Dessel Sport - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Dessel Sport - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
allesaaneen schreef:
Gilles schreef:

Inderdaad. Zal zeker een gebrek aan wedstrijdritme hebben. Blijft ook af te wachten hoe het met zijn fysieke conditie is gesteld.


Is volgend weekend speelgerechtigd (tegen Heist), Bangoura al tegen Dessel.

Dat snap ik nu toch echt niet. Vorige week gelezen van een speler die nog getransfereerd was en de dag nadien speelde hij al mee bij zijn nieuwe club. Ik denk dat het bij Antwerp was. Hier duurt dat altijd veel langer voor iets in orde is :stom:


Bangoura was 't belangrijkste. Daar zitten we echt met een probleem, want enkel De Rock kan het niveau aan. Op de plaats waar Gianni zou spelen hebben we genoeg spelers lopen, dus een weekje later speelgerechtigd is geen ramp.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Sep 2017, 10:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Zeer benieuwd om ons te meten met een goeie ploeg uit deze reeks. Het echte werk begint! Finally! Lusala blijft een gemis... aan de anderen om dat op te vangen

Het aftellen kan beginnen


09 Sep 2017, 9:36
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
We mogen al blij zijn als het vanavond geen afstraffing gaat worden. Dessel was de best voetballende ploeg op Deinze vorige week en zal normaal weer top 3 spelen.


09 Sep 2017, 9:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Zal ginder niet simpel worden om iets te rapen, Dessel blijkbaar onterecht verloren op Deinze.
Hebben daar toch serieus wat kwaliteit lopen met Kevin Janssens,Vansimpsen,Tilburgs.Yagan.
Hopelijk speelt Mike Smet zoals zijn periode hier, dan gaat hij zijn werk hebben :D .
Vanaf dit seizoen mogen er ook 7 spelers ipv 4 op de bank zitten in de superliga,
waardoor we toch wat meer wisselmogelijkheden hebben.
Als Lusala fit is moet hij in de basis en Marmitte of De Koker ipv Ntika.
Niet aanwezig vanavond,maar ook wel benieuwd hoe ons ploeg het doet tegen 1 van de titelfavorieten van de reeks....


Goed van die 7wisselspelers. Dwaze regel dat je r in de reeks lager maar 4 moogt hebben


09 Sep 2017, 14:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Davy schreef:
iendrachter schreef:
Zal ginder niet simpel worden om iets te rapen, Dessel blijkbaar onterecht verloren op Deinze.
Hebben daar toch serieus wat kwaliteit lopen met Kevin Janssens,Vansimpsen,Tilburgs.Yagan.
Hopelijk speelt Mike Smet zoals zijn periode hier, dan gaat hij zijn werk hebben :D .
Vanaf dit seizoen mogen er ook 7 spelers ipv 4 op de bank zitten in de superliga,
waardoor we toch wat meer wisselmogelijkheden hebben.
Als Lusala fit is moet hij in de basis en Marmitte of De Koker ipv Ntika.
Niet aanwezig vanavond,maar ook wel benieuwd hoe ons ploeg het doet tegen 1 van de titelfavorieten van de reeks....


Goed van die 7wisselspelers. Dwaze regel dat je r in de reeks lager maar 4 moogt hebben


Goed? Ik durf het tegenovergestelde te beweren. Op sportief vlak natuurlijk wel, omdat een trainer meer tactische mogelijkheden heeft. Maar wie gaat dat allemaal betalen? Bankzitters krijgen ook winstpremies, of vergis ik mij? Of is het per gespeelde minuut dat ze betaald worden? Of per invalbeurt? 1 minuut of 89 minuten, speelt dat dan een rol?


09 Sep 2017, 17:08
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
iendrachter schreef:
Zal ginder niet simpel worden om iets te rapen, Dessel blijkbaar onterecht verloren op Deinze.
Hebben daar toch serieus wat kwaliteit lopen met Kevin Janssens,Vansimpsen,Tilburgs.Yagan.
Hopelijk speelt Mike Smet zoals zijn periode hier, dan gaat hij zijn werk hebben :D .
Vanaf dit seizoen mogen er ook 7 spelers ipv 4 op de bank zitten in de superliga,
waardoor we toch wat meer wisselmogelijkheden hebben.
Als Lusala fit is moet hij in de basis en Marmitte of De Koker ipv Ntika.
Niet aanwezig vanavond,maar ook wel benieuwd hoe ons ploeg het doet tegen 1 van de titelfavorieten van de reeks....


Goed van die 7wisselspelers. Dwaze regel dat je r in de reeks lager maar 4 moogt hebben


Goed? Ik durf het tegenovergestelde te beweren. Op sportief vlak natuurlijk wel, omdat een trainer meer tactische mogelijkheden heeft. Maar wie gaat dat allemaal betalen? Bankzitters krijgen ook winstpremies, of vergis ik mij? Of is het per gespeelde minuut dat ze betaald worden? Of per invalbeurt? 1 minuut of 89 minuten, speelt dat dan een rol?


er is een verschil tussen de wedstrijd starten, bank, wedstrijdselectie of niet.

7 bankzitters kost handenvol geld, onnodig in amateurvoetbal.


09 Sep 2017, 17:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Dessel was veel beter dan ons en won dan ook verdiend. Al is het natuurlijk jammer dat je in de slotminuten een punt uit handen laat glippen. Dat we dat zomaar hadden kunnen pakken, was te danken aan een sterke Van Den Noortgaete, die ons lang in de running hield met enkele goede reddingen.


10 Sep 2017, 0:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
heist gewonnen op virton.


10 Sep 2017, 9:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Van op de website van Dessel:

Citeer:
In de eerste helft voetbalden we vlot en lieten we Aalst geen enkele kans. Het is jammer dat we onze kansen niet benutten, maar tegelijk moet ik de bezoekende doelman feliciteren voor zijn hardnekkig weerwerk. Ik denk dat de verhouding qua balbezit 70/30 was. We speelden Aalst van het kastje naar de muur.


Heb de match niet gezien. Ben wel benieuwd naar reacties.


10 Sep 2017, 10:39
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Verdiende overwinning van de thuisploeg.

1e helft onder de voet gelopen door een volwassen en redelijk goed combinerend Dessel, tegenover een laks en weinig agressief Eendracht. Vooral onze linkerflank had het moeilijk. Tactisch gezien was het spelen zonder echte flanken - De Coninck en Marmitte speelden daarvoor teveel naar binnen, in ruit met Lusala en Diarra - misschien ook niet de beste keuze. De Coninck kwam ook niet uit de verf op die positie. Mertens met de rust terecht vervangen door een sterke De Man.

Eerste helft was in feite een reality check: jah, we spelen een reeks hoger.

Betere 2e helft, korter op de man, hogere pressing en meer agressiviteit. Dessel hield wel stand, maar het werd allemaal wel wat evenwichtiger. Klaas scoort mooi op snelle counter, met dank aan Falko. Nadien toch nog die late tegengoal...teleurstellend natuurlijk, maar ook niet onverwacht en zeker niet onverdiend.

Gelijkspel was mooi geweest, maar 2-1 is toch wel een correcte uitslag.


10 Sep 2017, 10:51
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Behalve Ridwan Gyselinck, zijn alle zomer transfers te plat te noemen. er zijn er die de bank zelfs niet halen of terug vertrokken zijn. tegen Luik is Ntika door de mand gevallen (en met de komst van de Neve zal de bank waarschijnlijk ook te hoog gegrepen zijn), en zijn tussenkomen zorgde gisteren voor de 2-1. Mertens had Gisteren bij de rust al een bronchitis. maw niemand van de zomer nieuwkomers is beter dan de spelers van vorig jaar. hoog tijd dat ze eens een goed klapeke doen met de man die voor deze transfers zorgt, mag van mijn part direct zijn boeltje pakken.
Haal die kerel bij antwerp aub terug.


10 Sep 2017, 11:06
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
Verdiende overwinning van de thuisploeg.

1e helft onder de voet gelopen door een volwassen en redelijk goed combinerend Dessel, tegenover een laks en weinig agressief Eendracht. Vooral onze linkerflank had het moeilijk. Tactisch gezien was het spelen zonder echte flanken - De Coninck en Marmitte speelden daarvoor teveel naar binnen, in ruit met Lusala en Diarra - misschien ook niet de beste keuze. De Coninck kwam ook niet uit de verf op die positie. Mertens met de rust terecht vervangen door een sterke De Man.

Eerste helft was in feite een reality check: jah, we spelen een reeks hoger.

Betere 2e helft, korter op de man, hogere pressing en meer agressiviteit. Dessel hield wel stand, maar het werd allemaal wel wat evenwichtiger. Klaas scoort mooi op snelle counter, met dank aan Falko. Nadien toch nog die late tegengoal...teleurstellend natuurlijk, maar ook niet onverwacht en zeker niet onverdiend.

Gelijkspel was mooi geweest, maar 2-1 is toch wel een correcte uitslag.


mooie en eerlijke analyse, waar ik mij volledig bij aansluit.


10 Sep 2017, 11:11
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Ik las hier dat De Neve een overbodige transfer was maar ik denk dat hij al snel onmisbaar gaat worden.
Bangoura zal ook zijn plaats wel afdwingen..


10 Sep 2017, 11:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Verdiende overwinning voor de thuisploeg, zeker op basis van de eerste helft. Dessel voetbalde ook veel meer kansen bij elkaar, gelukkig was er een sterke Kevin om erger te voorkomen. Maar dat je dan op karakter en vechtlust de 1-1 kan scoren en 5 minuten voor tijd via een afgeweken bal nog het deksel op de neus krijgt is toch zuur. De eerste helft zagen we bijwijlen sterretjes. Mertens werd keer op keer voorbij gezoefd, ook Lusala kwam niet in het stuk voor en blonk uit in slechte passing. Misschien niet onlogisch, de man komt uit een lange blessure en wordt meteen voor de leeuwen gegooid. Had ik als trainer zeker niet gedaan. Tweede helft gelukkig veel beter, en als we na de 1-1 de counter beter hadden uitgespeeld konden we zelfs voorgekomen zijn, maar dan slik je toch nog de 2-1. Denk dat Falko voorafgaand die bal ongelukkig doorkopt.
Over Dessel en supporters : we spelen een reeks hoger, maar als dit de norm weer gaat zijn...400/450 man van de thuisploeg? En ambities voor 1B. Soms begrijp ik er niets van.


10 Sep 2017, 12:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
anubis schreef:
Behalve Ridwan Gyselinck, zijn alle zomer transfers te plat te noemen. er zijn er die de bank zelfs niet halen of terug vertrokken zijn. tegen Luik is Ntika door de mand gevallen (en met de komst van de Neve zal de bank waarschijnlijk ook te hoog gegrepen zijn), en zijn tussenkomen zorgde gisteren voor de 2-1. Mertens had Gisteren bij de rust al een bronchitis. maw niemand van de zomer nieuwkomers is beter dan de spelers van vorig jaar. hoog tijd dat ze eens een goed klapeke doen met de man die voor deze transfers zorgt, mag van mijn part direct zijn boeltje pakken.
Haal die kerel bij antwerp aub terug.


Dé hamvraag die zich hier stelt is: was er budget voor de promotie? Eigenlijk is het antwoord simpel: neen. Herinner u dat het sportieve budget zelfs omlaag moest. De promotie is eigenlijk geheel onverwacht gekomen, zo veel is zeker. Als je vraagt om de verantwoordelijke zijn boeltje te pakken, moet je eigenlijk de vinger wijzen naar de mensen die verantwoordelijk zijn voor datzelfde budget. Laat afgesprongen deals, ego en andere prioriteiten voorop (zoals financieel gezond worden) hier de oorzaak van zijn. De ene al begrijpelijker dan de andere.

Zelfs op dit ogenblik is het verbreden van het draagvlak voor Eendracht Aalst, dat beloofd werd op de vorige supportersvergadering een lege doos, het is trouwens niet nodig. En dat zijn niet mijn woorden hoor...

Het zal dan ook een uitdaging zijn om 4 ploegen achter ons te houden. Als we iedere match als een eindronde match aanpakken, kan het lukken of plots in een goede flow komen. Maar de kopjes moeten fris blijven.

Binnen een 10-tal speeldagen zullen we zien wie de ploegen zijn waar het bikkelen wordt....

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Sep 2017, 13:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst