KSK Heist - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 KSK Heist - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:
Mja ik blijf erbij dat Mitu geen echte spits is. Daarvoor heeft hij enerzijds te weinig kalmte voor doel/afwerkerscapaciteiten en anderzijds heeft hij die ruimte voor zich nodig om zijn sterkste wapen (snelheid) goed te kunnen uitspelen.

Voor dit niveau is het wel een schitterende flankspeler en er zullen weer serieus wat back linksen met een geel karton de match beeindigen.


Absoluut, maar tegenstanders bekijken ook onze matchen hé. Tjendo De Cuyper in zijn tijd bij ons, speelde de eerste matchen ook de pannen van het dak en van week 6 hadden de tegenstanders zich ingesteld op zijn snelheid/manier van spelen, tokte hij geen bal meer en verzeilde hij op de bank...

Kwaliteit leveren of intrinsieke mogelijkheden aanwenden op andere posities, zal ook bij het leerproces horen...


13 Sep 2017, 12:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
DT schreef:
kheiremans schreef:
Mja ik blijf erbij dat Mitu geen echte spits is. Daarvoor heeft hij enerzijds te weinig kalmte voor doel/afwerkerscapaciteiten en anderzijds heeft hij die ruimte voor zich nodig om zijn sterkste wapen (snelheid) goed te kunnen uitspelen.

Voor dit niveau is het wel een schitterende flankspeler en er zullen weer serieus wat back linksen met een geel karton de match beeindigen.


Absoluut, maar tegenstanders bekijken ook onze matchen hé. Tjendo De Cuyper in zijn tijd bij ons, speelde de eerste matchen ook de pannen van het dak en van week 6 hadden de tegenstanders zich ingesteld op zijn snelheid/manier van spelen, tokte hij geen bal meer en verzeilde hij op de bank...

Kwaliteit leveren of intrinsieke mogelijkheden aanwenden op andere posities, zal ook bij het leerproces horen...


Dat is dan de taak van de trainer hé. Als ze bv dubbele dekking op Cedric zouden doen dan moet je gebruik maken van de ruimte die hierdoor onvermijdelijk ontstaat elders en bv een Lusala alle vrijheid geven.


13 Sep 2017, 12:38
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Graag volgende keer nieuwe doelman en ook Ntika erin. Graag iemand die een bal kan bijhouden, want er was totaal geen middenveld vandaag.En eerlijk gezegd, Amazou was de beste op het veld vandaag.


16 Sep 2017, 22:10
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Eerste bal tussen de palen in de 90e min. :wow:

We liepen net als vorige week achter de feiten aan, al was het verschil nu wel minder groot dan vorige week. Werden vooral (andermaal) overlopen op ons middenveld. Lusala, Diarra, De Coninck komen allemaal te laat. En het eerste tegendoelpunt was vrij schrijnend hoe De Neve eerst geen fout maakt, en vervolgens zijn man moederziel laat lopen.

Die ging zich onmisbaar spelen zeker? :plat:

Twee spelers op niveau, VDN en Ghyselinck. 2 tegengoals waar onze keeper niets kon aan doen overigens.

En de match kon, net als vorige week, aan de rust gespeeld zijn.

3 matchen ver met inzet, en we probeerden Marmitte, Ntika en De Neve centraal al op ons middenveld. We zijn dus zoekende...


16 Sep 2017, 23:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Wat mij nog het meeste zorgen baart is dat wij er gewoon niet in slagen om kansen bij mekaar te voetballen. Meestal proberen we zelfs niet te voetballen maar wordt de bal van achteruit gewoon naar voor getrapt, waar we het duel dan verliezen.
Heist kreeg wel kansen en won dan ook verdiend.
Volgende week tegen Seraing staat er toch wel al wat druk op de ketel. Winnen is een must om met den hoop mee te zijn.


17 Sep 2017, 0:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Een beetje jammer van de oefencampagne die dit jaar wat opgevat werd als fysieke voorbereiding, maar waar maar zelden de sterkste ploeg op het veld stond (tegen de degelijke tegenstanders). Dit deels ook door het jammerlijk uitvallen van Lusala natuurlijk. Eindhoven was dan weer een kwalitatieve ploeg, maar een voetbalsysteem dat we in onze reeks geen enkele keer zullen moeten bekampen.

Het is pas laat in die voorbereiding Luik geweest welke de ogen geopend heeft dat de heruitvinding van het spelsysteem van vorig jaar met de nieuwe pionnen niet erg vlot liep.
Dan verlies je natuurlijk al die eerste (en 2de ?) competitiewedstrijd om alles verder af te stemmen.

Zou er niet van verschieten als komende weekend teruggegrepen wordt naar de eindronde tactiek en dito spelers.

_________________
If you never try, you'll never know


17 Sep 2017, 8:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Ik denk dat we een paar zaken vergeten zijn:

1. Vorig seizoen heb je geen enkele 'top'match gewonnen in de competitie. Toen zag je al dat deze kern niet bij de top van TWEEDE amateur hoorde.
2. Nogmaals, er is geen budget om spelers aan te kopen die een echte meerwaarde kunnen betekenen. Er was zelfs geen budget om de betere uit tweede amateur te halen, indien we niet zouden promoveren. Financieel gezond worden blijft de prioriteit.

We stellen vast dat:
1. Mertens, Ntika al door de mand zijn gevallen.
2. We opnieuw geen back links op back links kunnen zetten.
3. We opnieuw geen nummer 10 hebben. Daar zit TDC voor veel tussen, want hij wou verder met Van Tricht, het bestuur minder....
4. Onze nieuwe aankopen enkel Gyselinck in de ploeg staat, van de rest is geen spoor te bekennen. Behalve Amazou die altijd mag invallen als het kalf is verdronken.
5. We weer met één spits spelen die het alleen ook niet kan rooien.

Toegegeven, we hebben nu gespeeld tegen de nummer 2 en 4 van vorig seizoen. Tegen Seraing krijgen we een tegenstander waarvan we zullen weten wat deze kern waard is.

Het wordt gewoon een seizoen lang hard knokken. Vier ploegen moeten we achter ons houden en dat is niet niks natuurlijk.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Sep 2017, 11:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Triestige avond gisteren. Twee halve kansen, en dat was het. Heist moet niet veel moeite doen om ons van de 16 te houden. Er raakte gewoon geen bal voor de goal. Een paar ontstellend zwakke jongens toch.
En op 2 matchen hebben we al meer de lange bal gespeeld dan op heel het vorige seizoen. Ik dacht dat er een reeks hoger nog meer gevoetbald zou worden, dus die tactiek snap ik niet goed. Ok, twee sterke tegenstanders achter de rug, maar zelfs dan moet je toch meer kunnen laten zien? Vond nu ook niet dat er gisteren wereldvoetballers bij Heist zaten...


17 Sep 2017, 14:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Gisteren heel veel inzet gezien en in de beginfase een paar mogelijkheden gehad waarbij we mits wat geluk 0-1 maken. Nadien kwamen we zoals altijd fysieke duelkracht en een paar "smeerlapkes" te kort om in het midden de slag te winnen. Voor mij is die back links van heist man van de match want had mitu volledig in zijn achterzak. Dit was ook mogelijk door de dubbele dekking op mitu waar we nooit een oplossing voor vonden.
We hadden gehoopt in deze reeks meer ruimte te krijgen maar niks blijkt minder waar voorlopig.
Je treft natuurlijk 2 ploegen uit de top van vorig jaar dus op zich was dit realistisch gezien ook wel te verwachten.
Puntengewin tegen seraing is eigenlijk een must en moet denk ik ook wel mogelijk zijn want die ploeg is (voorlopig?) niet meteen het sterke seraing dat we kennen.


17 Sep 2017, 21:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Gisteren heel veel inzet gezien en in de beginfase een paar mogelijkheden gehad waarbij we mits wat geluk 0-1 maken. Nadien kwamen we zoals altijd fysieke duelkracht en een paar "smeerlapkes" te kort om in het midden de slag te winnen. Voor mij is die back links van heist man van de match want had mitu volledig in zijn achterzak. Dit was ook mogelijk door de dubbele dekking op mitu waar we nooit een oplossing voor vonden.
We hadden gehoopt in deze reeks meer ruimte te krijgen maar niks blijkt minder waar voorlopig.
Je treft natuurlijk 2 ploegen uit de top van vorig jaar dus op zich was dit realistisch gezien ook wel te verwachten.
Puntengewin tegen seraing is eigenlijk een must en moet denk ik ook wel mogelijk zijn want die ploeg is (voorlopig?) niet meteen het sterke seraing dat we kennen.


Hier ben ik het volledig mee eens. Terechte analyse volgens mij.

Wat ik daarnaast wél nog vind, is dat in tegenstelling tot hierboven geschreven, ik heist wél een zeer sterke match vond spelen. Wat een tempo ook in die eerste helft. Sorry maar dat is weldegelijk een groot verschil met de trgenstand van vorig jaar. En tis niet dat we t toen makkelijk hadden.

Op naar zondag...


18 Sep 2017, 11:27
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Het meeste is hier al gezegd, weinig aan toe te voegen...grote vraag is of het een kwestie is van groeien in een competitie of gewoon van te weinig talent voor 1e amateur.

Ik hoop voorlopig nog op het eerste, we zullen het snel zien. Het is gewoon een (veel) betere reeks en het was idd voorlopig tegen Dessel (sterke organisatie) en Heist (hoog tempo), maar het is altijd wel iets hé. Tegen pakweg Oudenaarde, Virton en Oosterzonen zal het ook serieus knokken worden.


18 Sep 2017, 11:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst