Oosterzonen - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Oosterzonen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
DT schreef:
kheiremans schreef:

Was vorig jaar deels ook al het geval hé. Bij de beloften scoorde -Blanckaert dacht ik dat het was- aan de lopende band. En dan worden er toch nog spitsen in de breedte aangekocht. Waarom gebruiken we die jongens niet als backup? Waarvoor spelen die mannen anders?Om een transfer naar Zele te versieren? Die paar keren dat zo iemand wel een kans kreeg (bv De Koker) had ik niet de indruk dat we ineens serieus verzwakt waren. Als je echt geen geld hebt. Koop dan niks en gebruik eigen jeugd.

Want waarom gaat een goede jeugdspeler bij een bepaalde ploeg spelen:
-Deftige omkadering/infrastructuur
-Perspectief om u in de eerste ploeg te spelen

Nog een ander punt: TDC wou absoluut Van Tricht behouden. Ik kan hem daarin volgen. Maar dan moet ge hem wel gebruiken en moet je als trainer maar zien dat je die spelers laat renderen en desnoods uw tactiek aanpassen in functie daarvan. En dat geld voor alle dure vogels. Ofwel gebruik je ze ofwel doe je ze weg. Maar voor op de bank te zitten en wat geld te scheppen dat geef ik dan liever aan jeugdspelers die zich proberen in de kern te knokken.


Toch nog even opmerken dat we op dit moment pas 4 competitiewedstrijden hebben gespeeld, maar goed...

Ik begrijp wat je wil zeggen maar met Blankaert heb je net een verkeerd voorbeeld gegeven: Blankaert zat al sinds de winter van 2016 bij de A-kern (traint er dus ook mee) en heeft zowel van DG als TDC in zowat alle vriendschappelijke wedstrijden die hij fit was, mogen spelen. Heeft dus - denk ik - kansen genoeg gekregen om zich te manifesteren. Was idd topscorer en alle tegenstanders in de beloftencompetitie hebben hem dus ook aan het werk gezien en heeft kunnen tekenen bij... Appelterre. Stond vorige week nog in de krant ook dat hij teleurgesteld is dat hij daar geen kansen krijgt voorlopig...

Los van de pure kwaliteiten, kijk je ook naar het profiel: Blankaert is een type De Rock, zij het iets groter maar technisch minder. Als je dat profiel dus lopen hebt en je weet dat die elke week gaat spelen indien fit, moet je dan blijven inzetten op zo'n speler, bovendien wetende dat hij geboren is in 1997 terwijl de lichting van de beloften nu eigenlijk grotendeels van rond 2000 is? Zelfde verhaal eigenlijk bij Vandenmeersch... Dan kun je mannen als Godart inderdaad bestempelen als aanvallers in de breedte, maar in het gross van de voorbereidingsmatchen tegen 2de amateurploegen scoorde hij wel en er staat wel iets impressionanter dan Louis... In vergelijking met een Louis bijvoorbeeld vond ik Jonas Haentjens die tien jaar geleden ook blindelings scoorde bij de beloften nog een pak beter...

Pas op: ik zeg niet Louis niks kan hé, maar op een bepaald moment moet je toch keuzes kunnen maken ook... En het is niet dat je gratis spelers wegdoet om miljonairs aan te trekken in dit geval...


Inderdaad misschien verkeerd voorbeeld (heb die jongen trouwens zelf nog nooit zien spelen en ik kom toch de meeste thuismatchen zien) oefenmatchen bekijk ik amper misschien daarmee. Maar kreeg vaak de indruk dat die beloften zelden tot nooit de kans kregen. Kan zijn dat het is omdat er nu eenmaal niks bruikbaars tussenzit maar dan moet de communicatie beter.

Op de site wordt er steeds gezegd dat de beloften het zo goed doen en dergelijke. Dan verwacht ik toch dat er af en toe eens een belofte 5 a 10 minuten mag invallen ipv dat je met de winterstop nog wat paniekaankopen doet.


04 Okt 2017, 13:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
DT schreef:
iendrachter schreef:
Blanckaert scoorde vorig seizoen aan de lopende band bij de reserven en speelt dit seizoen voor Appelterre in provinciale, waar hij zelf geen basisspeler is.
Godart die we uitlenen aan Wetteren,heeft daar ook 1 match mogen starten(omdat er veel geblesseerd waren) en haalt nu ook nog met moeite de bank.
Ik vraag mij af hoe zo iemand als Godart ooit een versterking kan zijn voor ons, als je 2 niveaus lager nog te zwak bent? Gelukkig kunnen we ons volgens PVDP geen mislukte transfers veroorloven :stom: .


Blij om te lezen dat 1 oneliner telkens wordt aangehaald indien de ploeg een match heeft verloren; wel eigenaardig dat dat repetitieve veel minder opduikt als de grote baas een aantal statements maakt... Je kan het nochtans heel praktisch schetsen hoor: Als een schooldirecteur aan een leraar voor gans zijn klas van 30 man belooft, dat de hele bunch op een formidabele schoolreis zal worden getracteerd, en de leraar krijgt uiteindelijk EUR 50 te besteden, bij wie ligt dan de grootste fout? Voor de klas inderdaad de leraar maar...


Gah ja ligt ergens tussen de twee hé. Wat zou je willend at die leraar in zo'n geval doet:
a) Zeggen het gaat niet door want er is geen budget. We zullen bekijken of er in de toekomst (volgend jaar) wat meer budget mogelijk is. We zullen dit budget alvast daarvoor opzij zetten.
b)Met iets krakkemikkeg afkomen zodat er toch "iets" is en dan zeggen : Ja der was niks anders mogelijk. Aja het geld is wel op dus volgende keer zal tweer gene vetten zijn.

Dan heb ik persoonlijk liever optie a. Is voor iedereen duidelijker en er is niks verkwanseld en dan moet je maar roeien met de riemen die je hebt.

Samengevat : Als het budget te weinig is om nog een deftige versterking te halen. Haal dan gewoon geen versterking en spaar het op tot volgend jaar. Misschien is het tegen dan wel voldoende.


04 Okt 2017, 13:19
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:
Blanckaert scoorde vorig seizoen aan de lopende band bij de reserven en speelt dit seizoen voor Appelterre in provinciale, waar hij zelf geen basisspeler is.
Godart die we uitlenen aan Wetteren,heeft daar ook 1 match mogen starten(omdat er veel geblesseerd waren) en haalt nu ook nog met moeite de bank.
Ik vraag mij af hoe zo iemand als Godart ooit een versterking kan zijn voor ons, als je 2 niveaus lager nog te zwak bent? Gelukkig kunnen we ons volgens PVDP geen mislukte transfers veroorloven :stom: .


Blij om te lezen dat 1 oneliner telkens wordt aangehaald indien de ploeg een match heeft verloren; wel eigenaardig dat dat repetitieve veel minder opduikt als de grote baas een aantal statements maakt... Je kan het nochtans heel praktisch schetsen hoor: Als een schooldirecteur aan een leraar voor gans zijn klas van 30 man belooft, dat de hele bunch op een formidabele schoolreis zal worden getracteerd, en de leraar krijgt uiteindelijk EUR 50 te besteden, bij wie ligt dan de grootste fout? Voor de klas inderdaad de leraar maar...


Gah ja ligt ergens tussen de twee hé. Wat zou je willend at die leraar in zo'n geval doet:
a) Zeggen het gaat niet door want er is geen budget. We zullen bekijken of er in de toekomst (volgend jaar) wat meer budget mogelijk is. We zullen dit budget alvast daarvoor opzij zetten.
b)Met iets krakkemikkeg afkomen zodat er toch "iets" is en dan zeggen : Ja der was niks anders mogelijk. Aja het geld is wel op dus volgende keer zal tweer gene vetten zijn.

Dan heb ik persoonlijk liever optie a. Is voor iedereen duidelijker en er is niks verkwanseld en dan moet je maar roeien met de riemen die je hebt.

Samengevat : Als het budget te weinig is om nog een deftige versterking te halen. Haal dan gewoon geen versterking en spaar het op tot volgend jaar. Misschien is het tegen dan wel voldoende.


Ok fair statement - ik hoop dat jij aanwezig zal zijn op de volgende supportersvergadering van de vzw en ook zal reageren als dit item aan bod komt? Zal sowieso een van de topics zijn vandaar...


04 Okt 2017, 13:25
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
DT schreef:
iendrachter schreef:
Blanckaert scoorde vorig seizoen aan de lopende band bij de reserven en speelt dit seizoen voor Appelterre in provinciale, waar hij zelf geen basisspeler is.
Godart die we uitlenen aan Wetteren,heeft daar ook 1 match mogen starten(omdat er veel geblesseerd waren) en haalt nu ook nog met moeite de bank.
Ik vraag mij af hoe zo iemand als Godart ooit een versterking kan zijn voor ons, als je 2 niveaus lager nog te zwak bent? Gelukkig kunnen we ons volgens PVDP geen mislukte transfers veroorloven :stom: .


Blij om te lezen dat 1 oneliner telkens wordt aangehaald indien de ploeg een match heeft verloren; wel eigenaardig dat dat repetitieve veel minder opduikt als de grote baas een aantal statements maakt... Je kan het nochtans heel praktisch schetsen hoor: Als een schooldirecteur aan een leraar voor gans zijn klas van 30 man belooft, dat de hele bunch op een formidabele schoolreis zal worden getracteerd, en de leraar krijgt uiteindelijk EUR 50 te besteden, bij wie ligt dan de grootste fout? Voor de klas inderdaad de leraar maar...


Opnieuw een mooie metafoor van DT ;)

Heeft de schooldirecteur in de klas dan ook zijn plan uit de doeken gedaan om met EUR 50 'binnen een vijftal jaar te mikken naar de Profliga'? Of wordt er daarvoor momenteel nen halven euro per pint opzij gezet? :)


04 Okt 2017, 13:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:

Opnieuw een mooie metafoor van DT ;)

Heeft de schooldirecteur in de klas dan ook zijn plan uit de doeken gedaan om met EUR 50 'binnen een vijftal jaar te mikken naar de Profliga'? Of wordt er daarvoor momenteel nen halven euro per pint opzij gezet? :)


Me à kannek klappen zie... Toch ook aanwezig op de supportersvergadering mag ik hopen?


04 Okt 2017, 13:45
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
DT schreef:
allesaaneen schreef:

Opnieuw een mooie metafoor van DT ;)

Heeft de schooldirecteur in de klas dan ook zijn plan uit de doeken gedaan om met EUR 50 'binnen een vijftal jaar te mikken naar de Profliga'? Of wordt er daarvoor momenteel nen halven euro per pint opzij gezet? :)


Me à kannek klappen zie... Toch ook aanwezig op de supportersvergadering mag ik hopen?


'T zal wel, elken halven euro telt!! :D


04 Okt 2017, 13:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Als die directeur op het moment van zijn uitspraken het hemd uit de broek had hangen en een glaasje te veel op had zou ik hem al zeker niet geloofd hebben... :D
Spijtig genoeg doet hij zulke beloftes ook nuchter en met een pas gestreken chemise aan...


04 Okt 2017, 14:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Als die directeur op het moment van zijn uitspraken het hemd uit de broek had hangen en een glaasje te veel op had zou ik hem al zeker niet geloofd hebben... :D
Spijtig genoeg doet hij zulke beloftes ook nuchter en met een pas gestreken chemise aan...


Dat is inderdaad wat ik vind dat je PJL kan verwijten. Dat ge eens iets zots zegt geen probleem. Maar dan moet ge achteraf wel durven zeggen : "Sorry dat was verkeerd van mij"

Ik hou het voorlopig op : Op sociaal vlak is het niet de meest geavanceerde persoon. Hopelijk compenseert zijn zakelijke kennis dit ruimschoots.


04 Okt 2017, 15:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
amai, wat is me dat hier ?

paniek lijkt mij hier toch een beetje overdreven zeg ?
Die sprijdstand dat ons bestuur trouwens aan het houden is inzake communicatie, dat begint stilletjes aan wel een "grande écart" te worden hoor.

Kwestie van elkaar tegensprekende berichten de wereld insturen zijn ze ondertussen absoluut bij de top van de reeks.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Okt 2017, 20:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Bram schreef:
amai, wat is me dat hier ?

paniek lijkt mij hier toch een beetje overdreven zeg ?
Die sprijdstand dat ons bestuur trouwens aan het houden is inzake communicatie, dat begint stilletjes aan wel een "grande écart" te worden hoor.

Kwestie van elkaar tegensprekende berichten de wereld insturen zijn ze ondertussen absoluut bij de top van de reeks.


Welke paniek?
Is niet nodig. Tzal geen makkelijk jaar worden maar zou toch moeten lukken. Meeste vrezen echter dat ons budget nog niet te rap zal verhogen in de toekomst zoals wel was beloofd door PJL.


05 Okt 2017, 14:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:
Bram schreef:
amai, wat is me dat hier ?

paniek lijkt mij hier toch een beetje overdreven zeg ?
Die sprijdstand dat ons bestuur trouwens aan het houden is inzake communicatie, dat begint stilletjes aan wel een "grande écart" te worden hoor.

Kwestie van elkaar tegensprekende berichten de wereld insturen zijn ze ondertussen absoluut bij de top van de reeks.


Welke paniek?
Is niet nodig. Tzal geen makkelijk jaar worden maar zou toch moeten lukken. Meeste vrezen echter dat ons budget nog niet te rap zal verhogen in de toekomst zoals wel was beloofd door PJL.


En dat is iets wat me juist boos maakt,we hadden een grote stap kunnen zetten,jammer genoeg moet men nu vaststellen dat er geen budget is/was voor 1ste Amateurliga en hopen dat we het dit seizoen redden of er gaan er terug een pak afhaken zowel supps als kleine sponsors.
Maar blijkbaar ging zijn eigen ego voor dan het belang en de toekomst van de club,ik hoop dat de VZW de ballen aan hun lijf hebben en nog eens alle mail verkeer tussen PLJ en GV op tafel zal gooien en dat iedereen eens kan zien waarom de deal niet is door gegaan,zodat de beschuldigen van bepaalde mensen naar GV eens uitgeklaard kunnen worden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Okt 2017, 14:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst