Eendracht Aalst- VW Hamme - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Eendracht Aalst- VW Hamme 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Spelers van Hamme zeiden na de match, eendracht veel talent maar eendracht geen ploeg op het veld..........
hun sfeer na de match sprak boekdelen ( al was het natuurlijk makkelijk na een overwinning) de onze durven nog nauwelijks hun kop te laten zien na de match. ik denk dat het in de kleedkamer onder nul zit :-(


08 Okt 2017, 22:12
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik constateer maar één ding en dat is dat diegene die de kern samengesteld heeft dik gebuisd is en de trainer zit ermee!!!
Waarom er geen ervaren spelers bijgekocht zijn is mij een raadsel! :kots:


If you pay nuts, you get monkey's! (met alle respect voor de spelers, uiteraard).

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


09 Okt 2017, 8:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Op basis van wat we tot op vandaag hebben gezien, is er (alsnog) nog geen catastrofe aan de hand. De matchen op verplaatsing bij top-5 ploegen hebben we verdiend verloren.
Onze 2 thuiswedstrijden 3 op 6. En een wedstrijd minder gespeeld. op basis van inzet en kansen verdienden we tegen Hamme een puntendeling.
De algemene klassering duidt er echter op dat we in degradatieproblemen zitten.
We hebben momenbteel nog geen grote blessureproblemen of grote problenen met gele kaarten, maar die kunnen er aankomen
.
Dus mijn persoonlijke conclussie is:
- Versterking (middenveld)/defensie) is absoluut nodig tijdens het komende winterseizoen
- Tactische update is intussen nodig voor de huidige defensieve mogelijkheden van ons elftal
- Zeker géén ontslag van de trainer. Hij is zeker geen slechte trainer, die roeit met de middelen waarover hij beschikt. Hij heeft al eerder bewezen dat hij met een mindere kern , maar wel met inzet onverwachte positieve resultaten kan behalen (promotie in amateur2)
Een betere (betaalbare) vervanger is er niet op de markt te vinden; en zou toch niks oplossen.
Alleen maar meer geld kosten.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Okt 2017, 9:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Bakkie schreef:
Dan moet je even nagaan hoeveel spelers er nog onder contract lagen na La lou ;) En hoeveel spelers onder contract lagen na Luik.
De riemen die Sven had waren duidelijk niet dezelfde als PVDP.

Hoe bedoel je? Sven Jacques heeft als ik mij niet vergis in mei en juni 2016 grotendeels de kern van vorig samengesteld. PVDP heeft na zijn vertrek naar antwerp (juni 16?) toch verdergedaan (ik vermoed in die periode toch met dezelfde riemen?). Als je naar het aantal geslaagde en mislukte transfers van beiden kijkt van die periode, vind ik toch dat daar een verschil is. SJ haalde in zijn periode (verbeter me gerust als ik mij vergis) de rock, mitu, lusala,de coninck, baras...
PVDP haalde wel diarra en met nieuwjaar verstraeten, maar ook antoine, dienen atheba, camara, en dan dit seizoen een ganse bende die duidelijk te kort schieten (van gyseghem, godart, adam, enz). Los van alle bestuurlijke beslommeringen en financiële problemen had ik echt gehoopt dat hij ook een paar ontdekkingen zou doen zoals de rock of mitu. Ik vermoed dat die gasten toen ze hier tekenden toch ook niet het dikste contract hadden?
Ik geef u gelijk dat als hij meer financiële middelen had gehad, hij ongetwjifeld andere/betere spelers had kunnen halen. Maar puur naar capaciteiten schat ik SJ toch hoger in.

PS: die namen die hier eerder aangehaald werden waar ze mee spraken (joye, diene spits v harelbeke etc). Moet je daarvoor een (wss goedbetaald) sportief manager hebben? Dan kan je beter iemand gewoon het forum laten lezen want die mannen zijn hier allemaal de revue gepasseerd. Een topvoorbeeld van scoutingswerk kan je dat toch ook niet noemen? Dan kan je beter DT sportief verantwoordelijke maken want heeft er volgens mij meer verstand van dan diene pvdp


09 Okt 2017, 9:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:
Dan moet je even nagaan hoeveel spelers er nog onder contract lagen na La lou ;) En hoeveel spelers onder contract lagen na Luik.
De riemen die Sven had waren duidelijk niet dezelfde als PVDP.

Hoe bedoel je? Sven Jacques heeft als ik mij niet vergis in mei en juni 2016 grotendeels de kern van vorig samengesteld. PVDP heeft na zijn vertrek naar antwerp (juni 16?) toch verdergedaan (ik vermoed in die periode toch met dezelfde riemen?)


SJ heeft een spelerskern kunnen samen stellen als er amper spelers onder contract lagen na het La Lou debacle,hoeveel kernspelers lagen dan nog onder contract? Dus had SJ een ruim budget om spelers aan te trekken,PVDP heeft deze kans niet gekregen en moest het doen met de centen die nog beschikbaar waren.
Maar we moeten niet klagen,hier was iedereen toch content met de afbouw van de schulden :D
Of PVDP de juiste keuze was ? dat laat ik aan de mensen die hem hebben aangetrokken om daar over te oordelen.
Watdenk je dat het budget was van PVDP? En hoeveel was het budget van SJ?

Het doet me herinneren aan een paar seizoenen geleden met de bijna ook volledige nieuwe ploeg (Depoitre en Co) we speelden ook direct kampioen met het gekende resultaat enkele seizoenen later,ik denk dat we weer dat zelfde pad aan het bewandelen zijn.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Okt 2017, 9:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Bakkie schreef:
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:
Dan moet je even nagaan hoeveel spelers er nog onder contract lagen na La lou ;) En hoeveel spelers onder contract lagen na Luik.
De riemen die Sven had waren duidelijk niet dezelfde als PVDP.

Hoe bedoel je? Sven Jacques heeft als ik mij niet vergis in mei en juni 2016 grotendeels de kern van vorig samengesteld. PVDP heeft na zijn vertrek naar antwerp (juni 16?) toch verdergedaan (ik vermoed in die periode toch met dezelfde riemen?)


SJ heeft een spelerskern kunnen samen stellen als er amper spelers onder contract lagen na het La Lou debacle,hoeveel kernspelers lagen dan nog onder contract? Dus had SJ een ruim budget om spelers aan te trekken,PVDP heeft deze kans niet gekregen en moest het doen met de centen die nog beschikbaar waren.
Of PVDP de juiste keuze was ? dat laat ik aan de mensen die hem hebben aangetrokken om daar over te oordelen.
Watdenk je dat het budget was van PVDP? En hoeveel was het budget van SJ?

Het doet me herinneren aan een paar seizoenen geleden met de bijna ook volledige nieuwe ploeg (Depoitre en Co) we speelden ook direct kampioen met het gekende resultaat enkele seizoenen later,ik denk dat we weer dat zelfde pad aan het bewandelen zijn.

Geen idee wat het budget van beide was. Het lijkt mij gewoon dat SJ met vooral de rock, mitu en zelfs de coninck enkele mooie ontdekkingen gedaan heeft. En voor zover mijn voetballogica rijkt, ontdekkingen die ook dit seizoen binnen het budget hadden gepast. Tenzij zij van de bank van bornem en oudenaarde naar aalst gekomen zijn en meteen een dik contract kregen natuurlijk maar dat lijkt mij niet het geval.
Heeft hij moeten roeien met het weinige geld beschikbaar was? Zeer zeker, en dat dit niet gemakkelijk is kan ik mij ook best voorstellen. Maar volgens mij had hij mits wat grondiger scoutingswerk het toch nog net iets anders kunnen invullen.


09 Okt 2017, 9:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Zowel de derde als de vierde goal van Hamme zijn het resultaat van barslecht verdedigen van Falco. Een goede rechtsachter zou deze ploeg al enorm vooruit helpen.


09 Okt 2017, 9:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:
ajoin_bart schreef:
Hoe bedoel je? Sven Jacques heeft als ik mij niet vergis in mei en juni 2016 grotendeels de kern van vorig samengesteld. PVDP heeft na zijn vertrek naar antwerp (juni 16?) toch verdergedaan (ik vermoed in die periode toch met dezelfde riemen?)


SJ heeft een spelerskern kunnen samen stellen als er amper spelers onder contract lagen na het La Lou debacle,hoeveel kernspelers lagen dan nog onder contract? Dus had SJ een ruim budget om spelers aan te trekken,PVDP heeft deze kans niet gekregen en moest het doen met de centen die nog beschikbaar waren.
Of PVDP de juiste keuze was ? dat laat ik aan de mensen die hem hebben aangetrokken om daar over te oordelen.
Watdenk je dat het budget was van PVDP? En hoeveel was het budget van SJ?

Het doet me herinneren aan een paar seizoenen geleden met de bijna ook volledige nieuwe ploeg (Depoitre en Co) we speelden ook direct kampioen met het gekende resultaat enkele seizoenen later,ik denk dat we weer dat zelfde pad aan het bewandelen zijn.

Geen idee wat het budget van beide was. Het lijkt mij gewoon dat SJ met vooral de rock, mitu en zelfs de coninck enkele mooie ontdekkingen gedaan heeft. En voor zover mijn voetballogica rijkt, ontdekkingen die ook dit seizoen binnen het budget hadden gepast. Tenzij zij van de bank van bornem en oudenaarde naar aalst gekomen zijn en meteen een dik contract kregen natuurlijk maar dat lijkt mij niet het geval.
Heeft hij moeten roeien met het weinige geld beschikbaar was? Zeer zeker, en dat dit niet gemakkelijk is kan ik mij ook best voorstellen. Maar volgens mij had hij mits wat grondiger scoutingswerk het toch nog net iets anders kunnen invullen.


Er was dit seizoen zelfs geen budget voor een deftige speler aan te trekken :wadde:
Maar geen nood de vuile spelletjes van bepaalde personen zijn al bezig van gisterenavond in het restaurant,ook het eerste ontslag is al een feit.
PLJ heeft enkel nog maar de goede kant gezien binnen de club,nu komt de zwarte kant binnen sluipen langs alle kanten,hij is een beetje het noorden kwijt.
PVDP komt naar de vzw vergadering hij kan dan eens uitleggen hoeveel zijn budget voor dit seizoen,bind je maar vast op uwe stoel dage er niet afvalt,ook kan je dan eens zien wat het budget was van SJ om zijn nieuwe ploeg te vormen en wat PVDP ter beschikking had.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Okt 2017, 9:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Bakkie schreef:
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:

SJ heeft een spelerskern kunnen samen stellen als er amper spelers onder contract lagen na het La Lou debacle,hoeveel kernspelers lagen dan nog onder contract? Dus had SJ een ruim budget om spelers aan te trekken,PVDP heeft deze kans niet gekregen en moest het doen met de centen die nog beschikbaar waren.
Of PVDP de juiste keuze was ? dat laat ik aan de mensen die hem hebben aangetrokken om daar over te oordelen.
Watdenk je dat het budget was van PVDP? En hoeveel was het budget van SJ?

Het doet me herinneren aan een paar seizoenen geleden met de bijna ook volledige nieuwe ploeg (Depoitre en Co) we speelden ook direct kampioen met het gekende resultaat enkele seizoenen later,ik denk dat we weer dat zelfde pad aan het bewandelen zijn.

Geen idee wat het budget van beide was. Het lijkt mij gewoon dat SJ met vooral de rock, mitu en zelfs de coninck enkele mooie ontdekkingen gedaan heeft. En voor zover mijn voetballogica rijkt, ontdekkingen die ook dit seizoen binnen het budget hadden gepast. Tenzij zij van de bank van bornem en oudenaarde naar aalst gekomen zijn en meteen een dik contract kregen natuurlijk maar dat lijkt mij niet het geval.
Heeft hij moeten roeien met het weinige geld beschikbaar was? Zeer zeker, en dat dit niet gemakkelijk is kan ik mij ook best voorstellen. Maar volgens mij had hij mits wat grondiger scoutingswerk het toch nog net iets anders kunnen invullen.


Er was dit seizoen zelfs geen budget voor een deftige speler aan te trekken :wadde:
Maar geen nood de vuile spelletjes van bepaalde personen zijn al bezig van gisterenavond in het restaurant,ook het eerste ontslag is al een feit.
PLJ heeft enkel nog maar de goede kant gezien binnen de club,nu komt de zwarte kant binnen sluipen langs alle kanten,hij is een beetje het noorden kwijt.
PVDP komt naar de vzw vergadering hij kan dan eens uitleggen hoeveel zijn budget voor dit seizoen,bind je maar vast op uwe stoel dage er niet afvalt,ook kan je dan eens zien wat het budget was van SJ om zijn nieuwe ploeg te vormen en wat PVDP ter beschikking had.


Hoezo?


09 Okt 2017, 9:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Grootste frustratie is gewoon dat je - ondanks de twijfels over het aankoopbeleid - ziet dat uw kern voetbaltechnisch gewoon mee kan op dit niveau, maar je uzelf niet beloont door de kansen niet af te maken en zelf iedere match een aantal steken laat vallen... Eerste twee tegendoelpunten heeft niks met niveau of aankoopbeleid te maken, maar met de basics van het voetbal... En zo staat je ipv 1-0 minstens voor, 0-2 achter bij de rust...

Naar de transfers bekeken, wel krediet geven aan de mensen die er iets mee hebben gedaan: Mitu en De Rock waren al binnen nog voor SJ hier was neergestreken... Alleen de foto's waren nog niet getrokken :-) Ik weet dat sommigen het niet willen horen, maar was wel degelijk zo. Je kan u zelfs de vraag stellen dat als de contracten nog niet hadden getekend geweest, ze hier onder SJ wel hadden geweest... Soit, dat zijn vijgen na Pasen maar zijn wel belangrijke nuances. PVDP wordt aangevallen voor een voor niks spelende Atheba, maar dat SJ ons eigenlijk met Claeys-Verbrugghe wilde laten spelen als verdedigersduo wordt dan weer wel vergeten... Want dat waren zijn eerste echte transfers... Transfers zijn geen exacte wetenschap natuurlijk... De duurste transfers uit onze geschiedenis zijn uiteindelijk ook altijd de grootste ontgoochelingen geworden zoals een Lauwers bijvoorbeeld... Iedereen zal de onbekende Deen Lässen altijd verkiezen boven Christophe...

Ik lees hier dat Falko voor het derde tegendoelpunt de boter heeft gefret? Laat ons zeggen dat degene die vanuit het middenveld rugdekking geeft, plots stopt om te gaan appeleren bij de scheids. Als die gewoon meeloopt, is er geen vuiltje aan de lucht. Is ook niet de eerste keer dit seizoen bij een tegendoelpunt dat ik dat zie... En het is dat waar de Hamme-spelers waarschijnlijk op alluderen: dat er voorlopig te weinig wordt gecorrigeerd bij ons als er op een andere positie een steek valt...

Bovendien geeft Falko de assist bij de 3-4 en legt hij eigenlijk de bal panklaar voor De Rock om de 1-0 te maken... Dus ook het goeie niet vergeten...

Tot slot: dat de puntenoogst zwaar tegenvalt, kan niemand ontkennen, maar je ziet wel iets - dat vastzetten van Hamme is gewoon hun spel omdat ze in principe met 6 + de doelman enkel aan verdedigen denken. En de andere 4 moeten het dan aanvallend doen. Zoals gisteren pakt dat dan heel goed uit, terwijl in een andere wedstrijd ze niet op doel schieten...


Laatst gewijzigd door DT op 09 Okt 2017, 10:21, 6 keer totaal gewijzigd.



09 Okt 2017, 9:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
@ Alostana Dat zal vandaag wel gecommuniceerd worden denk ik.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Okt 2017, 9:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
3e goal was, net als de 1e, gewoon een kwestie van onoplettendheid, gebrek aan concentratie. Dat Falko zich ook laat ringeloren bij de 4e goal is inderdaad zo, maar aan hem zal het niet gelegen hebben gisteren...


09 Okt 2017, 10:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
tympanum2 schreef:
3e goal was, net als de 1e, gewoon een kwestie van onoplettendheid, gebrek aan concentratie. Dat Falko zich ook laat ringeloren bij de 4e goal is inderdaad zo, maar aan hem zal het niet gelegen hebben gisteren...


Bij die derde en vooral die vierde goal laat hij zich toch gewoon rollen als een miniem. Dus lag het wel degelijk aan hem. Sympathieke kerel maar hij kan dit niveau gewoon niet aan.


09 Okt 2017, 10:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
AlostanA schreef:
tympanum2 schreef:
3e goal was, net als de 1e, gewoon een kwestie van onoplettendheid, gebrek aan concentratie. Dat Falko zich ook laat ringeloren bij de 4e goal is inderdaad zo, maar aan hem zal het niet gelegen hebben gisteren...


Bij die derde en vooral die vierde goal laat hij zich toch gewoon rollen als een miniem. Dus lag het wel degelijk aan hem. Sympathieke kerel maar hij kan dit niveau gewoon niet aan.


En wie moet er dan allemaal uit owv die 2 eerste goals want daar was Falko niet in de buurt dacht ik? Keeper ook te weinig voor dit niveau (is ironisch bedoeld hé voor alle duidelijkheid)? Want over de positionering bij die 2de goal kan je ook een boek schrijven: lijkt op een voorzet te anticiperen maar dan nog is zijn positie bizar wetende dat Kevin op dat soort ballen quasi nooit komt en dat was gewaarschuwd voor de traptechniek met links van Van Remoortere... Kritiek mag, maar bekijk dan wel alles... Ik blijf erbij - als De Neve bij de derde goal doorloopt, is er niks aan de hand: of Falko dan wel of niet wordt gedold daar... Gelukkig houdt de staff + spelers de gelederen wel gesloten. Dat is immers de enige manier om de trend te breken... Volg dan ook de redenering van Anubis niet als je de ontlading tegen Seraing zag en de taferelen aan de bank. We zijn amper 2 weken verder, weliswaar na een zure 0 op 6, maar toch... Zolang je in de kleedkamer de eendracht kan bewaren is er geen vuiltje aan de lucht...


Laatst gewijzigd door DT op 09 Okt 2017, 11:01, 2 keer totaal gewijzigd.



09 Okt 2017, 10:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
DT schreef:
AlostanA schreef:
tympanum2 schreef:
3e goal was, net als de 1e, gewoon een kwestie van onoplettendheid, gebrek aan concentratie. Dat Falko zich ook laat ringeloren bij de 4e goal is inderdaad zo, maar aan hem zal het niet gelegen hebben gisteren...


Bij die derde en vooral die vierde goal laat hij zich toch gewoon rollen als een miniem. Dus lag het wel degelijk aan hem. Sympathieke kerel maar hij kan dit niveau gewoon niet aan.


En wie moet er dan allemaal uit owv die 2 eerste goals want daar was Falko niet in de buurt dacht ik? Keeper ook te weinig voor dit niveau (is ironisch bedoeld hé voor alle duidelijkheid)? Want over de positionering bij die 2de goal kan je ook een boek schrijven: lijkt op een voorzet te anticiperen maar dan nog is zijn positie bizar wetende dat Kevin op dat soort ballen quasi nooit komt en dat was gewaarschuwd voor de traptechniek met links van Van Remoortere... Kritiek mag, maar bekijk dan wel alles... Ik blijf erbij - als De Neve bij de derde goal doorloopt, is er niks aan de hand: of Falko dan wel of niet wordt gedold daar... Gelukkig houdt de staff + spelers de gelederen wel gesloten. Dat is immers de enige manier om de trend te breken...


Dat slaat toch nergens op. Als je al niet mag vaststellen dat een verdediger niet goed verdedigt? Bij die derde goal moet hij veel harder dat duel aangaan en bij die vierde goal geeft hij het doelpunt gewoon cadeau. Ja, hij geeft af en toe goede aanvallende impulsen maar zijn taak is in eerste instantie verdedigen en dat gaat gewoon veel te vaak fout.


09 Okt 2017, 11:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst