Oosterzonen - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Oosterzonen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
luque schreef:

De opdracht dit seizoen lijkt mij een heel simpele: niet zakken en de nog overblijvende schulden blijven afbouwen. Dan pas kun je kijken om sportief mee te gaan spelen. Als je net gebouwd hebt, in de schulden zit en geen geld meer over hebt ga je ook niet direct een zwembad en een tennisterrein aanleggen toch?


Jammer als er dan wel iemand komt opdagen met geld,dat je deze dan vakkundig de deur wijst en alles wil alleen doen ;) dan moet je ook niet komen klagen dat er geen geld is,het zwembad had er wel al kunnen liggen.


In een zwembad moet ook water hé Bakkie, en 't moet onderhouden worden want anders slaat da rap groen uit zelle :D !

Wat binnenskamers bij het bestuur gebeurt en welke 'krachten' daar spelen weet ik niet. Ik spreek me dan ook niet uit over eventuele machtsspelletjes. Als die er zouden zijn betreur ik die evenveel als elke Iéndrachter. Maar vertel mij eens, in welke (voetbal)club, op welk niveau ook, krijg je niet te maken met dergelijke egotripperij en machtsgeilheid? Het hoort er jammer genoeg blijkbaar allemaal bij...


01 Okt 2017, 19:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Sorry Luque...maar je werd drie keer overklast door ploegen die nooit meer dan een habbekrats aan supporters hebben en wat plaatselijke sponsors...gewoon overklast.

Je moet verdorie vier ploegen achter je houden.

Als Dirk A. Durft beweren dat je een budget hebt zoals de betere ploegen uit 1a...dát is pas pretentieus! !! als je ziet wat we op de mat brengen. zwijg dan beter. Het is trouwens opnieuw van dat. Benieuwd wie er zal bijkomen met nieuwjaar mocht de situatie precair zijn. Maar mag wel niet teveel kosten...

Als je dat niet ziet, wel ja, dan ben je blind. Stekeblind.


D.A. weet dus het budget van elke club in onze reeks? Yeah right... :hmm:

En what in God's name heeft het aantal supporters te maken met de sportieve sterkte van een voetbalteam? In uw logica spelen we dan al zéker top-3.

Wat uw argument over plaatselijke sponsors betreft, daar heb je wellicht een punt. De overheidsdiensten zijn in deze op zijn minst uitgedrukt niet al te enthousiast bezig met de -veelal zwarte- budgetten van al die clubs eens serieus onder de loep te nemen.


01 Okt 2017, 19:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
luque schreef:
Bakkie schreef:
luque schreef:

De opdracht dit seizoen lijkt mij een heel simpele: niet zakken en de nog overblijvende schulden blijven afbouwen. Dan pas kun je kijken om sportief mee te gaan spelen. Als je net gebouwd hebt, in de schulden zit en geen geld meer over hebt ga je ook niet direct een zwembad en een tennisterrein aanleggen toch?


Jammer als er dan wel iemand komt opdagen met geld,dat je deze dan vakkundig de deur wijst en alles wil alleen doen ;) dan moet je ook niet komen klagen dat er geen geld is,het zwembad had er wel al kunnen liggen.


In een zwembad moet ook water hé Bakkie, en 't moet onderhouden worden want anders slaat da rap groen uit zelle :D !

Wat binnenskamers bij het bestuur gebeurt en welke 'krachten' daar spelen weet ik niet. Ik spreek me dan ook niet uit over eventuele machtsspelletjes. Als die er zouden zijn betreur ik die evenveel als elke Iéndrachter. Maar vertel mij eens, in welke (voetbal)club, op welk niveau ook, krijg je niet te maken met dergelijke egotripperij en machtsgeilheid? Het hoort er jammer genoeg blijkbaar allemaal bij...


Dan moet men ook stoppen met te zeggen dat er geen geld is op den eendracht,wat de andere ploegen betreft dat weet ik niet,we hebben met onze ploeg al problemen genoeg zeker.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Okt 2017, 19:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
DA liet op die vergadering toch ook verstaan dat de meeste clubs een groot deel in het zwart betalen en wij niet. Zo kan je natuurlijk moeilijk butgetten vergelijken

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


01 Okt 2017, 20:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Ons middenveld werd inderdaad overlopen maar dat ligt volgens mij helemaal niet aan de kwaliteiten van De Neve en Diarra. Zij stonden gewoon telkens tegen een overmacht aan spelers bij de tegenploeg.
Onzen trainer had er veel sneller (misschien al bij de rust) een extra middenvelder moeten opzetten in plaats van met 3 aanvallers + Yala Lusala te blijven spelen. Nu konden De Neve en Diarra dat niet belopen met hun tweetjes.


01 Okt 2017, 21:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Jul 2009, 10:47
Berichten: 513
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Ons middenveld werd inderdaad overlopen maar dat ligt volgens mij helemaal niet aan de kwaliteiten van De Neve en Diarra. Zij stonden gewoon telkens tegen een overmacht aan spelers bij de tegenploeg.
Onzen trainer had er veel sneller (misschien al bij de rust) een extra middenvelder moeten opzetten in plaats van met 3 aanvallers + Yala Lusala te blijven spelen. Nu konden De Neve en Diarra dat niet belopen met hun tweetjes.

laat ons groeien ...niemand ook maar niemand had verwacht dat wij in eerste ama..gingen beginnen...uitzonderlingen het is jullie vergeven ... laat ons met de voeten op de grond blijven ..en ja alles komt goed..geef ze tijd en boterhammen.

_________________
stinkord


01 Okt 2017, 21:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Gilles schreef:
luque schreef:
Allez vooruit, het is weer bijltjesdag precies :wow: . Trainer buiten, Bangoura buiten en 't is opgelost!

We hebben ochottekes 4 matchen gespeeld, waarvan de eerste 2 tegen ploegen die gewoon sterker zijn (kan gebeuren), 1 match -verdiend- gewonnen en gisteren blijkbaar drie punten weggegooid. Met andere woorden kon je daar met een puntje gaan lopen zijn.

Wordt het niet eens tijd voor sommigen om te stoppen met te denken dat wij over iedereen heen gaan lopen omdat 'wij van Aalst zijn' en de ander 'maar een ploeg is waarvan je de naam niet zou weten zelfs als het een quizvraag was'? Dat was nog een redelijk pretentieuze opmerking ook trouwens...

Als deze kern elke week hun truitje nat maakt is het voor mij al dik ok. En als ze zich daarbij aan het eind van de rit kunnen handhaven, dan vind ik dat een énorme prestatie. Van dezelfde orde als hun huzarenstuk in de eindronde. En ik geloof daar in. Dat onze kern niet goed genoeg is om te domineren tegen het grootste deel van de ploegen in deze reeks is niet meer dan normaal. Het is gebrek aan (top)kwaliteit. Da's geen schande zelle en de trainer doet mijns inziens het maximum met het aanwezige materiaal. Dat hij daarbij en route af en toe een foute inschatting zal maken is toch niet abnormaal? Of zou Vanhaezebroeck dat hier beter doen denk je?

De opdracht dit seizoen lijkt mij een heel simpele: niet zakken en de nog overblijvende schulden blijven afbouwen. Dan pas kun je kijken om sportief mee te gaan spelen. Als je net gebouwd hebt, in de schulden zit en geen geld meer over hebt ga je ook niet direct een zwembad en een tennisterrein aanleggen toch?



(y) (y) (y)


Dat je een gebrek aan kwaliteit hebt is niet normaal toch als je ziet hoeveel transfers we gedaan hebben en DA zegt dat we 1 van de grootste budgetten hebben van de reeks?
Er is hier niemand die gezegd heeft dat de trainer buiten moet, het zijn de spelers die het moeten doen, maar gisteren heeft Lusala 80 minuten gespeeld en lopen manken en geen bal goed geraakt,
dan mag er toch kritiek komen en gezegd worden dat er al veel rapper moest ingegrepen zijn?
Zelfde met De Neve en Diarra,waren overal een stap te laat waardoor de ene kans na de andere volgde voor Oosterzonen en onze verdediging constant onder druk stond.
Ik dacht dat het tegen ploegen als Oosterzonen was dat we toch de punten of op zijn minst een puntje moeten kunnen pakken, niet dus...
Daarjuist de beelden nog is bekeken, die rode kaart voor Verstraeten is toch te belachelijk voor woorden?


Ik heb de beelden een keer of 5 bekeken: bij de penaltyfase voor Oosterzonen wordt VDN geraakt in de kleine carré, dus had de ref een fout moeten fluiten voor ons.

Maar Verstraeten gaat effectief (eventjes) aan de trui van die Oosterzonen-speler hangen, alhoewel de bal
op dat moment al voorbij de paal was, en onmogelijk door die speler nog binnengetikt kon worden. Ik zou durven beweren dat dit vanwege Verstraeten een domme fout was die ons minstens een punt kost.


02 Okt 2017, 1:50
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Eerlijk is eerlijk en dan moeten we durven toegeven dat onze ploeg ervaring/maturiteit mist, vooral op het middenveld. Dit was ook te verwachten. Ok het verschil is misschien niet groot tussen Amateur 1 en 2, maar toch moet je vaststellen dat onze ploeg in de Amateur 2 reeks ook niet elke week vlotjes ging winnen en dat we met het nodige geluk zijn overgegaan. Misschien zijn we daar iets te goed beloond voor een seizoen met aanvallend voetbal. Ik denk dat iedereen en ja ook het bestuur wist dat het dit jaar moeilijk zou worden en dat ze gegokt hebben om met deze ploeg het te kunnen volhouden. Of dit het geval is zal nog moeten blijken. Maar maak u geen illusies we zullen het moeten doen tegen de 6 of 7 laatst geplaatste ploegen. En dan nog zal het vechten worden. En voetbal is geen exacte wetenschap he. Kijk maar naar fc AZERTY, volgens sommigen waren ze titelkandidaat, hebben toch ook nog maar 4 punten. Het kan nog alle kanten op, dus niet panikeren. Wat het bestuur betreft kan je blijven zagen en kankeren dat ze niet transparant genoeg zijn, dat Valckenier er niet bij is etc... (Valckenier er niet bij vind ik persoonlijk nog altijd de juiste keuze - velen vergeten blijkbaar wat die man zinnens was...maar soit). Niet alle meningen zijn gelijk en dat zul je ook nooit hebben. Laat ons bestuur rustig alle schulden wegwerken en vergeet niet dat we nog niet zolang geleden spraken van faillissement en herbeginnen in provinciale... :crazy:
Dus gewoon blijven supporteren en binnenkort aal tesaumen in de nieuwe K!!! :EA: :boks: en ist dammen de eindronde moeten spelen, dan winnen we die toch gewoon ;-) lol


02 Okt 2017, 9:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Ik probeer het toch ook nog altijd licht positief te bekijken : we moeten vier ploegen achter ons houden, op dit moment is dat ook zo.


02 Okt 2017, 9:58
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Zowel zaterdag op Oosterzonen als de eerste wedstrijd op Dessel had het er anders kunnen uitzien. Het is zuur dat je in Dessel die late tegengoal slikt en een penalty niet krijgt, en zaterdag hebben we eigenlijk gewoon 3punten weggesmeten.

Dat zijn 4punten waarmee je eigenlijk 7de zou staan met een match minder afgewerkt dan de rest.
Voorlopig toch niet te hard gaan panikeren al mogen we dan wel gaan leren om niet zo met de punten te morsen.


02 Okt 2017, 10:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
@ Nosferatu.

Laat ons dan vooral stoppen met te zagen en te kankeren op de ploeg die ervaring/matiruteit mist,er is geen budget voor iets beter.

Stop dan ook met te zagen en te kankeren over een nieuw stadion,we krijgen amper de nieuwe K vol,in de huidige reeks die we spelen,ons plein kan nog 10 jaar mee.

Laat ons bestuur dan ook stoppen met te verkondigen dat de ambitie is om binnen dit en twee jaar nog een reeks hoger te spelen,want daar is ook geen budget voor.

Kan PLJ dan stoppen met te verkondigen dat hij het draagvlak wil verbreden,als elke potentiële sponsor die komt opdagen,door hem naar de prullenbak verwezen wordt.
PLJ wil enkel sponsors binnen halen die niet kapitaalkrachtig genoeg zijn,zodat hij de touwtjes stevig in handen heeft.

En wat Valckenier betreft dat is inderdaad de enige die ervoor uit kwam wat zijn bedoeling was,een grote club in de Denderstreek en een nieuw stadion op het grondgebied van Aalst.

En als de schulden evengoed zijn weggewerkt,dan dat men liet uitschijnen dat FDR wegewerkt is,dan kom je van een kale reis terug,volgens de boekhouders hier zijn de cijfers zelfs nog nooit zo slecht geweest.

De plannen van PLJ om ooit FC Azerty op te kopen daar kraait geen haan naar ;)


Als we dit seizoen degraderen is dat toch ook geen ramp? Laat ze rustig de schulden wegwerken en dan zien we wel zeker :D in welke reeks we zijn terechtgekomen.

Al dat zagen en kreften hier is nergens voor nodig toch? We zijn nog steeds een voorbeeld voor alle andere clubs ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Okt 2017, 11:38
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Panikeren lijkt mij inderdaad ook nog niet nodig, doch regelmatig punten rapen in thuismatchen is een must.
Tegen Hamme moet je winnen want de week nadien naar Knokke, zal waarschijnlijk puntenloos huiswaarts keren zijn.
vervolgens Berchem thuis. Nog een match waar je de 3 punten moet thuis houden of gelijkspelen maar dan moet je op Geel zeker iets gaan rapen want een week later thuis tegen lommel zal vrees ik een thuisnederlaag worden.

En tip voor de trainer: Lusala sukkelt nog altijd met zijn blessure. Laat diene gast een paar matchen extra aan zijn revalidatie werken voro hij volledig uitvalt met een langdurige blessure. ZIjn meerwaarde op het veld is momenteel nihil.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Okt 2017, 11:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Ik snap ook niet waarom er op verplaatsing absoluut een nummer 10 op het veld moet staan.

2 snelle flanken en een balvaste spits lijken mij voldoende op verplaatsing. En zorg er in de eerste plaats voor dat je de slag om het middenveld niet verliest.


02 Okt 2017, 11:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
In die optiek vond ik trouwens dat in de match thuis tegen seraing het een en het ander ten goede veranderde toen jilke werd ingebracht. Op dat moment was er toch iets meer grip en tijd om aansluiting te maken naar voor. Misschien spelen we ook op papier met een iets te aanvallend elftal. De afstand tussen defensie en aanval is soms te groot met alle gevolgen vandien.


02 Okt 2017, 13:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Oosterzonen - Eendracht Aalst
Een vaststelling is toch ook dat we elke match al minstens 2 goals tegen hebben gekregen. Komt daarbij dat Van Den Noortgaete meestal den beste was, wat betekent dat er buiten die goals nog wel een aantal kansen waren.
Als je zelf altijd al 3 keer moet scoren om te winnen, wordt het moeilijk hoor.


02 Okt 2017, 13:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst