Eendracht Aalst- VW Hamme - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 12
 Eendracht Aalst- VW Hamme 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Bakkie schreef:
BDS schreef:
Bakkie schreef:

Inderdaad enkel de officiële cijfers kunnen de waarheid aantonen,maar ik denk dat die wel op tafel gegooid zullen worden op de vergadering.


nog niets over een ontslag op de officiële site. ;-)


Het is vanavond maar directie comité ;) nochtans was het gisteren in het restaurant het gespreks onderwerp nummer een of zouden ze weer zat geweest zijn :D En hun woorden weer ingetrokken hebben,is niet de eerste keer natuurlijk ;)


Over wie gaat het dan?


09 Okt 2017, 18:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
AlostanA schreef:
DT schreef:
AlostanA schreef:

Bij die derde en vooral die vierde goal laat hij zich toch gewoon rollen als een miniem. Dus lag het wel degelijk aan hem. Sympathieke kerel maar hij kan dit niveau gewoon niet aan.


En wie moet er dan allemaal uit owv die 2 eerste goals want daar was Falko niet in de buurt dacht ik? Keeper ook te weinig voor dit niveau (is ironisch bedoeld hé voor alle duidelijkheid)? Want over de positionering bij die 2de goal kan je ook een boek schrijven: lijkt op een voorzet te anticiperen maar dan nog is zijn positie bizar wetende dat Kevin op dat soort ballen quasi nooit komt en dat was gewaarschuwd voor de traptechniek met links van Van Remoortere... Kritiek mag, maar bekijk dan wel alles... Ik blijf erbij - als De Neve bij de derde goal doorloopt, is er niks aan de hand: of Falko dan wel of niet wordt gedold daar... Gelukkig houdt de staff + spelers de gelederen wel gesloten. Dat is immers de enige manier om de trend te breken...


Dat slaat toch nergens op. Als je al niet mag vaststellen dat een verdediger niet goed verdedigt? Bij die derde goal moet hij veel harder dat duel aangaan en bij die vierde goal geeft hij het doelpunt gewoon cadeau. Ja, hij geeft af en toe goede aanvallende impulsen maar zijn taak is in eerste instantie verdedigen en dat gaat gewoon veel te vaak fout.
ik volg DT toch, als je Falco wilt viseren dan moet je dat doen voor iedereen. En ik kan er wel een aantal opnoemen. Falco viseren is gewoon blind zijn voor het geheel. Blijf gerust denken dat het zonder hem volgende week wel lukt, wel ik geef op een schoteltje dat je dan hetzelfde kan schrijven maar met gewoon een andere naam. We hebben bang, dat merk je in alles! En wie bang heeft krijgt slaag

_________________
If you never try, you'll never know


09 Okt 2017, 18:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
DT schreef:
elfahem schreef:
De vlieger dat er geen budget was om spelers te kopen gaat niet op. We hebben er wel 8 gekocht! Maar inderdaad niet de kwaliteit die we gewenst hadden. Met jongens die bij de beloften de pannen van het dak spelen en hattricks maken komen we niet ver.
Een fatsoenlijk sportief manager zegt dan, wanneer de transfers en de transferpolitiek worden besproken:
"Jongens, we hebben niet veel cengen, ik stel voor dat we ons op 2 à 3 posities gericht versterken (in de juiste betekenis van het woord, niet een manneke voor een manneke) in plaats van naar de pijpen van spelersmakelaars en -managers te dansen en een legbatterij aan derderangsspelers te kopen. De rest vullen we dan aan met beloften, want we hebben toch zo de mond vol van onze jeugdwerking en labels si en la. Het verleden heeft ons (en vele clubs met ons) bovendien al meermaals geleerd dat kwaliteit vaak betere resultaten geeft dan kwantiteit. Wat denken jullie ervan?"
Maar neen, clubs, voorzitters en sportief managers denken vandaag nog altijd dat hoe meer transfers zij doen hoe beter zij hebben gewerkt. Geen idee waar die logica ooit vandaan is gekomen. Ofwel is er weer veel geld aan de pollen blijven plakken.
Dat is één.
En twee is natuurlijk dat er bij een club altijd keuzes worden gemaakt, keuzes die ik vaak niet begrijp. Keuzes die iemand binnen de club misschien wel kan motiveren maar waar ik het raden naar heb. Bijvoorbeeld dat je iemand als WVT een contractverlenging geeft. Die jongen heeft na zijn contractverlenging al minder gespeeld dan ervoor. Op welke basis krijgt die dan een verlenging, vraag ik me af. "Wanneske jongen, ge zetj te slap en ge kintj a stempel nie drikken, mor ge zetj nen toffe kadee en ligt goed in de groep, wa peisde azzemen der nog twee joar boilappen? Mor doetj tijn wel a devoiren hein."
Dat je dan zaagt en klaagt dat er geen budget is, tja.
Ik hou mijn hart al vast voor de wintermercato.
Zucht.


Het is niet omdat de redenen - die nochtans al voor een deel zijn opgegeven, maar blijkbaar niet willen binnenkomen - u niet aanstaan, dat ze kwatsch zijn... Maar als elke discussie bij u de laatste maanden altijd weer teruggebracht wordt op WVT dan is het inderdaad niet moeilijk dat bepaalde dingen er niet ingaan... Ik hoop dat al die kommaneukers die hier hun gal spuien, volgende week op de supportersvergadering hetzelfde zullen doen, maar dan niet met het hoofd in de grond, maar open luisteren naar wat er wordt gezegd. Met beloften komen we niet ver , maar een geluk dat we in het verleden Mitu daar zijn blijven volgen, lijkt me... Wat jij hier neerschrijft - zeker in het eerste deel - staat mooi in een boekje maar kan in de realiteit niet verder van de praktijk staan... Bovendien slaat het item over onze jeugdwerking nergens op - dat is een zoveelste frustratie die al jaren leeft, die je er nu gratuit even tussenlapt... Als je het laatste jaar eens naar de beloften had komen kijken, weet je dat je daar met een heel jonge generatie zit, die je pas moet brengen als ze klaar zijn, zeker op Aalst waar je in uw maiden-match de nieuwe Messi bent en als je dat de tweede match niet kan bevestigen, de grootste minkunkel ter wereld bent... Je kan dan aan alles beginnen twijfelen, zoals het blijkbaar de mode is, of je kan de mensen die u vorig jaar de eindronde hebben laten winnen ook enig krediet schenken...


Ja hallo, omdat het meneer niet aanstaat moet ik van strategie veranderen of wat. Een beetje hautain gedrag is u precies ook niet vreemd. Als de club nalaat een pijnpunt van vorig jaar weg te werken, zie ik niet in waarom ik niet op diezelfde nagel mag blijven kloppen. Die redenen waren dan precies toch niet zo gegrond als ik WVT zijn rendement sinds zijn contractverlenging bekijk. Die cijfers, dat lijkt me de realiteit.
En aangezien jij weet hoe er in de praktijk over zo'n transferpolitiek wordt beslist, mag je me dat zeker 's uitleggen, daar ben ik wel heel benieuwd naar. Je mag het verduidelijken aan de hand van het concrete geval van De Neve, dat interesseert me ook wel. En graag in 5 lijnen, zonder enerzijdsen en anderzijdsen, want een epistel van een blad gaat er bij mij niet in.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


09 Okt 2017, 19:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
elfahem schreef:
DT schreef:
elfahem schreef:
De vlieger dat er geen budget was om spelers te kopen gaat niet op. We hebben er wel 8 gekocht! Maar inderdaad niet de kwaliteit die we gewenst hadden. Met jongens die bij de beloften de pannen van het dak spelen en hattricks maken komen we niet ver.
Een fatsoenlijk sportief manager zegt dan, wanneer de transfers en de transferpolitiek worden besproken:
"Jongens, we hebben niet veel cengen, ik stel voor dat we ons op 2 à 3 posities gericht versterken (in de juiste betekenis van het woord, niet een manneke voor een manneke) in plaats van naar de pijpen van spelersmakelaars en -managers te dansen en een legbatterij aan derderangsspelers te kopen. De rest vullen we dan aan met beloften, want we hebben toch zo de mond vol van onze jeugdwerking en labels si en la. Het verleden heeft ons (en vele clubs met ons) bovendien al meermaals geleerd dat kwaliteit vaak betere resultaten geeft dan kwantiteit. Wat denken jullie ervan?"
Maar neen, clubs, voorzitters en sportief managers denken vandaag nog altijd dat hoe meer transfers zij doen hoe beter zij hebben gewerkt. Geen idee waar die logica ooit vandaan is gekomen. Ofwel is er weer veel geld aan de pollen blijven plakken.
Dat is één.
En twee is natuurlijk dat er bij een club altijd keuzes worden gemaakt, keuzes die ik vaak niet begrijp. Keuzes die iemand binnen de club misschien wel kan motiveren maar waar ik het raden naar heb. Bijvoorbeeld dat je iemand als WVT een contractverlenging geeft. Die jongen heeft na zijn contractverlenging al minder gespeeld dan ervoor. Op welke basis krijgt die dan een verlenging, vraag ik me af. "Wanneske jongen, ge zetj te slap en ge kintj a stempel nie drikken, mor ge zetj nen toffe kadee en ligt goed in de groep, wa peisde azzemen der nog twee joar boilappen? Mor doetj tijn wel a devoiren hein."
Dat je dan zaagt en klaagt dat er geen budget is, tja.
Ik hou mijn hart al vast voor de wintermercato.
Zucht.


Het is niet omdat de redenen - die nochtans al voor een deel zijn opgegeven, maar blijkbaar niet willen binnenkomen - u niet aanstaan, dat ze kwatsch zijn... Maar als elke discussie bij u de laatste maanden altijd weer teruggebracht wordt op WVT dan is het inderdaad niet moeilijk dat bepaalde dingen er niet ingaan... Ik hoop dat al die kommaneukers die hier hun gal spuien, volgende week op de supportersvergadering hetzelfde zullen doen, maar dan niet met het hoofd in de grond, maar open luisteren naar wat er wordt gezegd. Met beloften komen we niet ver , maar een geluk dat we in het verleden Mitu daar zijn blijven volgen, lijkt me... Wat jij hier neerschrijft - zeker in het eerste deel - staat mooi in een boekje maar kan in de realiteit niet verder van de praktijk staan... Bovendien slaat het item over onze jeugdwerking nergens op - dat is een zoveelste frustratie die al jaren leeft, die je er nu gratuit even tussenlapt... Als je het laatste jaar eens naar de beloften had komen kijken, weet je dat je daar met een heel jonge generatie zit, die je pas moet brengen als ze klaar zijn, zeker op Aalst waar je in uw maiden-match de nieuwe Messi bent en als je dat de tweede match niet kan bevestigen, de grootste minkunkel ter wereld bent... Je kan dan aan alles beginnen twijfelen, zoals het blijkbaar de mode is, of je kan de mensen die u vorig jaar de eindronde hebben laten winnen ook enig krediet schenken...


Ja hallo, omdat het meneer niet aanstaat moet ik van strategie veranderen of wat. Een beetje hautain gedrag is u precies ook niet vreemd. Als de club nalaat een pijnpunt van vorig jaar weg te werken, zie ik niet in waarom ik niet op diezelfde nagel mag blijven kloppen. Die redenen waren dan precies toch niet zo gegrond als ik WVT zijn rendement sinds zijn contractverlenging bekijk. Die cijfers, dat lijkt me de realiteit.
En aangezien jij weet hoe er in de praktijk over zo'n transferpolitiek wordt beslist, mag je me dat zeker 's uitleggen, daar ben ik wel heel benieuwd naar. Je mag het verduidelijken aan de hand van het concrete geval van De Neve, dat interesseert me ook wel. En graag in 5 lijnen, zonder enerzijdsen en anderzijdsen, want een epistel van een blad gaat er bij mij niet in.


Wacht ff - omdat ik op dezelfde wijze reageer als jij ben ik plots hautain... Uw tekst even nagelezen? Is een heleboel bij elkaar gesmeten met een heleboel niet mis te verstane impliciete veronderstellingen die daarom op zijn minst even hautain overkomt als hoe ik reageer hoor. Ik blijf eveneens herhalen wat ik al een hele tijd zeg en ga daarom zeker ook niet "mijn strategie" veranderen, vooral niet omdat sommigen zelfs niet willen lezen wat er staat...

Wat zeg ik verkeerd over uw reacties op WVT? Ga er al uw posts op na het afgelopen jaar en gaat altijd over WVT. Wat in uw ogen een pijnpunt is, is het dat niet voor iedereen hé? Zelfs als Wannes ons over de streep trok, was het niet goed. In maart maakte de sportieve cel een balans op van het seizoen tot dan toe en daar waren de statistieken van Wannes er wel degelijk zowel qua assists als doelpunten. Dat hij zich niet tot de patron kon opwerpen, was een ander verhaal maar je kijkt naar het totaalpakket. En het geloof in de potentie van hem en anderen op het midden... Dan hoor ik het hier graag zeggen dat na de eindrondewinst we meteen afscheid hadden moeten nemen van een aantal spelers, maar moet nog realistisch zijn ook uiteraard... Als het geloof in bepaalde spelers er in maart is, moet dat eind mei plots niet weggeëbd zijn me dunkt. En Wannes was 1 van de spelers waarin we - nog steeds - vertrouwen hebben dat het in 1ste Amateur wel lukt. Nu is er plots de roep om rendement maar voor Wannes' contractverlenging was dat rendement in zijn geval ook niet voldoende om een contractverlenging te wettigen. Als je die redenering doortrekt, had Jilke dus ook moeten vertrekken na de eindronde want speelde zelf ook nauwelijks toen... Heeft bovendien gisteren zijn allereerste doelpunt voor Aalst gemaakt: qua rendement kan dat ook tellen... Moest hij daarom ook den hof af of gelden er voor het onderwerp van een fanclub andere standaarden?

De rendementsvraag kan je momenteel aan heel wat mensen vragen... Waar zit de Yala van de eindronde bijvoorbeeld... Maar toch blijven kloppen op die ene nagel... Dan verkies ik - zoals steeds - de verdediging op te nemen voor de gehele kern omdat zij het zullen moeten doen... zonder iemand specifiek te viseren... Hier worden mensen afgerekend op 5 competitiematchen "want Ntika en Mertens zaten op de bank"... Stel je eens voor... 2 aankopen op de bank omdat er twee andere in de ploeg staan... Meer zelfs: hier worden spelers afgemaakt omdat ze een contractverlenging hebben gekregen en in deze competitie nog maar weinig minuten kregen... En waarom? Omdat de modale supporter een echte tien wil zien? Mag ik terloops even opmerken dat geen enkele van onze tegenstanders tot nu toe met een echte tien speelde?

Wat De Neve betreft - ik was niet op de hoogte van dat dossier, dus kan ik er ook niks over zeggen buiten dat hij op de laatste dag van de transferperiode plots werd aangetrokken... Is wel een goeie vraag om te stellen op 18 oktober...


Laatst gewijzigd door DT op 09 Okt 2017, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Okt 2017, 20:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Dat Falko bij die vierde goal niet goed genoeg anticipeert en voor zijn man staat is zeker waar, maar ik vond dat gewoon een perfect uitgevoerd doelpunt, zowel de voorzet als de afwerking waren klasse, en daar kan soms de beste verdediger niets tegen doen. Ik redeneer dan niet dat het gewoon Falko zijn fout was. Ik vind die vingerwijzigingen soms heel raar, zo kan je elke speler wel iets ten laste leggen. Goals worden nu eenmaal gemaakt door 'fouten' van de tegenstander. Als een verdediger iets fout doet heeft het natuurlijk soms grotere gevolgen. Maar een spits die een dot van een kans mist krijgt meestal nog een herkansing.


09 Okt 2017, 21:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
BDS schreef:
Bakkie schreef:
BDS schreef:
Ik lees hier een pak analyses en ook van mensen die blijkbaar goed op de hoogte zijn vd budgetten en interne keuken.


Maar kan er dan eens concreet ingegaan worden op de vraag: hoeveel bedroeg het budget voor SJ en hoeveel voor VDP?


Inderdaad enkel de officiële cijfers kunnen de waarheid aantonen,maar ik denk dat die wel op tafel gegooid zullen worden op de vergadering.


nog niets over een ontslag op de officiële site. ;-)


Het clubbestuur en Patrick Vanderpoorten hebben in onderling overleg beslist om het mandaat van de sportief directeur te beëindigen. #EA1919 ;)
Ze kunnnen zich toch aan woord houden als ze zat zijn,deze keer zal het hun iets beter uitgekomen zijn zeker :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Okt 2017, 6:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
tympanum2 schreef:
Dat Falko bij die vierde goal niet goed genoeg anticipeert en voor zijn man staat is zeker waar, maar ik vond dat gewoon een perfect uitgevoerd doelpunt, zowel de voorzet als de afwerking waren klasse, en daar kan soms de beste verdediger niets tegen doen. Ik redeneer dan niet dat het gewoon Falko zijn fout was. Ik vind die vingerwijzigingen soms heel raar, zo kan je elke speler wel iets ten laste leggen. Goals worden nu eenmaal gemaakt door 'fouten' van de tegenstander. Als een verdediger iets fout doet heeft het natuurlijk soms grotere gevolgen. Maar een spits die een dot van een kans mist krijgt meestal nog een herkansing.


Goe gezien en helemaal mee eens. In de beweging met het gezicht naar het doel is de spits altijd in het voordeel. Eerst loopt die spits wat 'achter' de verdediger om dan op het perfecte moment naar de eerste paal te lopen. Niet te verdedigen als ook de voorzet op de millimeter juist is. Klasse qua voorbereiding én afwerking!


10 Okt 2017, 8:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Sec bericht op de officiële website. Klinkt me zowat als een schuldbekentenis in de oren. Jammer dat de arme man moet gaan, maar afgaande op zijn prestaties (laat het me voor de gemakkelijkheid de praktijk noemen) voor onze club, lijkt me dit een gerechtvaardigde beslissing. Het sterkt me ook in de overtuiging dat ik het nog zo slecht niet zag, ik begon zowaar te twijfelen...

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


10 Okt 2017, 8:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Volgende matchen misschien eens onze steun aan de trainer laten horen. Want dat zou wel eens de volgende kunnen zijn die moet gaan en dat lijkt me niet terecht.


10 Okt 2017, 9:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
elfahem schreef:
Sec bericht op de officiële website. Klinkt me zowat als een schuldbekentenis in de oren. Jammer dat de arme man moet gaan, maar afgaande op zijn prestaties (laat het me voor de gemakkelijkheid de praktijk noemen) voor onze club, lijkt me dit een gerechtvaardigde beslissing. Het sterkt me ook in de overtuiging dat ik het nog zo slecht niet zag, ik begon zowaar te twijfelen...


Ben wel eens benieuwd hoeveel budget PVDP had dit seizoen of wat er hem beloofd geweest is :) zal een leuke vergadering kunnen worden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Okt 2017, 9:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
iendrachter schreef:
Hoor dat hier wel altijd graag zeggen dat het budget te klein is om deftige spelers aan te trekken,
hoe doet een ploeg als Heist dat dan bvb elk jaar wel? Halen ook elk seizoen wat beloften van 1ste klasse ploegen of spelers uit lagere reeksen aanvullend aan hun vaste spelers a la Webers,
maar blijven toch altijd in dezelfde reeks en spelen nu zelf al 2 seizoenen aan de top van de reeks.
Bij ons zal het probleem wel zijn dat het grootste deel van het budget al weg was om de betere spelers zoals
De Rock, Mitu, Verstraeten enz allemaal te houden, maar dan nog, zoveel nieuwkomers halen die het niveau niet aankunnen is onaanvaardbaar en terecht dat die PVPD nu mag opkrassen.
Alleen zal dat ons probleem niet direct oplossen want we moeten wel verder met deze ploeg tot nieuwjaar,
en dan is het maar te hopen dat de kloof met de ploegen voor ons niet te groot gaat worden.


Daar hebben ze ook al jaren een voorzitter die zich waarschijnlijk wel aan zijn beloftes kan houden,wat is het budget van Heist??

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Okt 2017, 9:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
iendrachter schreef:
Bakkie schreef:
iendrachter schreef:
Hoor dat hier wel altijd graag zeggen dat het budget te klein is om deftige spelers aan te trekken,
hoe doet een ploeg als Heist dat dan bvb elk jaar wel? Halen ook elk seizoen wat beloften van 1ste klasse ploegen of spelers uit lagere reeksen aanvullend aan hun vaste spelers a la Webers,
maar blijven toch altijd in dezelfde reeks en spelen nu zelf al 2 seizoenen aan de top van de reeks.
Bij ons zal het probleem wel zijn dat het grootste deel van het budget al weg was om de betere spelers zoals
De Rock, Mitu, Verstraeten enz allemaal te houden, maar dan nog, zoveel nieuwkomers halen die het niveau niet aankunnen is onaanvaardbaar en terecht dat die PVPD nu mag opkrassen.
Alleen zal dat ons probleem niet direct oplossen want we moeten wel verder met deze ploeg tot nieuwjaar,
en dan is het maar te hopen dat de kloof met de ploegen voor ons niet te groot gaat worden.


Daar hebben ze ook al jaren een voorzitter die zich waarschijnlijk wel aan zijn beloftes kan houden,wat is het budget van Heist??


Volgens DA is ons budget hetzelfde als ploegen zoals Heist en Dessel....


Denk niet dat er veel spelers op Heist rondlopen die meer dan 30.000 Euro verdienen of zelfs 40.000,ik zou graag de cijfers eens zien waar DA steeds mee aan het goochelen is.

En in Heist zit Piet Degroote al 10 jaar op de voorzitterstoel,goeie kwis vraag :lol: welke voorzitter heeft in Aalst al meer dan 10 jaar de leiding.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 10 Okt 2017, 9:21, 1 keer totaal gewijzigd.



10 Okt 2017, 9:18
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
iendrachter schreef:
Hoor dat hier wel altijd graag zeggen dat het budget te klein is om deftige spelers aan te trekken,
hoe doet een ploeg als Heist dat dan bvb elk jaar wel? Halen ook elk seizoen wat beloften van 1ste klasse ploegen of spelers uit lagere reeksen aanvullend aan hun vaste spelers a la Webers,
maar blijven toch altijd in dezelfde reeks en spelen nu zelf al 2 seizoenen aan de top van de reeks.
Bij ons zal het probleem wel zijn dat het grootste deel van het budget al weg was om de betere spelers zoals
De Rock, Mitu, Verstraeten enz allemaal te houden, maar dan nog, zoveel nieuwkomers halen die het niveau niet aankunnen is onaanvaardbaar en terecht dat die PVPD nu mag opkrassen.
Alleen zal dat ons probleem niet direct oplossen want we moeten wel verder met deze ploeg tot nieuwjaar,
en dan is het maar te hopen dat de kloof met de ploegen voor ons niet te groot gaat worden.



(y)


10 Okt 2017, 9:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Bakkie schreef:
elfahem schreef:
Sec bericht op de officiële website. Klinkt me zowat als een schuldbekentenis in de oren. Jammer dat de arme man moet gaan, maar afgaande op zijn prestaties (laat het me voor de gemakkelijkheid de praktijk noemen) voor onze club, lijkt me dit een gerechtvaardigde beslissing. Het sterkt me ook in de overtuiging dat ik het nog zo slecht niet zag, ik begon zowaar te twijfelen...


Ben wel eens benieuwd hoeveel budget PVDP had dit seizoen of wat er hem beloofd geweest is :) zal een leuke vergadering kunnen worden.


De grootte van een budget is inderdaad één zaak. De manier waarop je dat besteedt een andere. Mij gaat het vooral om dat tweede. Dan verleng je geen WVT, dan koop je in extremis geen De Neve (wat kan die meer dan Ntika of zelfs De Koker?), etc.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


10 Okt 2017, 9:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
elfahem schreef:
Bakkie schreef:
elfahem schreef:
Sec bericht op de officiële website. Klinkt me zowat als een schuldbekentenis in de oren. Jammer dat de arme man moet gaan, maar afgaande op zijn prestaties (laat het me voor de gemakkelijkheid de praktijk noemen) voor onze club, lijkt me dit een gerechtvaardigde beslissing. Het sterkt me ook in de overtuiging dat ik het nog zo slecht niet zag, ik begon zowaar te twijfelen...


Ben wel eens benieuwd hoeveel budget PVDP had dit seizoen of wat er hem beloofd geweest is :) zal een leuke vergadering kunnen worden.


De grootte van een budget is inderdaad één zaak. De manier waarop je dat besteedt een andere. Mij gaat het vooral om dat tweede. Dan verleng je geen WVT, dan koop je in extremis geen De Neve (wat kan die meer dan Ntika of zelfs De Koker?), etc.


Zoals eerder al aangehaald is geweest is,was het op aanraden van de trainer dat Wannes zijn contract is verlengd is,maar ze zijn ook al aan TOM zijn poten aan het zagen ;) geen nood de toekomstige opvolger is al aan het geilen,ze kunnen misschien FDR DE vriend des huizes het jobke geven van sportief directeur,deze functie heeft hij nog niet gehad binnen de club. :juij:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Okt 2017, 10:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst