Oosterzonen - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Oosterzonen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
3 verplaatsingen, 0 punten en 3 keer Kevin die onze beste man is.
Ik geloof nooit dat wij met deze ploeg 4 ploegen achter ons gaan houden,
Oosterzonen heeft ons net als Dessel en Heist compleet weggespeeld,
kon vandaag even goed 7-2 geweest zijn, we hebben geen middenveld en er zijn verschillende spelers totaal uit vorm of gewoon niet goed genoeg voor dit niveau.
Lusala loopt een ganse match te manken en raakt geen bal maar wordt pas na 80 min vervangen.
De Neve, Diarra totaal onzichtbaar, ze liepen door ons middenveld alsof er niemand stond.
De penalty voor Oosterzonen was terecht, maar de rode kaart totaal niet.
En Bangoura die weer de penalty wou nemen en na zijn wissel kwaad naar binnen liep mogen ze van mij per direct terug naar Union sturen, nen dikken egoïst die niet voor de ploeg speelt.
Het wordt een lang en zwaar seizoen.....


Ik denk dat onze trainer dringend van systeem moet veranderen.
Het spelen in ruit brengt niets op, en Diara zwalpt alleen in het middenveld. we hebben een degelijke tien nodig, die onze spitsen een deftige bal in de voet kan geven( we winnen geen enkel kopduel). we spelen nu eigenlijk met 4 spitsen en toch creëren we te weinig kansen. Als ik zie hoe oosterzonen ons opvangt in Blok, dan kan ik alleen maar jaloers zijn op hun schouting en trainers staf, daarentegen waren wij een zootje ongeregeld.


01 Okt 2017, 2:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Het eerste half uur was ik ervan overtuigd dat Oosterzonen te pakken was.

Oosterzonen, was het een quizvraag geweest ik zou gezegd hebben dat het niet bestond! Een 100 man thuissupports ergens ten velde...

Dan kom je op 0-2 en kruip je als bange schijtlaarzen achteruit. Op dat moment word je volledig overklast gedurende de rest van de match.

Onvoorstelbaar hoe arm ons middenveld inderdaad is!

Maar geen nood, hoewel een verbreding van het draagvlak niet nodig is, zal onze voorzitter wel met nieuwjaar een paar versterkingen halen en waarschijnlijk met de glimlach de club alleen blijven dragen.

Te beginnen met een trainer die zijn troepen niet achteruit laat kruipen. Een ticketje retour zou belachelijk zijn en ondenkbaar.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Okt 2017, 6:23
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
anubis schreef:
BDS schreef:
90 minuten overspeeld geweest. ;-)

Enkel dankzij de lat en VDN had je nog een wedstrijd tot de laatste minuut.

Bangoura :fuck: (n)

Jij hebt precies niet gezien dat Bangura zorgt voor de pas voor de 0-1. en dat er een penalty fout op hem wordt gemaakt. swat zonder deze acties wast miss niets geweest. blijkbaar moet ik mij een nieuwe bril gaan kopen als ik de jouwe nie geloof.


Bangoura schiet van werkelijk overal op doel. Voorts is die kerel een tikkende tijdbom die vroeg of laat voor problemen gaat zorgen. Zijn reactie na de penalty gezien? Of na zijn vervanging? En toen de match gedaan was vond meneer het ook niet nodig om effe de fans te groeten.

Maar goed leg er nog wat meer eieren onder.


01 Okt 2017, 9:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
En toch heb je hem nodig. Hij kan de bal bijhouden, zeker omdat we toch met lange bal spelen. Je hebt op dit ogenblik geen alternatief!

Wat me sowieso bij de kern en de transfers brengt. Waar zitten die allemaal? ??

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Okt 2017, 9:50
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Zolang we op verplaatsing met 3 spitsen blijven spelen halen we geen punt. Onze backs staan constant tegen 2 tegenstanders daardoor.
Speel met Verstraeten voor Geenens op rechts en De Man voor Mertens op links.
Breng ook wat voetballende vermogen: De Coninck ipv Yala-Lusala. Speel veel meer in blok en snel in de omschakeling ipv lange ballen die onmiddellijk terug komen.


01 Okt 2017, 11:07
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Wat opstelling betreft, vind ik het persoonlijk wel goed. 4-3-3, met een centrale driehoek (2 verdedigend en 1 aanvallend) en linker- en rechteraanvaller die op de flank ook kunnen terugplooien tot een 4-5-1. Je kan Mitu én De Rock sowieso niet uit deze ploeg halen en ook Bangoura heeft z'n meerwaarde.

Het feit dat Diarra bij momenten loopt te zwalpen, ligt - denk ik - vooral aan de ruimte tussen de linies doordat de achterlinie niet snel genoeg aansluit. Diarra moet veel te veel toelopen en kan op die manier te weinig tonen.

Aanvallend komt er te weinig uit omdat Lusala niet top is en Van Tricht moeite heeft met die belangrijke rol. De Coninck is ook niet geschikt voor die positie. We hebben dus géén 10 die op dit niveau de touwtjes in handen neemt. Maar zo'n mannen kosten geld, natuurlijk, en blijkbaar zitten we al bij de top in 1e amateur op dat vlak. Verrassende verklaring van DA, idd!

Er is geen man overboord hé, eerste helft (of toch de eerste 40 minuten ervan) was zeker OK! Nadien kon er een hoop beter, absoluut, maar afgelopen seizoen hebben ze ook regelmatig een voorsprong uit handen gegeven en blijkbaar heeft TDC daar nog altijd geen remedie tegen gevonden.


01 Okt 2017, 13:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Allez vooruit, het is weer bijltjesdag precies :wow: . Trainer buiten, Bangoura buiten en 't is opgelost!

We hebben ochottekes 4 matchen gespeeld, waarvan de eerste 2 tegen ploegen die gewoon sterker zijn (kan gebeuren), 1 match -verdiend- gewonnen en gisteren blijkbaar drie punten weggegooid. Met andere woorden kon je daar met een puntje gaan lopen zijn.

Wordt het niet eens tijd voor sommigen om te stoppen met te denken dat wij over iedereen heen gaan lopen omdat 'wij van Aalst zijn' en de ander 'maar een ploeg is waarvan je de naam niet zou weten zelfs als het een quizvraag was'? Dat was nog een redelijk pretentieuze opmerking ook trouwens...

Als deze kern elke week hun truitje nat maakt is het voor mij al dik ok. En als ze zich daarbij aan het eind van de rit kunnen handhaven, dan vind ik dat een énorme prestatie. Van dezelfde orde als hun huzarenstuk in de eindronde. En ik geloof daar in. Dat onze kern niet goed genoeg is om te domineren tegen het grootste deel van de ploegen in deze reeks is niet meer dan normaal. Het is gebrek aan (top)kwaliteit. Da's geen schande zelle en de trainer doet mijns inziens het maximum met het aanwezige materiaal. Dat hij daarbij en route af en toe een foute inschatting zal maken is toch niet abnormaal? Of zou Vanhaezebroeck dat hier beter doen denk je?

De opdracht dit seizoen lijkt mij een heel simpele: niet zakken en de nog overblijvende schulden blijven afbouwen. Dan pas kun je kijken om sportief mee te gaan spelen. Als je net gebouwd hebt, in de schulden zit en geen geld meer over hebt ga je ook niet direct een zwembad en een tennisterrein aanleggen toch?


01 Okt 2017, 14:09
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
luque schreef:
Allez vooruit, het is weer bijltjesdag precies :wow: . Trainer buiten, Bangoura buiten en 't is opgelost!

We hebben ochottekes 4 matchen gespeeld, waarvan de eerste 2 tegen ploegen die gewoon sterker zijn (kan gebeuren), 1 match -verdiend- gewonnen en gisteren blijkbaar drie punten weggegooid. Met andere woorden kon je daar met een puntje gaan lopen zijn.

Wordt het niet eens tijd voor sommigen om te stoppen met te denken dat wij over iedereen heen gaan lopen omdat 'wij van Aalst zijn' en de ander 'maar een ploeg is waarvan je de naam niet zou weten zelfs als het een quizvraag was'? Dat was nog een redelijk pretentieuze opmerking ook trouwens...

Als deze kern elke week hun truitje nat maakt is het voor mij al dik ok. En als ze zich daarbij aan het eind van de rit kunnen handhaven, dan vind ik dat een énorme prestatie. Van dezelfde orde als hun huzarenstuk in de eindronde. En ik geloof daar in. Dat onze kern niet goed genoeg is om te domineren tegen het grootste deel van de ploegen in deze reeks is niet meer dan normaal. Het is gebrek aan (top)kwaliteit. Da's geen schande zelle en de trainer doet mijns inziens het maximum met het aanwezige materiaal. Dat hij daarbij en route af en toe een foute inschatting zal maken is toch niet abnormaal? Of zou Vanhaezebroeck dat hier beter doen denk je?

De opdracht dit seizoen lijkt mij een heel simpele: niet zakken en de nog overblijvende schulden blijven afbouwen. Dan pas kun je kijken om sportief mee te gaan spelen. Als je net gebouwd hebt, in de schulden zit en geen geld meer over hebt ga je ook niet direct een zwembad en een tennisterrein aanleggen toch?



(y) (y) (y)


01 Okt 2017, 14:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Sorry Luque...maar je werd drie keer overklast door ploegen die nooit meer dan een habbekrats aan supporters hebben en wat plaatselijke sponsors...gewoon overklast.

Je moet verdorie vier ploegen achter je houden.

Als Dirk A. Durft beweren dat je een budget hebt zoals de betere ploegen uit 1a...dát is pas pretentieus! !! als je ziet wat we op de mat brengen. zwijg dan beter. Het is trouwens opnieuw van dat. Benieuwd wie er zal bijkomen met nieuwjaar mocht de situatie precair zijn. Maar mag wel niet teveel kosten...

Als je dat niet ziet, wel ja, dan ben je blind. Stekeblind.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Okt 2017, 15:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
luque schreef:

De opdracht dit seizoen lijkt mij een heel simpele: niet zakken en de nog overblijvende schulden blijven afbouwen. Dan pas kun je kijken om sportief mee te gaan spelen. Als je net gebouwd hebt, in de schulden zit en geen geld meer over hebt ga je ook niet direct een zwembad en een tennisterrein aanleggen toch?


Jammer als er dan wel iemand komt opdagen met geld,dat je deze dan vakkundig de deur wijst en alles wil alleen doen ;) dan moet je ook niet komen klagen dat er geen geld is,het zwembad had er wel al kunnen liggen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Okt 2017, 15:55
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
luque schreef:
Allez vooruit, het is weer bijltjesdag precies :wow: . Trainer buiten, Bangoura buiten en 't is opgelost!

We hebben ochottekes 4 matchen gespeeld, waarvan de eerste 2 tegen ploegen die gewoon sterker zijn (kan gebeuren), 1 match -verdiend- gewonnen en gisteren blijkbaar drie punten weggegooid. Met andere woorden kon je daar met een puntje gaan lopen zijn.

Wordt het niet eens tijd voor sommigen om te stoppen met te denken dat wij over iedereen heen gaan lopen omdat 'wij van Aalst zijn' en de ander 'maar een ploeg is waarvan je de naam niet zou weten zelfs als het een quizvraag was'? Dat was nog een redelijk pretentieuze opmerking ook trouwens...

Als deze kern elke week hun truitje nat maakt is het voor mij al dik ok. En als ze zich daarbij aan het eind van de rit kunnen handhaven, dan vind ik dat een énorme prestatie. Van dezelfde orde als hun huzarenstuk in de eindronde. En ik geloof daar in. Dat onze kern niet goed genoeg is om te domineren tegen het grootste deel van de ploegen in deze reeks is niet meer dan normaal. Het is gebrek aan (top)kwaliteit. Da's geen schande zelle en de trainer doet mijns inziens het maximum met het aanwezige materiaal. Dat hij daarbij en route af en toe een foute inschatting zal maken is toch niet abnormaal? Of zou Vanhaezebroeck dat hier beter doen denk je?

De opdracht dit seizoen lijkt mij een heel simpele: niet zakken en de nog overblijvende schulden blijven afbouwen. Dan pas kun je kijken om sportief mee te gaan spelen. Als je net gebouwd hebt, in de schulden zit en geen geld meer over hebt ga je ook niet direct een zwembad en een tennisterrein aanleggen toch?


Mja, trainer buiten? Dat maak je er toch zelf van denk ik. Ik denk dat het zeker nog niet op is voor deze trainer, geeft overigens altijd wel een zinnige uitleg, heel anders dan een Geeraerd indertijd.

Ik schreef enkel dat ze die Bangoura eens even de levieten mogen lezen gezien zijn rot gedrag van de laatste twee wedstrijden. Lijkt me een egotripper te zijn. Maar goed, bij gebrek aan deftige transfers.

Jammer van de rode kaart van Jordy, die gaan we toch missen.

Dat je doelman 3x man vd match is bij de 3 uitmatchen is misschien toch een veeg teken. Nu gewoon winnen tegen Hamme en er is niets aan de hand.


01 Okt 2017, 16:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Jean schreef:
Zolang we op verplaatsing met 3 spitsen blijven spelen halen we geen punt. Onze backs staan constant tegen 2 tegenstanders daardoor.
Speel met Verstraeten voor Geenens op rechts en De Man voor Mertens op links.
Breng ook wat voetballende vermogen: De Coninck ipv Yala-Lusala. Speel veel meer in blok en snel in de omschakeling ipv lange ballen die onmiddellijk terug komen.


Hier kan ik me ook in vinden: dubbele old-school flankbezetting. Mertens (of J. Geenens) en De Man op links en F. Geenens en Mitu op rechts. De Rock opnieuw in de punt zoals het hoort en Bangoura den hof af. Als hij er 10 heeft ingejast mag hij van mij 's een penalty zetten, tot dan blijft die jongen beter wat nederig.
Lusala zou ik toch enkele weekjes rust gunnen, die jongen zit mentaal en fysiek helemaal niet fris. We kunnen het loopvermogen van De Coninck daar zeker gebruiken (alhoewel die - toegegeven - ook niet in de form van zijn leven zit) .
En die batterij transfers die we deze zomer hebben gedaan, jongens toch, hoe komen ze erbij?? Iedereen weet dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit, maar niemand past dat toe, tot groot jolijt van de managers, enkel zij worden daar beter van.
Ook Tom De Cock mag in eigen boezem kijken. Deed pas in 62' een eerste wissel, een non-wissel trouwens (Mertens voor De Man) en greep pas in 78' in in de zone waar Oosterzonen ons pijn deed. Hij las de match dus helemaal niet goed. 0-2-voorsprong bij de rust was meer dan gevleid, zonder herschikkingen op dat ogenblik was het vragen om miserie.
Onze trainer dacht trouwens dat 'een gelijkspel een realistischere weergave' had geweest. Opletten toch voor je geloofwaardigheid TDC.
We moeten ons herpakken, op heel wat fronten.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


Laatst gewijzigd door elfahem op 01 Okt 2017, 18:47, 3 keer totaal gewijzigd.



01 Okt 2017, 18:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Het eerste half uur was ik ervan overtuigd dat Oosterzonen te pakken was.

Oosterzonen, was het een quizvraag geweest ik zou gezegd hebben dat het niet bestond! Een 100 man thuissupports ergens ten velde...

Dan kom je op 0-2 en kruip je als bange schijtlaarzen achteruit. Op dat moment word je volledig overklast gedurende de rest van de match.

Onvoorstelbaar hoe arm ons middenveld inderdaad is!

Maar geen nood, hoewel een verbreding van het draagvlak niet nodig is, zal onze voorzitter wel met nieuwjaar een paar versterkingen halen en waarschijnlijk met de glimlach de club alleen blijven dragen.

Te beginnen met een trainer die zijn troepen niet achteruit laat kruipen. Een ticketje retour zou belachelijk zijn en ondenkbaar.


@ BDS,

Hoezo maak ik hier zelf van dat de trainer buiten moet?

Wat ik lees is dat de trainer zijn elftal 'als schijtlaarzen' achteruit laat kruipen, om een paar zinnen later te lezen dat een deel van de oplossing 'een trainer te nemen die zijn ploeg niet achteruit laat kruipen' is. Contextueel kan ik dat niet anders interpreteren hoor, of het moet zijn dat ik tijdens de lessen begrijpend lezen niet goed opgelet heb :wadde: ?


01 Okt 2017, 18:14
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
luque schreef:
witzwet schreef:
Het eerste half uur was ik ervan overtuigd dat Oosterzonen te pakken was.

Oosterzonen, was het een quizvraag geweest ik zou gezegd hebben dat het niet bestond! Een 100 man thuissupports ergens ten velde...

Dan kom je op 0-2 en kruip je als bange schijtlaarzen achteruit. Op dat moment word je volledig overklast gedurende de rest van de match.

Onvoorstelbaar hoe arm ons middenveld inderdaad is!

Maar geen nood, hoewel een verbreding van het draagvlak niet nodig is, zal onze voorzitter wel met nieuwjaar een paar versterkingen halen en waarschijnlijk met de glimlach de club alleen blijven dragen.

Te beginnen met een trainer die zijn troepen niet achteruit laat kruipen. Een ticketje retour zou belachelijk zijn en ondenkbaar.


@ BDS,

Hoezo maak ik hier zelf van dat de trainer buiten moet?

Wat ik lees is dat de trainer zijn elftal 'als schijtlaarzen' achteruit laat kruipen, om een paar zinnen later te lezen dat een deel van de oplossing 'een trainer te nemen die zijn ploeg niet achteruit laat kruipen' is. Contextueel kan ik dat niet anders interpreteren hoor, of het moet zijn dat ik tijdens de lessen begrijpend lezen niet goed opgelet heb :wadde: ?



je kan Witzwet zijn woorden inderdaad zo interpreteren, voor mij is het ontslag van TDC zeker niet aan de orde.

wat Jean hier schrijft, daar sluit ik mij ook bij aan.


01 Okt 2017, 18:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
BDS schreef:
luque schreef:
witzwet schreef:
Het eerste half uur was ik ervan overtuigd dat Oosterzonen te pakken was.

Oosterzonen, was het een quizvraag geweest ik zou gezegd hebben dat het niet bestond! Een 100 man thuissupports ergens ten velde...

Dan kom je op 0-2 en kruip je als bange schijtlaarzen achteruit. Op dat moment word je volledig overklast gedurende de rest van de match.

Onvoorstelbaar hoe arm ons middenveld inderdaad is!

Maar geen nood, hoewel een verbreding van het draagvlak niet nodig is, zal onze voorzitter wel met nieuwjaar een paar versterkingen halen en waarschijnlijk met de glimlach de club alleen blijven dragen.

Te beginnen met een trainer die zijn troepen niet achteruit laat kruipen. Een ticketje retour zou belachelijk zijn en ondenkbaar.


@ BDS,

Hoezo maak ik hier zelf van dat de trainer buiten moet?

Wat ik lees is dat de trainer zijn elftal 'als schijtlaarzen' achteruit laat kruipen, om een paar zinnen later te lezen dat een deel van de oplossing 'een trainer te nemen die zijn ploeg niet achteruit laat kruipen' is. Contextueel kan ik dat niet anders interpreteren hoor, of het moet zijn dat ik tijdens de lessen begrijpend lezen niet goed opgelet heb :wadde: ?



je kan Witzwet zijn woorden inderdaad zo interpreteren, voor mij is het ontslag van TDC zeker niet aan de orde.

wat Jean hier schrijft, daar sluit ik mij ook bij aan.


Mé aa kaan ek klappen zé :D :drank: !


01 Okt 2017, 19:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst