Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Jammer dat we verloren hebben,maar een avondje om in te kaderen,dat was nog eens een old skool avondje :banana: :banana:

Jij noemt dit een avond om in te kaderen. Ik noem dit een avond in mijn top top vijf van laagtepunten in mijn 30 jarige supporters carrière. beschaamd ben ik :stom: :stom: :stom: :stom: :stom:


12 Nov 2017, 3:34
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Proficiat aan de Grimsby "fans" om deze avond te verkloten.
Ook proficiat aan enkele "Iendracht supporters" om deze actie goed te keuren.
Don't come back and don't support OUR team anymore, stay the fuck away in what we believe in.

:juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij: :juij:


12 Nov 2017, 3:38
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Na Lommel was de teneur deze ploeg is echt te zwaar voor ons. iedereen was het er over eens.
vandaag hadden we er goede hop op, maar al snel bleek dat het niet goed was.
Het gebrek aan grinta, drang om te willen winnen of zijn we gewoon te klein....... ik weet het ook niet.
Maar wat de vorige matchen buitenshuis een meerwaarde was was vandaag een ongelofelijk minpunt.
De steun van de supporters. ik denk dat er veel ploegen jaloers kunnen zijn op de achterban van EA, Maar vandaag weet ik het nog niet zo. IK denk dat het zonder onze zogenaamde vrienden uit Engeland even leuke n gezelliger zou geweest zijn. Laat die mannen aub waar ze zijn, en indien ze komen dat ze dan heel hunnen Engelsen boel achter laten. Ginder mogen die pipo's gene voet scheef zetten of ze komen het stadium niet meer in. hier zuipen ze zich gans dde dag lazarus en verkloten het voor de echte EA fan.


12 Nov 2017, 4:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Als iedereen zijn gal gespagen heeft,kunnnen ze misschien eens de mail die van het bestuur van Geel komt eens op tafel gooien ;) hoe onze eigen bestuursleden zich daar gedragen hebben met een stuk in hun kloten,als ge zelf het slechte voorbeeld geeft en denkt dat ge u alles kunt permitteren,dan moet ge geen steen werpen als een ander dat ook doet.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Nov 2017, 7:54
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Het is klaar en duidelijk dat voor de meesten van deze groep 1ste amateur een stapje te hoog is waaronder o.a. Mitu , als hier geen serieuze versterking bijkomt (ervaring om tegen degradatie te vechten) dan gaan we terug naar 2de amateur.
Waarschijnlijk zien jullie het anders maar dit is mijn persoonlijke mening, iedere week een cupmatch moeten spelen om te overleven dat zit er niet in voor deze groep.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Nov 2017, 9:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Das reageren zoals de kindjes doen Bakkie. Jullie hebben dat gedaan, dus mogen wij dat ook doen.

Wat er in Geel voorgevallen is, weet ik niet maar dat van in Oudenaarde kan absoluut niet door de beugel. Als ons bestuur zich misdraagt, moeten zij de gevolgen maar dragen en dat geldt eveneens voor die zogenaamde supporters van gisteren. Het zijn zij die deze boete zouden moeten betalen!

Je komt hier dikwijls vanalles posten he Bakkie en vaak heb je gelijk. Omdat je het beste voor hebt met de club dacht ik. Maar als je het gedrag van gisteren niet veroordeelt en zelfs normaal lijkt te vinden, dan stel ik mij daar toch serieus wat vragen bij.


12 Nov 2017, 9:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Das reageren zoals de kindjes doen Bakkie. Jullie hebben dat gedaan, dus mogen wij dat ook doen.

Wat er in Geel voorgevallen is, weet ik niet maar dat van in Oudenaarde kan absoluut niet door de beugel. Als ons bestuur zich misdraagt, moeten zij de gevolgen maar dragen en dat geldt eveneens voor die zogenaamde supporters van gisteren. Het zijn zij die deze boete zouden moeten betalen!

Je komt hier dikwijls vanalles posten he Bakkie en vaak heb je gelijk. Omdat je het beste voor hebt met de club dacht ik. Maar als je het gedrag van gisteren niet veroordeelt en zelfs normaal lijkt te vinden, dan stel ik mij daar toch serieus wat vragen bij.


Dan moet ge na de wedstrijd in Oudenaarde ook niet met het ganse bestuur de schijnheilige komen uithangen.
Steek eerst je hand in eigen boezem voor je een ander de les gaat spellen ;) das pas kinderachtig.
Wat moeten ze dan in Brugge,Antwerp en noem maar op dan wel niet zeggen en daar zijn ze ook zo gedegouteerd,maar het kot zit wel alle weken vol.
Er zijn er daar in Oudenaarde een paar over de omheining gegaan en het is hier moord en brand :hmm: Zolang we maar niet beginnen met auto's in brand te steken en geen winkels plunderen,zoals gisteren in Brussel :D
Soit ieder zijn mening mor mijn avondje van gisteren is en blijft er eentje om in te kaderen :banana: :banana:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Nov 2017, 10:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
zwawi schreef:
Das reageren zoals de kindjes doen Bakkie. Jullie hebben dat gedaan, dus mogen wij dat ook doen.

Wat er in Geel voorgevallen is, weet ik niet maar dat van in Oudenaarde kan absoluut niet door de beugel. Als ons bestuur zich misdraagt, moeten zij de gevolgen maar dragen en dat geldt eveneens voor die zogenaamde supporters van gisteren. Het zijn zij die deze boete zouden moeten betalen!

Je komt hier dikwijls vanalles posten he Bakkie en vaak heb je gelijk. Omdat je het beste voor hebt met de club dacht ik. Maar als je het gedrag van gisteren niet veroordeelt en zelfs normaal lijkt te vinden, dan stel ik mij daar toch serieus wat vragen bij.


Dan moet ge na de wedstrijd in Oudenaarde ook niet met het ganse bestuur de schijnheilige komen uithangen.
Steek eerst je hand in eigen boezem voor je een ander de les gaat spellen ;) das pas kinderachtig.
Wat moeten ze dan in Brugge,Antwerp en noem maar op dan wel niet zeggen en daar zijn ze ook zo gedegouteerd,maar het kot zit wel alle weken vol.
Er zijn er daar in Oudenaarde een paar over de omheining gegaan en het is hier moord en brand :hmm: Zolang we maar niet beginnen met auto's in brand te steken en geen winkels plunderen,zoals gisteren in Brussel :D
Soit ieder zijn mening mor mijn avondje van gisteren is en blijft er eentje om in te kaderen :banana: :banana:

Ik ben blij voor u dat gij u toch geamuseerd hebt. Ik niet want mijn ploeg was zeer slecht. Maar ja, ik ga dan ook hoofdzakelijk voor wat er zich op het veld afspeelt.

Toch nog een vraag voor ik deze discussie afsluit. Wie vind jij dat deze geleden schade moet vergoeden? Zou jij het normaal vinden dat jij moet opdraaien voor iets dat een ander heeft gedaan?


12 Nov 2017, 10:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a5d31607/


12 Nov 2017, 10:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Zwawi,wat er naast het veld gebeurde dat zijn dingen die met carnaval 3 dagen gebeuren,toch kijkt iedereen er een jaar lang naar uit om het varken eens uit te hangen ;)
Er is iemand op het veld gelopen,ja en daar gaan ze een boete voor krijgen is dat zo een ramp jongens.
Ze kunnen het betalen van de gelden die de vzw in de club hebben gestoken ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Nov 2017, 10:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Blijkbaar allemaal brave engeltjes hier op het forum...
Akkoord dat er niet op het veld had mogen worden gelopen maar ge moet da toch ni zo dramatiseren
over welke geleden schade heb jij het dan?
Voor het eerst dit seizoen zwaar ontgoocheld in de ploeg. Als je door zo'n legioen gesteund wordt, een geweldige sfeer, en dan zo n mentaliteit.. als je 4-0 verliest, en je hebt geen enkele of amper gele kaarten, dan snap ik dat niet
Dat diene plj en DA dan de sups komen 'sussen' terwijl zij grotendeels verantwoordelijk zijn voor de resultaten door geen budget voor deftige spelers te voorzien, is bij velen olie op het vuur :fuck:
Ik ben blij dat er eens een reactie gekomen is tegen bestuur/spelersmentaliteit met die 'shame on you'
We hebben ze altijd al gesteund, maar ben genen onnozelaar he


12 Nov 2017, 10:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Salva schreef:
hansken schreef:
Ge meegt gerest zen ;)


Proficiat Pipo !!! Inderdaad met grote P !
Twas idd in orde jullie support !
F.....ng shit ja !!
Ik ben al 35 jaar iendracht supporter met hart en ziel en ben er van overtuigd dat ons ploeg toestanden van vandaag serieus kan missen.
Wat komt dat Engels gespuis hier eigenlijk doen? Verbroedering met dat opc-gepeupel aangevoerd door hun pseudo leider(tje) Hansken aka hansbiance !!
Weg er mee met dat sfeergroepje ,jullie hebben de spirit niet van nen echten iendrachtsupporter!!!!

Een gedegouterde supporter
:EA:


Hansken, het is nu het ideale moment om je clubje op te doeken, genoeg is genoeg, hou de eer aan jezelf en stop ermee, wij kunnen je engelse vriendjes best missen

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Nov 2017, 10:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
allez t is de fout van het bestuur. :hmm:


12 Nov 2017, 10:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
zwawi schreef:
Das reageren zoals de kindjes doen Bakkie. Jullie hebben dat gedaan, dus mogen wij dat ook doen.

Wat er in Geel voorgevallen is, weet ik niet maar dat van in Oudenaarde kan absoluut niet door de beugel. Als ons bestuur zich misdraagt, moeten zij de gevolgen maar dragen en dat geldt eveneens voor die zogenaamde supporters van gisteren. Het zijn zij die deze boete zouden moeten betalen!

Je komt hier dikwijls vanalles posten he Bakkie en vaak heb je gelijk. Omdat je het beste voor hebt met de club dacht ik. Maar als je het gedrag van gisteren niet veroordeelt en zelfs normaal lijkt te vinden, dan stel ik mij daar toch serieus wat vragen bij.


Dan moet ge na de wedstrijd in Oudenaarde ook niet met het ganse bestuur de schijnheilige komen uithangen.
Steek eerst je hand in eigen boezem voor je een ander de les gaat spellen ;) das pas kinderachtig.
Wat moeten ze dan in Brugge,Antwerp en noem maar op dan wel niet zeggen en daar zijn ze ook zo gedegouteerd,maar het kot zit wel alle weken vol.
Er zijn er daar in Oudenaarde een paar over de omheining gegaan en het is hier moord en brand :hmm: Zolang we maar niet beginnen met auto's in brand te steken en geen winkels plunderen,zoals gisteren in Brussel :D
Soit ieder zijn mening mor mijn avondje van gisteren is en blijft er eentje om in te kaderen :banana: :banana:


proficiat manneken, steek je bananen waar de zon niet schijnt

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Nov 2017, 10:55
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Persoonlijk snap ik Bakkie wel eigenlijk. Ik keur alle geweld af, maar het is nu niet dat er mensen vermoord zijn. Eerlijk gezegd heb ik in die 35 jaar dat ik kom kijken al meer schade gezien aangericht door onze eigen supporters, maar soit. Er zal waarschijnlijk een boete volgen, mja das dubbel jammer. Net zoals het feit dat die hypocriet van een Adriaenssens 100.000 euro krijgt als CEO van een 1e amateurploeg. Maar dit uiteraard in de kantlijn.

Wat er in Geel gebeurd is, dit graag dan concreet op tafel.

Ik heb me eerlijk gezegd meer geërgerd aan ons ploeg dan aan die kerels die over de omheining kropen, zowaar iets waar ik wakker van werd.

Slecht spelen is absoluut geen ramp, maar je kan je tegenstander dan wel bekampen met mentaliteit. Zoals DT schreef na de wedstrijd van vorige week tegen Lommel. Die ploeg was beter maar je kan wel met het mes tussen je tanden spelen.

Het voetbal dat we gisteren opdissen was van dezelfde kwaliteit als tegen Lommel EN Geel. Op Geel hebben we 90 minuten de bal in de tribune gekeild en voor de goal gelegen, maar toen vond iedereen dat prima.

Het probleem is dat je centraal op je middenveld twee erg slechte voetballers hebt, De Koker en De Neve. Die kunnen niet voetballen waardoor je centrale verdedigers Verstraeten en Gyselinck de bal constant naar voor moeten pompen. Al dan niet op instructie van TDC.

De Coninck loopt zich nog wel de ziel uit het lijf, maar daar komt ook weinig van, heeft dan wel nog de verdienste dat hij zich niet wegsteekt.

En een goede raad voor TDC, de enige man die een goal kan maken, zet die vooraan in t punt, en niet slag om slinger op de kant.

En Mitu vond iedereen een topper. Jongen heeft snelheid, maar daar stopt het. En heeft weinig vernuft in zijn bagage.

En wat de scouting van de tegenstander betreft, de kwaliteiten van Coulibaly zijn genoeg gekend, snij dan misschien de paslijn af, richting Couli. Op een enkeling na zijn de transfers bij ons echt van een bijzonder matige kwaliteit.

De trainer is ook natuurlijk niet geholpen met het feit dat er een pak uit vorm zijn (Diarra, Lusala, Mitu, ...)

Slecht spelen geeft niet, maar je kan wel meer doen dan gisteren.


12 Nov 2017, 10:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst