Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 17
 Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
[quote="zwetzat"]zojuist ook vermeld in het nationale nieuws op Radio 2 West-Vlaanderen aub. :?
We komen weer positief in het nieuws, die marginalen van Aalst, zit er daar iets in het drinkwater of wa ? :crazy:
Van Roy kon er ook niet om lachen. :cry:
Stront aan de knikker weeral?, hopelijk geen gevolgen voor de club.[/quote]

Om welke reden?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Nov 2017, 12:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
En dan verschieten dat politici, bedrijfsleiders,... geen interesse hebben in den Iendracht :kots:


24 Nov 2017, 13:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
tympanum2 schreef:
Dat het niet grappig is (tenzij voor een 5-jarige) : ok.
Maar overdreven reactie zijn toch te vermijden. Is er iets beschadigd? Neen. Zijn er gewonden gevallen? Neen. Is de stront echt stront? Geen idee. En zo ja, van wie is die stront? DNA-onderzoek bij alle EA-supporters? Enfin, humor is een moeilijke materie en velen slaan de bal grondig mis in het beoefenen ervan. Langs de andere kant bouwden sommigen hun imperium op basis van pis- en kakhumor.
Maar dit of bijvoorbeeld de middenstip gaan opgraven en van die toestanden, grappig vind ik het allemaal niet. Dat ploegske aan 't vilbeluik met zijn 100 betalende supporters zegt me trouwens weinig tot niets. 3 punten pakken en op naar de volgende match.
En over de 'negatieve' aandacht van de gierenmedia : dat we soort zijn weten we al lang, niet? ;)
Hoe kan je op zoiets overdreven reageren zeg ?

Categoriek afkeuren is toch het enige wat je hier kan doen zeker ? En dat nationale media het oppikken, dat zegt gewoon veel over hoe zeer het er wel niet over is.

Zag op facebook al nen #notinmyname verschijnen, wel dit mag gerust wel wat meer gehoor krijgen

_________________
If you never try, you'll never know


24 Nov 2017, 14:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Inderdaad.
Berichtje van OPC dat de Aalsterse supporters zich hiervan distantiëren en dat we wel met originelere mopkes voor de dag zullen komen à la The Black Pearl.


24 Nov 2017, 15:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Natuurlijk is dit een barslechte 'mop', daar bestaat geen twijfel over. Maar die media-aandacht en alles daarrond, dàt is overdreven reageren. Zo krijgen die onnozelaars zeker veel te veel aandacht.


24 Nov 2017, 16:09
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3856
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
AlostanA schreef:
En dan verschieten dat politici, bedrijfsleiders,... geen interesse hebben in den Iendracht :kots:


Niet zeveren hé zeg. Lazio Roma, die meer dan één keer de hitlergroet brengen en openlijk de Joden schofferen, Anderlecht of Brugge al bezig gezien in het buitenland?, Hooliganisme werd 'uitgevonden' in Engeland, Heizeldrama is ook door supporters, Turkse ploegen...enzovoort...er zijn geen doden gevallen hé seg.

Er zijn er die wa meer op hun kerfstok hebben dan kak uitsmeren in de tribune.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


24 Nov 2017, 16:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Inderdaad, door zo overdreven te reageren (sommigen zouden de flauwe grappenmakers achter de tralies willen zien) zou men nog sympathie voor de uitvoerders krijgen. Een heel slechte practical joke, zeker en vast, maar hoeveel slechte moppen heeft Geert Hoste niet verteld? :D


24 Nov 2017, 17:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
witzwet schreef:
AlostanA schreef:
En dan verschieten dat politici, bedrijfsleiders,... geen interesse hebben in den Iendracht :kots:


Niet zeveren hé zeg. Lazio Roma, die meer dan één keer de hitlergroet brengen en openlijk de Joden schofferen, Anderlecht of Brugge al bezig gezien in het buitenland?, Hooliganisme werd 'uitgevonden' in Engeland, Heizeldrama is ook door supporters, Turkse ploegen...enzovoort...er zijn geen doden gevallen hé seg.

Er zijn er die wa meer op hun kerfstok hebben dan kak uitsmeren in de tribune.


Klopt, maar dat neemt niet weg dat deze ronduit marginale actie afstraalt op uw club en zelfs uw medesupporters. Je zal als commercieel verantwoordelijke maar ergens binnenstappen (in de veronderstelling dat dit soms gebeurt) bij iemand die net dat artikel op Sporza heeft gelezen.


24 Nov 2017, 18:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Ik ben deze morgen hierover opgebeld door TV. Oost die op zoek waren naar reacties van Aalsterse supporters. Ik heb aan de telefoon gezegd dat ik dit helemaal niet ludiek vond en het afkeurde. Ze wilden mij thuis hierover komen interviewen voor de camera maar dat heb ik geweigerd. Ik heb ook gezegd dat ik geen enkele supporter ken die zoiets zou doen.


24 Nov 2017, 18:26
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Zouden da er eigenlijk wel van ons zijn...
Welken Oilsjteneer schrijft nu "Aalst" en "stront" in AN? :wadde:


25 Nov 2017, 1:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Den berremiejster est tér oeik weir mé zenne commentaar!!!! :kots:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


25 Nov 2017, 11:16
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Mijn 1ste reactie was: Schitterend!! Maar toen had ik alleen die spandoek gezien, en vond ik het goed omdat er toch nog eens wat mannen ginder binnengeraakten om spandoek gaan op te hangen. Naar aanloop van zo'n derby was dat weer eens straf geweest. Maar... die stront daarbij uitsmeren is er ver over!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Nov 2017, 11:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
DavidSeal schreef:
Mijn 1ste reactie was: Schitterend!! Maar toen had ik alleen die spandoek gezien, en vond ik het goed omdat er toch nog eens wat mannen ginder binnengeraakten om spandoek gaan op te hangen. Naar aanloop van zo'n derby was dat weer eens straf geweest. Maar... die stront daarbij uitsmeren is er ver over!!


Volledig mee eens! Actie op zich en spandoek vind ik schitterend. Ook leuk ware geweest om een emmer met nepstront (meng maar eens peperkoek met bier, studententrucje op dopen :D) te vullen, en daar gewoon bij dat spandoek te zetten.Maar echte stront, en dan nog eens uitsmeren over de zitjes, dat is er inderdaad ver over. Sommigen zullen zeggen dat er over smaak kan gediscussieerd worden, maar de grens van het fatsoen is hier toch wel duidelijk overschreden. Stel je maar eens voor dat jij het bent die dat moet gaan opkuisen.


25 Nov 2017, 11:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Het clubbestuur laat weten geen probleem te hebben met acties, die op een ludieke manier de komende derby van de Denderstreek op het voorplan plaatsen en scherp stellen. Dit hoort immers bij een gezonde competitiegeest en een vurige derby, die zeker leeft in de Denderstreek. Het wordt echter een ander verhaal als zaken van de buurman beschadigd of beklad worden. Dit getuigt van een gebrek aan respect en doet de reputatie van onze club en onze supporters geen goed. We betreuren dan ook dat we op die manier in het nieuws moeten komen.


25 Nov 2017, 12:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Burgemeester Christoph D'Haese (N-VA) noemt de actie in het stadion van Denderleeuw “totaal respectloos en ordinair”. Enkele fans van Eendracht Aalst hingen naar aanleiding van de derby op 22 december een duidelijke boodschap in de tribunes van hun aartsrivaal een spandoek met het opschrift: “Naar Aalst op bezoek? Nu al schijt in de broek!! EA1919”, en ze smeerden uitwerpselen over de stoelen. Voorzitter van Dender André Van Roy diende klacht in. “Ik ben beschaamd in de plaats van zij die met zo'n verwerpelijkheden de naam van hun club en hun stad besmeuren”, zegt D'Haese. “Zo'n mensen horen niet thuis in een stadion. Ik bied namens de stad mijn verontschuldigingen aan aan de burgemeester van Denderleeuw en stel alles in het werk om die personen te identificeren.”hnb.


25 Nov 2017, 12:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst