Eendracht Aalst- VW Hamme - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 Eendracht Aalst- VW Hamme 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 5
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
allesaaneen schreef:
Bakkie schreef:
In 2013 was er nog zo een ploeg die met een ander stamnummer is begonnen in eerste provinciale en nu spelen ze in Eerste klasse B ;)
Waarschijnlijk had provinciaal voetbal voor ons iets gezonder geweest en sleurde je geen schuldenberg mee in uwe rugzak ;)

Een vergelijkbare situatie zou in onze regio dan zijn dat - ik zeg maar iets - Koninklijke Eendracht Appelterre-Eichem, uit eerste provinciale Oost-Vlaanderen, na lang onderhandelen beslist om 'de identiteit van' het failliete SC Eendracht Aalst over te nemen door haar eigen identiteit op te geven, om vanaf dan verder te gaan als (Koninklijke) Eendracht Aalst Appelterre, met kleuren rood, geel, wit en zwart... in het PC-stadion, mits een onmiddellijke aanhang van 4.000 supporters, ofwel in stadion Molenveld, bij een ietwat lagere opkomst.

En dan lachen met FC Azerty... :crazy: Misschien kunnen al die eerste provincialers dan met ne gesponsorden Renault rondrijden... wa denkte, Bakkie? ;)

Ik weet trouwens niet met welke zaakjes voorzitter Roef van 'die ploeg die je bedoelt' zich bezighoudt, maar ze zijn blijkbaar lucratiever dan die van PLJ :) en daar draait het dikwijls eens om hé... ;) dus zelfs als je al op die manier wilt herbeginnen in 1e provinciale, dan kan het geld evengoed op zijn tegen dat je 5 jaar later kan aankloppen aan de poorten van 1B.

Ja, natuurlijk lachen met FC Azerty, da's een club zonder ziel. Gefabriceerd met een eindeloos aantal fusies, te zot om los te lopen

11 Okt 2017, 10:15

Leeftijd: 5
En ook ik steun TDC 100%, als ge ziet dat de spelers zondag vechten voor 3-3 en 4-4 weet ge dat uw trainer niet ter discussie kan staan. Hij heeft ons door een fantastische eindronde geleid vorig jaar, dan kunde hem nu nie plots laten vallen :EA:

11 Okt 2017, 10:16
Freak

uw ziel verkopen om toch maar in 1b te spelen.dan speel ik liever in 2e amateur als eendracht aalst. :?

11 Okt 2017, 10:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 62
Mariner schreef:
En ook ik steun TDC 100%, als ge ziet dat de spelers zondag vechten voor 3-3 en 4-4 weet ge dat uw trainer niet ter discussie kan staan. Hij heeft ons door een fantastische eindronde geleid vorig jaar, dan kunde hem nu nie plots laten vallen :EA:

(y) (y) (y) :EA:

11 Okt 2017, 10:29
Nationale Ploeg

Mariner schreef:

:EA: (y) (y) (y) :EA:

11 Okt 2017, 10:33
Nationale Ploeg

Ik vind zelfs dat we tijdens de vergadering onze uitdrukkelijke steun naar onze trainer mogen tonen daarmee weet het bestuur dat de supporters achter hem staan!

11 Okt 2017, 10:35
Reserve

Mariner schreef:

Zondag eens onze steun betuigen aan den Tom.

We gaan het samen moeten doen.

11 Okt 2017, 10:35

Leeftijd: 52
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
witteken schreef:
Bakkie schreef:
@ Witteken,hoeveel schulden denk je dat er nu nog zijn,wat er blijkbaar niet veel snappen,is dat de schulden nog gestegen zijn onder PLJ.
Wat PLJ wel gedaan heeft en eer wie eer toekomt,dat is de leveranciers en een paar andere schuldeisers betaald,als club zijnde zit je nog steeds tot over je oren in de poef,je zit met een rekening courant die nog nooit zo groot was.
Was het niet de bedoeling om niet hetzelfde voor te hebben zoals onder FDR??

Denken jullie nu echt dat PLJ gratis werkt :plat: als hij morgen zijn centen opeist wel dan staan wij als supp en club zijnde met de rug tegen de muur en is een faisement onafwendbaar.

En wat de tribune betreft niet vergeten dat PLJ er zelfs geen wou zetten,ik denk dat hier alle lof naar de vzw gaat zeker,of ge stond nog tot aan uw knieën in de modder.

Als morgen coucke of lambrechts het afstappen zullen ze ook hun centen terug willen of verkopen aan buitenlanders, denk je dat die het gratis doen .
Dat is bij alle ploegen zo , of denk je dat valckenier wel ging gratis werken :lol: .
Ik had gerust nog een jaar of 2 in die tent willen staan , als ik wist dat door die nieuwe tribune we ons financieel pijn gingen doen.
Waarom hebben we 4 jaar geleden een mars gehouden om nu alles op PLJ te steken ? Hij was hier zelf nog niet.

Eindelijk je begint het te snappen,dus stop met te zeggen dat de schulden weg gewerkt zijn,als club zijnde zit je nog steeds dik in de stront ,Was het niet de bedoeling om niet hetzelfde voor te hebben dan onder fdr??

En Valckenier ging sponsoren en sponsor gelden dienen niet terug betaald te worden,leningen dienen dan wel weer terug betaald te worden :lol:

11 Okt 2017, 10:40
Ancien

Leeftijd: 49
Tokkie schreef:
allesaaneen schreef:
Bram schreef:
momentum dat ze gecreeerd hebben ? Ze hebben nooit beseft dat een momentum interessant zou zijn geweest, nooit op gefocust trouwens. Even ter herinnering op dat vlak ook; we hebben het er moeten uit trekken! dat PLJ de man achter het project was. Er was hier eerst een CEO en dergelijke (ook stil daarrond trouwens).

Het is maar door een geweldige portie geluk en en een karaktervol team (op het moment dat het nodig was) te hebben in de eindronde dat je eens een paar weken momentum gehad hebt. Maar zelfs dat was al snel over, de eindronde was gewonnen en we zijn op verlof gegaan. Zelfs de voorbereiding op het niveau seizoen moest dan nog georganiseerd beginnen worden. Er zijn op zich zelfs amper festiviteiten geweest.

Ik kan mij dikwijls vinden in jouw posts, maar kom echt niet vertellen dat dit bestuur momentum creëerde hé zeg.

Je bevestigt zelf dat er momentum was, maar zonder dit bestuur - zonder de overname door PLJ, tout court - hadden we dat 'karaktervolle team' toch niet, in 2e amateur? :)

Dan zaten we waarschijnlijk in 4e provinciale, tussen karaktervolle ploegen als Rangers Merelbeke, Edeboys B en Schroevers Moorsel... ;)

Ere wie ere toekomt, PLJ heeft EA gered, heeft budget voorzien voor een kern die een gans seizoen mooi voetbal bracht en op de koop toe nog een eindronde won. De grasmat is vernieuwd, er zijn meer abonnementen verkocht en binnenkort staat er een eerste klasse-tribune. Draai het of keer het, die combinatie heeft voor een (korte) heropleving gezorgd. En als er iets meer budget/aandacht was besteed aan versterking, was dat momentum er nu nog.

Soit, ieder z'n mening, maakt ook weinig uit, wie ervoor gezorgd heeft.

De 2 zaken in het vet zijn realisaties van de VZW, niet van PLJ.

(y)

11 Okt 2017, 10:56

witteken schreef:

Als morgen coucke of lambrechts het afstappen zullen ze ook hun centen terug willen of verkopen aan buitenlanders, denk je dat die het gratis doen

Aan mij vragen ze hier hoe het komt dat ik zo goed op de hoogte ben van interne keuken van den iendracht :lol:
Maar blijkbaar weet jij meer over de interne keuken van Lokeren of Oostende :D dat ge zelfs weet of Coucke of Lambrecht sponsoren of dat het ook om een lening gaat die deze clubs dienen terug te betalen :lol:
Nogmaals op de vergadering zal je met je eigen ogen kunnen zien wat er over en weer gemaild is tussen PLJ en GV. ;)

11 Okt 2017, 11:18
Freak

en valckenier ging al de poef betalen? :hmm:

11 Okt 2017, 11:52

waly 2 schreef:

Nog een poging :hmm: als ik aan Electrabel 1000€ moet en ik kan deze niet betalen en opeens zegt PLJ ‘“mor bakkie jongen mijne beste vriend weet ge wat ,ik ga die 1000€ betalen aan Electrabel voor jou,maar ge moet ze dan wel aan mij terug betalen e’ ;)
Hoeveel schuld heb ik dan nog :hmm:

11 Okt 2017, 12:03
Nationale Ploeg

iendrachter schreef:
Aangezien Flipo blijkbaar terug goeie vriendjes is met het bestuur, zou ik er niet van verschieten als hij hier binnenkort de taak van sportief manager en/of trainer op zich zal nemen.
Je ziet zo al aankomen dat bij een verlies in Knokke TDC ook zal moeten vertrekken,
ik zou het wel spijtig vinden want is een goede coach, maar als het effectief klopt dat WVT op zijn advies moest blijven was dat toch echt wel geen goede beslissing.

Niet Flipo aub! Diene kan niet motiveren, enkel kleineren.

11 Okt 2017, 12:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 43
Bakkie schreef:
waly 2 schreef:

Nog een poging :hmm: als ik aan Electrabel 1000€ moet en ik kan deze niet betalen en opeens zegt PLJ ‘“mor bakkie jongen mijne beste vriend weet ge wat ,ik ga die 1000€ betalen aan Electrabel voor jou,maar ge moet ze dan wel aan mij terug betalen e’ ;)
Hoeveel schuld heb ik dan nog :hmm:

Ik heb mij een huis gekocht en kon het niet in 1 keer betalen. Mijn bank zei "witteken ik zal dat wel betalen maar je moet dat wel maandelijks terug betalen "
Ik betaal dat nu maandelijks mooi terug , heb ik schulden ? ;)

11 Okt 2017, 12:17
Nationale Ploeg

luque schreef:
Dat het bestuur het idee om de trainer te ontslaan (als dat idee er is) maar uit hun hoofd zet.
Ik kan mij niet inbeelden dat er noch binnen de spelersgroep noch binnen Tom zijn technische staf iemand is die hem de slechte start aanwrijft. De supporters al helemaal niet, en terecht! We hebben eindelijk eens 'nen normalen' die hier toch al iets neergezet heeft, hard werkt en het maximum tracht te bereiken met deze groep. LAAT HEM DOEN!
Scoren doen we bijna elke wedstrijd en thuis heb ik al twee aangename wedstrijden gezien. Als we nu onze defensie/organisatie op orde krijgen redden we ons wel hoor.

(y) :EA: (y)

11 Okt 2017, 12:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13