Eendracht Aalst- VW Hamme - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 12
 Eendracht Aalst- VW Hamme 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
iendrachter schreef:

Klopt, Falko kan niet mee, met veel inzet en een goed kopspel alleen kom je er niet.


En de goeie aanvallende impulsen nemen we niet mee in de beschouwing? Beetje consequent blijven. In de voorbereiding was Jordy gewoon niet beter op de rechtsback op de momenten dat hij daar zijn kans kreeg en dat is de reden waarom Falko daar staat... Waar jij het dan haalt dat we met Verstraeten een goeie rechtsback lopen hebben? Blijf het wel frappant vinden dat iedereen naar een probleem op het midden wijst als oorzaak van de problemen maar er dan gemakshalve op Falko wordt geschoten...

En Alostana - je mag gerust vaststellen dat een verdediger niet goed verdedigt, maar als het altijd dezelfde is bij een mindere gang van zaken die wordt geviseerd, wordt het wat eentonig. Vorig seizoen was het de meest constante verdediger en werd hij verweten dat hij enkel kan verdedigen. Nu kan hij niet meer verdedigen en is hij enkel goed voor zijn aanvallende impulsen. Uiteindelijk komt het dus gewoon op zever neer. Zoals het op het midden altijd wel Van Tricht zijn fout zal zijn. Vandaar mijn opmerking over die eerste twee tegengoals want daar gaat veel meer fout dan bij een 1 tegen 1 duel... En het zijn de collectieve fouten die er uit moeten, zodanig dat 1 of 2, een op een acties niet het verschil mogen/kunnen maken... En dat zal je toch als team moeten doen...


09 Okt 2017, 11:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
DT schreef:
Grootste frustratie is gewoon dat je - ondanks de twijfels over het aankoopbeleid - ziet dat uw kern voetbaltechnisch gewoon mee kan op dit niveau, maar je uzelf niet beloont door de kansen niet af te maken en zelf iedere match een aantal steken laat vallen... Eerste twee tegendoelpunten heeft niks met niveau of aankoopbeleid te maken, maar met de basics van het voetbal... En zo staat je ipv 1-0 minstens voor, 0-2 achter bij de rust...

Heb in een paar eerdere posts reeds (als bijna enige :) ) gezegd dat ik nog niet panikeer hé en het volste vertrouwen heb ik deze spelerskern.
Het aankoopbeleid heb ik inderdaad meer twijfels bij (dat van de rock en mitu wist ik niet, dacht echt dat het SJ was,mijn excuses). Heel benieuwd naar de vergadering en de budgetten. Want als er geen budget was voor een nieuwe speler, waarmee haalden ze dan die ganse lijst aan 'talentvolle beloften'? Drankbonnekes? Of prestatiegericht contract? Maar geef toe, de namen joye en diene spits van harelbeke die ze wouden binnenhalen, een voorbeeld van intensieve scouting kan je dat toch ook niet noemen hé. En diene Joye heb ik echt mijn twijfels bij of die in onze ploeg in 1ste amateur zijn plaats zou hebben. Blij dat dit niets geworden is
Wat Falko betreft, vind ik niet dat hij onterecht geviseerd wordt. Hij doet zeker goeie dingen, rukt vaak mee op en kan soms zelfs assists geven of scoren. Maar je kan toch moeilijk ontkennen dat hij het op dit niveau moeilijk heeft. Was zelfs vorig jaar in 2e amateur al vaak achterophinken voor hem. Bij de meeste goals gaan wel een paar spelers in de fout, maar dit seizoen lag hij toch (mede) aan de basis van de 2e goal tegen Luik, die ongelukkige bal die hij achteruit kopt tegen dessel voor de 2-1, nu vooral die 4e goal zijn man voor hem laten komen etc.
Is dit zijn fout? zeker niet, hij smijt zich altijd 200% en vecht voor elke bal. Alleen heeft hij zijn beperkingen en heb je op die positie niet beter. Mag toch gezegd worden?


09 Okt 2017, 11:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
ajoin_bart schreef:
DT schreef:
Grootste frustratie is gewoon dat je - ondanks de twijfels over het aankoopbeleid - ziet dat uw kern voetbaltechnisch gewoon mee kan op dit niveau, maar je uzelf niet beloont door de kansen niet af te maken en zelf iedere match een aantal steken laat vallen... Eerste twee tegendoelpunten heeft niks met niveau of aankoopbeleid te maken, maar met de basics van het voetbal... En zo staat je ipv 1-0 minstens voor, 0-2 achter bij de rust...

Heb in een paar eerdere posts reeds (als bijna enige :) ) gezegd dat ik nog niet panikeer hé en het volste vertrouwen heb ik deze spelerskern.
Het aankoopbeleid heb ik inderdaad meer twijfels bij (dat van de rock en mitu wist ik niet, dacht echt dat het SJ was,mijn excuses). Heel benieuwd naar de vergadering en de budgetten. Want als er geen budget was voor een nieuwe speler, waarmee haalden ze dan die ganse lijst aan 'talentvolle beloften'? Drankbonnekes? Of prestatiegericht contract? Maar geef toe, de namen joye en diene spits van harelbeke die ze wouden binnenhalen, een voorbeeld van intensieve scouting kan je dat toch ook niet noemen hé. En diene Joye heb ik echt mijn twijfels bij of die in onze ploeg in 1ste amateur zijn plaats zou hebben. Blij dat dit niets geworden is
Wat Falko betreft, vind ik niet dat hij onterecht geviseerd wordt. Hij doet zeker goeie dingen, rukt vaak mee op en kan soms zelfs assists geven of scoren. Maar je kan toch moeilijk ontkennen dat hij het op dit niveau moeilijk heeft. Was zelfs vorig jaar in 2e amateur al vaak achterophinken voor hem. Bij de meeste goals gaan wel een paar spelers in de fout, maar dit seizoen lag hij toch (mede) aan de basis van de 2e goal tegen Luik, die ongelukkige bal die hij achteruit kopt tegen dessel voor de 2-1, nu vooral die 4e goal zijn man voor hem laten komen etc.
Is dit zijn fout? zeker niet, hij smijt zich altijd 200% en vecht voor elke bal. Alleen heeft hij zijn beperkingen en heb je op die positie niet beter. Mag toch gezegd worden?


Had het eerder op wie Falko dan steeds viseert hoor :-) Klopt inderdaad dat in matchen van 1ste amateur onze spelers al sneller tegen hun limieten aanbotsen, maar dat is voor elke ploeg zo. Het is wel een feit dat onze inloopperiode blijkbaar iets langer duurt en we niet worden geholpen door twijfelgevallen in een match, typisch als je onderaan bengelt. Wij krijgen geen penalty op Dessel, Oosterzonen vorige week wel + rode kaart... Dat speelt allemaal een rol, maar als je uw puntjes meepakt als ploeg, zoals Hamme doet bijvoorbeeld, dan heb je meer ademruimte uiteraard en hoeven bepaalde items ook niet zo uitvergroot te worden. Dacht dat de tweede goal van Luik in de beker dat duel was met Ntika maar kan mis zijn.

Ik weet niet of je de scouting van Descheemaecker niet intensief kan noemen als je die 5 competitiematchen heb beziggezien en dan ook door verschillende mensen. Als die bij elke scouting als een heel moeilijk te bespelen figuur wordt bestempeld die in de zestien van zijn 5 pogingen die hij afdwingt/krijgt er altijd 4 binnen het kader trapt, dan zegt dat toch iets. Dan is er een heel deel van de supporters die moeite heeft met zijn stijl of zijn fysieke verschijning, maar dat is op dat moment niet van tel. Dan lijkt het me logischer dat we als Aalst zijnde met zo'n speler (nog geen 22) rond de tafel gaan zitten in december, dan dat we wachten tot de laatste week van augustus of er niks vrijkomt dat zijn strepen al heeft verdiend, maar 2 jaar geen match met inzet meer heeft gespeeld...

Wat de waslijst van beloftes betreft: ik denk dat we met Godart en Van Gysegem niet hebben overdreven en het niet de sportieve cel is geweest die daar uitspraken heeft over gedaan over wat hun aandeel zou zijn in de prestaties dit seizoen, los van het feit dat er geloof is in hun capaciteiten. Prestatiegericht werken is inderdaad wat er is ingevoerd. Alleen kan je dat maar hoogstens 1 jaar volhouden voor spelers die het goed doen - spelers die dus in jaar 1 langs die weg zijn binnengekomen en die je wil behouden, nemen dus in jaar 2 wel een groter stuk budget op, dan het jaar voordien, zonder dat er aan je kern iets is veranderd. Vandaar ook dat ik blijf hameren op het feit dat 1 en 1 niet altijd 2 is en dat een budget "vrijmaken" door iemand te laten gaan, niet meteen de benodigde financiële ruimte oplevert. Ik blijf de situatie van Baras daarbij altijd een goede waardemeter vinden: op basis van het rendement op gespeelde minuten, was dat sportief een goeie transfer. Maar als je de kostprijs gaat berekenen op een volledig contractjaar dat hij hier - voornamelijk geblesseerd of geschorst - heeft rondgelopen, dan is dat een heel pijnlijke affaire als hier voornamelijk een maandelijkse fix inzat en geen prestatiegericht luik... Als dan een vergelijking wordt gemaakt met Curier, gaat iedereen zich Baras nog herinneren, maar de boekhouder helaas ook... Vandaar ook dat ik altijd zo steiger bij die slogan rond die mislukte transfers. Als je een speler aantrekt op een prestatiegericht contract en die speelt niet, verdient hij ook niks. Als hij sportief uiteindelijk geen meerwaarde oplevert, dan is dat heel jammer maar kostengewijs is dat dus een volstrekte nuloperatie. Anders is het bij spelers die je een contract voorschotelt, die je nadien niet meer ziet spelen, maar waar je wel nog elke maand voor moet betalen (weliswaar dan zonder het prestatiestuk). Bottomline heb je daar sportief evenveel aan dan in het eerste geval, maar financieel gaat het veel meer pijn doen. Alleen zijn heel veel mensen doof voor dat stuk, ook al weten sommigen donders goed hoe groot de impact daarvan kan zijn op uw totale werking.

Tot slot denk ik ook dat het wel bevattelijk is dat mannen als De Rock en Mitu die hier werden herontdekt op basis van vorig seizoen, niet meer aan dezelfde voorwaarden spelen als toen ze hier toekwamen na mindere seizoenen in Oudenaarde en Bornem... Dus los van de transfers heb je al een compleet ander financieel beeld tussen jaar 2 en jaar 1 wat betreft uw blijvers... Vandaar dat ik ook zeg: binnen het vooropgestelde budget moet je keuzes maken: op basis van de eerste vijf matchen ben ik persoonlijk blij dat we Mitu en De Rock aan boord hebben kunnen houden, terwijl je voor een ander type spits te kunnen gaan halen, misschien een van de twee had moeten laten gaan. Hetzelfde geldt voor alle posities binnen uw kern... Als je naar uw as keuzes moet maken, betekent het ook dat je in de breedte nog veel gerichtere keuzes moet maken... En dan is het niet: laten we Lorré en Blankaert eens wegdoen (zaten ook bij de A-kern hé) en ne keer vervangen door Van Gysegem en Godart en zien wat het geeft. Neen, dan gaat het om profielen/polyvalentie en zien waar we op langere termijn kunnen landen met die spelers door dezelfde (of minder) financiële middelen in te zetten daar... En de rekening nog niet maken begin oktober - want in oktober vorig seizoen had Barras ook nog niks getoond; hij teerde vooral op zijn goals van bij Zele...


Laatst gewijzigd door DT op 09 Okt 2017, 13:06, 3 keer totaal gewijzigd.



09 Okt 2017, 12:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
iendrachter schreef:
Verstraeten heeft altijd als rechtsback gespeeld en zegt zelf dat dit zijn beste positie is,
maar in de oefenwedstrijden vond ik hem zelf ook beter als centrale verdediger,
al zie ik hem er toch niet elke wedstrijd afgelopen worden, mocht hij op die positie spelen,
zoals bij Falko wel het geval is.
De aanvallende impulsen heeft Falko idd wel, maar wat is het belangrijkste voor nen back?
Ook De Neve heeft mij nog niet kunnen overtuigen, laat veel te veel zijn man lopen en pakt elke match geel omdat hij telkens een stap te laat is, en ook Diarra is nog maar een schim van vorig seizoen.
Veel te veel spelers die uit vorm zijn of gewoon niet goed genoeg zijn, de toekomst zal uitwijzen wat het probleem is....


Het belangrijkste voor nen back is dat hij, net zoals de rest van de ploeg, doet waar de ploeg het meeste punten mee haalt. Idealiter is dat het voorkomen van tegengoals ja, maar als je al 0-2 in het krijt staat, en je begint aan te halen waar het grootste probleem zat bij de 0-3, dan zit je gewoon een paar bruggen te ver. Laat ons wel wezen, je begint aan de tweede helft met een driemans-verdediging teneinde een 0-2 op te halen. Uiteraard ga je dan moedwillig geen opendeurdag houden, maar het devies is toch wel duidelijk: alles of niks om tot kansen/goals te komen... Dan geef je per definitie meer ruimte weg en komen uw gebreken ook gewoon meer tot uiting... Idealiter had je uw tegenstander in die positie gewrongen... Om in die omstandigheden dan net uw rechtsback de zwarte piet toe te schuiven "omdat die eerst in de fout gaat bij de 0-3", vind ik gewoon te makkelijk en niet helemaal fair. Anderzijds is het dan ook wel zo, dat in deze competitie quasi elke fout effectief ook al is afgestraft geweest in de matchen tegen de zogenaamd mindere ploegen.


09 Okt 2017, 13:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
DT schreef:
iendrachter schreef:

Klopt, Falko kan niet mee, met veel inzet en een goed kopspel alleen kom je er niet.


En de goeie aanvallende impulsen nemen we niet mee in de beschouwing? Beetje consequent blijven. In de voorbereiding was Jordy gewoon niet beter op de rechtsback op de momenten dat hij daar zijn kans kreeg en dat is de reden waarom Falko daar staat... Waar jij het dan haalt dat we met Verstraeten een goeie rechtsback lopen hebben? Blijf het wel frappant vinden dat iedereen naar een probleem op het midden wijst als oorzaak van de problemen maar er dan gemakshalve op Falko wordt geschoten...

En Alostana - je mag gerust vaststellen dat een verdediger niet goed verdedigt, maar als het altijd dezelfde is bij een mindere gang van zaken die wordt geviseerd, wordt het wat eentonig. Vorig seizoen was het de meest constante verdediger en werd hij verweten dat hij enkel kan verdedigen. Nu kan hij niet meer verdedigen en is hij enkel goed voor zijn aanvallende impulsen. Uiteindelijk komt het dus gewoon op zever neer. Zoals het op het midden altijd wel Van Tricht zijn fout zal zijn. Vandaar mijn opmerking over die eerste twee tegengoals want daar gaat veel meer fout dan bij een 1 tegen 1 duel... En het zijn de collectieve fouten die er uit moeten, zodanig dat 1 of 2, een op een acties niet het verschil mogen/kunnen maken... En dat zal je toch als team moeten doen...


Maar enfin, bekijk de beelden anders nog eens. Ik heb helemaal niks tegen die gast -ik heb hem een tijd geleden gefeliciteerd voor een goede match- maar de feiten zijn toch de feiten zeker. Goal 3 is deels zijn fout, goal 4 volledig. Ik snap echt niet waarom je dat tracht te verbloemen.


09 Okt 2017, 14:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
De vlieger dat er geen budget was om spelers te kopen gaat niet op. We hebben er wel 8 gekocht! Maar inderdaad niet de kwaliteit die we gewenst hadden. Met jongens die bij de beloften de pannen van het dak spelen en hattricks maken komen we niet ver.
Een fatsoenlijk sportief manager zegt dan, wanneer de transfers en de transferpolitiek worden besproken:
"Jongens, we hebben niet veel cengen, ik stel voor dat we ons op 2 à 3 posities gericht versterken (in de juiste betekenis van het woord, niet een manneke voor een manneke) in plaats van naar de pijpen van spelersmakelaars en -managers te dansen en een legbatterij aan derderangsspelers te kopen. De rest vullen we dan aan met beloften, want we hebben toch zo de mond vol van onze jeugdwerking en labels si en la. Het verleden heeft ons (en vele clubs met ons) bovendien al meermaals geleerd dat kwaliteit vaak betere resultaten geeft dan kwantiteit. Wat denken jullie ervan?"
Maar neen, clubs, voorzitters en sportief managers denken vandaag nog altijd dat hoe meer transfers zij doen hoe beter zij hebben gewerkt. Geen idee waar die logica ooit vandaan is gekomen. Ofwel is er weer veel geld aan de pollen blijven plakken.
Dat is één.
En twee is natuurlijk dat er bij een club altijd keuzes worden gemaakt, keuzes die ik vaak niet begrijp. Keuzes die iemand binnen de club misschien wel kan motiveren maar waar ik het raden naar heb. Bijvoorbeeld dat je iemand als WVT een contractverlenging geeft. Die jongen heeft na zijn contractverlenging al minder gespeeld dan ervoor. Op welke basis krijgt die dan een verlenging, vraag ik me af. "Wanneske jongen, ge zetj te slap en ge kintj a stempel nie drikken, mor ge zetj nen toffe kadee en ligt goed in de groep, wa peisde azzemen der nog twee joar boilappen? Mor doetj tijn wel a devoiren hein."
Dat je dan zaagt en klaagt dat er geen budget is, tja.
Ik hou mijn hart al vast voor de wintermercato.
Zucht.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


09 Okt 2017, 15:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
elfahem schreef:
De vlieger dat er geen budget was om spelers te kopen gaat niet op. We hebben er wel 8 gekocht! Maar inderdaad niet de kwaliteit die we gewenst hadden. Met jongens die bij de beloften de pannen van het dak spelen en hattricks maken komen we niet ver.
Een fatsoenlijk sportief manager zegt dan, wanneer de transfers en de transferpolitiek worden besproken:
"Jongens, we hebben niet veel cengen, ik stel voor dat we ons op 2 à 3 posities gericht versterken (in de juiste betekenis van het woord, niet een manneke voor een manneke) in plaats van naar de pijpen van spelersmakelaars en -managers te dansen en een legbatterij aan derderangsspelers te kopen. De rest vullen we dan aan met beloften, want we hebben toch zo de mond vol van onze jeugdwerking en labels si en la. Het verleden heeft ons (en vele clubs met ons) bovendien al meermaals geleerd dat kwaliteit vaak betere resultaten geeft dan kwantiteit. Wat denken jullie ervan?"
Maar neen, clubs, voorzitters en sportief managers denken vandaag nog altijd dat hoe meer transfers zij doen hoe beter zij hebben gewerkt. Geen idee waar die logica ooit vandaan is gekomen. Ofwel is er weer veel geld aan de pollen blijven plakken.
Dat is één.
En twee is natuurlijk dat er bij een club altijd keuzes worden gemaakt, keuzes die ik vaak niet begrijp. Keuzes die iemand binnen de club misschien wel kan motiveren maar waar ik het raden naar heb. Bijvoorbeeld dat je iemand als WVT een contractverlenging geeft. Die jongen heeft na zijn contractverlenging al minder gespeeld dan ervoor. Op welke basis krijgt die dan een verlenging, vraag ik me af. "Wanneske jongen, ge zetj te slap en ge kintj a stempel nie drikken, mor ge zetj nen toffe kadee en ligt goed in de groep, wa peisde azzemen der nog twee joar boilappen? Mor doetj tijn wel a devoiren hein."
Dat je dan zaagt en klaagt dat er geen budget is, tja.
Ik hou mijn hart al vast voor de wintermercato.
Zucht.


Het is niet omdat de redenen - die nochtans al voor een deel zijn opgegeven, maar blijkbaar niet willen binnenkomen - u niet aanstaan, dat ze kwatsch zijn... Maar als elke discussie bij u de laatste maanden altijd weer teruggebracht wordt op WVT dan is het inderdaad niet moeilijk dat bepaalde dingen er niet ingaan... Ik hoop dat al die kommaneukers die hier hun gal spuien, volgende week op de supportersvergadering hetzelfde zullen doen, maar dan niet met het hoofd in de grond, maar open luisteren naar wat er wordt gezegd. Met beloften komen we niet ver , maar een geluk dat we in het verleden Mitu daar zijn blijven volgen, lijkt me... Wat jij hier neerschrijft - zeker in het eerste deel - staat mooi in een boekje maar kan in de realiteit niet verder van de praktijk staan... Bovendien slaat het item over onze jeugdwerking nergens op - dat is een zoveelste frustratie die al jaren leeft, die je er nu gratuit even tussenlapt... Als je het laatste jaar eens naar de beloften had komen kijken, weet je dat je daar met een heel jonge generatie zit, die je pas moet brengen als ze klaar zijn, zeker op Aalst waar je in uw maiden-match de nieuwe Messi bent en als je dat de tweede match niet kan bevestigen, de grootste minkunkel ter wereld bent... Je kan dan aan alles beginnen twijfelen, zoals het blijkbaar de mode is, of je kan de mensen die u vorig jaar de eindronde hebben laten winnen ook enig krediet schenken...


Laatst gewijzigd door DT op 09 Okt 2017, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Okt 2017, 16:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
elfahem schreef:
De vlieger dat er geen budget was om spelers te kopen gaat niet op. We hebben er wel 8 gekocht! Maar inderdaad niet de kwaliteit die we gewenst hadden. Met jongens die bij de beloften de pannen van het dak spelen en hattricks maken komen we niet ver.
Een fatsoenlijk sportief manager zegt dan, wanneer de transfers en de transferpolitiek worden besproken:
"Jongens, we hebben niet veel cengen, ik stel voor dat we ons op 2 à 3 posities gericht versterken (in de juiste betekenis van het woord, niet een manneke voor een manneke) in plaats van naar de pijpen van spelersmakelaars en -managers te dansen en een legbatterij aan derderangsspelers te kopen. De rest vullen we dan aan met beloften, want we hebben toch zo de mond vol van onze jeugdwerking en labels si en la. Het verleden heeft ons (en vele clubs met ons) bovendien al meermaals geleerd dat kwaliteit vaak betere resultaten geeft dan kwantiteit. Wat denken jullie ervan?"
Maar neen, clubs, voorzitters en sportief managers denken vandaag nog altijd dat hoe meer transfers zij doen hoe beter zij hebben gewerkt. Geen idee waar die logica ooit vandaan is gekomen. Ofwel is er weer veel geld aan de pollen blijven plakken.
Dat is één.
En twee is natuurlijk dat er bij een club altijd keuzes worden gemaakt, keuzes die ik vaak niet begrijp. Keuzes die iemand binnen de club misschien wel kan motiveren maar waar ik het raden naar heb. Bijvoorbeeld dat je iemand als WVT een contractverlenging geeft. Die jongen heeft na zijn contractverlenging al minder gespeeld dan ervoor. Op welke basis krijgt die dan een verlenging, vraag ik me af. "Wanneske jongen, ge zetj te slap en ge kintj a stempel nie drikken, mor ge zetj nen toffe kadee en ligt goed in de groep, wa peisde azzemen der nog twee joar boilappen? Mor doetj tijn wel a devoiren hein."
Dat je dan zaagt en klaagt dat er geen budget is, tja.
Ik hou mijn hart al vast voor de wintermercato.
Zucht.


zo denk ik er ook over .
waar SJ nog gericht kocht maakt PVDP dezelfde fouten als LVH , zo veel mogelijk spelers binnenhalen en hopen dat er toch ene bij zit die meevalt .
LVH kreeg terecht bakken kritiek , PVDP niet .
waarom ? omdat het blijkbaar allemaal PLJ zijn fout moet zijn .
ik heb het hier vorige week al gezet waarom een kern van 23 (24) samenstellen (als er toch geen geld is) als het met 21 ook kan ?
de eerste dag na de overwinning tegen luik ,hadden ze al tegen een speler of 3 moeten zeggen , we hebben spelers laten bijtekenen voor 2de amateur nu het eerste wordt moeten we budget vrijmaken voor versterking .
als je nu ziet een claeys , marmitte en van gysegem zitten zelf niet meer in de selectie en mertens en ntika zitten op de bank .
dan heb je als sportief manager slecht gewerkt .


09 Okt 2017, 16:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
En amazou?


09 Okt 2017, 16:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
waly 2 schreef:
En amazou?


inderdaad en die adem en godart zijn ondertussen al weg .


09 Okt 2017, 17:00
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
witteken schreef:
waly 2 schreef:
En amazou?


inderdaad en die adem en godart zijn ondertussen al weg .


Die Adem is hier nooit geweest...


09 Okt 2017, 17:13
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Ik lees hier een pak analyses en ook van mensen die blijkbaar goed op de hoogte zijn vd budgetten en interne keuken.


Maar kan er dan eens concreet ingegaan worden op de vraag: hoeveel bedroeg het budget voor SJ en hoeveel voor VDP?


09 Okt 2017, 17:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
BDS schreef:
Ik lees hier een pak analyses en ook van mensen die blijkbaar goed op de hoogte zijn vd budgetten en interne keuken.


Maar kan er dan eens concreet ingegaan worden op de vraag: hoeveel bedroeg het budget voor SJ en hoeveel voor VDP?


Inderdaad enkel de officiële cijfers kunnen de waarheid aantonen,maar ik denk dat die wel op tafel gegooid zullen worden op de vergadering.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Okt 2017, 17:50
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Bakkie schreef:
BDS schreef:
Ik lees hier een pak analyses en ook van mensen die blijkbaar goed op de hoogte zijn vd budgetten en interne keuken.


Maar kan er dan eens concreet ingegaan worden op de vraag: hoeveel bedroeg het budget voor SJ en hoeveel voor VDP?


Inderdaad enkel de officiële cijfers kunnen de waarheid aantonen,maar ik denk dat die wel op tafel gegooid zullen worden op de vergadering.


nog niets over een ontslag op de officiële site. ;-)


09 Okt 2017, 17:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
BDS schreef:
Bakkie schreef:
BDS schreef:
Ik lees hier een pak analyses en ook van mensen die blijkbaar goed op de hoogte zijn vd budgetten en interne keuken.


Maar kan er dan eens concreet ingegaan worden op de vraag: hoeveel bedroeg het budget voor SJ en hoeveel voor VDP?


Inderdaad enkel de officiële cijfers kunnen de waarheid aantonen,maar ik denk dat die wel op tafel gegooid zullen worden op de vergadering.


nog niets over een ontslag op de officiële site. ;-)


Het is vanavond maar directie comité ;) nochtans was het gisteren in het restaurant het gespreks onderwerp nummer een of zouden ze weer zat geweest zijn :D En hun woorden weer ingetrokken hebben,is niet de eerste keer natuurlijk ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Okt 2017, 17:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst