Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 17
 Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
https://www.eendracht-aalst.be/seizoen/ ... -dender-eh


22 Dec 2017, 15:10
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Dani schreef:
https://www.eendracht-aalst.be/seizoen/wedstrijden/competitie/item/3768-eendracht-aalst-fcv-dender-eh


... moeder aller fusies... fusiehoer ja!!!


22 Dec 2017, 15:22
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Stevige voorbeschouwing van onze webmaster. En zo wil ik het vanavond ook zien, niks van sparen, volledig afmaken! :EA:


22 Dec 2017, 15:27
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Hopelijk niet té veel incidenten, we hebben nog effkes een voorwaardelijke straf staan.


22 Dec 2017, 17:01
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
GDS schreef:
Hopelijk niet té veel incidenten, we hebben nog effkes een voorwaardelijke straf staan.


Als je het over de carnavalsmatch van tegen Bornem hebt... niet waar, was maar een jaar geldig.


22 Dec 2017, 18:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Mja. Maar incidenten zou een carnavals match in het gedrang kunnen brengen. Ik hoop bij verlies dat iedereen zijn cool bewaard.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


22 Dec 2017, 19:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
tympanum2 schreef:
Ongelofelijk toch, dat bestuur en die PLJ. Als dat waar is van die commentaar op forumposts...dan is het nog een grotere blaas dan ik dacht. Een ego ter grootte van een zeppelin...


Was in het verleden bij andere besturen ook zo hé, zo is dit (onafhankelijk) forum ontstaan door sluiting van het officiële forum... Hier heeft het bestuur toch niks te brokken dacht ik? Laat ze er commentaar op geven. :)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


22 Dec 2017, 22:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Elke keer als we een goei zaak kunnen doen, is het niks

Elke keer als er veel volk is en je aan klantenbinding kan doen, spelen we een rotmatch.

0 op 6 thuis tegen chatelet en dender, 2 ploegen die al weken geen match konden winnen. Ze zal je gans het seizoen naar onder moeten blijven kijken en hopen dat je niet in de problemen komt


23 Dec 2017, 0:08
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
1-3... veelbelovende start, agressief, kort op bal en man, met als gevolg een welverdiende 1-0 na 28 min. Op een kwartier tijd kantelt de match dan, na een zéér knappe tegenaanval, afgerond door Bogaerts, en een binnenwaaiende vrijschop.

Net voor de rust valt Meeus dan (terecht) weg, met een tweede gele kaart, die eigenlijk direct rood had moeten zijn.

En dan krijg je een tweede helft waarbij 10 kadavers het spel maken tegen 11 ajuinen en de match gewoon doodleuk uitspelen, met nog een goaltje in de 67 minuut, voor de zekerheid. Opnieuw heel knap uitgespeeld. Ongelooflijk confronterende avond.

Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is... het gaat en het ging niet over 'de vorm', het gaat over een gebrek aan kwaliteit, een gebrek dat pijnlijk duidelijk wordt tegen de betere ploegen uit de reeks. En ja, dat is Dender... mannen zoals een Tarfi, een Sterckx en een Sarr, dat hebben wij gewoon niet. Het blijven kadavers, maar toch: chapeau voor de manier waarop Dender die tweede helft hier uitspeelt. Je zág gewoon niet dat ze met 10 man speelden.

Het lag deels aan de kwaliteit die Dender wél heeft, maar dus ook deels aan het feit dat dit Eendracht Aalst het spel gewoon NIET KAN maken. Dat hebben we nu al 15 matchen kunnen vaststellen.

Dus, aangezien onze voorzitter dit forum blijkbaar meeleest: beste Patrick, als je in de toekomst een middenmotor in 1e amateur wilt worden, doe zo voort, een keertje verliezen tegen een goeie tegenstander, een keertje winnen tegen een mindere tegenstander. Als je iets hogers ambieert, trek dan uwe portefeuille serieus open, of verzamel een hoopje investeerders, want anders gaat het niet gebeuren.

Ahja, en nog iets; voor moest onze COO meelezen; beste Yannick, proficiat met het scorebord.

Dit avondje kan inderdaad tellen als klantenbinding. Een ploeg waar geen enkele van de 'dagjestoeristen' voor terugkomt, uitgelachen door een bende rendac'ers én een scorebord dat niet marcheert...


23 Dec 2017, 0:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
allesaaneen schreef:
1-3... veelbelovende start, agressief, kort op bal en man, met als gevolg een welverdiende 1-0 na 28 min. Op een kwartier tijd kantelt de match dan, na een zéér knappe tegenaanval, afgerond door Bogaerts, en een binnenwaaiende vrijschop.

Net voor de rust valt Meeus dan (terecht) weg, met een tweede gele kaart, die eigenlijk direct rood had moeten zijn.

En dan krijg je een tweede helft waarbij 10 kadavers het spel maken tegen 11 ajuinen en de match gewoon doodleuk uitspelen, met nog een goaltje in de 67 minuut, voor de zekerheid. Opnieuw heel knap uitgespeeld. Ongelooflijk confronterende avond.

Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is... het gaat en het ging niet over 'de vorm', het gaat over een gebrek aan kwaliteit, een gebrek dat pijnlijk duidelijk wordt tegen de betere ploegen uit de reeks. En ja, dat is Dender... mannen zoals een Tarfi, een Sterckx en een Sarr, dat hebben wij gewoon niet. Het blijven kadavers, maar toch: chapeau voor de manier waarop Dender die tweede helft hier uitspeelt. Je zág gewoon niet dat ze met 10 man speelden.

Het lag deels aan de kwaliteit die Dender wél heeft, maar dus ook deels aan het feit dat dit Eendracht Aalst het spel gewoon NIET KAN maken. Dat hebben we nu al 15 matchen kunnen vaststellen.

Dus, aangezien onze voorzitter dit forum blijkbaar meeleest: beste Patrick, als je in de toekomst een middenmotor in 1e amateur wilt worden, doe zo voort, een keertje verliezen tegen een goeie tegenstander, een keertje winnen tegen een mindere tegenstander. Als je iets hogers ambieert, trek dan uwe portefeuille serieus open, of verzamel een hoopje investeerders, want anders gaat het niet gebeuren.

Ahja, en nog iets; voor moest onze COO meelezen; beste Yannick, proficiat met het scorebord.


Bijna helemaal mee eens. Alleen heb jij een andere eerste helft dan mij gezien vrees ik. Dender kon vanaf minuut één rustig van achteruit uitvoetballen, nul druk van ons. Dan kom je 1-0 voor en hoef je geen psycholoog te zijn om te weten dat je nét dan moet doordrukken om het helemaal proberen af te maken. We doen net het omgekeerde, deels door gebrek aan kwaliteit, en we gaan 'leunen' met twee tegendoelpunten als gevolg. Tweede helft wordt het gebrek aan kwaliteit inderdaad schrijnend blootgelegd. Ik wil het nog voor de spelers (een beetje) opnemen en inderdaad ook richting bestuur kijken.
Er zal deftig moeten aangekocht worden om een rol van betekenis te gaan spelen volgend seizoen. Ik hoop toch dat dat de bedoeling is van Le Juste, neen? Wel dan, of je doet de -financiële- inspanning zelf of je laat anderen toe mee te stappen in de uitbreiding van het draagvlak zoals dat zo mooi heet.

Voor de rest, topsfeer van de onzen op de tribunes! (y)


23 Dec 2017, 0:25
Miniem

Lid geworden op: 15 Mei 2017, 11:16
Berichten: 66
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Ik denk dat we vandaag nogmaals bewezen hebben dat we niet de kwaliteiten hebben om een middenmotor te zijn in eerste amateur. Onze 1-0 valt uit een corner die er feitelijk geen was. In elke linie komen we te kort. Sorry maar ook onze keeper (en dat gaan hier niet graag lezen) is aan vervanging toe. Zoals onze CEO tijdens de rust vermelde "Kevin stond weer eens de grond geplekt bij een vrij trap, tis precies of ze er lijm onder spuiten" Natuurlijk weet elke tegenstander dat ze de bal scherp moeten brengen in de kleine carré want hij komt toch niet.

In de tweede helft zagen we zelfs niet dat Dender met 10 man speelde. Ik zal tevreden zijn met een plaats net boven de degradatie en hopelijk wat gerichte versterkingen met nieuwjaar...

1 man kunnen we niets verwijten en dat is onze trainer. Die man kan maar brengen wat hij op de bank zitten heeft.

Proficiat voor de mannen van de sfeertribune! Prachtig gedaan!!


23 Dec 2017, 0:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Dender was in de eerste, maar voornamelijk in de tweede helft gewoon en pak beter. Te veel spelers met een slechte tot zeer slechte dag bij ons. Ik miste in dat openingskwartier van de tweede helft toch wel het vuur en de verbetenheid om iets recht te zetten. Veel te veel gelatenheid terwijl bij een 1-2 niets verloren was. Expres zullen ze het ni gedaan hebben maar het deed bij momenten gewoon pijn aan de ogen. Hooguit anderhalf kansje op een hele tweede helft jonges...tegen 10 in eigen huis in een derby... pijnlijk. N paar goeie voetballers aan de overkant trouwens.

Nu beginnen panikeren is misschien (nog) niet nodig. Maar ik hoop wel dat alle spelers beseffen dat vooral die tweede helft iets is wat echt niet door de beugel.

Doodzonde toch weer. Een uitverkocht huis en dan een prestatie die de mensen het stadion uitjaagt.

Zeer mooie tifo trouwens. Chapeau! Moet extra hard aankomen als daar zoveel werk en vrije tijd inkruipt en die langverwachte avond draait dan op zo n imlense teleurstelling uit. Maar kijk... aan de schitterende supporters heeft het niet gelegen. Momenteel ons enige "vast actief" met enige waarde.


23 Dec 2017, 0:52
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Schie'dj oit! schreef:
Ik denk dat we vandaag nogmaals bewezen hebben dat we niet de kwaliteiten hebben om een middenmotor te zijn in eerste amateur. Onze 1-0 valt uit een corner die er feitelijk geen was. In elke linie komen we te kort. Sorry maar ook onze keeper (en dat gaan hier niet graag lezen) is aan vervanging toe. Zoals onze CEO tijdens de rust vermelde "Kevin stond weer eens de grond geplekt bij een vrij trap, tis precies of ze er lijm onder spuiten" Natuurlijk weet elke tegenstander dat ze de bal scherp moeten brengen in de kleine carré want hij komt toch niet.

In de tweede helft zagen we zelfs niet dat Dender met 10 man speelde. Ik zal tevreden zijn met een plaats net boven de degradatie en hopelijk wat gerichte versterkingen met nieuwjaar...

1 man kunnen we niets verwijten en dat is onze trainer. Die man kan maar brengen wat hij op de bank zitten heeft.

Proficiat voor de mannen van de sfeertribune! Prachtig gedaan!!


Zou die CEO niet beter zijn bakkes houden? :fuck:

En je trainer heeft evenzeer boter op het hoofd. (n) Zet je ploeg anders nog wat lager dan hij vandaag deed. Wie bang is krijgt slaag.

En ik lees hier een verdiende 1-0. Dender dicteerde de wet, en dit 90 minuten, wij hebben 90 minuten ballen naar voor gepompt. Het gebrek aan voetballend vermogen is dit jaar echt wel schrijnend! Op een gegeven moment loopt Tarfi met 5 !!! man rond hem, en nog kapt hij ze allemaal uit. Derde doelpunt gezien, echt schrijnend.

En als je persé met ne mandekker wil spelen op Tarfi, doe dat dan goed alstublieft. Doorstroming van de jeugd, voor je jeugdwerking ongetwijfeld een zege. Voor je eerste ploeg weet ik het zo direct nog niet.

En dat je verliest, no problem, maar de manier waarop is er los over. Niks van strijd, over mijn lijk mentaliteit. Tweede bal altijd voor Dender. En dat in zo een match.

Ik lees dat we met 2 à 3 gerichte versterkingen gerust naar boven mogen kijken, en we gaan van kwantiteit naar kwaliteit. Een jaartje naar onder kijken gaat het nog worden.

Maar ach, er was een bal van de voorzitter, YVA belt nog altijd dat het een lieve lust is tijdens de match, en onze CEO is ook content met zijn pré, en ze zijn van de vzw vanaf.

Iendracht Veroit!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Dec 2017, 0:57
Miniem

Lid geworden op: 15 Mei 2017, 11:16
Berichten: 66
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
El Corredor (Light) schreef:
Schie'dj oit! schreef:
Ik denk dat we vandaag nogmaals bewezen hebben dat we niet de kwaliteiten hebben om een middenmotor te zijn in eerste amateur. Onze 1-0 valt uit een corner die er feitelijk geen was. In elke linie komen we te kort. Sorry maar ook onze keeper (en dat gaan hier niet graag lezen) is aan vervanging toe. Zoals onze CEO tijdens de rust vermelde "Kevin stond weer eens de grond geplekt bij een vrij trap, tis precies of ze er lijm onder spuiten" Natuurlijk weet elke tegenstander dat ze de bal scherp moeten brengen in de kleine carré want hij komt toch niet.

In de tweede helft zagen we zelfs niet dat Dender met 10 man speelde. Ik zal tevreden zijn met een plaats net boven de degradatie en hopelijk wat gerichte versterkingen met nieuwjaar...

1 man kunnen we niets verwijten en dat is onze trainer. Die man kan maar brengen wat hij op de bank zitten heeft.

Proficiat voor de mannen van de sfeertribune! Prachtig gedaan!!


Zou die CEO niet beter zijn bakkes houden? :fuck:

En je trainer heeft evenzeer boter op het hoofd. (n) Zet je ploeg anders nog wat lager dan hij vandaag deed. Wie bang is krijgt slaag.

En ik lees hier een verdiende 1-0. Dender dicteerde de wet, en dit 90 minuten, wij hebben 90 minuten ballen naar voor gepompt. Het gebrek aan voetballend vermogen is dit jaar echt wel schrijnend! Op een gegeven moment loopt Tarfi met 5 !!! man rond hem, en nog kapt hij ze allemaal uit. Derde doelpunt gezien, echt schrijnend.

En als je persé met ne mandekker wil spelen op Tarfi, doe dat dan goed alstublieft. Doorstroming van de jeugd, voor je jeugdwerking ongetwijfeld een zege. Voor je eerste ploeg weet ik het zo direct nog niet.

En dat je verliest, no problem, maar de manier waarop is er los over. Niks van strijd, over mijn lijk mentaliteit. Tweede bal altijd voor Dender. En dat in zo een match.

Ik lees dat we met 2 à 3 gerichte versterkingen gerust naar boven mogen kijken, en we gaan van kwantiteit naar kwaliteit. Een jaartje naar onder kijken gaat het nog worden.

Maar ach, er was een bal van de voorzitter, YVA belt nog altijd dat het een lieve lust is tijdens de match, en onze CEO is ook content met zijn pré, en ze zijn van de vzw vanaf.

Iendracht Veroit!


Ik denk moest je u vandaag hoger zetten dat je nog meer met billen bloot gaat. Is gebleken in de tweede helft terwijl Dender ons liet komen. Ons verdediging werd belachelijk gemaakt.

Het was schrijnend en jah ... CEO, YVA, PLJ :(


23 Dec 2017, 1:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
boys against Men vandaag;
sorry zeg, als je in de 80ste minuut een inworp mee of tegen hebt op de helft van de tegenstander, dan moet je die bal als leeuwen staan opwachten.
Die van ons moest ge een petaar in hun hol steken om alsnog in beweging te krijgen... zwaar ontgoocheld.

De manier waarop die 2de helft aangevat wordt ook :? na die rode kaart dachten we terug dat het weer free-wheelend zou gaan ?

1-3 trouwens een kopie van de 0-1 tegen Luik, 1 jaar verder en we hebben qua inzicht nog niets bijgeleerd, integendeel er is nog minder leiderschap. De eerlijkheid verplicht ook om te zeggen dat zelfs Kevin daar geen toonbeeld meer van is.

Lichtpunten ? Amper eigenlijk, een Verstraeten, Yilke die zich niet weg stak, De Koker die zich de pletter werkte... al was het zelfs voor die 3 eigenlijk te weinig.
Rotgevoel om de feestdagen mee in te gaan :x

_________________
If you never try, you'll never know


23 Dec 2017, 1:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst