Eendracht Aalst- VW Hamme - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12
 Eendracht Aalst- VW Hamme 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
edit


Laatst gewijzigd door Tienj en tander op 10 Okt 2017, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.



10 Okt 2017, 16:39
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Tienj en tander schreef:
Bakkie schreef:
Tienj en tander schreef:

Sorry maat was jij idd niet (was iendracht mèn 2de vraa met die post over "poten zagen"), alleszins zijn er smerige (machts)spelletjes aan de gang in het bestuur en dat begint voelbaar te worden bij iedereen (n)


Ik poste wel dat men aan Tom zijn poten aan het zagen zijn,maar ik heb geen enkele naam gepost.
En ik dacht juist dat alles goed ging onder PLJ :lol:


Na volgek ook ni meer wie wat postte :lol: namen zijn nu wel bekend ;)

Met PLJ vind ik dat we goed zitten (naast zijn euforische zattemanspraat af en toe), maar hij laat zich gewoon ontzettend slecht omringen: Goethals, Flippo, LVH -> allemaal mensen die hun zinnen met "ik" beginnen. SVDB is de slechtste nog niet, maar is gewoon nen tweezak...


10 Okt 2017, 16:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Tienj en tander schreef:
Tienj en tander schreef:
Bakkie schreef:

Ik poste wel dat men aan Tom zijn poten aan het zagen zijn,maar ik heb geen enkele naam gepost.
En ik dacht juist dat alles goed ging onder PLJ :lol:


Na volgek ook ni meer wie wat postte :lol: namen zijn nu wel bekend ;)

Met PLJ vind ik dat we goed zitten (naast zijn euforische zattemanspraat af en toe), maar hij laat zich gewoon ontzettend slecht omringen: Goethals, Flippo, LVH -> allemaal mensen die hun zinnen met "ik" beginnen. SVDB is de slechtste nog niet, maar is gewoon nen tweezak...


Dit is toch om te lachen? enkele maanden geleden poste ik dat dat er geene zak is veranderd onder PLJ toen was het moord en brand en was ik een onruststoker :hmm:
En nu vernoem je net dezelfde mensen die achter FDR zijn kloten liepen,van verandering gesproken e ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Okt 2017, 17:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Dat het bestuur het idee om de trainer te ontslaan (als dat idee er is) maar uit hun hoofd zet.
Ik kan mij niet inbeelden dat er noch binnen de spelersgroep noch binnen Tom zijn technische staf iemand is die hem de slechte start aanwrijft. De supporters al helemaal niet, en terecht! We hebben eindelijk eens 'nen normalen' die hier toch al iets neergezet heeft, hard werkt en het maximum tracht te bereiken met deze groep. LAAT HEM DOEN!
Scoren doen we bijna elke wedstrijd en thuis heb ik al twee aangename wedstrijden gezien. Als we nu onze defensie/organisatie op orde krijgen redden we ons wel hoor.


10 Okt 2017, 17:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
luque schreef:
Dat het bestuur het idee om de trainer te ontslaan (als dat idee er is) maar uit hun hoofd zet.
Ik kan mij niet inbeelden dat er noch binnen de spelersgroep noch binnen Tom zijn technische staf iemand is die hem de slechte start aanwrijft. De supporters al helemaal niet, en terecht! We hebben eindelijk eens 'nen normalen' die hier toch al iets neergezet heeft, hard werkt en het maximum tracht te bereiken met deze groep. LAAT HEM DOEN!
Scoren doen we bijna elke wedstrijd en thuis heb ik al twee aangename wedstrijden gezien. Als we nu onze defensie/organisatie op orde krijgen redden we ons wel hoor.


(y)


10 Okt 2017, 18:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3854
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Geef de man een deftige versterking of drie en TDC zal het wel redden.

Anderzijds zijn er weldegelijk spelers die af en toe eens moeten gaan zagen of hij niet beter zus of zo speelt maar dat dan niet (direct) doet...als dat natuurlijk aan de oren komt van het bestuur hebt ge rap een zwarte piet.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Okt 2017, 19:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
luque schreef:
Dat het bestuur het idee om de trainer te ontslaan (als dat idee er is) maar uit hun hoofd zet.
Ik kan mij niet inbeelden dat er noch binnen de spelersgroep noch binnen Tom zijn technische staf iemand is die hem de slechte start aanwrijft. De supporters al helemaal niet, en terecht! We hebben eindelijk eens 'nen normalen' die hier toch al iets neergezet heeft, hard werkt en het maximum tracht te bereiken met deze groep. LAAT HEM DOEN!
Scoren doen we bijna elke wedstrijd en thuis heb ik al twee aangename wedstrijden gezien. Als we nu onze defensie/organisatie op orde krijgen redden we ons wel hoor.

(y) (y) (y) :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


10 Okt 2017, 19:10
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
witzwet schreef:
Geef de man een deftige versterking of drie en TDC zal het wel redden.

Anderzijds zijn er weldegelijk spelers die af en toe eens moeten gaan zagen of hij niet beter zus of zo speelt maar dat dan niet (direct) doet...als dat natuurlijk aan de oren komt van het bestuur hebt ge rap een zwarte piet.

De spelers moeten doen wat de coach zegt tenslotte is hij de sportief verantwoordelijke.
Ik kan me inbeelden dat sommige spelers niet echt tevreden zijn maar dat is elk jaar zo en zeker met een tamelijk grote kern.
De spelers moeten niet zagen maar hun truitje nat, maken ze verdienen in het voetbal meer dan genoeg.
Voila dit is mijn mening.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


10 Okt 2017, 19:15
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
luque schreef:
Dat het bestuur het idee om de trainer te ontslaan (als dat idee er is) maar uit hun hoofd zet.
Ik kan mij niet inbeelden dat er noch binnen de spelersgroep noch binnen Tom zijn technische staf iemand is die hem de slechte start aanwrijft. De supporters al helemaal niet, en terecht! We hebben eindelijk eens 'nen normalen' die hier toch al iets neergezet heeft, hard werkt en het maximum tracht te bereiken met deze groep. LAAT HEM DOEN!
Scoren doen we bijna elke wedstrijd en thuis heb ik al twee aangename wedstrijden gezien. Als we nu onze defensie/organisatie op orde krijgen redden we ons wel hoor.


(y)

#jesuisTDC


10 Okt 2017, 19:27
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
#laatTDCdoen :boks:
#jesuisTDC :banana:

:EA:


10 Okt 2017, 19:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
allesaaneen schreef:
We kunnen inderdaad niet ontkennen dat het momentum dat vorig seizoen gecreëerd geweest is door het nieuwe bestuur, dit seizoen door datzelfde bestuur al terug aan het afbrokkelen is... Koken kost geld, dat wéét je als je in de voetballerij stapt.
momentum dat ze gecreeerd hebben ? Ze hebben nooit beseft dat een momentum interessant zou zijn geweest, nooit op gefocust trouwens. Even ter herinnering op dat vlak ook; we hebben het er moeten uit trekken! dat PLJ de man achter het project was. Er was hier eerst een CEO en dergelijke (ook stil daarrond trouwens).

Het is maar door een geweldige portie geluk en en een karaktervol team (op het moment dat het nodig was) te hebben in de eindronde dat je eens een paar weken momentum gehad hebt. Maar zelfs dat was al snel over, de eindronde was gewonnen en we zijn op verlof gegaan. Zelfs de voorbereiding op het niveau seizoen moest dan nog georganiseerd beginnen worden. Er zijn op zich zelfs amper festiviteiten geweest.

Ik kan mij dikwijls vinden in jouw posts, maar kom echt niet vertellen dat dit bestuur momentum creëerde hé zeg.


PS: snap nog altijd de paniek niet, snap ook de kritiek niet op een select kransje spelers, als je de beelden ziet dan ben ik nog meer overtuigd van mijn post eerder deze week (na het viseren van Falco)

_________________
If you never try, you'll never know


10 Okt 2017, 19:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
luque schreef:
Dat het bestuur het idee om de trainer te ontslaan (als dat idee er is) maar uit hun hoofd zet.
Ik kan mij niet inbeelden dat er noch binnen de spelersgroep noch binnen Tom zijn technische staf iemand is die hem de slechte start aanwrijft. De supporters al helemaal niet, en terecht! We hebben eindelijk eens 'nen normalen' die hier toch al iets neergezet heeft, hard werkt en het maximum tracht te bereiken met deze groep. LAAT HEM DOEN!
Scoren doen we bijna elke wedstrijd en thuis heb ik al twee aangename wedstrijden gezien. Als we nu onze defensie/organisatie op orde krijgen redden we ons wel hoor.
Helemaal akkoord

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


10 Okt 2017, 20:27
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Bram schreef:
allesaaneen schreef:
We kunnen inderdaad niet ontkennen dat het momentum dat vorig seizoen gecreëerd geweest is door het nieuwe bestuur, dit seizoen door datzelfde bestuur al terug aan het afbrokkelen is... Koken kost geld, dat wéét je als je in de voetballerij stapt.
momentum dat ze gecreeerd hebben ? Ze hebben nooit beseft dat een momentum interessant zou zijn geweest, nooit op gefocust trouwens. Even ter herinnering op dat vlak ook; we hebben het er moeten uit trekken! dat PLJ de man achter het project was. Er was hier eerst een CEO en dergelijke (ook stil daarrond trouwens).

Het is maar door een geweldige portie geluk en en een karaktervol team (op het moment dat het nodig was) te hebben in de eindronde dat je eens een paar weken momentum gehad hebt. Maar zelfs dat was al snel over, de eindronde was gewonnen en we zijn op verlof gegaan. Zelfs de voorbereiding op het niveau seizoen moest dan nog georganiseerd beginnen worden. Er zijn op zich zelfs amper festiviteiten geweest.

Ik kan mij dikwijls vinden in jouw posts, maar kom echt niet vertellen dat dit bestuur momentum creëerde hé zeg.


Je bevestigt zelf dat er momentum was, maar zonder dit bestuur - zonder de overname door PLJ, tout court - hadden we dat 'karaktervolle team' toch niet, in 2e amateur? :)

Dan zaten we waarschijnlijk in 4e provinciale, tussen karaktervolle ploegen als Rangers Merelbeke, Edeboys B en Schroevers Moorsel... ;)

Ere wie ere toekomt, PLJ heeft EA gered, heeft budget voorzien voor een kern die een gans seizoen mooi voetbal bracht en op de koop toe nog een eindronde won. De grasmat is vernieuwd, er zijn meer abonnementen verkocht en binnenkort staat er een eerste klasse-tribune. Draai het of keer het, die combinatie heeft voor een (korte) heropleving gezorgd. En als er iets meer budget/aandacht was besteed aan versterking, was dat momentum er nu nog.

Soit, ieder z'n mening, maakt ook weinig uit, wie ervoor gezorgd heeft.


10 Okt 2017, 20:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
In 2013 was er nog zo een ploeg die met een ander stamnummer is begonnen in eerste provinciale en nu spelen ze in Eerste klasse B ;)
Waarschijnlijk had provinciaal voetbal voor ons iets gezonder geweest en sleurde je geen schuldenberg mee in uwe rugzak ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Okt 2017, 21:37
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Bakkie schreef:
In 2013 was er nog zo een ploeg die met een ander stamnummer is begonnen in eerste provinciale en nu spelen ze in Eerste klasse B ;)
Waarschijnlijk had provinciaal voetbal voor ons iets gezonder geweest en sleurde je geen schuldenberg mee in uwe rugzak ;)


Een vergelijkbare situatie zou in onze regio dan zijn dat - ik zeg maar iets - Koninklijke Eendracht Appelterre-Eichem, uit eerste provinciale Oost-Vlaanderen, na lang onderhandelen beslist om 'de identiteit van' het failliete SC Eendracht Aalst over te nemen door haar eigen identiteit op te geven, om vanaf dan verder te gaan als (Koninklijke) Eendracht Aalst Appelterre, met kleuren rood, geel, wit en zwart... in het PC-stadion, mits een onmiddellijke aanhang van 4.000 supporters, ofwel in stadion Molenveld, bij een ietwat lagere opkomst.

En dan lachen met FC Azerty... :crazy: Misschien kunnen al die eerste provincialers dan met ne gesponsorden Renault rondrijden... wa denkte, Bakkie? ;)

Ik weet trouwens niet met welke zaakjes voorzitter Roef van 'die ploeg die je bedoelt' zich bezighoudt, maar ze zijn blijkbaar lucratiever dan die van PLJ :) en daar draait het dikwijls eens om hé... ;) dus zelfs als je al op die manier wilt herbeginnen in 1e provinciale, dan kan het geld evengoed op zijn tegen dat je 5 jaar later kan aankloppen aan de poorten van 1B.


10 Okt 2017, 22:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst