Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
luque schreef:
Ik vraag mij af hoe ver Hias met zijn vlagske zou zijn geraakt in de tijd van de Roel of pakweg nen De Castro :D


tot in de spoed peizek. :lol:


26 Dec 2017, 13:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
ik heb op de beelden wel gezien dat mertens diene lul heeft tegengehouden maar dat falco hem heeft weggetrokken.


26 Dec 2017, 13:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Pauter schreef:
Hier zien we Dender hun nummer 11 (TARFI?) duidelijk op de LED-boarding springen... Vandalisme niet??
vanaf 00:22.

https://www.tvoost.be/nieuws/chris-jans ... erby-53555


Heel slim...wil/wou zelf naar Aalst komen, samen met Sterckx...dan doet hij dit (maar wij kunnen ze niet betalen). Heel snuggere jongen precies!

En ik heb ook vernomen dat onze stadionomroeper die Hias zou 'vastgegrabbeld' hebben en er een pv werd opgesteld. Iemand meer informatie?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


26 Dec 2017, 14:09
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
BDS schreef:
Die Hias plant die vlag in de middenstip en die 11 van ons staan er op te kijken. In den tijd van Van Cleemput had het geen waar geweest.

Lamentabel in en na de match. Bende watjes.

90 minuten lange ballen pompen en in de omschakeling spelen. Dat is ons voetbal. Triestig!


Hey Spotters van de flikken, geir leest hier toch altijd mee hé...
Awel, zorgt dat die 2 vlaggenplanters - zowel Hias als nadien hunne keeper - zwaar bestraft worden. Dit is uitdagen van de zuiverste soort.
Als iemand van ons als reactie over de omheining zou klimmen om die vlag gaan weg te halen, zouden jullie kwistig met stadionverboden staan te zwaaien, maar wat gaan jullie nu doen... Niks zekers...
Vooral dienen Hias moet zo 'n gepeperd verslag krijgen dat hij tot 't einde van 't seizoen geschorst is!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


Laatst gewijzigd door Timoilsjt op 29 Dec 2017, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Dec 2017, 11:59
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
luque schreef:
iendrachter schreef:
Er moest voor de verplaatsing naar Dender niemand meegaan, een boycot is toch wel het minste dat deze sukkelaars verdienen zeker na wederom een wanprestatie?
Dat ze die carnavalsmatch ook maar zo laten, we zijn al genoeg belachelijk gemaakt.
Als Devriendt nu zijn kans niet gaat krijgen in de goal zal hij ze nooit krijgen vrees ik.
Moeten weg met winterstop: Ntika,Claeys,Van Tricht en Amazou
Wat ik ook niet begrijp is waarom een Marmitte of De Man 90 minuten op de bank moeten blijven,
Jelle Geenens wordt geblesseerd vervangen maar dan moet Gyselinck wel op links gaan spelen en Mertens centraal, terwijl Mertens toch aangetrokken is als pure linksback, hallo transferbeleid?
Je brengt dan Van Tricht, terwijl je geen voet aan de grond krijgt en je hem enkel kan gebruiken in juist de tegenovergestelde omstandigheden.
Heeft de trainer fouten gemaakt? Ja, maar voor mij zijn het toch nog altijd de spelers die het moeten doen.
Wij hebben ervaren spelers nodig met karakter, als een De Castro,Van Cleemput,Verheyden van vroeger.
Van deze ploeg steekt enkel een Verstraeten en De Rock er voor mij bovenuit, van al de rest ben ik niet overtuigd dat ze in 1ste amateur op hun plaats zitten.
Mitu,Lusala en Diarra zijn zeer wisselvallig en Bangoura ligt niet goed in de groep.
Werk aan de winkel voor onze sportieve cel!


Sorry zelle, maar aan een potje spelers afbreken doe ik deze keer niet mee (al ben ik dikwijls de eerste om kritisch te zijn).
We zijn gisteren -alweer- gebotst op onze sportieve limieten. Dat heeft niets met een gebrek aan inzet te maken. Of dacht je dat de onzen er gisteren niet alles aan gedaan hebben om een beter resultaat te halen? En om dan meteen over een boycot te beginnen :hmm: ...
Ik begrijp de ontgoocheling en was er gisteren net na de match ook ni goe van. Maar vandaag overheerst bij mij een soort berusting in die zin dat ik het al een prestatie zal vinden als we ons handhaven, nota bene met een ploeg die zo goed als onveranderd is t.o.v. vorig seizoen.
Soit, het moet voor de sportief verantwoordelijke(n) al langer dan gisteren duidelijk zijn wat er aan schort, en op welke posities. Aan hen om oplossingen te zoeken.

En om met een positieve noot af te sluiten, we hebben er een nieuwe supporter bij. Drie van mijn maten waren er gisteren uitzonderlijk eens bij en waren unaniem: de sfeer in het stadion was uitzonderlijk, in vele stadions in eerste zelfs niet aanwezig met deze intensiteit. Voor ene viel het zelfs zo goed mee dat hij regelmatig ging komen kijken. Ge ziet, het is niet allemaal kommer en kwel :D .

En in plaats van nen boycot, met 2000 naar 't Stinkkot in januari miljaar en hopen op revanche :banana: !

(y)
En iejst opnief een pré-party en tein met den troin nor Denjerlie

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Dec 2017, 12:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
't es tèn wèl toejpen da er deijze kiejr giejne koejestront te veirschoijn komt :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


29 Dec 2017, 13:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
https://www.tvoost.be/nieuws/eendracht- ... nder-53734


30 Dec 2017, 23:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
waly 2 schreef:
https://www.tvoost.be/nieuws/eendracht-aalst-overweegt-klacht-tegen-dender-53734


Schandalig hoe die speler (nr11) gewoon staat te springen op dat LED paneel. Ik vrees dat er een aantal klaar zitten om ginder in Denderleeuw de boel kort en klein te slaan. Tja, deze toorn hebben ze daar zelf gezocht! Al zou ik oproepen deze keer de slimste te zijn en dat niet te doen. Zodanig dat de snor mag betalen aan ons en niet andersom.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


31 Dec 2017, 16:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst