijgen van de club als ik het goed begrepen heb op TV Oost plus die 500 van 't stad de centen van Valckenier waren meer dan welkom mijn gedacht, misschien komen ze door de promotie toch nog tot een akkoord, je weet maar nooit in de zakenwereld of komen er eventueel nieuwe sterke sponsors bij.
Enfin, tot hiertoe heeft hij het in ieder geval supergoe gedaan waarvoor mijn dank. :EA:

---
Ik ken PLJ niet intensief genoeg om te weten wat zijn karakter is. NiEMAND van ons supporters kan dat juist inschatten, want PLJ was voordien een volledig onbekende man uit Dilbeek, niet eens van AALST...
En niemand had ooit van hem gehoord.
Ik reken hem dus af op wat hij WERKELIJK in het verleden heeft gepresteerd: Voor PLJ kwam opdagen, stonden wij met z'n allen luidop te jammeren en te huilen ...!!
Het forum stond toen vol van "opties" wat er ons te doen stond ....na het bijna voltrokken faiillisement...
...4de provinciale!, of zoektocht naar overname van een beschikbaar stamnummer...en een sponsor zoeken voor opkoop van een stamnummer, ...die er ook niet te vinden was...
Wat hebben we toen met z'n allen afgejammerd !!!! voor deze nakende definitieve ondergang...
Maar wat toen volgde met PLJ ; was een spectaculaire inzet voor de gezondmaking van de catastrofale put.
De sanering van een onmogelijk gewaande herstelling van de schuldenberg, Het herwinnen van vertrouwen bij zoveel gefrustreerde sponsors; ... én de onmiddellijke promotie!
EN NU zijn er forumleden die ... toch eerst maar nog zullen "wachten om hem te feliciteren" ....tot wat hij hij volgend seizoen presteert.... ???
WAAR BLIJFT IN GODSNAAM DAT VERTROUWEN IN EEN BEKWAAM VLAMING DIE ZIJN NEK DURFT UITSTEKEN?
Of wil men veel liever een Chinees, ....of Koreaan meer vertrouwen vragen, om onze club te redden ?.... :hmm:
En voordien had PLJ ook al andere bedrijven dan de financiele afgrond gered.
Bovendien heeft hij een UITSTEKENDE reputatie.
Niet zoals sommige van onze vorige voorzitters, die in de cel zijn beland voor financiele fraude, of failliet verklaard werden, wegens onbekwaamheid van hun eigen bedrijfsmanagement .


Ne zonneslag opgelopen e? als ge lang in de zon zit beginnen uw hersens te koken :crazy: blijkbaar heb je dan nog niet gezien dat PLJ juist met de man die in cel zat,twee handen op een buik zijn.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 02 Jun 2017, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.



02 Jun 2017, 15:54
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
pattaboem schreef:
Hugo schreef:
Bakkie schreef:

Ik zal de eerste zijn om Patrick te feliciteren als hij deze zomer zijn beloftes zal nakomen,maar zover zijn we nu nog niet,eerst zien welke sponsors hij er gaat bijhalen,om aan die 500k te geraken.
Laat ons nu nog even verder op onze wolk leven,het kan rap keren aan de Bredestraat ;)


Hijzelf moet ook nog een groot deel van zijn investeringen terug krijgen van de club als ik het goed begrepen heb op TV Oost plus die 500 van 't stad de centen van Valckenier waren meer dan welkom mijn gedacht, misschien komen ze door de promotie toch nog tot een akkoord, je weet maar nooit in de zakenwereld of komen er eventueel nieuwe sterke sponsors bij.
Enfin, tot hiertoe heeft hij het in ieder geval supergoe gedaan waarvoor mijn dank. :EA:

---
Ik ken PLJ niet intensief genoeg om te weten wat zijn karakter is. NiEMAND van ons supporters kan dat juist inschatten, want PLJ was voordien een volledig onbekende man uit Dilbeek, niet eens van AALST...
En niemand had ooit van hem gehoord.
Ik reken hem dus af op wat hij WERKELIJK in het verleden heeft gepresteerd: Voor PLJ kwam opdagen, stonden wij met z'n allen luidop te jammeren en te huilen ...!!
Het forum stond toen vol van "opties" wat er ons te doen stond ....na het bijna voltrokken faiillisement...
...4de provinciale!, of zoektocht naar overname van een beschikbaar stamnummer...en een sponsor zoeken voor opkoop van een stamnummer, ...die er ook niet te vinden was...
Wat hebben we toen met z'n allen afgejammerd !!!! voor deze nakende definitieve ondergang...
Maar wat toen volgde met PLJ ; was een spectaculaire inzet voor de gezondmaking van de catastrofale put.
De sanering van een onmogelijk gewaande herstelling van de schuldenberg, Het herwinnen van vertrouwen bij zoveel gefrustreerde sponsors; ... én de onmiddellijke promotie!
EN NU zijn er forumleden die ... toch eerst maar nog zullen "wachten om hem te feliciteren" ....tot wat hij hij volgend seizoen presteert.... ???
WAAR BLIJFT IN GODSNAAM DAT VERTROUWEN IN EEN BEKWAAM VLAMING DIE ZIJN NEK DURFT UITSTEKEN?
Of wil men veel liever een Chinees, ....of Koreaan meer vertrouwen vragen, om onze club te redden ?.... :hmm:
En voordien had PLJ ook al andere bedrijven dan de financiele afgrond gered.
Bovendien heeft hij een UITSTEKENDE reputatie.
Niet zoals sommige van onze vorige voorzitters, die in de cel zijn beland voor financiele fraude, of failliet verklaard werden, wegens onbekwaamheid van hun eigen bedrijfsmanagement .



:zzz:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Jun 2017, 16:06
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
Bakkie schreef:
Schepper schreef:
Ze zollen der ier beiter in den bak steiken die te noig zjieveren op 't forum. :D


Ik peis da sommige last emmen van de zonne :lol:


Afdrinken. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Jun 2017, 16:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
Als de man nu een loftuiting wil doen, dan mag hij dat.
Het jaar van de bevestiging is echter steeds het moeilijkste jaar.


02 Jun 2017, 16:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
tympanum2 schreef:
Als de man nu een loftuiting wil doen, dan mag hij dat.
Het jaar van de bevestiging is echter steeds het moeilijkste jaar.


Da klopt.. We hopen en verwachten 'bevestiging' volgend seizoen.
Met vertrouwen, ...en geen twijfel zaaien , op voorhand...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


02 Jun 2017, 21:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
Ne zonneslag opgelopen e? als ge lang in de zon zit beginnen uw hersens te koken :crazy: blijkbaar heb je dan nog niet gezien dat PLJ juist met de man die in cel zat,twee handen op een buik zijn.[/quote]
--
Het vertrouwen in PLJ is bij sommigen ...op een zeer laag pitje ... en erg wantrouwend ingesteld.
Het is juist dat ze veel samen worden gezien. Maar dat wil niks zeggen !
Beiden komen uit de financiele wereld, en beiden voorzitter van eendracht (geweest). Toch logisch..
Het zijn verstandige beheerders die zich overal goed informeren, en daarbij hun consequenties trekken.
PLJ zal toch "zijn goesting" wel doen op economisch vlak, - getoetst aan zijn professionele know-how.

Daarnaast kan PLJ ook leren uit de ervaringen van een club die in eerste klasse heeft gespeeld, zaken die hij in praktijk nooit heeft meegemaakt in een voetbalclub.
Zoek aub toch altijd niks negatiefs, in het louter goed informeren bij oud-gedienden, en hun ervaringen, die de bal ooit hebben misgeslagen.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


02 Jun 2017, 22:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
17 Juli eerste training, 23 Juli eerste wedstrijd op pepingen.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


02 Jun 2017, 23:34
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/o ... nd-seizoen

Nieuwe truitjes! Niet mis, al zou een voorkant zonder 'Plastiek Hofstade' en een mouw zonder 'Viano' nog mooier zijn (maar er spelen nu eenmaal ook een paar andere dingen mee)... :)


Afbeelding


13 Jun 2017, 12:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
Zouden de nieuwe sponsors achteraan op de truitjes staan misschien :cool:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Jun 2017, 17:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
eerlijk, ik vind ze heel mooi. op de foto toch, benieuwd of ze gedragen door de spelers ook effectief zo knap gaan zijn. wanneeeeeeer begint dat seizoen ? tsal geen dag te vroeg zijn :D :D :D

:EA:

_________________
may the FORCE be with you.


13 Jun 2017, 22:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
Voor mij heeft er nog geen enkel truitje kunnen tippen aan de Arzoni-truitjes...

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


14 Jun 2017, 8:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: 1STE AMATEUR LIGA VOORBEREIDING
Dat fluo mogen ze van mij weglaten. Truitjes beginnen meer en meer op koerstruitjes te lijken.


14 Jun 2017, 10:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst