Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Had Van Hoevelen erbij geweest die Hias had minstens een plak op zijn bakjes gehad!

Plj portefeuille opentrekken!

En stop in godsnaam met die transfers op basis van jeugdbeleid en bijhorend label. We zullen gisteren punten gescoord hebben...


23 Dec 2017, 13:05
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Had Van Hoevelen erbij geweest die Hias had minstens een plak op zijn bakkes gehad!

Plj portefeuille opentrekken!

En stop in godsnaam met die transfers op basis van jeugdbeleid en bijhorend label. We zullen gisteren punten gescoord hebben...


Laatst gewijzigd door BDS op 23 Dec 2017, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Dec 2017, 13:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Het derby tussen Eendracht Aalst en FCV Dender liep niet goed af voor de ajuinen. Symbolischer kon het niet, na de reguliere speeltijd en na het verlies met 1-3 werd de Dender vlag in de middencirkel geplaatst. Een pijnlijk moment voor de supporters maar volledig op het conto te schrijven van een apathische spelersgroep, die de slechtste tweede helft ooit speelde en nooit wou winnen, laat staan de Eendracht vlag planten op de middenstip na 90 minuten.

Eendracht dat zeker 2000 nieuwe supporters lokte omwille van de aantrekkelijke affiche opende na 28 minuten en stond 1-0 voor. Maar daar bleef het bij. Aalst speelde vanaf dan te nochalant, liet Dender in de wedstrijd komen, gelijkmaken en zelfs de 1-2 binnen tikken. Zelfs na een rode kaart voor FCV Dender nog voor de rust konden of wilden de troepen van Tom De Cock geen vuist maken. Aan de overzijde redde Chris Janssens zijn vel. Dender dat al weken amper scoort of amper een kans bij elkaar knutselt, liep zelfs nog uit tot 1-3. Geen tranen bij de trouwe Eendracht fans, enkel ontgoocheling en een welgemeende “shame on you” vanuit de sfeervolle tribune K naar de spelers. Deze ploeg heeft geen Eendrachters in de ploeg en vele van de huidige kern zullen nooit meer spelen voor 4000 toeschouwers. Jammer voor het bestuur dat week na week de club probeert gezond te krijgen. (foto Vantjen)


23 Dec 2017, 13:49
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
iendrachter schreef:
BDS schreef:
Had Van Hoevelen erbij geweest die Hias had minstens een plak op zijn bakjes gehad!

Plj portefeuille opentrekken!

En stop in godsnaam met die transfers op basis van jeugdbeleid en bijhorend label. We zullen gisteren punten gescoord hebben...


Dat komt ervan als je een alleenheerser als PLJ wil zijn, een breder draagvlak is niet nodig.
Het is dan ook de hoofdreden dat spelers als een Tarfi of Sterckx niet haalbaar zijn voor ons,
als je hoort dat een Tarfi evenveel kost als 6 spelers van ons, wel hij heeft ze gisteren in 1 actie alle 6 belachelijk gemaakt. Die transfers op basis van jeugdbeleid komen idd ook mijn strot uit.
Maar met wat denk je dat ze in de winterstop gaan afkomen?


(y)


23 Dec 2017, 13:59
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
BDS schreef:
Had Van Hoevelen erbij geweest die Hias had minstens een plak op zijn bakkes gehad!

Plj portefeuille opentrekken!

En stop in godsnaam met die transfers op basis van jeugdbeleid en bijhorend label. We zullen gisteren punten gescoord hebben...


Onze kapitein moest die vlag in zijn reet gestoken hebben. :boks:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Dec 2017, 14:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
allesaaneen schreef:
iendrachter schreef:
BDS schreef:
Had Van Hoevelen erbij geweest die Hias had minstens een plak op zijn bakjes gehad!

Plj portefeuille opentrekken!

En stop in godsnaam met die transfers op basis van jeugdbeleid en bijhorend label. We zullen gisteren punten gescoord hebben...


Dat komt ervan als je een alleenheerser als PLJ wil zijn, een breder draagvlak is niet nodig.
Het is dan ook de hoofdreden dat spelers als een Tarfi of Sterckx niet haalbaar zijn voor ons,
als je hoort dat een Tarfi evenveel kost als 6 spelers van ons, wel hij heeft ze gisteren in 1 actie alle 6 belachelijk gemaakt. Die transfers op basis van jeugdbeleid komen idd ook mijn strot uit.
Maar met wat denk je dat ze in de winterstop gaan afkomen?


(y)



Inderdaad, Ik zei het gisteren nog in de tribune tegen enen die naast mij stond. 'Kijk, die Tarfi, ook te duur voor ons'. Zijn reactie: 'ach ja'....Zolang we met 'ach ja' supporters blijven zitten, zijn de mietjes ook niet alleen op het veld te vinden.

Als we het dit seizoen niet redden, zullen je supporters aantallen met recht en reden opnieuw halveren!

Er hing ooit eens een spandoek aan een garage na GERUCHTEN. Wanneer hangt er eens een spandoek aan of voor de gevel van onze vetbetaalde CEO na de FEITEN? Geld genoeg voor DA, ook voor deftige aankopen?

Ten tweede: als Diarra zijn vinger op de mond legt naar de supporters naartoe, mag die voor mij onmiddellijk en voor de rest van het seizoen naar de B-kern. We zullen hem niet missen. Ik toch niet.

Ten derde: de vlag op de middenstip? Gelukkig heb ik dat niet meer moeten aanschouwen want ik was al ribbedebie. Maar, ja, we zijn nu eenmaal verslagen hé. Symbolischer kan het niet meer worden.

Ten vierde: misschien is de nederlaag wel de supporters hun schuld. Te veel verwachtingen, of druk gelegd via facebook...belachelijk uiteraard, maar ik zou anderzijds wel gewoon naar een derby toeleven zoals Dender dat doet. Arm en een vak voor 500 man nog niet vol krijgen. Het is ons lot geworden. Veel poeha bij het beleid en kleintjes op het veld.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Dec 2017, 16:00
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Na de winterstop naar Lommel, thuis Heist, naar Dender, thuis Geel en thuis Deinze.

Je gaat begin februari al weten hoe laat het is. :EA:


23 Dec 2017, 18:28
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Zwaar ontgoocheld, wat een mooie avond had moeten worden werd een pijnlijke afgang.
Je zag al na 5 minuten welke ploeg er de wet ging dicteren, met spelers als Tarfi en Sterckx was dit niet zo moeilijk. Het verschil in kwaliteit werd in het verleden door ons al eens gecompenseerd door inzet, maar gisteren was daar niet veel van te merken. Je maakt dan, op een corner notabene, de 1-0 en je krijgt nog voor de rust, op enkele minuten 2 potten tegen. Even later rood voor Meeus en dan denk je dat we in de tweede helft de situatie alsnog gaan rechtzetten, niet dus, integendeel.
Een gebrek aan een patron op het (midden)veld, was gisteren nogmaals pijnlijk duidelijk.

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Dec 2017, 19:47
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 18 Sep 2014, 19:44
Berichten: 15
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
DavidSeal schreef:
Scorebord is trouwens vernield door Dendersupporters...

Niet enkel het scorebord ;)


23 Dec 2017, 19:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
backtoglory schreef:
DavidSeal schreef:
Scorebord is trouwens vernield door Dendersupporters...

Niet enkel het scorebord ;)


zijn we dat zeker?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Dec 2017, 20:05
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
witzwet schreef:
backtoglory schreef:
DavidSeal schreef:
Scorebord is trouwens vernield door Dendersupporters...

Niet enkel het scorebord ;)


zijn we dat zeker?


Heel zeker.
Ze pronken ermee op hun facebookpagina


23 Dec 2017, 20:12
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
fromfathertoson schreef:
witzwet schreef:
backtoglory schreef:
Niet enkel het scorebord ;)


zijn we dat zeker?


Heel zeker.
Ze pronken ermee op hun facebookpagina


Die Bart Gies vond hun Hias plant een vlag op de middenstip een ludieke actie.

We zullen ze eind januari in Hias zijn gat steken. Ook ludiek. :fuck:


23 Dec 2017, 20:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
BDS schreef:
fromfathertoson schreef:
witzwet schreef:

zijn we dat zeker?


Heel zeker.
Ze pronken ermee op hun facebookpagina


Die Bart Gies vond hun Hias plant een vlag op de middenstip een ludieke actie.

We zullen ze eind januari in Hias zijn gat steken. Ook ludiek. :fuck:


Ik denk dat de spelers dat Hias plantje eens belachelijk moeten maken,dat zijn ze jullie trouwens verschuldigd.ik hoop op een galluccike (Heist) actie.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Dec 2017, 21:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Heel ontgoochelende wedstrijd. Maar ik ga niet mee in het afvallen van deze spelersgroep. Iedereen die de ploeg dit seizoen heeft gevolgd, weet wat de spelers waard zijn. Een jong team, heel wisselvallig, dat enkel boven zichzelf kan uitstijgen als iedereen top is. En dat was gisteren niet zo. Natuurlijk gingen we Dender niet vermorzelen, dat kunnen we met geen enkele ploeg van onze reeks. Ik lees hier ook dat Dender dicteerde maar tot hun twee doelpunten kregen ze geen enkele kans, alhoewel ze inderdaad heel veel balbezit hadden, en het blijven terug plooien een gevaarlijke tactiek was. Dan krijgen we twee goals tegen en zie je de veer zo breken. Zelfs tegen tien man konden we geen vuist meer maken en de 1-3 was zeker de doodsteek. Van dan af was ook de inzet en strijd ver te zoeken. Maar daarom breek ik de heenronde en de ploeg nog niet af, zoals hier veelvuldig gedaan wordt. Die 21 punten vind ik al een heel mooi resultaat, zelfs al komen we in sommige wedstrijden veel tekort. Een beetje realisme zou velen deugd doen.

Wat is er trouwens waar van het bericht op de Dender-site? Er zouden een 30-tal 'slechte verliezers' een café in Denderleeuw binnen gevallen zijn??


23 Dec 2017, 21:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Eendracht verloren,okapi verloren,lindemans aalst verloren,vrolijk kerstfeest :lol:


24 Dec 2017, 0:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst