Voorbereiding 2017-2018 - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9
 Voorbereiding 2017-2018 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
1-4 eindstand.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


23 Jul 2017, 19:28
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Al bij al een redelijke match gezien, interessante eerste helft, mindere tweede helft.

In de 1e helft gaven vooral Devriendt (komt goed uit, speelt vlot mee), Ntika (stevige kerel met 1e amateurervaring, kunnen we zeker gebruiken), De Rock (komt al direct scherp voor de dag) en Diarra (wordt meer en meer 'de patron' op het middenveld) een goeie indruk... Tester Bossekota daarentegen was - jammer genoeg - minder overtuigend. Weinig durf, voorspelbaar. Niet slecht, maar (voorlopig) te weinig.

In de 2e helft sprongen vooral Verstraeten en Mertens eruit, die mannen hebben hun basisplaats sowieso vast wat mij betreft. Verder ook goeie indruk gekregen van Van Gysegem, maar misschien nog iets te vroeg voor een basisplaats. Heel mooie kopbalgoal van Godart, voor de rest weinig gezien.

Volledige match met 3-mansverdediging gespeeld. Eerst Falko-Claeys-Ntika, nadien Verstraeten-Gyselinck-Mertens.


23 Jul 2017, 19:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Paar andere bevindingen, maar dat net het mooie aan een voorbereiding, we starten van 0 en iedereen mag hem weer bewijzen.

Vond trouwens dat er op zich vrij weinig kwaliteitsverlies merkbaar was 2de helft vergeleken met de 1ste.

_________________
If you never try, you'll never know


23 Jul 2017, 21:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
allesaaneen schreef:
Al bij al een redelijke match gezien, interessante eerste helft, mindere tweede helft.

In de 1e helft gaven vooral Devriendt (komt goed uit, speelt vlot mee), Ntika (stevige kerel met 1e amateurervaring, kunnen we zeker gebruiken), De Rock (komt al direct scherp voor de dag) en Diarra (wordt meer en meer 'de patron' op het middenveld) een goeie indruk... Tester Bossekota daarentegen was - jammer genoeg - minder overtuigend. Weinig durf, voorspelbaar. Niet slecht, maar (voorlopig) te weinig.

In de 2e helft sprongen vooral Verstraeten en Mertens eruit, die mannen hebben hun basisplaats sowieso vast wat mij betreft. Verder ook goeie indruk gekregen van Van Gysegem, maar misschien nog iets te vroeg voor een basisplaats. Heel mooie kopbalgoal van Godart, voor de rest weinig gezien.

Volledige match met 3-mansverdediging gespeeld. Eerst Falko-Claeys-Ntika, nadien Verstraeten-Gyselinck-Mertens.


Nochtans was de tweede helft voor mij interessanter dan de eerste... Het hoog druk zetten door een veelal jonge garde bijvoorbeeld waardoor Halle echt niet meer van hun helft geraakte... De drive van die ploeg ook, met Van Belle (die trouwens een mooie aanval op de lat knalde), De Koker, Geenens, Van Gysegem, De Man, Verstraeten... De balkunstjes van Bigen... Het goeie verdedigende werk van Mertens en de "cool" aan de bal daar...

Ik vond Bossekota de eerste twintig, vijfentwintig min net wel veel initiatief tonen en in dienst van de ploeg spelend ook met een aantal geslaagde verdedigende interventies. Vanaf de zestien was het idd wat minder, maar dat was het bij zijn collega aan de overkant ook. Denk dat de coach niet ontevreden was met het vertoonde spel na een zware stage... Kop is eraf en nu is het opbouwen...


24 Jul 2017, 9:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Gisteren genoten van de 0-6 overwinning op Jong Lede, waar veel EA-supporters aanwezig waren. Onze trainer heeft een luxe probleem. Veel spelers waren goed. :banana:


27 Jul 2017, 13:00
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Wat mij vooral opviel na twee oefenmatchen

- is dat Amazou en Ntika voor hun gestalte toch nog snel uit de hoek komen
- De Rock met weer twee goals verder gaat op het niveau van vorig seizoen
- Van Belle aardig kan ballen
- Mertens een degelijke verdediger is
- We beschikken over een degelijke tweede keeper
- Ook Van Gysegem een goede aankoop lijkt
- Bigen, Diarra en Mitu ons nog veel plezier gaan opleveren
- Er na de eerste training en twee oefenmatchen een degelijke publieke belangstelling is


27 Jul 2017, 13:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Jelle Geenens is trouwens ook meer dan 100% terug

_________________
If you never try, you'll never know


27 Jul 2017, 20:35
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Bram schreef:
Jelle Geenens is trouwens ook meer dan 100% terug


Viel mij ook op.
En zowel De Koker als Van Belle zijn terecht overgeheveld naar de eerste ploeg.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


28 Jul 2017, 10:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Wat mij alweer opviel was de prima sfeer in de groep. Het is duidelijk dat de spelers voor elkaar door het vuur gaan. Grappig : bij het doelpunt van Mitu riep de trainer 'Dat was de eerste keer dat je spurtte dit seizoen!' :lol:


28 Jul 2017, 11:38
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
tympanum2 schreef:
Wat mij alweer opviel was de prima sfeer in de groep. Het is duidelijk dat de spelers voor elkaar door het vuur gaan. Grappig : bij het doelpunt van Mitu riep de trainer 'Dat was de eerste keer dat je spurtte dit seizoen!' :lol:


Mitu zijn tegenstrever - diene vossekop - zit nu thuis met een zware longontsteking :lol:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


28 Jul 2017, 12:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Ik ben toch wel benieuwd naar de match tegen Eindhoven, al is het misschien nog te vroeg om van een test te spreken. Die Hollanders staan immers al een stuk verder in hun voorbereiding.


29 Jul 2017, 7:03
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
zwawi schreef:
Ik ben toch wel benieuwd naar de match tegen Eindhoven, al is het misschien nog te vroeg om van een test te spreken. Die Hollanders staan immers al een stuk verder in hun voorbereiding.


Ik ben eerder benieuwd of de bal zal rollen of botsen op onze nieuwe grasmat. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


29 Jul 2017, 8:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
jammen schreef:
zwawi schreef:
Ik ben toch wel benieuwd naar de match tegen Eindhoven, al is het misschien nog te vroeg om van een test te spreken. Die Hollanders staan immers al een stuk verder in hun voorbereiding.


Ik ben eerder benieuwd of de bal zal rollen of botsen op onze nieuwe grasmat. ;)

***
Als onze nieuwe grasmat nu zo degelijk en spiegelglad is, als wordt verondersteld.
Dan zou dat ten goede komen aan technisch goed voetballende ploegen; en zullen wij het verschil vlug genoeg merken...
Die excuses van vorig seizoen, van (vele) capriolende ballen; behoren dus ...nu tot het verleden... :oops:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Jul 2017, 11:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Zeer benieuwd naar de bevindingen van vandaag: van de oefenwedstrijd en bij uitbreiding de gehele fandag met alles op en aan. 0-3 is geen goede uitslag, maar goed, op zich zegt de uitslag niet veel.


29 Jul 2017, 20:53
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
iendrachter schreef:
Het is nog maar voorbereiding na 3 matchen maar denk dat onze ploeg niet versterkt is, we hebben een bredere kern nu, maar er zijn volgens mij geen spelers gehaald die beter zijn als we al hadden voor dezelfde posities. Godart bvb heeft in de matchen op Lede en vandaag geen bal geraakt, voor jongens als hem zal de stap toch nog wat groot zijn voor een plaats op de bank vrees ik.


Klopt! Bredere kern, maar niet echt versterkt. Mertens en Ntika worden waarschijnlijk wel basisspeler, maar verder heb ik (voorlopig) weinig of geen 1e amateurniveauspelers gezien onder de nieuwelingen.

En die Bossekota...tja, schaamtelijk hé! :) Wees blij dat je mag blijven, na dat povere rondje 'in dienst van de ploeg spelen'...


30 Jul 2017, 1:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst