Beker 2017 - 2018 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10
 Beker 2017 - 2018 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Ik heb ook 15 euro betaalt maar ja het thuisvoordeel zal ook geld gekost hebben zeker, dat Halle niet zo sterk was is onze zorg niet, onze ploeg speelde mooi voetbal met vlotte combinaties en meer en meer eentijdsvoetbal, ze zijn erop vooruitgegaan in ieder geval.
Wat gaan ze doen tegen Luik is dit dan geen risicomatch, er liggen ter plaatse nochtans genoeg stenen ter beschikking om enkele ruiten aan diggelen te gooien, combiregeling waarschijnlijk ik ben eens curieus hoeveel inkomkaarten die walen ter beschikking gaan krijgen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Aug 2017, 9:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
DavidSeal schreef:
England4ever schreef:
Erg dat wij om 16u 15 euro moesten betalen omdat de kaarten van 10 euro uitverkocht zijn, je komt dan op de tribune, en het sfeervak van 10 euro is leeg...? Zo doe je natuurlijk niet aan klanten binding! (n)

Ik betaalde nog 10Euro, maar is inderdaad schandalig! Net als hoe alles er daar bijligt, komaan zeg, wat van die ijzeren platen leggen aan die hamburgerkramen, cafe's en loketten is dat zoveel gevraagd of werk voor het stad? Aan die loketten kant steenweg, lagen er van die rioolbuizen waar je moest overstappen, en nog een geluk dat het droog was gisteren, stel u voor als het regent.


onze burgemeester "rekent zich nochtans tot de supporters van Eendracht Aalst"... 't is aan alles te zien...
schone reklam voor t stad als wij als enige ons thuisvoordeel tegen een eersteklasser moeten weggeven mochten we luik opzij zetten.


21 Aug 2017, 9:21
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Eigenaardig trouwens dat we de wedstrijd tegen Luik mogen spelen zondag in eigen stadion. Dat was enkele maanden geleden nochtans een zware risicowedstrijd. De inzet is niet dezelfde als toen maar ditmaal is er nog een voorgeschiedenis waardoor ik dat risico niet bepaald lager inschat.
En daarnaast is zoals in voorgaande post aangegeven de stadionomgeving niet bepaald veilig te noemen.

De enige oplossing is de Luiksupporters een combiregeling aansmeren en de tickets beperken tot pakweg 120. Dan weten ze ginder ook eens wat dat is!


21 Aug 2017, 9:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Mertens is wegens twee gele kaarten in de beker geschorst tegen Luik. De Man of Jelle Geenens lijken mij de meest logische vervangers als linksachter.
Verder ben ik benieuwd naar de berichtgeving in de aanloop naar deze wedstrijd ;)


21 Aug 2017, 9:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Hugo schreef:
Ik heb ook 15 euro betaalt maar ja het thuisvoordeel zal ook geld gekost hebben zeker, dat Halle niet zo sterk was is onze zorg niet, onze ploeg speelde mooi voetbal met vlotte combinaties en meer en meer eentijdsvoetbal, ze zijn erop vooruitgegaan in ieder geval.
Wat gaan ze doen tegen Luik is dit dan geen risicomatch, er liggen ter plaatse nochtans genoeg stenen ter beschikking om enkele ruiten aan diggelen te gooien, combiregeling waarschijnlijk ik ben eens curieus hoeveel inkomkaarten die walen ter beschikking gaan krijgen.


misschien dat onze burgemeester met een oplossing komt, om zondag de match in dender te laten doorgaan, die liggen er toch uit ?
als echte iendracht supporter zie ik hem met zoiets nog afkomen :hmm:


21 Aug 2017, 10:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Over die buizen heb ik ook moeten stappen. Ook de hoofdtribune is dringend aan een opknapbeurt(je) toe me dunkt. Zelfs een laagje verf zou al veel helpen. Niemand lijkt er nog om te malen. Hoe goed het sportief met de club gaat, hoe slecht met de infrastructuur.
Tja, de match tegen Luik zal zoveel bezoekende supporters niet meebrengen denk ik. Laat die maar in de Europatribune. Stel je voor dat we winnen en Brugge, Anderlecht of consoorten trekken als tegenstander. Wat dan? Match uitstellen tot in november? :hmm:


21 Aug 2017, 10:39
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
England4ever schreef:
Erg dat wij om 16u 15 euro moesten betalen omdat de kaarten van 10 euro uitverkocht zijn, je komt dan op de tribune, en het sfeervak van 10 euro is leeg...? Zo doe je natuurlijk niet aan klanten binding! (n)


Onbegrijpelijk zoiets want 't sfeervak en nog een deel van den E was idd leeg, dus daar konden ze gemakkelijk nog 3000 tickets voor verkocht hebben.
Ook op de officiële site stond dat den E eventueel open ging:



Voor de Eendracht-supporters worden de volgende vakken opengesteld in de hoofdtribune. (Tickets aan hoofdloketten en loket E/F)
Vak A (en indien nodig E): 10 euro
Vakken B, C en D: 15 euro

Voor de bezoekende supporters wordt vak G (10 euro) voorbehouden. (Hoofdloket)


En éénmaal je op de tribune was, kon je gaan zitten waar je wou want er is toch geen controle, al 2 matchen op een rij... :zzz:

Wat de match betreft: bij momenten heel mooi en snel combinatievoetbal gezien. Lag misschien mede aan de zwakte van de tegenstrever, maar het doet wel het beste verhopen.
Het viel wel op met een Bigen die gekwetst is en dan een Mitu eraf, dat de inventiviteit nagenoeg volledig weg is. Hopen dus dat altijd minstens 1 van beiden beschikbaar is. Daarom een goeie zet van de trainer om Mitu eraf te halen, om kwetsures of kaarten te vermijden. Als 't klopt dat Mertens geel geschorst is tegen Luik, zou ik Ntika een plaats naar achteren schuiven en De Man op 't midden laten spelen, want linksachter is zijn plaats niet.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


21 Aug 2017, 10:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Logica en EA, het is een moeilijk huwelijk. En controle gebeurt er al helemaal niet, tot je een enkeling hebt die je ticketje wel eens bekijkt, en die stuurt je dan naar de andere kant van de tribune. Och ja, we blijven gezonde amateurs op elk niveau.


21 Aug 2017, 11:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
zou nu wel niet te euforisch doen na winst tegen een toch wel ontzettend sterk Halle - Pepingen
Wat we daar in de oefenmatch al gezien hebben was erg, gisteren zelfs met hun versterkingen was het verre van beter leek me. Die gaan een zeer zwaar jaar tegemoet.

Bij ons vond ik het een eerste keer goed klikken met hoe dat middenveld stond. Iets beter posities gehouden dan vorige week wel vond ik. Terug wel een Wannes die op deze manier belangrijk wordt gemaakt (en die rol neemt).

Maar zeer benieuwd hoe dit uitvalt tegen een degelijke tegenstrever, ik denk dat de posities van Wannes & Ntika dan cruciaal zullen zijn. In Diarra heb ik wel vertrouwen voor de competitiestart. Yilke begint er in een ietwat nieuwe rol ook door te komen. Mertens haalt het op basis van de 2 bekerwedstrijden nu terug licht van Jelle Geenens. Mertens vooral met als sterke wapen die harde en precieze lange bal + dito voorzetten.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Aug 2017, 20:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Bram schreef:
zou nu wel niet te euforisch doen na winst tegen een toch wel ontzettend sterk Halle - Pepingen
Wat we daar in de oefenmatch al gezien hebben was erg, gisteren zelfs met hun versterkingen was het verre van beter leek me. Die gaan een zeer zwaar jaar tegemoet.

Bij ons vond ik het een eerste keer goed klikken met hoe dat middenveld stond. Iets beter posities gehouden dan vorige week wel vond ik. Terug wel een Wannes die op deze manier belangrijk wordt gemaakt (en die rol neemt).

Maar zeer benieuwd hoe dit uitvalt tegen een degelijke tegenstrever, ik denk dat de posities van Wannes & Ntika dan cruciaal zullen zijn. In Diarra heb ik wel vertrouwen voor de competitiestart. Yilke begint er in een ietwat nieuwe rol ook door te komen. Mertens haalt het op basis van de 2 bekerwedstrijden nu terug licht van Jelle Geenens. Mertens vooral met als sterke wapen die harde en precieze lange bal + dito voorzetten.


Van Tricht was idd nuttig en aanwezig gisteren (vooral eerste helft) (y) als het goed is, mag het gezegd worden.

Ik ben zeer benieuwd wat het tegen Luik wordt. Die gaan uit zijn op revache, dus ik denk dat we voor het eerst een serieuze test zullen hebben.
Wat ik in Mertens ook apprecieerde was de rust die hij bracht. op het juiste moment eens terugleggen om het spel te verleggen. eenvoudig spelen, geen franjes, en idd een goeie lange bal. We licht ontvlambaar precies :-)


21 Aug 2017, 21:05
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 424
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Davy schreef:
Bram schreef:
zou nu wel niet te euforisch doen na winst tegen een toch wel ontzettend sterk Halle - Pepingen
Wat we daar in de oefenmatch al gezien hebben was erg, gisteren zelfs met hun versterkingen was het verre van beter leek me. Die gaan een zeer zwaar jaar tegemoet.

Bij ons vond ik het een eerste keer goed klikken met hoe dat middenveld stond. Iets beter posities gehouden dan vorige week wel vond ik. Terug wel een Wannes die op deze manier belangrijk wordt gemaakt (en die rol neemt).

Maar zeer benieuwd hoe dit uitvalt tegen een degelijke tegenstrever, ik denk dat de posities van Wannes & Ntika dan cruciaal zullen zijn. In Diarra heb ik wel vertrouwen voor de competitiestart. Yilke begint er in een ietwat nieuwe rol ook door te komen. Mertens haalt het op basis van de 2 bekerwedstrijden nu terug licht van Jelle Geenens. Mertens vooral met als sterke wapen die harde en precieze lange bal + dito voorzetten.


Van Tricht was idd nuttig en aanwezig gisteren (vooral eerste helft) (y) als het goed is, mag het gezegd worden.

Ik ben zeer benieuwd wat het tegen Luik wordt. Die gaan uit zijn op revache, dus ik denk dat we voor het eerst een serieuze test zullen hebben.
Wat ik in Mertens ook apprecieerde was de rust die hij bracht. op het juiste moment eens terugleggen om het spel te verleggen. eenvoudig spelen, geen franjes, en idd een goeie lange bal. We licht ontvlambaar precies :-)


Combi voor luik.
196 supporters toegelaten.


22 Aug 2017, 13:39
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
champagne schreef:

Combi voor luik.
196 supporters toegelaten.


Van waar komt die info?
Als het klopt dat het Combiregeling is, is 't zondag normaalgezien met gesloten loketten te doen en moeten we onze tickets in voorverkoop nog gaan kopen deze week.
Dan wordt het wel hoog tijd dat de club hierover communiceert, of 't zou eens veel volk aan de gesloten loketten kunnen staan zondag.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Aug 2017, 13:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
@tim : staat op Hun website, links bovenaan


22 Aug 2017, 14:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
jowwan schreef:
@tim : staat op Hun website, links bovenaan


Thx Jowwan.

Dus ofwel is 't met open loketten en kunnen die van Luik die aan geen ticket geraakten (of SV hebben) gewoon naar hier afzakken en plaatsnemen tussen ons, met alle risico 's vandien, ofwel is 't zondag met gesloten loketten en is ons bestuur alweer rijkelijk te laat met zijn communicatie ivm voorverkoopmomenten.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Aug 2017, 15:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Lap, de combi is er weer! De meest onzinnige en radeloze oplossing...
Tja, misschien dan eens beginnen te vermelden wanneer we een ticketje kunnen afhalen, tis morgen natuurlijk pas woensdag... :hmm:


22 Aug 2017, 19:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst